مدل موی مردانه سال 2021

سناتورمد شنبه 9 اسفند 1399 - 09:23
مدل موی مردانه سال 2021

مدل موی مردانه سال 2021

بسته به نوع موهایتان که صاف است یا فر، بلند است یا کوتاه می توانید مدل مو مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید یا ترکیبی از موارد مورد علاقه ی خود را از هر مدل داشته باشید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به زیبایی و پوشش خود طبق مد روز و ترندهای پیشنهادی اهمیت می دهید این مقاله می تواند به  شما کمک کند تا بهترین مدل موی مردانه در سال2021 را انتخاب کنید.

مدل موی کوتاه سال 2021:

 مدل مو کوتاه با اطراف روشن:

اگر موهایتان کوتاه است یا موی کوتاه را بسیار می پسندید، این مدل مو را حتما دوست خواهید داشت. می توانید اطراف سرتان را مرتب و کوتاه تر از بخش میانی سرتان بکنید و اگر دوست دارید می توانید رنگ موهایتان را یک یا دو شماره روشن تر کنید:

مدل کلاسیک:

اگر فکر می کنید مدل مو قدیمی امروزه پیش پا افتاده یا از مد افتاده شده اند باید در نظر داشته باشید که هنوز هم این مدل موهای ساده و کلاسیک محبوب هستند. باورتان نمی شود؟باید بدانید که این مدل موها با برش های هندسی مرتب و منظم و اصطلاحا کاکلی بین اغلب افراد بسیار پرطرفدار شده است.این موها بیشتر برای افرادی مناسب هست که موی صاف دارند یا می توانند موی فر خود را دائما صاف نگه دارند،شما می توانید با ژل یا موم های متناسب با نوع موهایتان آن ها را مرتب کنید.

مدل چتری:

برای آن دسته از مردانی که می خواهند همیشه جوان ظاهر شوند، ممکن است مدل موی چتری بسیار به دردشان بخورد.مدل موی چتری جزو آن مدل موهاییست که به تازگی مد شده است.در این نوع مدل مو حاشیه های مو خیلی دقیق کوتاه نشده اند و نامنظم اند اما خیلی هم شبیه به مدل موی فرانسیسکاتی نیستند.بهتر است برای داشتن این مدل مو، آرایشگری حرفه ای را پیدا کنید تا موهایتان را خراب نکند و مدل موی دلخواهتان را روی سرتان اجرا کند.

مدل موی مردانه سال 2021

یک مدل دیگر این است که می توانید اطراف موهای خودتان را بتراشید و قسمت میانی سرتان را کوتاه نمایید.در واقع این  مدل مو، حس پویایی و جوانی را به موهای شما می دهد.

بهتر است برای انتخاب مدل مو مناسب خود از یک متخصص مو یا آرایشگر حرفه ای مشورت بگیرید تا با توجه به شکل سرتان و صورتتان مدل موی مناسبی را برایتان انتخاب کند.توجه داشته باشید که این مدل ها حتما و لزوما به همه نوع چهره ای نمی آید.

مدل برش فرانسوی

این مدل مو به این صورت که می توانید اطراف سرتان را بتراشید و قسمت میانی سرتان را به صورت طبقه طبقه و لایه لایه کوتاه کنید. در نظر داشته باشید که این مدل ژ تقریبا برای همه فرم صورتی مناسب است و هیچ محدودیتی ندارد.

Taper fade

Taper fade مدل موی پرطرفداریست که امروزه برسر بسیاری از مردان جوان می بینیم.برش های مهم این مدل مو در شقیقه ها،پشت سر و روی گردن حتی بالای گوش است.این مدل مو برای همه نوی فرم صورتی مناسب است و روی موهای پرپشت و مجعد بیشتر نمایان است.

مدل کوئیف

مدل موی کوئیف از آن دسته از مدل موهای پرطرفدار دهه ی 90 میلادی است.مدل موهایی که روی اغلب ستاره های آن زمان گیشه های سینما دیده ایم حتی مدل موی دنی زوکو با بازی جان تراولتا در فیلم فانتزی رمانیتک Greese.این مدل مو نیز به اکثر فرم های صورت می آید،همینطور اگر موهای ظریف و نازکی دارید بهتر است اطراف موهایتان را کوتاه تر از آنجه که می بینید، بکنید.

مدل مو بسیار کوتاه با اطراف سفید:

در این مدل مو شما می توانید موهایتان را با شماره یک بزنید و اطرافش را به صورتی که در عکس می بینید خالی کنید.ب رش ها باید به صورتی باشد که استخوان سر و پوست سرتان برجسته تر باشند.

مدل موی پمپادور:

از جمله مدل موهای پرطرفدار سال 2021، مدل موی پمپادور است.این مدل مو در قرن هجدهم میلادی بسیار معروف و محبوب بود.می توانید موهایتان را با انواع تافت ها،ژل ها و موم ها،و همچنین موس ها حالت دهید.

مدل موی بلند  سال 2021:

اگر دوست دارید موهایتان بلند باشد و همزمان طبق مد روز هم ظاهر شوید، باید به خوبی از آنها مراقبت کنید.  برای داشتن مدل مو به روز می توانید بخش میانی موهایتان را بلند کنید و اطرافش را بتراشید. این مدل مو به پویایی ظاهرتان کمک می کند.

اگر می خواهید موهایتان را بلند کنید بهتر است توجه داشته باشید که موهایتان مراقبت و توجه زیادی می خواهد. استفاده از ماسک و سرم های مو می تواند به رشد آن ها و جلوگیری از موخوره و آسیب های احتمالی جلوگیری کند. همچنین بهتر است برای جلوگیری از موخوره موهایتان را هرچندوقت یکبار حدود 1 سانتی متر کوتاه کنید.

مدل موی مردانه سال 2021

رنگ مو در مدل مو

اگر می خواهید طبق مد روز باشید، باید بدانید که رنگ موهایتان یکی از عواملی است که می تواند روی ظاهر شما تاثیر به سزایی داشته باشد.ب رخی از مردان می خواهند قسمت هایی از موهایشان را هایلایت کنند و اغلب رنگ های روشن یا فانتزی را برای این کار انتخاب می کنند. برخی از آنان موهایشان را قرمز،آبی،زرد و حتی با الهام گرفتن از شخصیت های سینمایی مانند جوکر موهایشان را سبز بکنند.ب رخی دیگر هم موهایشان را کمی روشن تر از باقی موهایشان می کنند یا ممکن است بلوند بکنند.

ریش و سبیل

باید توجه داشته باشید همانطورکه هر مدل مو ممکن است به شما نیاید، ممکن است هرمدل ریش و سبیلی هم به شما نیاید.ب نابراین بهتر است برای این کار نیز با یک متخصص مو مناسب مشورت کنید. حتی می توانید با مشورت آرایشگر خود ریش و سبیل خود را کمی روشن تر یا تیره تر کنید.

چندنکته ی مهم که باید در سال جدید برای مراقبت از موهایتان رعایت کنید:

نوع موهای خودتان را بشناسید و در صورت داشتن هرکدام از انواع موهای چرب یا خشک از یک متخصص زیبایی یا آرایشگر خود بخواهید محصولات مراقبت از موی متناسب با نوع موهایتان را به شما پیشنهاد دهد.

موهای کوتاه مردانه بهتر است که باید شامپوی کم و ماساژ ملایم شسته شود.

اگر موهای بلندی دارید از نرم کننده های متناسب با نوع مویتان استفاده کنید.

اگر از سشوار و وسایل حرارتی زیاد استفاده می کنید حتما از سرم های مراقبت از موی مناسب استفاده کنید و اگر موهایتان دچار موخوره شد،کمی از نوک موهایتان را قیچی کنید.

پس از استحمام از خشک کردن موی سر آن هم با فشار زیاد خودداری کنید.به آرامی آب موهایتان را بگیرید و اجازه دهید با درجه هوای معمولی و استاندارد به صورت طبیعی خشک شود.

از شانه هایی با دندانه های ریز برای مرتب کردن موهای خود استفاده نکنید.هرچه دانه های شانه یا برس بیشتر باشد فشار کمتری را در حین شانه زدن به موهایتان می آید.

اجازه ندهید مواد حالت دهنده بیشتر از یک یا دو روز روی موهایتان باقی بماند و آن ها را سریع بشورید.حالت دهنده ها موهایتان را خشک و کدر می کند.

استفاده از رنگ مو ممکن است موهایتان را حساس و ضعیف کند پس از موادشوینده و بهداشتی مناسب استفاده کنید.

مدل موی مردانه سال 2021

اگر جزو افرادی هستید که ممکن است ساعات زیادی را در زیر آفتاب و در تابش مستقیم نور خورشید باشید،از کلاه های لبه دار استفاده کنید.

اطلاعات بیش تر

برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص مد و استایل و انواع مدل موی به روز وارد بخش مجله مد در فروشگاه اکسسوری سناتور مد شوید تا اطلاعات سودمندی به شما داده شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد