چگونه زرد بپوشیم؟

سناتورمد پنجشنبه 4 دی 1399 - 18:10
چگونه زرد بپوشیم؟

چگونه زرد بپوشیم؟

پوشیدن رنگ زرد برای خیلی ها مثل یک کابوسه. رنگ زرد یکی از آن رنگ هاست که افراد در مورد آن می گویند که، آیا منم می توانم زرد بپوشم؟ با داشتن اطلاعات کافی در مورد رنگ زرد شما متوجه زیبایی های آن می شوید. رنگ زرد توجه زیادی به خود جلب می کند و اگر از آن به درستی در ست هایمان استفاده کنیم متوجه تعریف دیگران از نوع لباس پوشیدنمان می شویم.

رنگ زرد نشان دهنده چیست؟

رنگ زرد یکی از روشن ترین رنگ هایی است که میتوان دید و همین طور در چشم انسان رنگ زرد از تمام رنگ ها توجه بیشتری را به خود جلب می کند. رنگ زرد نشان دهنده خلاقیت است و همین طور از آن می توان حس شادی و نشاط گرفت. رنگ زرد نشان دهنده انرژی تمام نشدنی، اشتیاق زیاد برای انجام تمام کار ها، سرگرم کننده و همین طور خوش رویست.

چگونه زرد بپوشیم؟

رنگ زرد بر روی نیم کره سمت چپ مغز تاثیر می گذارد که محل افکار عمیق و ادراک انسان هاست.افرادی که رنگ زرد را برای پوشیدن یا برای رنگ اتاق یا… انتخاب می کنند افرادی اجتماعی و علاقمند به صحبت با همه هستند، از چالش ها لذت میبرند،در آن ها داوطلب هستند و از بردن در آن چالش بسیار خوش حال می شوند.

آن ها بسیار حسابگر هستند به تمام اعداد، ارقام و داده ها توجه می کنند. این افراد همواره یک نقشه کار به وجود می آورند و تا به آن هدف نرسند دست از کار بر نمی دارند. آن ها همیشه باعث خوشحالی دیگران میشوند، سرگرم کننده هستند و عاشق بودن در جمع ها و مرکز توجه بودن هستند.

کارکتر های یک فردی کسی که زرد می پوشد.

  • گرم

افراد که رنگ زرد می پوشند یا آن را انتخاب می کنند افرادی بسیار خون گرم هستند که با همه سر صحبت را باز می کنند و از شروع یک مکالمه ترسی ندارند.

  • عجیب و غریب

این افراد خون گرم با همه راحت هستند و خیلی سریع افراد را درک می کنند اما درک آن ها کار مشکلیست، هیچ وقت حرکت بعدی آن ها نمی دانید اکثر اوقات شما را متعجب می کنند.

  • پر انرژی

رنگ زرد نشان دهنده انرژی بالاست. افرادی که زرد می پوشن سوخت و ساز بیشتری نسبت به دیگر افراد دارند.

چگونه زرد بپوشیم؟

  • اعتماد به نفس

افرادی که رنگ زرد را برای پوشیدن انتخاب می کنند اعتماد به نفس بالایی دارند، انتخاب رنگ زرد برای پوشیدن برای خیلی از افراد سخت است زیرا حس می کنند که رنگ زرد توجه همه را به آن ها جلب می کند و آن ها از این توجه وحشت دارند.

  • احساسی

احساسی بودن ویژگی بارز افراد زرد پوش است، مود این افراد می تواند بر اثر اتفاقات به سرعت تغییر می کند.

  • خلاق

طبق تحقیقات، دیدن رنگ زرد خلاقیت افراد را بالا می برد و این افراد همیشه خلاقانه به تمام اتفاقات اطرافشان نگاه می اندازند.

  • بی منطقی

با وجود تمام مشخاصات مثبت شخصیتی این افراد، گاهی اوقات می بینید که حرف های آن ها با منطق جور در نمی آید و تلاش شما برای نشان دادن راه حل یک مشکل به آن ها به هیچ جا نمی رسد.

  • مضطرب

این افراد احساسی به راحتی مضطرب می شوند و کار های خود را با استرس فراوان انجام می دهند.

چگونه زرد بپوشیم؟

چگونه رنگ زرد بپوشم و شیک بمانیم؟

  • آبی

وقتی که به دنبال یک رنگ برای ست کردن رنگ زرد هستین رنگ آبی یکی از راحت ترین انتخاب های شماست زیرا رنگ های آبی در چرخه رنگ مخالف رنگ زرد هستند و رنگ های مخالف همیشه به راحتی با هم ست می شوند. پس اولین و راحت ترین انتخاب برای ست کردن رنگ زرد، آبی ست. ست رنگ آبی و زرد کم رنگ برای تابستان مناسب است. و برای زمستان میتوانید از زرد پر رنگ و آبی پر رنگ استفاده کنید.

  • طوسی

کاندید دوم برای بهترین ست با رنگ زرد، رنگ طوسی است. با توجه به اینکه رنگ طوسی و زرد به عنوان رنگ سال 2021 انتخاب شده است می توانیم به امکان ست کردن این دو رنگ با هم پی ببریم.

رنگ طوسی میتواند تاریک و تار باشد ولی با اضافه کردن رنگ زرد به آن شما می توانید آن را روشن تر و جذاب تر کنید. نکته درباره ست کردن این دو رنگ با هم این است که شما نباید زرد های بسیار پر رنگ را با رنگ طوسی ست کنید. برای ست کردن رنگ زرد با طوسی از خردلی و یا زرد هایی که به سمت قهوه ای هستند استفاده کنید.

چگونه زرد بپوشیم؟

  • قهوه ای

رنگ قهواه ای و زرد دو رنگ گرم هستند که به راحتی و به خوبی با هم ست می شوند. رنگ قهوه ای به رنگ زرد نزدیک است و با ست کردن این دو با پشت زمینه رنگ قهوه ای و تکه های از زرد به ست زیبایی خواهید رسید.

  • سبز

رنگ چهارم رنگ سبز است که با رنگ زرد به احتی ست می شود. رنگ سبز از ترکیب دو رنگ زرد و آبی به وجود می آید پس با ست کردن زرد و سبز هیچ وقت اشتباه نخواهید کرد. سبز از هر نظر می تواند با زرد ست شود، شما میتوانید سبز پر رنگ، سبز کم رنگ و سبز هایی که به رنگ آبی نزدیک هستند را به راحتی با زرد ست کنید. شما میتوانید از سبز پر رنگ و زرد در فصل های سرد سال و از سبز کم رنگ و زرد در فصل های گرم سال استفاده کنید.

  • شرابی

رنگ شرابی یکی از آن رنگ هاست که اکثرا از آن استفاده نمی کنند. استفاده از اکسسوری هایی با رنگ شرابی و ست کردن آن با رنگ زرد میتوانند برگ برنده ای برای شما باشد. این ست بسیار مناسب برای فصل های سرد سال است.

رنگ زرد برای خانم ها

خانم ها برای استفاده از رنگ زرد باید به عنواع رنگ زرد توجه کنند. هر رنگ زردی به نوع پوست و آرایش صورت هر کس ست نمی شود و گاهی اوقات ست کردن رنگ زرد با آرایش نادرست می تواند همه چیز را به هم بزند. انواع ست های مناسب برای خانم ها:

  • ست رنگ زرد با رنگ زرد

خانم ها می توانند رنگ های مختلف زرد را با هم ست کنند. از انواع رنگ های زرد کم رنگ، پر رنگ، خردلی و… .

  • رنگ صورتی

رنگ صورتی با آرایش مناسب صورت به طور شگفت انگیزی با زرد ست می شود  اما، نکاتی برای ست کردن این دو وجود دارد. صورتی کم رنگ باید با زرد هایی مثل لیمویی و یا زرد کم رنگ ست شوند. باید در ست کردن صوورتی با زرد به جنس لباس ها توجه کنید که تقریبا به هم نزدیک باشند.

  • مانتو زرد

برای پوشیدن مانتو های زرد باید به نوع آرایشتان توجه کنید. لباس هایی که از کاملا شما را می پوشانند و زرد رنگ هستند با آرایش رنگ قرمز بهتر ست می شوند.

اکسسوری ها و جواهرات های رنگ زرد

اکسسوری ها و جواهرات زرد رنگ با تمام رنگ هایی که با زرد ست می شوند ست خوبی را به وجود می آورند.  در ست کردن اکسسوری ها و جواهرات زرد رنگ به جنس لباس هایتان توجه کنید.

  • لی

به دلیل ست شدن راحت رنگ آبی با زرد شما می توانید از هر نو لباس یا شلوار لی برای ترکیب آن با زرد استفاده کنید. استفاده از اکسسوری های زرد رنگ همواره با جنس لی ست های فوق العاده ای را به وجود می آورد.

رنگ زرد برای آقایان

آقایان می توانند از

اکثر آقایون می توانند از اکسسوری های زرد رنگ برای ست کردن استفاده کنند. آقایان می توانند برای شروع از کراوات زرد و دستمال جیبی زرد که به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند شروع کنند. پاپیون ها،جوراب های زرد، دستکش و شال گردن های زرد رنگ هم انواع اکسسوری های آقایان برای ست کردن هستند. نکته مهم هنگام ست کردن اکسسوری های زرد رنگ این است که از زرد های براق استفاده نکنید زیرا که این نوع زرد بعد از ست کردن به نظر افراد از جنس ارزان قیمت است.

نکته بعدی این است که اگر از اکسسوری های زرد استفاده می کنید، هر چه کم تر باشد بهتر است. یعنی یک دستکش زرد یا یک کراوات زرد کافیست، با زیاد کردن رنگ زرد در این نوع ست ها جذابیت آن را از بین می رود.

  • لی

به خاطر رنگ آبی جنس لی مانند شلوار های لی، کت لی و… این رنگ به راحتی با رنگ زرد ست می شود. نکته: رنگ های آبی کم رنگ با زرد کم رنگ و رنگ های ابی پر رنگ با زرد های قوی مثل خردلی به خوبی ترکیب می شوند.

  • جلیقه

برای ست کردن رنگ های روشت می توانید از جلیغه با رنگ زرد کم رنگ استفاده کنید که تغریبا با اکثر رنگ هایی که قبلا گفته شد به خوبی ست می شود.

  • پالتو یا اور کت

پالتو و یا اورکت های زرد کم رنگ برای آقایان میتواند با خیلی از اکسسوری ها و وسایل داخل کمد لباس های شما ست شود. نکته مهم در مورد ست کردن اورکت یا پالتو این است که از رنگ های قوی در ست استفاده نشود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد