بدلیجات ترند سال 1400

سناتورمد پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 13:21
بدلیجات ترند سال 1400

بدلیجات ترند 1400

در حالی که وضعیت همه جهان به طور مشترک با همه گیری ویروس منحوس کرونا به یک استراحت طولانی مدت رفته است، با این وجود مد به همه ما فهماند که هرگز تایم خواب ندارد و حتی اگر همه در خانه را بسته و نشته ایم در حال رشد است، مد در حال رشد و ارتقا است.

آغاز  فصل بهار فرصتی برای بازی با جزئیات استایل و سبک کردن احساس است. از مهره ها، دکمه ها، پرچ ها و سنگ ها برای تزئین ظاهر استفاده می شود و بر خلاف فصول این فصل استفاده از اکسسوری ها و لوازم زینتی ریز و درشت به عنوان روشی برای تزیین ظاهر است تا ساخت کل جلوه. نکته اصلی استفاده از لوازم جانبی مخصوص برش خورده یا طراحی شده مانند دکمه های شیشه مروارید است.

بدلیجات ترند 1400

که در نمایش شانل روی چند قطعه قرار داده شده یا مهره های مخلوط و تطبیق برای تزئین قسمت خاصی از لباس. این گرایشی است که به سمت مصرف کننده ای می رود که به دنبال قطعات خاصی برای اضافه کردن به کمد لباس خود به عنوان راهی برای به روزرسانی لباس های ساده می رود.

در کل ما در هر فصلی منتظریم ببینیم که کت و شلوار، کت و دامن، مانتو، شال و روسریري، کیف و کفش، اکسسوری و …  زنانه چگونه تفسیر و تغییر خواهد کرد و این بخشی از کمد لباس زنانه است که به طور مداوم به روز می شود و در طول سال ها تحولات مختلفی را تجربه می کند و برای این فصل دوباره به راحتی و سادگی روی می آورد و بدون شک برای بهار و تابستان 1400 همه چیز  به کلام زیبایی در مورد سادگی و سهولت است، باز می گردد.

در این میان بدليجات یکی از اکسسوری های مورد علاقه خانم هاست که در سنین مختلف از آن ها استفاده می کنند، درواقع این روزها اغلب خانم ها بدون جواهرات و بدلیجات در هیچ مراسمی ظاهر نمی شوند، بدون شک این امر دلیل قانع کننده ای دارد! بله این زیورآلات هستند که حتی اگر خیلی ریز و ظریف نیز باشند، به استایل و لباس جان می دهند و استفاده از بدلیجات ترند جلوه، جذابیت، اعتماد به نفس و احساس زیبایی زیادی برای خانم ها پدید می آورد و آنها اصولا لباس های خود را با بدلیجات مختلف ست می کنند،

استفاده از جواهرات و بدلیجات به زنان نقطه خاصی از دنیا منحصر نمی شود و در همه جای دنیا، زنان با فرهنگ، دین و سبک زندگی از طیف وسیعی از زیورآلات استفاده می کنند، در واقع زیورآلات با توجه به سبک و مدلی که دارند گویای زوایای شخصیتی افراد هستند. در ادامه شما را با برخی از بدلیجات های ترند سال 1400 آشنا می کنیم.

برترین و معروف ترین برندهای زیورآلات و جواهرات محبوب در جهان که شامل گردنبند، گوشواره، انگشتر، دستبند و  پابند می‌ شود:

  • هرمس hermes
  • دیوید یورمن david yurman
  • گرف graff
  • میکی موتو mikimoto
  • 5- تیفانی tiffany & co
  • 6- کارتیه
  • 7- بولگاری
  • 8- چوپارد
  • 9- سوآروسکی

بدلیجات ترند شده سال 1400

بدلیجات ترند 1400

1- گوشواره حلقه ای

گوشواره های حلقه ای یکی از جذابترین مدل های گوشواره هستند که در سال 1400 به بدلیجات ترند تبدیل شده اند. این گوشواره ها در بین زنان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. گوشواره های حلقه ای کوچک که دارای یک آویز هستند در بهار سال 1400 دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشند.

2- گوشواره لاله گوشی و بالا رونده

این نوع گوشواره روی لاله گوش قرار می گیرد و حالتی بالارونده دارد. این گوشواره جذابیتی خاص دارد و جلوه زیبایی به روی گوش افراد می دهد. بسیاری از خانم های خوش سلیقه این نوع از گوشواره را انتخاب می کنند.

3- گوشواره تک و بزرگ

گوشواره های بزرگ و تک در سال 1400 بسیار ترند شده اند. بسیاری از خانم ها طرفدار این نوع گوشواره می باشند. نکته جالب اینجاست هنگامی که از گوشواره های تک استفاده می کنید باید توجه داشته باشید که این گوشواره بسیار خاص و ویژه باشد. اگر طرفدار اکسسوری های ساده هستید باید این گوشواره را یا خیلی بزرگ انتخاب کنید و یا باید در طرح و رنگی خاص انتخاب کنید.

4- گردنبندی با گوی کوچک

در سال 1400 اکسسوری هایی که در طراحی آن ها یک گوی کوچک وجود داشته باشد بسیار ترند شده است. این گردبند ها دارای جذابیت بسیار زیادی می باشند و در عین سادگی، زیبایی خاصی به فرد می بخشند.

گردنبندهای زنجیری حجیم

همه برندهای معتبر و محبوب در سال گذشته این نیوکالکشن را روانه بازار کرده‌اند که از محبوبیت بالایی برخوردار است و هنوز جایگاه خود را در دنیای جذاب مد و فشن حفظ کرده است.

5- دستبندهای بزرگ با طراحی خیره کننده

اگر در بین اکسسوری ها جزو طرفداران دستبند هستید بهتر است سراغ دستبند هایی بروید که طراحی خاص و منحصر به فرد داشته باشند تا بتوانید استایلی شیک و جذاب داشته باشید. دستنبند های بزرگ جذابیتی خیره کننده در فرد ایجاد می کنند. این انتخاب یک انتخاب جسورانه است و بهتر است رنگ دستبند خود را با رنگ لباستان و یا یکی از اجزای لباستان ست کنید.

بدلیجات ترند 1400

6- دستبند مینیمال

دستبند های ساده و مینیمال همیشه زیبا و مد روز بوده اند و در سال 1400 میتوانند انتخاب خیلی خوبی در زمینه بدلیجات ترند باشند. این دستبند ها در عین سادگی از جذابیت بسیار زیادی برخوردار هستند و جلوه ای خاص به استایل فرد می دهند. در بهار 1400 بهتر است از دستبند های مینیمالی که دارای رنگ های روشن و جذاب هستند استفاده کنید.

7- دستبند و ساعت

استفاده از دستبندی ساده ولی در عین حال شیک در کنار ساعت مچی از جمله ترند های جذاب و شیک 1400 می باشد که زیبایی فوق العاده ای را به استایل فرد می بخشد. وجود دستبندی ساده سبب می شود تا زیبایی ساعت مچی نبز بیشتر به چشم بیاید. یکی از خوبی های استفاده از این اکسسوری این است که شما دیگر نیازی به استفاده از اکسسوری ديگري ندارید.

خرید بدلیجات ترند

به یاد داشته باشید که اغلب بدلیجات ترند برای استفاده روزانه و دائمی نیستند زیرا در غیر این صورت باید منتظر باشید که خیلی زود زیبایی و جلای خود را از دست بدهند، برای افزایش عمر بدلیجات ترند خود، بهتر است آنها را با لباس های مختلف ست کنید و به همین منظور در هنگام خریددقت کنید به جای اینکه از یک مدل چندتا بخرید از نمونه ها و مذل های مختلف خریداری کنید تا در ست کردن دچار مشکل نشوید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد