متداول ترین مدل های گوشواره 2021

سناتورمد چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 12:03
متداول ترین مدل های گوشواره 2021

متداول ترین مدل های گوشواره 2021

گوشواره های حلقه ای برای تابستان 2021:

این گوشواره ها را می توانید با هر نوع متریالی تهیه کنید.می تواند خمیری،رزینی،از جنس چوب یا طلا و نفره و مس یا برنج باشد.می توانند به صورت قفلی یا معمولی باشند.با هر رنگ و مدل و طرح و اندازه ای که می خواهید،می توانید آن را با انواع دیگر اکسسوری ها ست کنید.

اهمیت گوشواره در زیبایی

گوشواره یکی از انواع جواهرات مورد استفاده ی خانم ها و برخی آقایان است.این نوع جواهرات نقش مهمی در استایل آدم ها دارند. بسته به نوع لباس هایی که می پوشید می توانید یک نوع از گوشواره را استفاده کنید. مثلا برای حضور در یک جلسه ی رسمی و مهم می توانید از گوشواره های حلقه ای و میمنیمال و ساده استفاده کنید یا اگر می خواهید در یک جشن غیر رسمی حضور پیدا کنید می توانید از گوشواره های آویزی مزین به نگین ها و سنگ های تزیینی استفاده کنید.

گوشواره ها جزو انواع بدلیجات هایی هستند که شما می توانید با کمی ظرافت و خلاقیت آن را بسازید. می توانید با خمیر یا مفتول های نازک و مهره های تزیینی یک گوشواره ی زیبا ی دست ساز درست کنید. ولی بی شک همه زنان می خواهند از گوشواره های که از جنس طلا هستند استفاده کنند. چرا که زنان عاشق طلا  هستند پس اگر بخواهند از زیوری در پوشش یا بدن خود استفاده کنند بی شک باید جنس آن از طلا باشد.

پس بنابر گفته های بالا جای تعجب نیست که گوشواره ها یکی از مهمترین جواهرات دنیای مد در نظر گرفته می شوند و اغلب معلوم می شود که آنها در میان لوازم جانبی قهرمان اصلی هستند.

متداول ترین مدل های گوشواره 2021

گوشواره های ماکرو:بیش از اندازه اغراق آمیز

این سبک از گوشواره بسیار شلوغ و پر زرق وبرق و بزرگ است.متریال آن ها می تواند هرچیزی باشد از چوب و رزین گرفته تا انواع آلیاژ های طلا و مس و نقره.این گوشواره هارا برند mango با کمک دستگاه های چاپ گر سه بعدی با شعار سازگار با محیط زیست تولید کرده است. ولی اگر جنس آن از فلز طلا و با یاقوت ها مزین شود بی شک ارزش بیشتر و طرفدارهای خاص خود را پیدا می کند.

گوشواره های ساده:

این گوشواره ها در عین سادگی دارای جزئیاتی مانند انحنا دارد.این گوشواره ها را نیز می توانید در هر متریالی که دوست دارید تهیه کنید. این نوع نیز از هر جنسی تهیه می شوند ولی به خاطر سادگی بسیاری آنها را به مدل های شلوغ ترجیح می دهند .

گوشواره های غیر جفت:

شاید غیر عادی به نظر برسد که فردی دو لنگه ی کاملا متفاوت از هم را به گوش بیاندازد اما باید بدانید این نوع گوشواره امسال مد شدند. می توانید یک لنگه از آن ها را مستطیل یا مربع،دایره یا سایر اشکال هندسی بیاندازید و دیگری را گوشواره ساده تر یا حتی می توانید از دو نوع رنگ متفاوت استفاده کنید. می توانید از گوشواره هایی که جفتشان را گم کرده اند استفاده کنید و آن ها را با هم ترکیب کنید.حتی می توانید لنگه های گوشواره اتان را باهم بیاندازید.

گوشواره های مینیمال:

گوشواره های ساده ای هستند که می توانند به اشکال متفاوتی باریک و نازک یا بزرگ ،راه راه یا بدون نقش و نقوش باشند. می توانید آن ها را به صورت گوشواره های قفلی یا دکمه ای تهیه کنید یا حتی به صورت معمول با استفاده از سوزن معمول گوشواره به گوش بیاندازید. این نئعنیز در سال 2021 مد سال بودند و طرفدارهای زیادی داشتند.

گوشواره های متصل به گوش

این مدل به این شکل است که می توانید از گوشواره هایی استفاده کنید که به اطراف گوشتان متصل می شود.می توانید نقاط مختلف گوشتان را سوراخ کنید یا حتی بدون سوراخ کردن گوش با مغانطیس هایی که درون آن ها به کار گذاشته شده از آن ها استفاده کنید.

همچنین می توانید این گوشواره ها را بدون هزینه در خانه به صورت دست ساز درست کنید. می توانید با استفاده از یک خمیر هوا خشک یا پلیمری مانند فیمو و قالب های (استنسل) شیرینی پزی و خمیرسازی انواع و اقسام گوشواره ها با طرح،رنگ،اندازه ی دلخواهتان درست کنید. حتی می توانید با آن ها شکل های مدنظر خودتان را درست کنید.می توانید با یک تکه مفتول نازک و چند منجوق و مهره گوشواره های حلقه ای مورد علاقه ی خود را درست کنید.

برندهای گوشواره در سال 2021:

در اینجا ممتاز ترین و پر طرفدار ترین برندهای گوشواره سال 2021 را معرفی می کنیم:

متداول ترین مدل های گوشواره 2021

مدل برند گوچی:

در تمام حیواناتی که همیشه برند گوچی در طرح هایش از آن ها بهره می گیرد،قرعه ی امسال به نام «شیر» افتاده،این گوشواره که از تازه ترین کالکشن گوچی به دنیای مد معرفی شده،نماد شیری است که به یک حلقه از سنگ های کوچک مزین به لوگو برند گوچی یعنی Double G پیوند خورده است. این برند هرساله مدل خود را معرفی می کند که طرفدارهای بسیار زیادی را نیز دارد که منتظر معرفی مدل سال آن می مانند

مدل برند ورساچه:

این گوشواره از یک قطعه ی میخی به شکل گل و یک  گوشواره ی حلقه ای تشکیل شده که ابتدای گوشواره ی حلقه ای پارچه ی کوچکی با طرح آرم ورساچه گره خورده است. این مدل در سال 2021 طرفدارهای زیادی را داشت.

مدل برند دیور:

این گوشواره حلقه ای کشیده دارد که یک مهره ی رزینی سفید رنگ کاملا مشابه به یک مروارید متوسط به قسمت داخلی پایین آن متصل شده است.این گوشواره ها برای استفاده ی روزمره با لباس های روزانه ایده آل است. ولی در سال 2021 تقریبا از مدل های بسیار پر استفاده بودند.

مدل لویی ویتون:

این گوشواره یکی از برجسته ترین و ظریف ترین گوشواره های این برند است که با گلبرگ های کوچک و مروارید نقره ای درخشانی تزیین شده است. این مدل واقعا زیبا و شیک است.

مدل برند الکساندر مک کویین:

گوشواره های حلقه ای که با کریستال های ساخته شده توسط ساواروسکی تزیین شده است.

مدل برند آرمانی:

این شرکت نیز در سال 2021 به معرفی مدل خود کرد که در میان زنان طرفداران خاصی پیدا کرد. این مدل را در عکس زیر می توانید ببینید.

تاثیر مدل های گوشواره ها:

انتخاب مدل گوشواره بستگی به شکل و حالت سر و گردن شما دارد.همانطور که گفته شد بهتر است که در مجالس رسمی از گوشواره های شلوغ استفاده نکنید.اگر صورت کشیده و بیضی شکلی دارید می توانید از گوشواره های آویزی بزرگ و گوشواره های حلقه ای بزرگ استفاده کنید اما اگر گردن بلندی دارید بهتر است از گوشواره های آویزی استفاده کنید.

اگر از ست های جواهرات استفاده می کنید،توصیه می شود همه ی اجزای یک ست اعم از دستبند،پابند،گردنبند،انگشتر و گوشواره را با هم استفاده نکنید.این کار باعث می شود که خیلی شلوغ و پر زرق و برق به نظر برسید.بهتر است دو یا سه تا از این اجزا رو باهم استفاده کنید.

متداول ترین مدل های گوشواره 2021

اگر می خواهید از گوشواره استفاده کنید بهتر است تنها از گردنبند و انگشتر یا دستبند خالی استفاده کنید.همینطور هیچوقت گوشواره های بدلی خود را با جواهرات طلای خود نیاندازید.اگر از گوشواره های بدلی استفاده می کنید بهتر است از بدلیجات مناسب که از نظر رنگ و متریال با گوشواره هماهنگ است استفاده کنید.هیچگاه چند بدلیجات از چند متریال را باهم استفاده نکنید چون این نیز باعث می شود ظاهر شما شلوغ و شلخته به نظر برسد.

بهتر است با لباس های رسمی مثل لباس شب نیز از گوشواره های بدلی و یا بدلیجات استفاده نکنید.

خرید انواع گوشواره های سال 2021

بهترین مرجع برای خرید گوشواره های جذاب سال 2021 فروشگاه بدلیجات سناتور مد می باشد که این محصولات را با به روز ترین طراحی ارائه کرده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد