چگونه با نیم ست شیک به لباس مشکی جلوه ببخشیم؟

سناتورمد دوشنبه 7 بهمن 1398 - 18:45
چگونه با نیم ست شیک به لباس مشکی جلوه ببخشیم؟

نیم ست شیک برای لباس مشکی

چگونه با نیم ست شیک به لباس مشکی جلوه ببخشیم؟ این سوالی ست که ممکن است برای علاقه مندان به بدلیجات و اکسسوری های گوناگون پیش بی آید و جواب ان را ندانند. در واقع در استفاده از نیم ست بدل باید به این نکته توجه کرد که در استفاده در میهمانی ها با لباس و پوشش ما هماهنگی داشته باشد. هم چنین باعث شود تا ظاهر لباس ما جذاب تر شده و جلوه بیش تری پیدا کند. در این مقاله سعی در آن می شود تا علاقه مندان به مد و بدلیجات به ویژه نیم ست را بیش تر با این هماهنگی ها و ترکیبات آشنا کنیم.

نیم ست شیک نقره ای

این دسته از نیم ست در واقع بیش ترین جلوه را در لباس های مشکی ایجاد می کند و باعث شکوه و زیبایی ظاهری فرد می شود. در واقع نیم ست شیک نقره ای در زمینه مشکی باعث دیده شدن می شود و گزینه بسیار مناسبی در استفاده با لباس مشکی نسبت به سایر نیم ست شیک می باشد. زیبا ترین حالت این نیم ست شیک نقره ای به دو صورت نمایان است:

نیم ست شیک نقره ای با لباس شب

در اکثر لباس شب ها یقه ها باز می باشند اما امروزه آن چه که مد روز شده لباس شب هایی با یقه بسته و آستین دار است که در جای خود جذابیت خاصی را به دنبال دارد. یقه های بسته مناسب ترین یقه برای استفاده از نیم ست نقره ای می باشد که خود را بیش تر در معرض دید قرار می دهد و شکیل بودن خود را نشان می دهد. نیم ست شیک نقره ای از نوع نگین دار بهترین نوع نیم ست شیک نقره ای برای هماهنگ کردن با لباس شب مشکی می باشد زیرا هر چه براقیت و ظرافت در آرگونومی ساخت این اکسسوری شکیل به کار رفته به صورت وضوح کامل نمایان می شود.

نیم ست شیک

نیم ست شیک نقره ای مروارید

دسته ای از این نیم ست در ساختارشان تعدادی مروارید به کار رفته است که در رنگ های گوناگون می باشند. این نیم ست استیل در نوع خود دارای طرفداران زیادی بوده و اغلب در ترکیب های اسپرت به کار می رود. یک تیشرت اسپرت به رنگ مشکی گزینه مناسبی برای ست کردن با نیم ست شیک نقره ای از نوع مرواریدی می باشد. اغلب این نیم ست شیک دارای زنجیر بلند است که بر روی زنجیر آن نیز مروارید های کوچک و بزرگ به رنگ های مختلف کار شده اند و برای استفاه به عنوان رومانتویی نیز مناسب است.

نیم ست شیک طلایی

این دسته از نیم ست نیز دارای دسته بندی متفاوت می باشد که در نمونه های جذاب و پر طرفدار جاگذاری می شوند. در زیر به دو نمونه از نیم ست شیک طلایی اشاره می کنیم.

نیم ست شیک طلایی تراش

این گروه از نیم ست دارای تنوع و گوناگونی در طراحی آرگونومی می باشد که در بین تمامی افراد شهرت بسیاری داشته است. علت شهرت و محبوبیت این دسته از نیم ست شیک شباهت آن با نمونه های اصل و طلا می باشد. در واقع سازنده این نیم ست شیک از روی نمونه های اصل الگو برداری کرده و عینا مشابه با آن محصول را تحویل داده است. در لباس های مشکی این گونه از نیم ست شیک که با پلاک پر از تراش خود شکلی ظریف را پدید آوردنده اند جلوه خاصی دارند و همواره مورد پسند عده زیادی ار خانم ها برای ست کردن در میهمانی های به خصوص می باشد.

نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043

نیم ست شیک طلایی نگین دار

به طور کلی نگین به ظاهره هر بدلیجاتی زیبایی و جذابیت می بخشد اما در زمینه طلایی این زیبایی دو چندان می شود. در نیم ست طلایی نگین های رنگارنگ وجود دارد که هر کدام بر روی زمینه مشکی جلوه ویژه ای دارد. اما برای استفاده آن به همراه لباس مشکی و جلوه دادن به آن نمونه نیم ست شیک طلایی با نگین مشکی می باشد که همواره هماهنگی رنگ لباس و نگین زیورآلات مورد استفاده رعایت می شود.

نیم ست شیک استیل

این گونه از نیم ست دایره گسترده ای از تنوع و زیبایی را در بر گرفته است. هم چنین به دلیل کیفیت و زیبایی و هم چنین ظرافت در ساخت محبوب تمامی خانم های خوش سلیقه می باشد. در ضمن قیمت مناسب آن نیز نسبت به سایر بدلیجات باعث شده تا به عنوان یک بدلیجات به صرفه معرفی شود. اما این کیفیت بالا کدام است؟ نیم ست شیک استیل مورد بحث ما ضد حساسیت بوده و دچار رنگ پریدگی نمی شود هم چنین در طولانی مدت و در معرض قرار گرفتن با عروق بدن و آب دچار تغییر نمی شود.

نیم ست شیک

به علاوه ظاهر آن که با ظرافت تمام مشابه با طلا است محبوبیت آن را چندین برابر افزایش یافته است. این نیم ست جذاب در واقع جزو بهترین و با کیفیت ترین نیم ست به روز در بین رقبای خود بوده و بهترین گزینه برای استفاده با لباس مشکی می باشد. نیم ست استیل در دو رنگ نقره ای و طلایی موجود است که هر کدام در جای خود جلوه زیادی به لباس مشکی ما می دهد.

خرید نیم ست شیک از فروشگاه های اینترنتی

امروزه با زیاد شدن مشغله افراد و شلوغی بازار ها و دشوار بودن عبور و مرور مردم بیش تر تمایل به خرید از فروشگاه های اینترنتی پیدا کرده اند که هم آسان تر بوده و هم با صرف وقت کوتاهی می توان محصول مورد نظر را خریداری نمود. به علاوه موجود بودن خصوصیات و کاربرد تمامی اکسسوری ها در کنار ارائه محصولات به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت گزینه مناسبی برای خرید انتخاب نمایید.

فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد نیز به همین منظور دایر شده تا در محیطی امن افراد به خریدئ اینترنتی و غیر حضوری خود بپردازند. هم چنین بهترین و مناسب ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش نیم ست استیل و شیک است که با ارائه محصولات گوناگون و متنوع توانسته تمامی مخاطبان خود را راضی نگه دارد. این فروشگاه بزرگ اینترنتی با ارسال در کوتاه ترین زمان به درب منزل و داشتن ضمانت اصالت کالا مناسب ترین مکان برای خرید نیم ست شیک می باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد