هدیه روز زن

سناتورمد یکشنبه 12 بهمن 1399 - 10:59
هدیه روز زن

معرفی 20 گوشواره طرح طلا برای هدیه روز زن

روز زن شاید بهانه ‌ای کوچک برای قدردانی از مادر و همسرتان است. اغلب خانم ‌ها از اینکه در روز زن هدیه بگیرند بسیار خوشحال می ‌شوند. آنچه که در نوشتارها و از زمان قدیم آمده، این است که استفاده از جواهر آلات به خصوص گوشواره قدمت دیرینه دارد. به هبچ عنوان نباید نقش مهم زیورآلات و بخصوص گوشواره ها را دست کم گرفت. جواهراتی مانند: گوشواره طلا، طرح طلا، استیل و… بسیار شیک برای خرید هدیه زن بوده و به طور کلی یکی از چیزهایی که توجه هر خانمی را به خود جلب می کند،

خرید جواهرات است. آقایان محترم اگر می خواهید، دل خانمی را به دست آورید، از خرید گوشواره های طرح طلا و جدید برای او غافل نشوید. شما این گوشواره ها را می توانید برای مناسبت هایی مانند سالگرد ازدواج، تولد، هدیه روز زن، روز مادر، ولنتاین و… خریداری نمایید. از بین زیورآلات و جواهرات مختلفی که در بازار وجود دارد، روی سخن این مطلب ما در مورد گوشواره طرح طلا برای هدیه روز زن می باشد.

در این مطلب سناتور مد می‌خواهیم برایتان مدل ‌هایی از گوشواره طرح طلا زنانه که بازه قیمتی متفاوت دارند را معرفی کنیم که شما با هر توان مالی که داشته باشید، می‌توانید یکی از این مدل ‌ها را انتخاب کرده و هدیه بدهید با ما همراه باشید. به شما پیشنهاد می کنیم همه مواردی را که ذکر می کنیم، بر اساس جدیدترین معیارها بوده و شما می توانید مناسب ‌ترین گزینه را از لیست زیر انتخاب و در نهایت خریداری کنید.

1 شما می توانید طلا اختصاصی برای مادرتان سفارش دهید، به ‌طور مثال می‌ توانید سفارش دهید نام او را برایتان طراحی کنند و بسازند و یا حتی شکل و طرحی که دوست دارند را برایش طراحی کنند. به ‌طور کلی، هر نماد یا طرحی که می‌ تواند مخصوص مادر شما باشد، جزو هدیه ‌هایی بوده که ارزش بسیار زیادی دارد. در آخر برای هدیه روز زن یا مادر خوب است گوشواره طرح طلایی بخرید که دارای سنگ ماه تولد اوست. زیورآلاتی با سنگ ماه تولد گزینه‌ بسیار مناسبی است.

گوشواره آویزی ZJ طرح طلا G5017

2 خرید گوشواره های طرح طلا مرواریدی هم بسیار کلاسیک و شیک است. برای هدیه روز زن می‌توانید یک گوشواره مروارید خریداری کنید. خوبی مروارید این است که سن و سال نمی ‌شناسد و برای هر تیپ مادری از خانه ‌دار و سنتی و مذهبی گرفته تا زنان کارمند و ورزشکار و… مناسب است.

3 از آنجایی که زن ها و مادرها فرشته ‌های روی زمین هستند و همیشه نگهبان و دوستدار فرزندانشان و خانوادشان هستند، خوب است برای او گوشواره با طرح فرشته بخرید، البته اگر با سلیقه مادر و یا همسرتان جور در می‌آید.

4 اگر همسر یا مادر شما بسیار مذهبی است، می‌توانید سراغ خرید گوشواره های طرح طلایی بروید که تصویر یا موضوعی دینی مذهبی دارند. مثل آویزهایی که نام خدا روی آن‌ ها حکاکی یا کنده‌ کاری شده است.

5 گوشواره های حلقه ای از زمان گذشته، در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان استفاده شده است مثلا این گوشوارها می تواند با سنگ های قیمتی، شیشه، آکریلیک، فلزات و محصولات ارگانیک دیزاین شده باشد. این گوشواره ها به طور سنتی یک دایره ی کامل یا یک نیم دایره هستند که معمولا یک سیم دارند که وارد سوراخ گوش می شود و از طرف مقابل قفل می شود. این سیم ممکن است با خم شدن و یا با استفاده از یک چفت قفل شود.

6 گوشواره های قلاب دار، یکی از اولین مدل های گوشواره هستند. این مدل گوشواره، محبوب ترین نوع از گوشواره ها بوده و سازندگان جواهرات بیشتر با این سبک گوشواره مدل های خود را به بازار عرضه می کنند.

7 گوشواره های کلیپسی، در این چند دهه اخیر اختراع شدند و با اختراع آنها دیگر نیازی نبود که زنان برای آویزان کردن گوشواره گوش های خود را سوراخ کنند. این گوشواره ها، به طراحان این امکان را می دهند که سبک هایی راحت برای گوش هایی که سوارخ نیستند طراحی کنند. انواعی از گوشواره ها وجود دارد که از یک فنر برای فشار وارد کردن به گوش استفاده می کنند که گوشواره را در جای خود ثابت نگه دارند.

گوشواره آویزی YSX پولکی G5021

8 گوشواره های لوستری، این سبک از گوشواره ها، بسیار مناسب برای هدیه روز زن بوده و مدل مینیاتوری شده از لوستر با آویزهایی است که گاهی طول های مختلفی داشته و به همین نام نیز نامگذاری شده اند. این آویزهای و زنجیر ها حرکت می کنند و در بیشتر مواقع درخشش بیشتری را به آن می افزایند.

9 گوشواره میخی، از آن زمان، گوشواره های میخی در مدل های مختلف از مدل های ساده بدون تزئینات تا تزئین شده با جواهرات قیمتی و با فلزات مختلفی ساخته شده اند. گوشواره های میخی نسبت به دیگر گوشواره ها، به دلیل ضخامت ساختار آنها و نزدیکی آنها به لاله ی گوش، تزئینات سنگین تری را دارا هستند. این گوشواره ها، مخصوصا مدل هایی که آویز و حلقه ندارند، در مو، یقه ی لباس، تور عروس و… گیر نمی کنند و توجه ها را به سمت گونه ی شما جلب می کنند.

10 گوشواره های اهرم دار، این گوشواره ها طوری طراحی شده که بدون ایجاد حس اذیت و ناراحتی برای کسی که آن را استفاده می کند، کاملا روی گوش محکم شوند و استفاده از آنها راحت باشد. این گوشواره ها در سبک های محتلفی موجود هستند، بعضی از آنها تزئینات یا آویزهای اضافی دارند و بعضی از آنها فقط یک سنگ کوچک دارند، بعضی دیگر هر دوی این موارد را دارا هستند.

11 گوشواره های نخی یا بخیه ای، این گوشواره از یک پشتی کوچک تشکیل شده که به آن زنجیر اضافه شده است، این زنجیر از سوراخ گوش رد می شود. پشتی گوشواره شبیه به یک سوزن طراحی شده و باعث می شود بتوانیم زنجیر را از جلوی سوراخ گوش به عقب ببریم. این مدل در انواع مختلف، طول های مختلف زنجیر، انواع مختلف زنجیرها و تزئینات وجود دارد. پیشنهاد ما به شما برای هدیه روز زن این گوشواره نخی جدید بوده شما با این انتخاب جذاب خود می توانید موجب خوشحالی همسر یا مادر خود شوید.

12 گوشواره های فشرده، این گوشواره ها برای راحتی و به سادگی طراحی شده اند و می توان آنها را برای زمان های طولانی استفاده کنید و معمولا برای جلوگیری از گره خوردن در موها کوچک و مینیمال ساخته می شوند، چون اندازه آنها کوچک و راحت هستند و می توان آنها را در طول شب برای جلوگیری از بسته شدن سوراخ گوش پوشید. مدل های مرسوم این نوع، گوشواره های میخی و گوشواره های پیچی و حلقه ای کوچک هستند.

13 بی شک گوشواره های کلاسیک زنانه نوعی از بهترین زیورآلات به عنوان هدیه روز زن بوده این گوشواره با استایل‌های رسمی و کژوال به ‌خوبی هماهنگ شده و باعث می شود تا در مهمانی ‌ها به زیبایی بدرخشید. اگر چنین مدل ‌هایی از گوشواره را پیدا کردید، بهتر است برای خرید یک هدیه خاص اصلاً درنگ نکنید.

14 گوشواره های میخی مروارید، زیبایی و جذابین این گوشواره در سادگی و شیک بودن آن است، یک گوشواره میخی ساده که ترکیبی از طلا و مروارید داشته و قیمت زیادی نیز نخواهد داشت و یک هدیه مقرون ‌به ‌صرفه است. گوشواره مرواریدی به عنوان هدیه روز زن همیشه شیک و ماندگار بوده و خوبی این سبک گوشواره ‌ها این است که سبک هستند و برای استفاده روزمره کاملاً مناسب‌ اند.

گوشواره میخی YSX طرح طلا G5023

15 گوشواره های رزینی، ارزان ‌ترین و ساده ترین مدل گوشواره ‌ای است که می‌توانید بخرید. این مدل گوشواره ‌ها در طرح‌ شاد و قشنگی که رویشان چاپ شده طراحی شده اند. این گوشواره با استایل‌های شاد و رنگارنگ و به‌اصطلاح هنری خوب جور می ‌شوند و تنوع طرح و نقش خوبی هم دارند. گالری ‌های زیادی این مدل گوشواره‌ ها را طراحی کرده و می ‌سازند بنابراین به ‌آسانی در دسترس هستند و بهترین گزینه برای هدیه روز زن می باشند.

16 گوشواره های سواچ، برند سویسی سواچ که در ایران هم طرفداران زیادی داشته این گوشواره خوش‌رنگ را تولید کرده که جنسش از استیل است و درخشش فوق‌العاده سنگ زیبا و چشمگیرش روی گوش خیره ‌کننده است.

17 گوشواره با پشتی آویزدار، این سبک گوشواره‌ ها که به ‌تازگی مد شده ‌اند زیبا و منحصر به ‌فرد هستند. وقتی موهایتان را جمع می‌کنید و گوشتان کاملاً پیداست بیشتر به چشم می‌آیند. بعضی مدل‌ هایشان فقط با یک حالت میخی به گوشتان متصل می ‌شوند و بعضی دیگر یک حلقه هم در قسمت بالا دارند که در این صورت نیاز است گوشتان دو سوراخ داشته باشد.

18 گوشواره های لولایی، این نوع گوشواره شبیه حرف U بوده و به صورت لولا در گوش قرار گرفته و گوشواره را ثابت نگه می ‌دارد. این مدل گوشواره ‌ها بسیار مرسوم هستند اما اگر به درستی طراحی نشوند، می‌توانند موجب ناراحتی و اذیت فردی بشوند که آن را مورد استفاده قرار داده است.

19 گوشواره های ضربه ای، این نوع اغلب در گوشواره ‌های حلقه‌ ای مشاهده می ‌شود، به این صورت که بخشی از پشت گوشواره قابلیت خم و صاف شدن را داشته و پس از قرار دادن میخ گوشواره در گوش، این قفل به صورت ضربه ‌ای در میخ چفت می‌ شود.

20 گوشواره های فرنچ وایر، اغلب این مدل گوشواره ‌ها یک سیم خمیده در بالای خود دارند که در لاله گوش قرار گرفته و گوشواره را ثابت نگه می‌ دارد. این سیم به هیچ جا قفل نمی‌شود و به همین دلیل اغلب بلند است تا احتمال چرخیدن و افتادن از گوش را به صفر برساند و بیشتر برای مادران و زنان میانسال مناسب بوده و نوعی از بهترین کادو ها برای هدیه روز زن است.

اغلب خانم ها از اینکه در روز زن هدیه بگیرند خوشحال می ‌شوند. این روزها که به روز زن نزدیک و نزدیک‌ تر می ‌شویم بهتر است از همین حالا به فکر خرید یک هدیه خوب و غافلگیرکننده برای عزیزانتان باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد