۱۱ توصیه برای خوش استایل شدن

سناتورمد چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 10:47
۱۱ توصیه برای خوش استایل شدن

۱۱ توصیه برای خوش استایل شدن

خوش استایل شدن به پولدار بودن بستگی ندارد، برای اینکه شیک به نظر برسید ، مهم است که انتخاب های درستی انجام دهید به جای اینکه کورکورانه از روند مد پیروی کنید ، بلکه بر ویژگی های جذاب خود تأکید کنید.

اغلب اوقات ، چیزهای بی کیفیت در کمد لباس بانوان وجود دارند زیرا آنها می خواهند تا آنجا که ممکن است خرید کنند و کمترین هزینه را هم می کنند. بسیاری از مردم فکر می کنند هرچه چیزهای بیشتری داشته باشند ، خوش استایل تر خواهد بود. اما دقیقا برعکس است ما در اینجا چند توصیه برای خوش استایل و شیک شدن به شما خواهیم کرد

11 توصیه برای خوش استایل شدن به شرح زیر است:

۱. برای خوش استایل شدن در انتخاب های خود ظرافت داشته باشید . اگر چه ظرافت چشمگیر نیست ، اما در حافظه ها باقی می ماند.

آیا می خواهید همه کسانی که ملاقات می کنید با نگاه به لباس های شیک شما برگردند و به شما خیره شوند ؟ برای رسیدن به این هدف ، باید لباس های خاص و تکان دهنده ای بپوشید اما این هیچ ربطی به ظرافت ندارد. ظرافت دلالت بر سادگی و ایجاد حس آرامش دارد. استایل فردی که ظرافت دارد چشمگیر نیست ، اما مطمئناً افراد اطرافش او را به یاد می آورند.

۱۱ توصیه برای خوش استایل شدن

  1. در انتخاب لباس هایتان سبک خاص خود را داشته باشید. مد می تواند هر چیزی باشد ، اما سبک همراه با کیفیت است. برای خوش استایل شدن ، نه تنها رنگ و سبک مهم است ، بلکه کیفیت پارچه نیز مهم است. یک تی شرت که جنس پارچه ی با کیفتی دارد و شکل خود را حفظ می کند همیشه شیک تر از یک محصول با همان طرح و الگوها ، اما از پارچه ی بی کیفیت و شل و ول است.
  2. کفش ها همیشه نشان شخصیت شما هستند ، بنابراین در انتخاب کفش باید وقت کنید که آنها از کیفیت بالایی برخوردار باشند . کفش ها اساس کمد لباس هستند.

اگر می خواهید پس انداز کنید و تصمیم به خرید کفش های بی کیفیت دارید لطفا صرف نظر کنید. ممکن است تأثیر کفش ها را بر برداشت از ظاهر خود دست کم بگیرید ، اما آراستگی و تمیزی کفش ها در عین حال شیک و گران قیمت بودن آنها شما را به فردی خوش استایل که دارای شخصیت اجتماعی بالایی است مبدل خواهد کرد.  و در مقابل یک جفت کفش ارزان و بی کیفیت می تواند بلافاصله کل ظاهر شما را خراب کند.

اما فکر نکنید که مجبورید هزینه های زیادی را صرف خرید کفش های با کیفیت کنید، شرکتهای با قیمت متوسط ​​وجود دارند که محصولات خوبی را به فروش می رسانند. این نکته را به یاد داشته باشید که یک کفش شیک و با کیفیت ارزش بالاتری از ده ها مدل کفش بی کیفیت دارد.

4- در انتخاب لباس ها دقت کنید و از پوشیدن لباس های باز اجتناب کنید. خوش استایل شدن ارتباطی به داشتن یک بدن جذاب ندارد بلکه اول از همه مربوط به داشتن اعتماد به نفس است.

برای اینکه جذاب به نظر برسید ، نیازی به لباس های برهنه یا تنگ ندارید . اگر می خواهید توجه ها را به بدن زیبا خود جلب کنید توجه داشته باشید ، زنی که به این روش لباس پوشیده از دید اطرافیان بیشتر مبتذل تصور می شود تا جذاب.

اما وقتی زنی به خودش اعتماد دارد ، ارزش خودش را می داند ، دیگر نیازی به اثبات چیزی با کمک لباس های باز نیست. او ساده اما ظریف لباس می پوشد. و اعتماد به نفس است که او را فوق العاده جذاب و از همه مهمتر به یاد ماندنی می کند.

  1. سادگی هرگز از مد نمی رود. سبک از مد “یک قدم” جلوتر است.

گاهی اوقات شما عکس هایی از زنان مد را ورق می زنید و ناخودآگاه استایل بعضی از آنها را نمی پسندید بنابراین مد اینجا مهم نیست. بله ، لباس های سال های مختلف بسیار متفاوت است.

اما افرادی هستند که استایل گذشته آنها پس از سالها هنوز هم شیک به نظر می رسد و تنها دلیل آن انتخاب سادگی است ، لباس های ساده خوش دوخت و با کیفیت استایل شخصی آنها را می سازد و اعتماد به نفس آرام آنها را نشان می دهد، این همان چیزی است که باعث جذاب بودنشان می شود. اما لباس هایی که به راحتی از مجلات مد کپی می شوند بدون در نظر گرفتن خصوصیات شخصی و ویژگی های شخصیتی تنها در یک دوره کوتاه جذابیت دارند.

۱۱ توصیه برای خوش استایل شدن

  1. در انتخاب هایتان وسواس زیادی نداشته باشید.

گاهی اوقات انتخاب های اتفاقی بدون هیچ وسواسی شما را خوش استایل و جذاب جلوه نمی دهد.

زنان واقعاً شیک به نظر می رسند که استایل همیشگی خود را بدون وسواس حفظ می کنند و هیچ تلاشی برای ایجاد آن نکرده اند. در واقع آرامش شما را شیک پوش می کند.

  1. رنگ مشکی و آبی تیره شما را لاغر تر نشان می دهد.

متخصصان مد توصیه می کنند که به این دو رنگ در انتخاب استایل خود اهمیت ویژه ای بدهید.آنها معتقد هستند که این رنگ برای خوش استایل شدن مناسب هستند و به شما امکان می دهند در بقیه جزئیات  تخیل نشان دهید و با هر رنگی به راحتی ست می شوند .

  1. برای اینکه شیک بنظر برسید از عطر غافل نشوید. با دقت رایحه ای را که کاملاً مناسب شماست انتخاب کنید. بگذارید افراد دیگر شما را از بوی عطرتان بشناسند.
  2. پارچه های ملایم و خنثی هرگز از مد نمی افتند.

این به شما امکان می دهد رنگ های بسیاری را با یکدیگر ترکیب کنید. به هر حال ، یک لباس هرچه برش و رنگ آن ساده تر باشد ، ترکیب آن با رنگ و مدل های دیگر راحت تر است.

  1. از لوازم جانبی شیک و با کیفیت استفاده کنید .

بیهوده نیست که سبک ها در مورد لوازم جانبی از هر طرف صحبت می کنند. این یاران كوچك قادرند استایل شما را مثبت و قابل تحسین  نشان دهند.

 لوازم جانبی ارزان و بی کیفیت در اینجا کارساز نخواهد بود . کمربندی که بعد از سایش دوم ترک می خورد باید دور ریخته شود در غیر اینصورت تمام تلاش شما را برای خوش استایل شدن از بین خواهد برد. بنابراین بهتر است از یک کمربند چرمی خوب و یا یک روسری ابریشمی درجه یک بخرید به جای اینکه چند مدل بی کیفیت از آنها را داشته باشید.

یک ساعت مچی شیک شخصیت اجتماعی بالایی به شما می بخشد. اگر چه خرید یک ساعت مچی شیک هزینه ی زیادی دارد اما اهمیت ویژه ای هم در خوش استایل شدن شما دارد. در واقع کفش و ساعت از اولین چیزهایی هستند که افراد شیک پوش به آنها توجه می کنند.

۱۱ توصیه برای خوش استایل شدن

خرید بدلیجات

همه ی بانوان علاقه ی زیادی به خرید جواهرات دارند اما از آنجا که خرید جواهرات هزینه های بسیار زیادی دارد گاهی اوقات به خرید بدلیجات رو می آورند . جواهرات مختلف و درخشان‌ متناسب با مدل لباس ها تاثیر بسیار مهمی در خوش استایل شدن دارد ، بنابراین اگر توان خرید جواهرات متنوع را ندارید می توانید از بدلیجات ظریف و زیبا که شباهت بسیار زیادی به نمونه اصلی دارند استفاده کنید.

اما نکات مهمی وجود دارند که در خرید بدلیجات باید به آنها توجه کنید، اولین و مهم ترین نکته این است که به ظرافت و درخشش آنها توجه کنید ، همانطور که موقع خرید جواهرات درخشش و ظرافت خارق العاده آنها را در نظر می گیرد . نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید ثبات رنگ بدلیجات است اگر لازم است کمی بیشتر هزینه کنید و بدلیجات رنگ ثابت بگیرید تا بتوانید به طور مرتب از آنها استفاده کنید. و در آخر توجه داشته باشید که بدلیجاتی که می خرید ضد حساسیت باشد تا از ایجاد حساسیت و قرمزی روی پوست شما جلوگیری کند.

البته در کنار این بدلیجات شبیه به جواهرات اکسسوری های عجیب و خاصی نیز هستند که از وسایل مختلفی از جمله چوب ، مهره های رنگی و حتی پلاستیک ساخته شده اند ؛ که بعضی از بانوان به آنها علاقه دارند و استفاده از آنها را به بخشی از استایل خود تبدیل کرده اند .

فروشگاه بدلیجات سناتور مد گزینه ای مناسب برای خرید بدلیجات به روز و شیک می باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد