فروشگاه تشک داخل ماشین

سناتورمد چهارشنبه 27 دی 1402 - 22:57
فروشگاه تشک داخل ماشین

محصولات بادی برای ایجاد تفریحات مهیج تولید شده اند که می توان از آن ها در اوقات فراغت و یا در روز های تابستان استفاده کرد. اما دسته بندی دیگر از محصولات بادی وجود دارد که به جهت ایجاد آرامش و راحتی ساخته شده است و به آن ها محصولات طبی و بادی نسبت داده می شود. این محصولات شامل تخت و تشک بادی و مبل بادی و کاناپه بادی و غیره می شود که در برخی خصوصیات با هم مشترک می باشند و در ساختار با هم متفاوت بوده اند. اما به طور کلی سطحی مواج و طبی دارند تا مخاطب با استفاده از هر یک از آن ها راحتی و آرامش را کسب کند و بهترین موقعیت را شامل شود. این محصولات مورد علاقه عده زیادی قرار گرفته است که برای استفاده در مکان های مختلف در نظر گرفته می شود و می توان بهترین شرایط را رقم زد. تشک داخل ماشین نیز محصولی بی نظیر و پر فروش جهت به آرامش رسیدن در داخل ماشین می باشد که یک سری خصوصیات مشترک با سایر تشک های بادی دارد اما تنها در داخل خودرو کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد در خارج از آن نمی توان از محصول استفاده کرد. این محصول را می توان به راحتی تهیه کرد و به آسانی نیز برای نصب در داخل ماشین آماده ساخت. در واقع محصول مورد نظر برای قرار گیری در بخش صندلی عقب ماشین ساخته شده است که در ساخت آن بهترین مواد اولیه به کار گرفته شده است که می توان رضایت و خشنودی را کسب کرد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت سبب تشکیل بدنه ای ضخیم شده است که قابلیت غیر قابل نفوذ دارد و می تواند در برابر عوامل مختلف مقاومت داشته باشد. علاوه بر این موارد برای مقابله با وزن افراد نیز تحمل زیادی از خود نشان می دهد تا افراد سنگین وزن به راحتی قادر به قرار گیری بر روی این محصول باشند و بدنه را تحت تاثیر قرار ندهند. تشک داخل ماشین بدنه ای بادی و توخالی دارد که تنها از باد پر می شود و در کم ترین زمان می توان آن را جهت استفاده اماده کرد. چرا که پمپ باد فندکی قابلیت راه اندازی آن را بر عهده دارد که میزان باد زیادی را تولید می کند و وارد بدنه محصول می نماید تا مشکلی برای راه اندازی آن وجود نداشته باشد و بتوان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن این محصول اقدام کرد. علاوه بر سطحی که دارای رویه مواج می باشد و راحتی زیادی ایجاد می کند کوسن بادی نیز وجود دارد تا بتوان بدون نیاز به وسایل راحتی دیگر از محصول استفاده کرد و برای افراد بهترین اوقات را رقم زد. کسانی که به دنبال کسب اطلاعات بیش تر در خصوص این محصول می باشند مطالب زیر را با دقت مرور نمایند.

تشک داخل ماشین بادی

کسانی که اطلاعات کافی نسبت به تشک داخل ماشین ندارند باید بدانند که این محصول دارای بدنه ای بادی و توخالی است که در دسته بندی محصولات بادی و طبی قرار می گیرد و مانند سایر تشک های بادی مزیت های زیادی را ارائه می دارد. از این محصول بی نظیر می توان در زمان رفتن به مسافرت های طولانی استفاده کرد تا امکان استراحت در داخل خودرو مهیا شود و بتوان این شرایط را برای تمامی سرنشینان ایجاد نمود. از آن جایی که بدنه محصول بادی و توخالی می باشد باید باد داخل آن تامین شود تا در نهایت بتوان از این محصول ضخیم و کاربردی بهترین بهره برداری را به عمل آورد و به سرعت برای قرار دادن در مکان های مختلف آماده ساخت. در ساختار تشک داخل ماشین دریچه های متعدد برای اتصال به پمپ باد وجود دارد که می توان هر یک را باز کرد و با این اتصال محصول را برای استفاده آماده کرد. همچنین از آن جایی که محصول از بخش های مختلف تشکیل شده است هر کدام به نوبه خود دریچه باد دارند و می توان به صورت مجزا آن ها را باد کرد. پایه بادی ضخیم و کوسن بادی و بالش بادی سرخود و رویه مواج به صورت مجزا از هم دریچه دارند که به نوبت می توان هر کدام از آن ها را آماده استفاده کرد و باد کردن آن را انجام داد. این کار زمان کمی را به خود اختصاص می دهد که در نتیجه می توان به سرعت آن را مورد بهره برداری قرار داد و آماده نصب در بخش صندلی عقب خودرو کرد. دریچه ها مانع از خروج باد به بیرون از بدنه می شوند و به دلیل داشتن سوپاپ از نشت باد نیز جلوگیری می کنند و می توان برای مدت زمان طولانی و در استفاده های طولانی مدت باد داخل محصول را محفوظ نگه داشت.

تشک داخل ماشین مسافرتی

کسانی که تمایل به رفتن مسافرت با اتومبیل شخصی دارند می توانند تشک داخل ماشین را به صورت کمجا در کنار خود داشته باشند تا در زمان نیاز به محصول نسبت به راه اندازی آن اقدام نمایند و در نهایت به نصب محصول در داخل ماشین اقدام نمایند. این محصول به راحتی حمل و جا به جا می شود و می توان از آن در محلی ایمن نگه داری کرد. در نتیجه توجه عده زیادی را جلب کرده است و به عنوان بهترین محصول طبی و راحتی در مسافرت و گردش معرفی می شود که می توان با قابلیت راه اندازی آسان محصول را به سرعت برای استفاده آماده کرد. تشک داخل ماشین در حالت تخلیه از باد به صورت تاشو می باشد که فضای کمی را اشغال می کند و در داخل ساک حمل قرار می گیرد و می تواند به راحتی حمل و جا به جا شود. در این صورت زمانی که افراد نیاز به این محصول دارند می توان از آن بهره مند شد و یا در زمانی که نیازی به آن ندارند محصول را در مکانی ایمن در داخل ساک حمل حفظ کنند و از آن نگه داری نمایند. در هر صورت این محصول جهت رفتن به مسافرت و گردش با اتومبیل شخصی انتخاب می شود تا سطحی طبی و راحتی در بخش صندلی عقب ماشین ایجاد شود و افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. تشک داخل ماشین فضای کمی را اشغال می کند و به صورت تاشو مانند تمامی محصولات بادی در کنار افراد می باشد. در نتیجه می توان از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول دلخواه دست پیدا کرد تا در طول عمر بالا لذت رفتن به مسافرت های طولانی را کسب کرد و از استراحت در داخل خودرو بهره مند شد.

کارکرد پمپ باد فندکی

پمپ باد فندکی مناسب ترین گزینه برای راه اندازی محصول می باشد که با اتصال به فندک خودرو شروع به کار می کند. این پمپ باد دارای نازل سه حالته نیز می باشد که در نهایت می تواند مطابق با دریچه هوای موجود در بدنه متصل به آن شده و ورود باد را انجام دهد. وجود کابل اتصال به فندک خودرو سبب شروع به کار کردن پمپ باد فندکی می کند که در نتیجه می توان میزان باد زیادی را به دست آورد و به راحتی داخل بدنه وارد می شود و می توان محصول را راه اندازی و نصب کرد و آماده بهره برداری نمود. پمپ باد فندکی علاوه بر پمپاژ باد به داخل انواع محصولات بادی به روشی آسان و سریع قابلیت مکش باد داخل آن ها را نیز دارد و می تواند در کوتاه ترین زمان بدنه محصولات بادی بزرگ و حرفه ای را خالی کند. جهت این کار تنها نیاز به اتصال پمپ باد به فندک خودرو است که دکمه مکش زده شود و تمامی باد داخل محصول به یکباره خالی گردد تا بدنه جهت جمع آوری آماده شود و بتوان آن را به صورت تاشو تبدیل نمود. این محصول از بدنه ای کوچک برخوردار است که وزن کمی نیز دارد و می توان به راحتی آن را در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار داد و مورد حمل و جا به جایی قرار داد. از این رو برای به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش محدودیتی وجود ندارد و می توان آن را در کنار سایر وسایل مسافرتی که ضروری می باشند نیز قرار داد و فضای کمی را به آن اختصاص داد. کابل محصول و دوشاخه آن بلند می باشد تا بتوان پمپ باد را در داخل ماشین راه اندازی کرد و محصول بادی بزرگ را در خارج از ماشین قرار داد و به راه اندازی آن اقدام کرد. به این ترتیب کارکرد پمپ باد فندکی بسیار آسان است و سبب سهولت در راه اندازی و جمع آوری انواع محصولات بادی بزرگ و حرفه ای می شود.

رنگبندی تشک داخل ماشین

با وجود سلیقه های مختلف در زمان خرید محصولات طبی و بادی در تشک داخل ماشین نیز رنگبندی متنوع ایجاد شده است به طوری که افراد بتوانند به راحتی و با توجه به سلیقه خود محصول دلخواه را انتخاب کنند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. تشک داخل ماشین به رنگ های مشکی و کرم و طوسی طرفداران زیادی دارد که در این صورت می توان نسبت به خرید هر یک از این موارد اقدام کرد و در نهایت توانست شرایط خوبی را در داخل ماشین رقم زد. این محصول را می توان با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد همچنین با توجه به رنگ بدنه ماشین و رنگ روکش صندلی خودرو هماهنگ نمود تا رضایت مخاطب بیش تر جلب شود و بتوان با خیالی آسوده و با داشتن موقعیت استاندارد و ایمن نسبت به داشتن آن اقدام کرد. رنگ بدنه بدون تغییر می باشد و در طول سال های زیاد باقی می ماند و بدون کدر شدگی می توان از آن در طول مدت زمان طولانی استفاده کرد و همچنین در معرض تابش خورشید از آن بهره مند شد.

تشک داخل ماشین برای کودکان

تشک داخل ماشین به عنوان یک سطح مناسب و استاندارد برای رده سنی کودک معرفی می شود که دارای رویه ای مواج با شیار های یک اندازه است تا علاقه مندان بتوانند کمر و ستون فقرات را در موقعیت استاندارد قرار دهند. این محصول کاربردی برای رده سنی کودک گزینه ای مناسب می باشد که با نصب آن در بخش صندلی عقب خودرو می توان سطحی ایمن و بی عیب و نقص را برای آن ها ایجاد کرد تا بدون مشکل در زمان مسافرت در داخل ماشین قرار گیرند و دچار خستگی نشوند. چرا که کودکان همواره دچار خستگی و مشکل در داخل ماشین می باشند و تمایلی به حضور طولانی در داخل آن ندارند. در نتیجه می توان بدون هر گونه محدودیت نسبت به انتخاب و خرید تشک داخل ماشین برای قرار گیری در داخل خودرو اقدام کرد و محصولی بی نظیر با رضایت کامل را کسب کرد. این محصول با داشتن کوسن بادی و بالش بادی سرخود ایمنی را رقم می زند و می تواند برای استفاده افراد زیادی مورد بهره برداری قرار گیرد. از این رو کودکان نیز شرایط خوبی را خواهند داشت تا در نتیجه بدون هر گونه مشکل در تایم طولانی داخل ماشین حضور داشته باشند.

تشک داخل ماشین ارزان

ارائه دهندگان این محصول همواره محصول را با قیمت مناسب ارائه داشته اند تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را پیدا کنند و در زمان نیاز نسبت به خرید اقدام نمایند. تشک داخل ماشین قیمت مناسبی دارد که شامل محصول بدون پمپ باد فندکی و یا با پمپ باد فندکی می شود. در این صورت می توان به هر صورت که تمایل داشت نسبت به خرید آن اقدام کرد و بابت داشتن آن هزینه کمی را نیز پرداخت نمود.. تشک داخل ماشین با قیمت ارزان و کیفیت بالا سبب جذب مخاطب شده است و جزو پر فروش ترین محصولات بادی می باشد که امروزه در زمان مسافرت از آن استفاده می شود و می تواند برای افراد رضایت بخش باشد.

خرید تشک داخل ماشین

به منظور انتخاب و خرید تشک داخل ماشین با قیمت مناسب نیاز به مراجعه به فروشگاه اینتکس است که تنها می تواند محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد. این محصول در نمایندگی اینتکس با تنوع در رنگبندی موجود می باشد که افراد به راحتی و در کم ترین زمان می توانند رنگ دلخواه را برای استفاده طولانی مدت انتخاب نمایند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد