آویز ساعت

سناتورمد چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 11:20
آویز ساعت

آویز ساعت

آویز ساعت یکی دیگر از اکسسوری های است که در کنار اکسسوری دیگری مورد استفاده قرار می گیرد و سبب جلب توجه و جلب نظر اطرافیان می شود. این محصول از نوع زیورآلات اصل بوده و در دسته بندی بدلیجات نیز موجود می باشد به همین دلیل است که در تنوع بسیار گسترده ای وجود دارد و سبب تشکیل محصولی منحصر به فرد شده است. آویز ساعت باعث جذاب تر دیده شدن ساعت مچی افراد نیز می شود و در کنار هم ترکیب خاصی را ایجاد کرده است.

به همین جهت است که امروزه استفاده از این زیورآلات خاص در بین افراد باب شده است و می تواند در کنار محصولات دیگر به فروش برسد. برخی از انواع این زیورآلات برای ساعت هایی با بند چرم مناسب هستند و برخی دیگر برای ساعت هایی مورد استفاده قرار می گیرند که بند استیل دارند. رنگبندی آویز ساعت نیز به گونه ای است که با بند ساعت مچی افراد هماهنگی داشته باشد و بتواند بهترین سبک از زیورآلات را داشته باشد.

آویز ساعت

در صورت تمایل به استفاده از آویز ساعت و هماهنگ کردن آن با ساعت مچی خود نیازمند آشنایی با انواع آن خواهید بود که این انواع در دسته بندی زیر گنجانده شده است.

ساختار انواع آویز ساعت

زیورآلات متعددی به وجود آمده اند و برای بخش های مختلف بدن استفاده می شوند. اما در سال های اخیر گونه ای نو و تازه از زیورآلات ایجاد شده است که در کنار زیورآلات دیگر مانند ساعت استفاده می شود و در کنار آن جلوه و زیبایی دارد. این محصول آویز ساعت نامیده می شود که با ظرافت بی نظیری که در ساختار خود دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده روزمره و دائمی باشد.

این محصول زنجیر ظریف و باریکی دارد و می تواند با چنین ظرافتی جزو محصولات خاص محسوب شود. با توجه به ساختاری که در این محصول وجود دارد و زنجیر به کار رفته در آن در ابعاد کوچک می توان آن را با انواع بند های ساعت ست نمود. ساعت هایی که می توان با آن از آویز ساعت استفاده کرد دارای پهنای زیادی هستند و اغلب محصولات بند باریک در این دسته بندی استفاده نمی شوند.

چرا که زنجیر موجود در این محصول ارتفاعی دارد که در بند های باریک ساعت ها به درازای بیش تری قرار می گیرد و می تواند ظاهر بدی را ایجاد نماید. اما همین محصول در بند ساعت هایی که دارای پهنا و ضخامت زیاد هستند به گونه ای خاص نمایان می شود و سبب جلب زیبایی و جذابیت خاصی می شود.

تمامی آویز های ساعت از زنجیر ظریفی تشکیل شده اند که به آن یک پلاک ریز آویزان است. این پلاک ها دارای نماد خاصی می باشند و تنوع آن ها نیز به بیش ترین میزان می باشد. آویز ساعت را می توان به گردنبند تشبیه نمود. چرا که در واقع ابعاد کوچک شده گردنبند است و همانند آن دارای زنجیر و پلاک می باشد. تنها تفاوت آن با گردنبند ابعاد آن می باشد. به همین جهت است که تنوع در آن زیاد است و دارای پلاک هایی با انواع سلیقه ها می باشد.

قیمت آویز ساعت طلا

آویز ساعت طلا

این محصول منحصر به فرد به تازگی توسط طراحان طلا و جواهرات ساخته شده است و در ساختار خود دارای نگین و تراش می باشد. همچنین دقت و توجه خاصی در طراحی آن به کار رفته است که می تواند در ساخت آن موثر باشد. آویز ساعت طلا دارای قیمت های متفاوتی است.

این قیمت ها بر اساس میزان طلای به کار رفته در ساخت آن تعیین می شود. به همین جهت است که هم با قیمت بالا می توان آن را خریداری نمود و هم با قیمت کم می توان بهترین آویز ساعت را دارا بود. این اکسسوری خاص و منحصر به فرد در نمونه هایی که دارای نگین هستند می توانند در رنگ های مختلف به کار بروند و سبب جلب توجه افراد شوند. به همین دلیل است که در بند

ساعت هایی که فلزی هستند نگین ها به صورت خاصی نمایان شده اند و در تنوع رنگی گوناگونی هستند. به همین جهت است که این نمونه از آویز ساعت پر طرفدارترین نمونه ای است که می تواند افراد گوناگونی را به خود جلب کند و باعث جلب توجه آن ها شود. این محصول پر فروش بوده و در سال اخیر در انواع گوناگون تری ساخته شده است.

قیمت آویز ساعت طلا در مقایسه با زیورآلاتی که مورد استفاده افراد قرار می گیرد کم می باشد به همین دلیل است که با گرانی طلا نیز افراد توانایی خرید آن را خواهند داشت و برای استفاده مداوم به کار می برند. میزان طلایی که در ساخت این محصول به کار رفته است کم می باشد و تنها خلاقیت و دقت در ساخت آن است که مورد توجه افراد قرار می گیرد.

آویز ساعت بدل

با گذشت زمان و تنوع دادن به محصولات زینتی آویز ساعت نیز با جنس بدل ساخته شده است و در انواع گوناگون به فروش می رسد. این محصول خاص مانند طلا ساخته شده است و نمون های آن نیز از روی طرح های مختلف طلا ساخته شده است. به همین جهت است که تنوعی که در محصولات طلا وجود دارد در بدلیجات نیز استفاده شده است و مورد پسند سلیقه های مختلف قرار می گیرد.

آویز ساعت بدل را می توان در تعداد بالا تهیه کرد و در هر زمانی گونه ای خاص از آن را استفاده نمود. به این صورت تنوع در بدلیجات مصرفی افراد نیز بالا می رود و سبب استفاده طولانی مدت از محصولات می شود. با وجود این زیورآلات و بدلیجات شکیل در مدت زمان معلومی می توان از آن استفاده بهینه را انجام داد.

آویز ساعت در بدلیجات دارای فلزات مختلف است. اما بهترین و مرغوب ترین آن ها نمونه هایی است که با فلز استیل ساخته شده است و می تواند به صورت طلا دارای طول عمر بالا باشد. آویز ساعت را می توان با آب در تماس قرار داد و شاهد سالم ماندن آن در این شرایط بود. به همین دلیل است که فلز استیل را می توان به عنوان فلزی مشابه با طلا دانست که دارای ویژگی های ساختاری مشابه با طلا می باشد.

آویز ساعت بدل

آویز ساعت با پلاک اسم

یکی از نمونه های پر طرفدار این محصول کاربردی نمونه ای است که دارای پلاک اسم می باشد. همان طور که گفته شد آویز های ساعت شباهت زیادی به گردنبند دارند و مانند آن ساخته شده اند و از زنجیر و پلاک تشکیل شده اند.

به همین جهت است که در این نمونه از زیورآلات که طرفداران بسیاری نیز دارد پلاک آویز آن به صورت اسم خواهد بود. علاوه بر آن این پلاک ها در برخی از انواع به صورتی است که تنها یک حرف تشکیل دهنده آن می باشد. به همین جهت دارای ابعاد مختلفی هستند و در ساختار خود دارای تراش و نگین می باشند. این پلاک ها به صورت ریزی آویز زنجیر می باشند تا به زیبایی از بند ساعت آویزان باشند و به زیباتر شدن ساعت های مچی کمک نمایند.

پلاک هایی که به این گونه طراحی شده اند و در این ساختار ها به کار رفته اند برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف گزینه ای خاص و منحصر به فرد می باشد و دارای ویژگی های خاصی است. به این صورت در جشن تولد و مناسبت های این چنینی گزینه ای مناسب برای کادو دادن به عزیزان می باشد. با توجه به خاصیتی که در محصولات بدلیجات و اصل می باشد می توان آن را برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده نمود.

مراقبت از آویز ساعت

از آن جایی که این زیورآلات خاص دارای ظرافت بسیار زیادی هستند و زنجیر آن ها باریک و نازک می باشد می بایست برای استفاده طولانی مدت از آن مراقبت های مختلفی را به کار برد و برای داشتن محصولی با طول عمر بالا برخی نکات را رعایت کرد. آویز ساعت را می بایست از هر گونه کشیدگی و پارگی در امان نگه داشت چرا که زنجیر ها باریک هستند و با کشیده شدن پارگی رخ می دهد.

این پارگی نیز سبب از بین رفتن کلی آویز ساعت می شود. علاوه بر آن این محصول دارای پلاک های ظریفی می باشد که شکننده هستند و آسیب پذیر می باشند به همین جهت می بایست در نگه داری آن ها دقت و توجه داشت تا در طول عمر بالا مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به این صورت پلاک های آن ها نیز در امنیت کامل به سر خواهند برد و در طول استفاده ظاهر خود را از دست نخواهند داد. آویز ساعت را می توان در جعبه زیورآلات قرار داد و در مواقع لازم از آن بهره مند شد.

نحوه بستن آویز ساعتآویز ساعت بدل

آویز ساعت ابعاد کوچکی دارد و در انتهای زنجیر خود دارای یک قفل کوچک است. این محصول را می توان به روش ساده ای بست و از آن استفاده نمود. بر روی بند ساعت این آویز پیچیده می شود و قرار می گیرد و در این زمان با استفاده از قفلی که دارد بسته و ثابت می گردد. این زیورآلات شکیل و به روز دارای سبک جدیدی در نوع قرار گیری می باشد که بر روی بند ساعت های استیل و چرمی قرار می گیرد و به این روش از آن ها آویزان می شود.

با این نوع قرار گیری شکل خاصی از محصول ایجاد می شود که سبب جلی رضایت خریداران می شود.

نحوه خرید آویز ساعت

آویز ساعت دارای قابلیت خرید حضوری و غیر حضوری می باشد که برای هر فردی مناسب است. به این طریق تمامی افراد توانایی خرید این محصول را خواهند داشت و با توجه به پر مشغله بودن افراد کسب می نمایند. آسان ترین روش برای خرید آویز ساعت با کیفیت مرغوب و انواع متنوع می توان به فروشگاه بدلیجات سناتور مد مراجعه نمود و از زیبایی آن در کنار ساعت های خود استفاده کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد