گوشواره استیل طلایی

سناتورمد چهارشنبه 4 تیر 1399 - 19:30
گوشواره استیل طلایی

گوشواره استیل طلایی

گوشواره استیل طلایی انواع به خصوصی دارد که تمامی افراد را به خود علاقه مند می سازد و با وجود جنس بسیار مرغوب و با کیفیت خود می تواند مدت زمان زیادی به بهترین شکل بر نرمه گوش افراد زیبایی به میان بی آورد و جذاب باشد. تمامی انواع گوشواره استیل طلایی بر اساس سلیقه افراد تعیین شده اند و با توجه به تقاضای آن ها طراحی می شوند و روزانه نیز بر تعداد و تنوع آن ها افزوده می شود و می توان اشتیاق افراد را افزایش دهد و سبب رضایت آن ها شود.

اغلب خانم های جوان بر اساس علاقه آن ها به زینت بخشیدن به خود و ظاهر خود همواره از گوشواره استیل طلایی استفاده می کنند و در طول سال های طولانی نیز این نوع استفاده در بین افراد باب شده است. با وجود گرانی نمونه های اصل و طلا افراد در سنین مختلف علاقه مند به بدلیجات شده اند و گوشواره استیل طلایی را جایگزین این نمونه های طلا کرده اند. بر همین اساس در ادامه به معرفی بیش تر گوشواره استیل طلایی پرداخته ایم تا شما بهتر و بیش تر با این محصول آشنا شوید.

سبک های مختلف گوشواره استیل طلایی

این نمونه از محصولات بدلیجات به روز دارای سبک های مختلفی از جمله اسپرت و کلاسیک می باشد که در محل های مختلف بر حسب علاقه افراد و نیز بر حسب نوع پوشش آن ها استفاده می شود. این گوشواره استیل طلایی نیز از این دسته از بدلیجات می باشد که به سبک جدید و به روزی ساخته شده است و بر گرفته از بهترین و بی نظیر ترین مدل های روز دنیا می باشد. طراحان گوشواره استیل طلایی نیز از روی جواهرات و طلا ها مدل های خود را می سازند و می توانند در تمامی سنین علاقه مندان بسیاری داشته باشند.

گوشواره استیل آویز طرح قلب

این گوشواره استیل طلایی به دلیل شباهت ساختاری بسیار به طلا می تواند به جای آن استفاده شود و مورد پسند افراد قرار گیرد و نیز به این طریق محبوبیت بسیاری پیدا کرده است که با استفاده از آن در مجالس مختلف بتوان به زیبایی بدرخشید.

گوشواره استیل طلایی و کیفیت بالای آن

اگر به دنبال محصولی از نوع بدل هستید که براقیت بسیاری داشته باشد و شفافیت آن مشابه با طلا باشد و نیز طراحی و ساخت آن با ظرافت بسیاری ایجاد شده باشد می توانید گوشواره استیل طلایی را انتخاب کنید و با خرید آن به بهترین شکل ممکن انواع و مدل های مختلف آن را داشته باشید و در صندوقچه زیورآلات خود قرار دهید.

گوشواره استیل طلایی دارای برخی نگین ها و تراش های بسیاری می باشد که علاقه مندان به بدلیجات را به خود جذب می نماید و همچنین می تواند یک هدیه ماندگار برای افراد مختلف باشد تا با استفاده از آن یادآور روز خاطره انگیر باشند. گوشواره استیل طلایی از جنسی ساخته شده است که به زودی اکسید نمی شود و می توان آن را در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد و نیز با وجود این قابلیت دچار زنگ زدگی نیز نشده و قادر به حفظ ظاهر خود در طول سال های بسیار زیاد می باشد.

به همین جهت تمامی خریداران این گوشواره استیل طلایی رضایت خود را پس از استفاده از محصول  اعلام کرده اند و هیچ گونه نارضایتی شامل حال بدلیجات به روز نشده است.

دو نمونه از مدل های پر طرفدار و پر فروش گوشواره استیل طلایی

در ادامه به دو نمونه از مدل های بی نظیر و خاص گوشواره استیل طلایی می پردازیم تا بیش تر به روز بودن این بدلیجات را درک کنید و ظرافت آن را احساس نمایید.

گوشواره استیل طلایی آویز دار

یکی از پر فروش ترین نمونه های گوشواره استیل طلایی این مدل می باشد که دارای آویز نیز است و آویز آن با مدل های دیگر بسیار متفاوت می باشد. این محصول از روی طلای ایتالیایی ساخته شده است و آویز آن بر خلاف مدل های دیگر دارای استحکام می باشد و منعطف نبوده و می تواند به زیبایی به بخش بالایی متصل باشد. این محصول زیبا و خاص از یک حلقه دایره ای طلایی تشکیل شده است که بر روی آن آویز واقع شده است.

گوشواره استیل طلایی آویز دار کد G 5061

به صورت طراحی زیبا و خیره کننده قرار گرفته است. در اطراف این آویز در گوشواره استیل طلایی مهره هایی قرار دارد که به رنگ طلایی می باشند و در کنار آن ها نیز نگین کوچکی واقع شده است. تمامی این بخش ها در کنار آویز گوشواره استیل طلایی وجود دارد که سبب خاص شدن و ترکیب بی نظیر آن می شود و بر روی گوش افراد جلوه ویژه ای دارد.

گوشواره استیل طلایی نگین دار

همان طور که پیش تر گفته شد گوشواره استیل طلایی دارای انواع مختلفی می باشد که در نمونه ای از آن نگین نیزبه کار رفته است. نگین ها در مدل های گوناگون نیز به سبک های مختلف قرار گرفته اند که در نوعی ریز و در مدل مد نظر یک عدد می باشد اما ابعاد بزرگی دارد. با وجود چنین نگینی گوشواره استیل طلایی تبدیل به یک گوشواره استیل آویز دار شده است و آویز آن نیز در واقع نگین بزرگ می باشد و با ارتفاع کوتاه از بخش بالایی آویزان شده است.

گوشواره استیل طلایی نگین دار کد G 5072

اما در بخش بالایی این محصول که به نرمه گوش می چسبد نگین های ریزی قرار گرفته است که نیمی از آن را تشکیل می شدهند و براقیت و کیفیت بی نظیری دارند. رنگ بخش بالایی طلایی است و از جنس استیل می باشد و بدون تغییر ظاهر خود می تواند سال های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد و خاص بودن خود را در معرض نمایش قرار دهد.

تمامی مدل های گوشواره طلایی از رو انواع طلا ساخته شده اند و بیش تر آن ها نیز از روی نمونه های خارجی و ایتالیایی که از جدید ترین مدل ها در بین زیورآلات هستند تشکیل شده اند. بنابراین رنگ تمامی آن ها نیز به دلیل ایجاد تشابه زیاد طلایی می شود و به این طریق مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد.

خرید گوشواره استیل طلایی

گوشواره استیل طلایی با جنسی مرغوب و بی نظیر و رنگی ثابت در فروشگاه بزرگ سناتور مد وجود دارد و دارای طول عمر بالا نیز می باشد و همواره می توان با پرداخت هزینه ای کم آن را خریداری نمود و برای خود و یا هدیه دادن به شخصی محصول را در بسته بندی خاص و شکیل دریافت کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد