گردنبند متناسب با یقه

سناتورمد چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 12:25
گردنبند متناسب با یقه

گردنبند متناسب با یقه

از آنجایی هر خانم شیک پوشی می داند، هر مدل یقه با گردنبند خاصی ست می شود و شما باید بدانید کدام گردنبند را با کدام مدل یقه ست کنید. گردنبند و انواع اکسسوری ها پوشیدنی هایی نیستند که بدون دقت و توجه کافی یکی از آن ها را انتخاب کنید و روی لباس خود بگذارید، چراکه برای انتخاب مدل گردنبند متناسب خود پیش از هر چیز دیگری باید نگاهی به مدل یقه لباس بیاندازید تا بتوانید ظاهری آراسته و مرتبی را برای خود ایجاد کنید.البته که انتخاب اشتباه و بدون دقت،

نه تنها ظاهر شما را بهبود نمی بخشد بلکه آن را نا منظم و بدجلوه می دهد پس برای انتخاب گردنبند متناسب ابتدا به مدل یقه لباس خود توجه کنید و همینطور قبل از هر چیز، باید به موقعیت و مناسبتی که به آن می روید توجه کرده و لباس مناسب و اکسسوری و گردنبند متناسب با آن را پیدا کنید. لازم به ذکر است که هر نوع گردنبندی به هر نوع و تیپی از لباسی نمی آید و انداختن گردنبند باید متناسب با مدل لباس و مدل یقه ی آن صورت بگیرد که اینکار به دلیل بهتر ست کردن و شیک بودن انجام می شود.

شما نباید در انتخاب گردنبند خود سهل انگاری کرده و با کمترین دقت آن را انتخاب کنید؛ زیرا این گردنبند شماست که مدل یقه شما را نمایان می سازد و ظاهر لباس شما را آراسته می کند. همچنین همانطور گفته شد انتخاب گردنبند متناسب با لباس باید با توجه به موقعیت و مکانی که قرار است در آن قرار بگیرید صورت بگیرد و یا در واقع باید بگوییم که استفاده از گردنبند و اکسسوری زیبایی‌ های بدن و صورت خانم ها را دو چندان می کند.

شما می توانید با انتخابی زیرکانه و هوشمندانه تمامی افرادی که اطرافتان هستند را تحت تاثیر خود و سلیقه زیباییتان قرار دهید ولی حتما باید توجه داشته باشید انتخاب گردنبند متناسب قوانین خاصی داشته تا جذابیت بیشتری داشته باشید، ما در ابتدای این مقاله از سناتورمد انواع یقه ها را برای شما توضیح می دهیم و سپس گردنبند متناسب با آنها را به شما معرفی می کنیم.

گردنبند متناسب با مدل یقه

گردنبند متناسب با یقه گرد

یقه گرد در واقع به مدل یقه ای گفته میشود که در بیشتر لباس‌ ها طراحی شده و اکثر خانم ها این یقه را می پسندند و دست کم چند مدل لباس با طراحی یقه گرد دارند زیرا یقه گرد هم برای لباس های رسمی، هم برای لباس‌ های مهمانی استفاده می شود و در واقع احساس راحتی و زیبایی را به فرد می دهد.

گردنبند متناسب با این مدل یقه باید دارای زنجیر با سایز مناسب و دارای پلاک شلوغی باشد تا تناسب زنجیر گردنبند شما با نوع یقه زیبایی چشم گیر تری به استایل شما دهد و همینطور علاوه بر آن هر چه قدر که مدل پلاک گردنبند شما پیچیده تر و شلوغ تر باشد یقه شما بیشتر به چشم می آید لازم به ذکر است مدل یقه گرد دو نوع بوده، یقه گرد بسته و یقه گرد باز، برای یقه گرد بسته زنجیر گردنبند شما باید بلند باشد اما برای یقه های گرد باز هر چه قدر از بلندی زنجیر کمتر شود یقه لباس شما جلوه زیبا تری پیدا می کند،

در واقع آویز این گردنبند برای این نوع یقه نیز باید بسیار پر نقش و نگار باشد. انتخاب گردنبند برای یقه گرد کاری آسان تر از انتخاب گردنبند برای دیگر یقه ها می باشد و وقت کمتری را از شما می گیرد، چرا که با پوشیدن لباس یقه گرد یک فضای خالی بالای قفسه ی سینه شما ایجاد میشود و هدف شما باید پوشاندن این فضا و جلوه دادن به آن باشد که هر سایز گردنبندی به راحتی با لباس یقه گرد ست می شود.

گردنبند متناسب با یقه هفت

لباس ‌های یقه هفت در هنگام انتخاب گردنبند متناسب خود از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید گردنبند را درست و هم ‌راستا با یقه هفتی خود انتخاب کنید. هر چه گردن بلندتر و یقه شما بازتر باشد، مدل های انتخابی شما بیشتر می‌شود و می‌توانید گردنبند هایی که زنجیر متوسط هم دارند انتخاب کنید اما باید حواستان باشد که هیچ وقت نباید گردنبند شما پایین تر از خط هفت گردن و یقه شما بیاید.

گردنبند متناسب با مدل یقه

لازم به ذکر است لباس های یقه هفت توجه ها را به سمت قفسه سینه جلب می کنند پس گردنبند شما هم دقیقا باید همین کار را انجام دهد، پلاک گردنبند متناسب برای این مدل یقه بهتر است زاویه دار و با فرک هفتی یقه هماهنگ باشد که هر چه قدر زاویه و فرم هفت باز تر باشد پلاک گردنبند هم باید درشت تر باشد. البته که قدم بعدی برای انتخاب گردن بند متناسب با یقه هفت باید در نظر گرفتن مدل و تزیینات یقه باشد برای مثال یقه هفتی که ساده طراحی شده باشد،

نیازمند گردنبندی پر نقش و شلوغ است و اما یقه هفتی که خود نوار دوزی و دور شلوغی داشته باشد نیازمند گردن بند ساده‌ تری بوده که بتواند مدل یقه لباستان را به خوبی مشخص کند.

گردنبند متناسب با یقه اسکی

یقه اسکی تنها مدل یقه ای بوده که هر مدل گردنبند با هر نوع زنجیر و هر پلاکی به آن می آید پس در این شرایط شما می‌ توانید به سادگی و با کمترین وقت گردنبند متناسب با این لباستان را انتخاب کنید. برای لباس‌ هایی که یقه اسکی دارند،

می‌توانید هم از گردنبند های زنجیر بلند استفاده کنید و هم این که اصلا گردنبند نیندازید و همینطور باید گفت که یقه اسکی هم با زنجیرهای بلند با پلاک های شلوغ و هم زنجیرهای کوتاه با پلاک های ساده جلوه بسیار زیبایی داشته و فقط تنها موردی که شما باید در انتخاب گردنبند متناسب با یقه های اسکی به آن توجه کنید رنگ لباس شماست. البته باید در نظر داشته باشید که معمولا یقه اسکی برای خانم هایی با قد کشیده مناسب تر بوده و آخر باید گفت انتخاب درست و صحیح آن با گردنبند متناسب خود، جلوه و زیبایی خود را چندین برابر میکند.

گردنبند متناسب با یقه بسته

همانطور که می دانید برخی از لباس ها دارای بالا تنه ساده و یقه بسته می باشد، برای این نوع لباس ها و به خصوص برای این نوع یقه ها باید گردنبند کوچک و ظریفی را انتخاب کنید زیرا برای این نوع یقه ها زنجیر و پلاک های کلفت و درشت اصلا پسندیده نیست و در واقع هر شما باید بیشتر سلیقه تان را به کار ببرید و وقت بیشتری بگذارید تا بتوانید گردنبند متناسب با این مدل یقه را انتخاب کنید و البته گردنبندی که انتخاب می کنید باید فاصله درست و مشخصی با یقه لباستان داشته باشد و زیاد بلند و یا کوتاه نباشد.

در آخر باید گفت که بسیاری از افراد در این زمینه معتقدند که استفاده از گردنبند برای این نوع از یقه مناسب نیست و اگر شما هم جز این دسته افراد هستید، می توانید به جای گردنبند از گوشوارهای زیبا و مدرن استفاده کنید.

گردنبند متناسب با مدل یقه

گردنبند متناسب با یقه دکلته

یقه های دکلته و باز، شانه و قفسه ی سینه ی شما را به نمایش میگذارد پس بنابراین باید گردنبندی را انتخاب کنید که روی جلوه بیشتر این قسمت ها تاکید داشته باشد البته درباره این مدل یقه عده ای معتقدند که اگر شانه‌ های شما نمایان است،

لازم نیست با یقه خود درگیر باشید و اصلا شما باید انداختن گردنبند را به طور کل فراموش کنید و انداختن گوشواره ‌های آویزان و بلند یا گوشواره‌ های حلقه ‌ای بزرگ را جایگزین آن نمایید و برعکس عده ای دیگر میگویند که گردنبند متناسب با این مدل یقه باید پلاک بزرگی داشته باشد تا فضای خالی بالا تنه را باشکوه تر و زیباتر نشان دهند اما شما باید دقت داشته باشید که با انتخاب یک پلاک بسیار درشت تعادل ظاهری خود را بر هم نزنید و حتما طول گردنبند را هم در نظر بگیرید.

گردنبند متناسب با یقه قایقی

برای انتخاب گردنبند متناسب با یقه قایقی به هیچ وجه نباید زنجیر گردنبند تان را بلند انتخاب کنید زیرا بلند بودن زنجیر گردنبند شما باعث میشود تا هم مدل یقه شما پنهان شود و هم خود گردنبند اصلا به چشم نیاید و در نهایت ترکیب بسیار زشتی ایجاد شود. گردنبند متناسب با یقه قایقی باید زنجیر کوتاهی داشته و به صورت بیضی شکل باشد.

پلاک این گردنبند نیز باید یا کاملاً ریز و کوچک باشد و یا اگر هم قرار است، بزرگ باشد خیلی پر زرق و برق و شلوغ نباشد و همینطور گردنبند متناسب با این مدل یقه نباید بسیار کوتاه باشد یعنی باید کمی بر روی لباستان بیفتد.

گردنبند متناسب با یقه یک طرفه

برای لباس هایی که یقه آن ها یک طرفه و کج بوده می توان از گردنبند های نامتقارن استفاده کرد و همچنین گردنبند هایی با چند آویز که اندازه آن ها متفاوت است زیرا جلوه بسیار زیبایی برای شما ایجاد می کند و همینطور گردنبند های چند لایه هم برای این مدل بسیار یقه مناسب بوده و جلوه شیک و مدرنی را به شما و استایلتان خواهد داد.

خرید بهترین گردنبند استیل رنگ ثابت

گردنبند استیل رنگ ثابت را متناسب با انواع یقه های استفاده شده از فروشگاه بدلیجات سناتور مد خریداری کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد