5 قانون مهم در ست کردن گردنبند جواهر که لازم است بدانید

سناتورمد پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 20:20
5 قانون مهم در ست کردن گردنبند جواهر که لازم است بدانید

ست کردن گردنبند جواهر

5 قانون مهم در ست کردن گردنبند جواهر که لازم است بدانید شامل نکات مهم در مورد تعادل و تناسب بین لباس با گردنبند جواهر مورد استفاده یا بین زیورآلاتی که قرار است با هم مورد استفاده قرار گیرد. این تناسب ها باعث می شود که ظاهر شما در قرار گرفتن در مجلس یا میهمانی ها به مراتب بهتر و جذاب تر شود. امروزه همه افراد تمایل به برتری و زیبایی هستند که با انوع و مدل های مختلف زیورآلات به ویژه گردنبند جواهر که در هر زمانی به روز و جذاب به حساب می آید می توان به این زیبایی و برتری و شکیل بودن در بین بقیه رسید.

این 7 قانون اساسی و مهم دربردارنده نکاتیست که دانستنش برای هر خانمی لازم است و این قانون ها به این صورت می باشد:

1.گردنبند جواهر و قیمتی و گران بها را با لباس های غیر رسمی و ارزان استفاده نکنید.

بدیهیست که هر فردی در وهله اول از روی افراد قضاوت می کند و در ذهنش برخورد اول باقی می ماند با توجه به این نکته باید توجه داشت که گردنبند جواهر و انواع و اقسام زیورآلات گران بها را نباید با لباس های ارزان و غیر رسمی استفاده نمود زیرا ارزش و درجه این زیورآلات زیر سوال می رود و منزلت شما دانسته نمی شود. هم چنین این ترکیبی بسیار نادرست می باشد می توانید در زمان غیر مهمانی یا روزمره از زیورآلات سبک و غیر جواهر استفاده نمایید و این دو را در جعبه زیورآلات خود به صورت جداگانه قرار دهید.

2.گردنبند جواهر را با فلز های دیگر استفاده نکنید.

مبحث مهم و بعدی دیگر استفاده از فلز های مختلف به همراه گردنبند جواهر می باشد که اشتباهی بسیار بزرگ می باشد و نمی توان زیبایی گردنبند جواهر را درک کرد. وقتی شما یک دستبند نقره را با گردنبند جواهر استفاده کنید شفافیت و زیبایی گردنبند جواهر اصلا به چشم نمی آید و هم چنین دستبند نقره نیز که دارای زیبایی و ظرافت می باشد نیز دیده نمی شود به همین دلیل نباید این دو در کنار هم قرار بگیرند. یا در استفاده از جواهرات نباید از بدلیجات استفاده شود زیرا این کار باعث بی ارزش شدن گردنبند جواهر شما می شود.

گردنبند جواهر

3.گوشواره ها باید در ست کردن گردنبند جواهر با آن ست باشد.

در اینجا باز به مبحث قبل برمی گردیم که نباید فلز های دیگر را با گردنبند جواهر استفاده نمود. گوشواره ها نیز در هنگام استفاده از گردنبند جواهر نباید نه جنس نه شکلی متضاد گردنبند جواهر داشته باشند. یه تناسب و هماهنگی باید در بین گوشواره ها و گردنبند باشد تا در کنار هم به زیبایی بدرخشند. به طور مثال در استفاده از این گردنبند پر نگین و تراش اگر از گوشواره میخی کوچک بدون آویز استفاده شود به نظر وصله ای ناجور می آید که نه تناسبی با هم داشته نه به هم میایند. به این دلیل اصلا زیبایی و جذابیت گردنبند جواهر شما اصلا دیده نمی شود و جلوه بدی به ظاهر شما بخشیده می شود.

4.گردنبند جواهر با گوشواره های بزرگ فقط مخصوص بیرون رفتن است.

در انتخاب زیورآلات مورد استفاده به صورت روزمره و دائمی باید دقت کنید که زیورآلاتی ساده تر و غیر جواهر باشد به عبارت دیگر دست و پاگیر نباشد. بهتر است از یک نیم ست طریف و ساده و زیبا استفاده شود تا یک گردنبند جواهر بزرگ با گوشواره های بزرگ پر از نگین های خیره کننده. بهتر است جواهراتی که دارای ابعاد بزرگ می باشند و گران قیمت و قدیمی هستند را در میهمانی ها و مجالس مهم استفاده نمود و در واقع زیاد از آن ها کار نکشید.

برخی از جواهرات دارای نگین هایی هستند که احتمال دارد در زمان استفاده طولانی از روی گردنبند بی افتد بنابراین بهتر است که این جواهرات و زیبایی هایش را در صندق جواهرات گذاشته و برای روز های مهم از آن ها استفاده کرد.

گردنبند جواهر

5.برخی از گردنبند جواهر مناسب جوان ها نیست.

در آرگونومی ساخت انواع و اقسام جواهرات سبک های گوناگونی وجود دارد که براساس سلیقه افراد طراحی و ساخته می شود گونه ای از آن ها دارای سبکی کلاسیک هستند که دارای نگین های درشت یا مروارید می باشند. این گونه از گردنبند ها مناسب افراد جوان نیست و بهتر است افراد میان سال از آن ها استفاده کنند. برای خانم های جوان نیز سبک های ساده تر با نگین هایی از جواهرات با ظرافت تمام موجود است ه بهتر است از آن ها استفاده کنند به ویژه مروارید که به هیچ وجه برای افراد جوان مناسب نیست.

برخی از جواهرات دارای یک نگین درشت می باشند که آن ها نیز مناسب افراد کم سن و سال می باشد. منظور ما آن دسته از گردنبند هاییست که در سطح خود نگین های بسیاری در اندازه های بزرگ دارند. در اخر باید گفت که همیشه آن چیزی را استفاده کنید که شما را خوشحال می کند…

گردنبند جواهر بدل و خرید آن از فروشگاه اینترنتی

این نوع گردنبند ها از روی نمونه های اصل ساخته شده اند با این تفاوت که جزو بدلیجات بوده اما زیبایی خاصی را به همراه دارد. با گران شدن جواهرات و طلا اغلب افراد توانایی خرید نمونه های اصل را نداشته اما همواره علاقه مند به داشتن آن مدل از جواهرات را دارند. بنابراین می توانند از این گردنبند جواهر بدل استفاده کنند و به آراستگی و جذابیت خود برسند.

گردنبند زنانه استیل طرح پر کد GZ 2001

این گردنبند های زیبا را می توان به از بازار و مراکز خرید تهیه نمود اما این کاری بسیار زمان بر می باشد. بهتر است برای خرید گردنبند بدل جواهر به فروشگاه های اینترنتی مراجعه شود تا در کم ترین زمان و با این روش آسان گردنبند مورد نیاز خود را دریافت نمود. فروشگاه بزرگ اینترنتی بدلیجات سناتور مد با داشتن نمونه های بسیار از این گردنبند جواهر به شما کمک می کند تا گردنبندی مشابه با گردنبند جواهر اصل را داشته باشید و به زیبایی تمام در یک شب میهمانی و جشن بدرخشید. این خرید در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد و با ارسال سریع به دست شما می رسد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد