گوشواره دخترانه

سناتورمد سه شنبه 20 خرداد 1399 - 21:20
گوشواره دخترانه

گوشواره دخترانه

گوشواره دخترانه در تمامی دوره های زمانی یکی از زیورآلات مورد استفاده افراد بوده و برای تمامی گروه های سنی استفاده می شود. این نوع بدلیجات همواره به روز می شوند و نسخه جدیدی از آن برای خرید  افراد آماده می گردد. علاوه بر آن گوشواره دخترانه در مدل های گوناگون وجود دارد که هر سلیقه ای را تحت پوشش قرار می دهد و در هر ردع سنی نمونه ای خاص و منحصر به فرد دارد و همچنین از دو نوع بدلیجات و زیورآلات اصل تشکیل شده است.

در این مقاله به دسته بندی و شرح نمونه های مختلف گوشواره دخترانه در گروه بدلیجات می پردازیم که امروزه مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است و می توان به جای اکسسوری اصل از آن استفاده کرد و در تمامی محافل از زیبایی آن بهره مند شد. همچنین می توان از این بدلیجات و گوشواره دخترانه در جنس های مختلف به طور دائمی استفاده کرد و برای ظاهر خود جلوه ای ویژه را ایجاد کرد.

انواع گوشواره دخترانه

در این نمونه از بدلیجات به روز می توان انواع شیکی از گوشواره دخترانه را مشاهده کرد که اغلب آن ها ساختار ساده ای دارند و توانایی ایجاد جلب توجه برای مخاطبان را نیز دارند. این محصولات در تمامی شرایط قادر به داشتن ظاهر زیبای خود هستند و می توانند در هر محفلی حالت کلی خود را حفظ نمایند. نمونه های معروف گوشواره دخترانه به شرح زیر است که به معرفی آن ها می پردازیم.

گوشواره دخترانه استیل میخی نگین دار

گوشواره دخترانه استیل میخی نگین دار یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین مدل های گوشواره دخترانه می باشد و دارای ساختار ویژه و ظریفی است که مورد توجه تمامی دختران جوان قرار گرفته و می تواند برای ظاهر آن ها جذابیت بسیاری داشته باشد. این گوشواره دخترانه ابعاد کوچکی دارد و برای دختران کم سن نیز استفاده می شود. این گوشواره دخترانه از جنس مرغوب استیل می باشد که در گذر زمان دچار تغییر رنگ نمی شود و قادر به حفظ ظاهر خود در طول استفاده روزانه می باشد.

گوشواره استیل میخی نگین دار کد G 5012

به دلیل نزدیک بودن ویژگی های ساختاری آن با طلا علاقه مندان زیادی پیدا کرده است که تمایل به خرید آن را دارند و ظرافت بسیار زیاد آن را می پسندند. در ساختار ظاهری آن نیز نگینی درشت به کار رفته است و جلوه  بسیار زیادی ایجاد کرده که مورد پسند تعداد کثیری از افراد شده و برای گوش همه آن ها زیبایی را ایجاد نموده است.

نگینی دیگر نیز در بخش بالایی وجود دارد که به صورت متصل به نرمه گوش قرار می گیرد و در جای خود ثابت باقی می ماند. این دو نگین با حلقه ای ریز به هم متصل هستند و به صورت آویزی کوتاه در آمده اند. نوع نگین ها گرد می باشد و رنگ آن ها نیز سفید است و با بخش های میخی طلایی و زنجیر طلایی زیبایی بسیاری در ظاهر ایجاد می کند و خاص بودن خود را به نمایش می گذارد.

گوشواره دخترانه استیل آویز پاپیونی

یکی از زیباترین و خاص ترین نمونه ها در گوشواره دخترانه این مدل از آن می باشد که به روز ترین محصول به حساب آمده و زیبایی بی نظیری دارد و می تواند با داشتن نگین های مشکی در ساختاری طلایی رنگ مورد توجه تعداد زیادی از افراد قرار گیرد. این گوشواره دخترانه به مانند طلا و نمونه اصل خود می باشد و می تواند با ارتفاع بلند خود برای مجالس و میهمانی ها استفاده شود و بر روی گوش بنشیند و زیبایی به میان بیاورد.

گوشواره استیل نگین دار پاپیونی کد G 5064

این محصول آویزی کشیده و بلند داشته و برای ظاهر افرادی که صورتی گرد دارند مناسب است و می تواند حالتی بهتر را به آن ها بدهد. در ظاهر این گوشواره دخترانه زنجیری بلند از نوع بافت دارد که در انتهای خود جسمی صاف وجود داشته و در بالای آن شکلی از پاپیون موجود است و بر روی آن نیز نگین به کار گرفته شده است.

جنس گوشواره دخترانه استیل می باشد بنابراین قادر به طول عمر بالایی است و در گذر زمان مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این نمونه بدلیجات به روز باعث افزایش مدت زمان استفاده می شود و می توانند در طول زمان مصرف بهترین کارایی را ایجاد کنند. در زمان استفاده نیز بدن را دچار عارضه پوستی نمی کنند و در هر زمان زیبایی خود را حفظ می نمایند.

روش های مراقبت و نگه داری از گوشواره دخترانه

برای این که محصولی برای سال های زیاد داشته باشید و بتوانید ظاهر زیبای آن را مدت طولانی حفظ نمایید می بایست به چند نکته مراقبتی توجه کنید تا طول عمر اکسسوری ها را بالا برده و زیبایی ظاهر آن ها را محفوظ نگه دارید. یکی از مهم ترین روش ها برای مراقبت از بدلیجات به ویژه بدلیجات استیل که رنگ ثابت دارند جلوگیری از برخورد ادکلن و عطر با بدلیجات مد نظر است.

اگر گوشواره دخترانه استیل را استفاده می کنید و به طور دائمی در گوش خود نگه داشته اید می بایست از زدن ادکلن به آن خودداری کرده واین موارد را رعایت کنید چرا که ادکلن و عطر دارای الکل هستند و باعث تغییر رنگ آن ها می شود و زیبایی آن ها را بر هم می زند. نکته بعدی در مورد نظافت و کار منزل است. در زمان استفاده از اکسسوری های بدل به ویژه گوشواره دخترانه نباید آن ها را در معرض برخورد با مواردی مانند مواد شویینده های قوی قرار دهید.

گوشواره استیل میخی مدل مروارید کد G 5019

به طور مثال در زمانی که با وایتکس کار می کنید باید مانع برخورد آن با بدلیجات شوید تا کیفیت محصول به بهترین شکل حفظ شود و دوام آن نیز ثابت باقی بماند. به این گونه اگر صد استفاده طولانی مدت از گوشواره دخترانه را دارید با رعایت کردن نکات مربوطه می توانید محصولی برای مدت زمان طولانی داشته باشید و از این اکسسوری در موارد بسیار استفاده نمایید.

خرید گوشواره دخترانه

اگر قصد خرید گوشواره دخترانه را دارید و نیازمند محلی امن و مطمئن از بابت خرید های غیر حضوری هستید می توانید در هر زمان که مایل بودید به فروشگاه بدلیجات بدلیجات سناتور مد مراجعه کنید و محصول مورد نظر را از دسته بندی مربوطه انتخاب کرده و خریداری نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد