پابند

سناتورمد شنبه 25 مرداد 1399 - 12:03
پابند

پابند

پابند یکی دیگر از زیورآلات مورد استفاده افراد است که با ساختاری خاص و منحصر به فرد برای آن ها مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع گوناگون است. پابند را می توان به دستبند تشبیه کرد و نوع طراحی آن را نیز مشابه با آن دانست. این محصول زیبا برای پا استفاده می شود و همانند دستبند که در دور مچ دست قرار می گیرد این نیز در دور مچ پا ثابت می شود و باعث جذابیت این بخش از بدن نیز می شود.

استفاده از پابند نیز همانند برخی دیگر از زیورآلات قدمت دارد و در فرهنگ ها و تاریخ برخی از مردم وجود داشته است. با این تفاوت که ساختار آن متفاوت با گونه های امروزی است و سبک آن ها نیز برای آن زمان ها ساخته شده است. پابند مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد و امروزه برای تمامی سنین کاربرد دارد.

پابند

در سال های قبل این محصول برای دختران و خانم های سنین مختلف کاربرد داشت اما امروزه با تغییر پوشش افراد این محصول مورد استفاده پسران نیز قرار می گیرد و برای آن ها کاربرد دارد. در این مقاله سعی می شود شما را با گونه های مختلف پابند آشنا سازیم تا به راحتی بتوانید محصول مورد نظر را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

انواع پابند

مطالب زیادی در این باره وجود دارد و با توجه به وجود انواع مختلف پابند ها روزانه نیز بر گستردگی محصولات این دسته بندی اضافه می شود. پابند با انواع جنس ها ساخته می شود و فلزات گوناگون را شامل می شود. این فلزات می تواند گران بها باشد و یا دسته بندی بدلیجات را به خود اختصاص دهد. اما می توان گفت که پابند ها ابتدا به صورت بدلیجات ساخته شده اند.

چرا که با توجه به نوع و کاربرد آن استفاده از فلزات گران بها نیازمند مراقبت بوده است و دقت زیادی برای استفاده از آن لازم است. بدلیجاتی که سازنده این محصول هستند فلزاتی می باشند که دارای قیمت پایین بوده و می تواند در اغلب اوقات بهترین کیفیت را ارائه دهد. با توجه به کیفیت بالا طول عمر محصول نیز بالا می رود با خرید آن مدت زمان بیش تری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

پابند استیل

بهترین نوع پابند در دسته بندی بدلیجات ساخته شده پابند استیل است که دارای ظاهری خاص می باشد و ظرافت های لازم به جهت جذابیت ظاهری را دارا می باشد. پابند استیل مشابه با طلا دارای خاصیت ضد حساسیت و ضد زنگ است. علاوه بر آن رنگ و شفافیت ظاهری خود را در طول سال های استفاده از محصول می تواند حفظ کند و باقی نگه دارد.

این ظاهری خاص در طول زمان استفاده دچار تغییر نمی شود و می تواند بهترین نوع زیورآلات به شمار بیاید در صورتی که محصولات بدلیجات با جنس فلزات مختلف دارای کیفیت لازم نبوده و در طول استفاده ممکن است پوست را دچار آسیب کند. با این وجود دوام کمی دارد و به سرعت دچار خرابی می شود. با از بین رفتن رنگ ظاهری آن زیبایی محصول از بین می رود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

پابند

به همین دلیل است که خرید پابند استیل به شما توصیه می شود تا با پرداخت هزینه برای خرید آن بتوانید محصول را مدت زمان بیش تری مورد استفاده قرار دهید. چنین محصولی در ارتباط با آب نیز می تواند قرار بگیرد چرا که رنگ آن ثابت بوده و تغییری رخ نمی دهد و می تواند در مقابل آب و رطوبت از اکسید شدن جلوگیری کند. محصول مورد نظر دارای زیبایی و جذابیت می باشد و ظرافت ساخت آن نیز زیاد است.

به همین جهت مورد علاقه و پسند افراد زیادی قرار می گیرد و می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که تنوع و گوناگونی محصولات را می پسندند.

پابند نقره

رفته رفته بر تعداد و تنوع این اکسسوری خاص اضافه شد و با توجه به استقبال افراد از این محصول طراحان و تولید کنندگان تصمیم گرفتند که آن را با جنس نقره بسازند. ساخت این محصول با چنین جنسی سبب شد که قیمت آن افزایش بیابد و در مقایسه با بدلیجات زیاد تر شود. اما در مقابل محصول خاص و بی نظیر به آن ها داده شود که دارای قابلیت های فراوانی است و ظرافت ظاهری آن همانند محصولات طلا می باشد.

رنگ این محصول ثابت می باشد و در ارتباط با مواد شویینده نیز از بین نمی رود تنها نکته مراقبتی در این باره این است که می بایست در زمان استفاده از مواد شیمیایی آن را در آورد و مورد استفاده قرار نداد. مواد شیمیایی نظیر وایتکس که موادی شویینده و بسیار قوی می باشد سبب تغییر رنگ نقره و تغییر حالت محصول مورد نظر می شود.

همچنین جرم گیر هایی که برای شستن سرویس بهداشتی و حمام از آن استفاده می شود باعث چنین تغییراتی می شود. بنابراین برای استفاده از این محصول می بایست توجه و مراقبت های لازم را برای آن داشت تا زیورآلات مورد نظر دارای دوام مناسب باشند و در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرند.

پابند طلا

با ارزش ترین فلز در دسته بندی زیورآلاتی که مورد پسند افراد قرار می گیرد و بیش تر آن ها توانایی خرید آن را دارند طلا می باشد که زیورآلات مختلف را با ساختار های ساده و پیچیده خلق می کند و مورد استفاده افراد قرار می دهد. پابند نیز جزو زیورآلاتی است که امروزه در نمونه های طلا نیز ساخته می شود و تنوع آن نیز روزانه در حال افزایش است.

پابند طلا

با افزایش این نمونه ها افراد سعی در این پیدا می کنند که محصول اصل آن را تهیه کنند و برای زینت بخشیدن به پای خود چنین محصولاتی را استفاده نمایند. این اکسسوری های خاص با ظرافت تمام بر روی مچ پا نقش می بندند و سبب می شوند که در مجالس و میهمانی ها و همچنین در روزمره افراد با ظاهری خاص در معرض نمایش قرار گیرند.

این محصولات دارای نگین نیز می باشند و هر کدام می تواند دارای مهره های رنگین نیز باشد. به این صورت با انواع لباس و پوشش کاربرد دارد و موجب رضایت استفاده کنندگان شده است.

پابند چرم

یکی دیگر از مدل های این زیورآلات خاص جنس چرم آن می باشد که دارای بافت های ظریفی است که می تواند نقش زیبایی بر روی پا ها ببندد. این محصول بافت ظریفی از جنس چرم است که در یک ردیف و یا چند ردیف در کنار هم پیچیده می شود و نوعی جدید از این محصول محسوب می شود. به روز بودن این سبک از پابند ها سبب استقبال زیاد متقاضیان شده است و آن هایی که به دنبال به روز بودن و محصولات جدید هستند را تحت تاثیر قرار می دهد.

بدلیجاتی که به این گونه طراحی شده اند دارای رنگبندی نیز هستند. رنگ های این بند های چرمی با تنوعی که دارد سبب می شود تا افراد گوناگون در تعداد بالا این محصولات را تهیه کنند و آن ها را خریداری نمایند. پابند چرم مورد استفاده پسران جوان نیز قرار می گیرد که از شلوار های اسلش استفاده می کنند و دارای قد های نود و کوتاه هستند. به این صورت پر طرفدار ترین و پر کاربرد ترین محصول در سال اخیر می باشد.

پابند زنجیری

پابند زنجیری

برخی از این اکسسوری های ظریف و زیبا مانند زنجیر هایی است که برای گردنبند استفاده می شود و مانند آن دسته از دستبند هایی است که به دور مچ دست پیچانده می شود. این پابند ها دارای بافت های ظریفی هستند و به ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از آن ها به صورت بافت پیچ هستند که در رنگ سفید و طلایی مورد پسند قرار می گیرد و برخی دیگر مانند بافت زنجیری هستند که واحد های کوچک به هم متصل را تشکیل می دهند.

این واحد های کوچک تشکیل زنجیری بلند را می دهند که به یک ردیف یا چند ردیف به دور پا پیچیده شده است. این محصولات در برخی مدل هایی که دارد دارای پلاک ریز می باشد که از آن آویزان است و به صورت خاصی جلب توجه می کند.

پابند نگین دار

برخی از این محصولات در ساختار خود و در بین بافت زنجیری نگین هایی دارند که دارای رنگ های مختلف هستند. این نگین ها مابین بافت ها قرار گرفته اند و در واقع بخشی منحصر به فرد را تشکیل می دهند. نگین ها ابعاد کوچک و ریزی دارند و با این وجود براقیت و شفافیت بسیار زیادی را خلق کرده است.

نگین ها سبب درخشندگی بیش تر محصول می شود و می تواند رضایت افراد سخت پسند را به خود جلب کند. در این صورت می توان گفت که نمونه ای جذاب است که برای استفاده در لباس شب به کار می رود.

پابند نگین دار

قیمت پابند

قیمت این محصول زیبا اغلب کم است و در نمونه های بدلیجات می تواند قیمت کمی را به خود اختصاص دهد. زیرا ساختاری دارد که ظریف است و در ساخت آن اغلب سادگی وجود دارد. برای خرید محصولات طلای آن نیز می توان گفت که با توجه به ظرافتی که دارد وزن کمی را به خود اختصاص می دهد. این وزن کم سبب می شود که هزینه خرید آن کاهش یابد و در واقع طلایی که به کار می رود کم باشد.

به همین دلیل است که افراد برای خرید این محصول می توانند از نمونه های مختلف آن استفاده کنند و هر کدام که قادر به خرید آن هستند را خریداری نمایند.

خرید پابند

برای خرید پابند در جنس های مختلف فلزات می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. اما بهتر است برای صرفه جویی در وقت و هزینه اینترنتی و غیر حضوری این محصول خاص را خریداری کنید تا از قیمت های کم فروشگاه های اینترنتی برخوردار شوید. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که مرکز فروش پابند های گوناگون است فروشگاه بدلیجات سناتور مد می باشد که با داشتن محصولات فراوان می تواند مورد مد نظر شما را داشته باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد