روز ولنتاین کجا بریم؟

سناتورمد پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 16:44
روز ولنتاین کجا بریم؟

روز ولنتاین کجا بریم؟

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که برای روز ولنتاین کلی برنامه ریزی کرده اید اما نمی دانید کجا بروید؟این مقاله می تواند کمکتان کند پس با ما همراه باشید.

رستوران:

یک رستوران یا کافه ی مناسب پیدا کنید و از آن ها بخواهید تا میزی را برای شما رزرو کنند.می توانید به سلیقه ی خود از آن ها بخواهید میزتان را تزیین کنند یا خودتان دست به کار شوید و میز ولنتاین خود را برای یک شب هیجان انگیز آماده کنید.

یک سفر رومانتیک روی آب:

امیدوارم در منطقه ای زندگی کنید که به دریا یا دریاچه نزدیک باشید تا بتوانید از امکانات کشتی و قایق های تفریحی بهره مند شوید اما اگر هم اینطور نیست،اصلا نگران نباشید.می توانید عشق خودتان را به یک سفر کوتاه دعوت کنید و شب ولنتاین خود را با آرامش آب های دریا جشن بگیرید.شک نکنید این ایده ی منحصر به فردیست.

روز ولنتاین کجا بریم؟

سفر:

هیجان انگیزتر از یک سفر دو نفره آن هم در شب عشق نیست.شما می توانید چند روز یا هفته ای را مرخصی بگیرید و همراه با یارتان به یک سفر ایده آل و دوست داشتنی بروید و مدتی را به دور از زندگی شهری زندگی کنید تا آرامش زندگی در طبیعت را تجربه کنید.اگر شما به سفر کردن علاقه دارید اما وقت کافی ندارید که به آن اختصاص دهید،می توانید به یک سفر کوتاه مدت یک روزه یا دو روزه بروید.می توانید شب ولنتاینتان را در کویر،جنگل و کنار دریا بگذرانید.

سینما:

اگر اهل فیلم دیدن هستید،پیشنهاد می کنیم دو بلیط سینما بخرید و فیلم مورد علاقه آنان را در کنار هم ببینید. می توانید به سینماهای خصوصی که امکان پخش فیلم مورد نظر شما را دارد،بروید و یک فیلم عاشقانه مورد علاقه ی جفتتان را تماشا کنید و شب به یادماندنی را برای هم بسازید.فیلم های کلاسیک پیشنهاد خوبیست برای تجربه ی یک شب فراموش نشدنی،از دستشان ندهید!

شهربازی:

اگر کودک درونتان هنوز هم فعال است،شهربازی پیشنهاد خوبی برای شماست.تجربه ی بازی های هیجان انگیز کنار هم،سینماهای چندب عدی، تونل های وحشت یا اتاق های فرار شب مهیجی را برایتان می سازد.حتی می توانید با استفاده زیپ لاین یا جامپینگ روز ولنتاین به یادماندنی را برای خودتان ثبت کنید.

کوه:

اگر ورزشکار هستید و یا به کوهنوردی علاقه دارید می توانید شب ولنتاین منحصر به فردی را روی ارتفاعات داشته باشید.فراموش نکنید که قبل از برنامه ریزی از آب و هوای آن منطقه با خبر باشید و تمام پروتکل های ایمنی را رعایت کنید.می توانید سورتمه سوار شوید یا با یک بلیط تله کابین شهر را زیر پاهایتان داشته باشید.

روز ولنتاین کجا بریم؟

هتل لوکس:

برای یکبار هم شده برای خود و یارتان شب باشکوهی را بسازید.یک اتاق در یک هتل لوکس رزرو کنید و شب را در آن جا سپری کنید و لذت ببرید.

پاتوق همیشگی یارتان یا محلی که در آن جا آشنا کنید:

حتما به یادآوردن خاطرات شیرین و تلخ آشنایی می تواند به با ارزش بودن این ثانیه های کنار هم کمک کند.می توانید آن محلی را که برای بار اول همدیگر را دیدید را پیدا کنید،آن جا را تزیین کنید و آماده شوید تا همسر یا دوست دختر/پسرتان حسابی شگفت زده شود.

می توانید مکان دوست داشتنی دوست دختر/پسر یا همسرتان را پیدا کنید،همان جایی که پاتوق تنهایی هایش هست و از آن آرامش می گیرد،آن جا را تزیین کنید و از دوستانش بخواهید تا او را ندانسته به آن جا بیاورند تا شما سورپرایزش کنید.می توانید یک جشن کوچک کنار خانواده و دوستانتان برپا کنید و عشقتان را جشن بگیرید.

پیک نیک:

روز ولنتاین خود را در یک محیط آرام مانند پارک جنگلی سپری کنید.می توانید جشن خود را کنار صدای پرندگان و گیاهان آن جا برپا کنید و غرق لذت شوید.

موزه،گالری،تئاتر:

اگر به تاریخ علاقه دارید،موزه ها مکان مناسبی برای جشن گرفتن شب عشقتان به شیوه ی خودتان است.حتی می توانید از یک گالری نقاشی یا مجسمه دیدن کنید و شب خود را با رنگ ها و چوب و سنگ ها بسازید.

می توانید یک بلیط تئاتر رزرو کند.می توانید بروید تئاتر کمدی یا عاشقانه یا تئاتر بازیگر محبوبتان،می توانید شب خود را در یک سیرک هیجان انگیز سپری کنید یا به کنسرت خواننده ی موردعلاقه خود بروید و ولنتاینتان را با آهنگ های خاطره انگیزتان به یادماندنی تر کنید.

خانه:

بله خانه.شب ولنتاین را در خانه ی خود یا دوست پسر/دخترتان جشن بگیرید.گوشه ای از خانه را به شیوه ی خودتان تزیین کنید،غذاهای مورد علاقه اتان را بپزید یا سفارش دهید،کیک بپزید یا سفارش دهید و ولنتاین خود را به شیوه ی خودتان جشن بگیرید.می توانید کنارهم یک فیلم به سلیقه ی جفتتان ببینید.موسیقی گوش دهید و برقصید یا سازی بنوازید و بخوانید یا حتی می توانید با هم غذاهای مورد علاقه ی خودتان را بپزید.همچنین می توانید شب خود را کنار دوستان و خانواده اتان جشن بگیرید و دورهمی خاطره انگیزی را برای همیشه ثبت کنید.

می توانید در خانه بازی کنید،فرقی نمی کند از شطرنج گرفته تا پلی استیشن مهم لحظاتیست که با هم سپری می کنید.

روز ولنتاین کجا بریم؟

افلاک نما:

می توانید به یک مرکز ستاره شناسی بروید و شب ولنتاینتان را با ماه و ستاره ها و آسمان جشن بگیرید.حتی می توانید با یک تلسکوپ در منزلتان آسمان را تماشا کنید و از آن همه زیبایی لذت ببرید.

خانه ی قدیمی:

می توانید از یک خانه ی قدیمی بازدید کنید. می توانید به یک عمارت قدیمی یا یک کاروانسرای قدیمی بروید و آنجا مهمان باشید.

خانه هایی نیز هستند که می توانید به آن جا بروید و معماهایی را باز کنید و شب پر هیجانی را برای یکدیگر بسازید.

خانه ی سالمندان یا پرورشگاه:

اگر دوست ندارید تنهایی ولنتاین خود را جشن بگیرید،می توانید عشق خودتان را با دیگران تقسیم کنید.می توانید به یک خانه ی سالمندان بروید و کنار آن ها جشن بگیرید.با این کار به آن ها یادآوری می کنید که هنوز مهم هستند و می توانند عاشق باشند و شاد.همچنین می توانید به یک پرورشگاه کودکان یا یک بیمارستان کودکان بروید و عشق خودتان را با آن ها سهیم شوید.آن ها نیز اهمیت عشق را می فهمند و با این کار بهشان یادآوری می کنید که آن ها مهم هستند.

خیابان:

شب خود را در خیابان ها صبح کنید.خیابان های خلوت شهر محل خوبی برای دیوانه بازی های شما هستند.می توانید بلند بلند آواز بخوانید،برقصید و بخندید و شب ولنتاین خود را زیر سقف آسمان شهر سپری کنید.

 

مغازه یا فروشگاه:

بله می توانید برای هم یادگاری بخرید.به یک فروشگاه یا مغازه بروید و تمام چیزهایی که دوست دارید به هم کادو دهید را کنارهم انتخاب کنید و بخرید.می توانید خوراکی های خوشمزه بخرید و شب خود را با مزه سپری کنید.

ورزش کنید:

یک ورزش دونفره را انتخاب کنید و با هم مسابقه دهید.برای بازنده جریمه تعیین کنید و برای بردن همدیگر تلاش کنید.

یک فعالیت هنری را انتخاب کنید:

با هم مشورت کنید و ببینید به کدام یک از مهارت های هنری علاقه دارید و دوست دارید آن را یاد بگیرید.روز ولنتاین مناسب ترین روز برای یادگیریست.

اگر مهارتی مد نظرتان نیست، می توانید از لیست زیر یک مهارت مورد علاقه جفتتان که باعث هیجان شما می شود را انتخاب کنید:

سفالگری

یاد گرفتن یک ساز

آواز خواندن

یک ورزش مانند تنیس

کارتینگ

پینت بال

آفرود سواری

دوچرخه سواری

نقاشی

ساختن یک کلیپ عاشقانه دونفره

گرفتن عکس های دونفره  ی عاشقانه

خرید هدیه ولنتاین

برای خرید بهترین هدیه مناسب خانم ها و آقایان برای روز ولنتاین می توانید بهترین و با کیفیت ترین بدلیجات را از فروشگاه بدلیجات سناتور مد خریداری نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد