گران ترین برندهای لباس جهان

سناتورمد شنبه 16 اسفند 1399 - 15:58
گران ترین برندهای لباس جهان

گران ترین برندهای لباس جهان

برند­های انحصاری مد و گرانترین برند ­های لباس، با قدرت، اعتبار و جایگاه مرتبط هستند. بسیاری از برند­ها فقط خواسته افراد بسیار ثروتمند را برآورده می کنند. هر لباس یک کالای انحصاری است که ارزش آن را در بازار بین المللی افزایش می دهد. هرچه برند محبوب تر باشد ، از نظر مشتریان ثروتمند، آن برند شایسته تر می شود. طراحان برای برجسته جلوه دادن لباس و بیان اهداف خود از طرح های ابتکاری ، بافت خوب و مواد با کیفیت استفاده می کنند.

لباس مناسب این قدرت را دارد که بر تصمیمات به نفع شما تأثیر بگذارد و شرایط را مطابق خواسته های شما قالب کند. مد باشید زیرا لباس های سطح بالا با زرق و برق همراه هستند و جنبه پیشرفته شما را به جهانیان نشان می دهند. تغییر زمان و آگاهی از مد ما را به دنیای گرانترین برند های لباس در جهان معرفی کرده است.

این یک واقعیت است که مردم سعی می کنند شخصیت خود را با استفاده از محصولات برند دار به نمایش بگذارند. در زیر لیستی از گرانترین برند وجود دارد که در بین بی شمار دوستداران مد در سراسر جهان بسیار محبوب هستند.

 

  1. والنتینو Valentino

این طرح های خلاقانه و شیک توانایی عاشق شدن خانم ها را دارد. امروزه ، آنها به یک صنعت محبوب برای دوستداران مد در سراسر جهان تبدیل شده اند. لباس های زیبا این شرکت ، آن را به یکی از ده برند گران قیمت لباس در جهان تبدیل کرده است. مجموعه لباس شب آن بسیار محبوب است. این طرح جسورانه، زنانی از طبقه متمول را که علاقه مند به گرایش های لوکس مد مدرن هستند ، جذب می کند.

هرمس Hermes

هرمس یک برند فرانسوی است و محبوب ترین آن محصولات لوکس مد سطح بالا است. این شرکت یکی از مارک هایی است که همیشه مشتری ها را متعجب می کند. این مارک لباس عمدتا چرم ، مایحتاج روزمره ، کالاهای خانگی ، عطر ، جواهرات ، ساعت و محصولات آماده، تولید می کند. طرح های آن در بین جوانان عاشق مد محبوب است. این برند در سال 1837 تاسیس شد. با این وجود، علی رغم فراز و نشیب های این شرکت در طول دو قرن گذسته در دوران مدرن، هنوز نماینده کالاهای لوکس است.

گران ترین برندهای لباس جهان

  1. ورساچه Versace

در ایتالیا ، ورساچه طرح های پیشرفته ای را برای مردان و زنان جوان ارائه می دهد. این در بین دوستداران مد که مایل به پرداخت هر قیمت برای آخرین مد و کیفیت بهتر هستند بسیار محبوب است. این برند انواع لباس های شیک را روانه بازار کرد و دیگر جایی برای رقبا باقی نگذاشت. بیشتر طراحان و هنرمندان مد ، Versace را به عنوان یک برند لباس فصلی توصیه می کنند.

این یکی از بهترین مارک های مد برای لباس های زنانه و مردانه و سایر لوازم جانبی است. امروزه علاوه بر اینکه در لباس های لوکس در زمره بهترین ها قرار گرفته ، در زمینه لوازم جانبی ، آرایش و حتی مبلمان با نام تجاری نیز تولید شده است.

  1. دیور Dior

دیور به دلیل طراحی های بسیار پیچیده ، جذاب ، زیبا ، مدرن و معتبر خود شناخته شده است. محصولات با کیفیت بالا از آخرین روند مد به عنوان نمادهای وضعیت در نظر گرفته می شوند. این محصولات گران قیمت زنان صنعت مد را نیز به خود جلب کرده است. شهرت دیور بعد از محصولات جدید از جمله عطر ، کیف ، عینک آفتابی ، لباس زنانه و دیگر لباس های شیک افزایش یافته است. دیور در حال فروش و صادرات اقلام مختلف دیگر به سایر کشورها ، اما به ویژه کیف پول و کیف دستی زنانه است.

  1. جیکوبز Jacobs

تغییرات فصلی ، طراحی های مجلل و فروش انحصاری از ویژگی های این برند است. این برند معتبر مد اکنون بیشتر در جواهرات، کیف های دستی و کفش متمرکز شده است ، اما همچنین در فصول مختلف طیف وسیعی از لباس های خارجی را نیز فراهم می کند. مزیت اصلی این است که موفقیت کلی برند در طراحی لباس نهفته است.

  1. آرمانی Giorgio Armani

آرمانی نه تنها گرانترین برند لباس بلکه محبوب ترین مارک در جهان است. تعداد بسیار کمی از مارک ها هستند که دارای طیف وسیعی از مدل ها مثل آرمانی باشند. این یک نام قدیمی در تولید پارچه ، به خصوص شلوار جین و تی شرت است. در این مارک طراحی لباس بیشتر توسط طراحان و بوتیک های مجاز لباس انجام می شود. این تنها مارکی است که در سراسر جهان به فروش گسترده رسیده و شهرت زیادی کسب کرده است. در جاهایی که فصول تغییر زیادی می کنند ، پارچه آرمانی در این فصول بهتر است استفاده شود. به طور کلی آرمانی را یک برند چهار فصل می نامند.

گران ترین برندهای لباس جهان

  1. دولچه و گابانا DG

Dolce و Gabbana که معمولاً با نام DG شناخته می شوند ، برای توصیف محبوبیت و ظرافت مارک های خود نیازی به کلمات ندارند. این مشهورترین و محبوب ترین مارک لباس در فرهنگ ایتالیاست. محصولات آن به یک اندازه مورد علاقه زنان و مردان است و به تعداد زیادی در سراسر جهان فروخته می شود. چاپ و بافت این لباس در دنیا بی نظیر است. در سال 2018 ، DG گرانترین برند لباس در جهان بوده است .

  1. پرادا Prada

اگر شما مایل به تغییر زندگی خود هستید ، پس این بهترین انتخاب است. لباس محبوب این مارک ایتالیایی شمار زیادی از جوانان عاشق مد را به خود جلب کرده است. و با داشتن شعبه های متعدد در سراسر جهان مشهور است، بنابراین دسترسی به آن اغلب آسان تر از سایر مارک های برتر است. محصولات آن گرانترین برند لباس و  پوشاک در جهان است. به خاطر طراحی ساده، برتری و راحتی آن شناخته شده است. همچنین این برند شهرت خوبی را در بازار عطر حفظ می کند. ، پرادا در سال 2018 در لیست ده برند برتر جهان قرار داشت.

  1. شانلChanel

شانل یکی از مارک هایی است که در سال های اخیر به علت تولیدات با کیفیت تقاضای زیادی پیدا کرده است. این مارک تجاری است که اغلب مورد علاقه افراد مشهور و افراد ثروتمند است. طراحی شیک و فوق العاده به شما امکان انتخاب عالی را می دهد. منحصر به فرد بودن این مارک لباس به خاطر این است که شانل از سبک های دیگر و سایر برندها کپی  برداری نمی کند ،

بنابراین موجودیت خود را حفظ می­کند. سایه های با کیفیت ، محصولات مراقبت از پوست و محصولات زیبایی نیز به نام شانل نامگذاری شده اند. این مارک ممکن است محبوبیت بیشتری در بین زنان و جوانانی که به دنبال مد هستند داشته باشد زیرا محبوب ترین مارک مد در جهان است.

گران ترین برندهای لباس جهان

  1. گوچی Gucci

از نظر گرانی و کیفیت ، این برند ایتالیایی را در جایگاه نخست لباس های جهان  قرار می دهد. این مارک گرانترین برند لباس در جهان است و علاوه بر لباس برای آقایان و خانمها وسایلی زینتی دیگر مانند ساعت  را نیز طراحی می کنند.  البته وسایلی مانند کراوات ، کیف دستی ، دامن ، کفش و ساک و کوله پشتی تیز از تولیدات این شرکت است. اگرچه گران است ، اما اقلام این مارک ها همیشه لوکس و شیک هستند. رقبای زیادی دارد اما در طی سالیان گذشته از لیست ده برند برتر خارج نشده است. گوچی از سال 2018 به بعد همیشه در رده های بالای جدول قرار داشته است .

خرید بدلیجات برند

برای خرید بهترین بدلیجات که دارای برند های معتبر و معروف می باشند به فروشگاه اکسسوری سناتور مد مراجعه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد