ایده هایی برای ولنتاین

سناتورمد سه شنبه 14 بهمن 1399 - 15:39
ایده هایی برای ولنتاین

ایده هایی برای ولنتاین

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که برای روز ولنتاین ایده ی خاصی ندارید یا دنبال یک ایده ی منحصر به فرد و خاص می گردید پس به احتمال زیاد این مقاله به دردتان می خورد:

قاب عکس: اگر می خواهید روز ولنتاین جذابی را برای شریک زندگی خود بسازید،پیشنهاد ما قاب عکس است اما نه یک قاب عکس معمولی بلکه می توانید قشنگ ترین عکس دونفره ی خود را به یک طراح گرافیک حرفه ای بسپارید تا آن را تصویرسازی یا نقاشی کند.با این کار می توانید قشنگ ترین و بهترین لحظه ی خودتان را برای همیشه ثبت کنید.همچنین می توانید پشت عکس یا تابلو جمله یا شعری عاشقانه یا حتی یک جمله درمورد اتفاق آشناییتان برایش به یادگار بنویسید.

سفر: هرچند که روزگار سختی را کنار کرونا می گذرانیم اما شما می توانید درصورت اطمینان از سلامتی خودتان،بلیط سفر دونفره ای به شهر یا کشور ایمن از نظر سلامتی برای یک یا دو روز رزرو کنید تا چندروزی را به دور از آلودگی ها و مریضی ها در محیطی بکر و طبیعی سپری کنید.همچنین می توانید ولنتاینتان را در پاتوق یارتان یا محلی که در آن خاطره دارید همراه با جشنی کوچک سپری کنید.

اگر تمایلی به مسافرت ندارید و ترجیح می دهید روز ولنتاینتان را در منطقه ی ایمن خودتان مثلا منزل خود یا شریکتان بگذرانید،بهتر است غذای موردعلاقه ی جفتتان را بپزید و گوشه ای از خانه اتان را تزیین کنید تا شب به یاد ماندنی را داشته باشید.

خودتان درست کنید: می توانید یک هدیه همیشگی و ماندگار را برای یارتان درست کنید.می توانید مهارت های تجسمی که علاقه دارید را در خانه بیاموزید و هدیه دست سازی را آماده کنید.

ایده هایی برای ولنتاین

فنجان و ماگ: امروزه انواع و اقسام لیوان ها با طرح ها و مدلهای مختلف ساخته می شود.می توانید یک طراح پیدا کنید و از او بخواهید لیوان مورد نظر شما را درست کند یا حتی می توانید از طراح گرافیک بخواهید که روی لیوانی را عکس یا نوشته ای به مناسبت ولنتاین چاپ کند.همچنین می توانید با کمی حوصله و گشت و گذار در فروشگاه های آنلاین لیوان و ظرف مورد علاقه ی خود و شریکتان را پیدا کنید و آن را بخرید.

پازل شخصی: شب مفرحی را کنار یارتان بگذرانید.یک پازل ساز حرفه ای پیدا کنید و از او بخواهید یکی از عکسهای دونفره ی خودتان را به صورت پازل طراحی و بسازد.می توانید یک پازل صد تکه ای سفارش دهید یا با توجه به بودجه ی در نظر گرفته ی خودتان از این تعداد کمتر یا بیشتر سفارش دهید.در شب ولنتاین می توانید با کمک همدیگر آن را بچینید و مرتب کنید تا پازل خودتان را کامل کنید.اگر دلتان خواست می توانید آن را با چسب های مخصوص پازل بچسبانید و قاب کنید تا برای همیشه آن شب را به خاطر بسپارید.

کتاب: یک کتاب بنویسید.می توانید از شریکتان بنویسید و هرآنچه دلتان می خواهد را درمورد بگویید.همچنین می توانید کتابی از صفحات مکالمه ی روزمره اتان در شبکه های اجتماعی از روز آشنایی تا آن زمان را تهیه کنید.

می توانید با کمک دوستانتان و خانوادتان و یا یارتان و یک فیلمبردار حرفه ای ویدیویی را درمورد نحوه ی آشناییتان،خصوصیات بد و خوب جفتتان و نظر دوستان و خانوادتان بسازید و ساعات شادی را کنارهم سپری کنید.این ویدیو می تواند بهترین هدیه برای به یادآوردن روزهای خوب و سختتان باشد.

سینما: حتما سینماهایی هستند که به شما اجازه می دهند،به طور شخصی یا چند نفره فیلمی را انتخاب کنید و دورهم تماشا کنید بخصوص در این روزگار کرونا،سینماهایی نیز وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که با خودروی شخصی تان به سینما بروید و بدون پیاده شدن از خودروی شخصی تان فیلم مورد نظرتان را ببینید.به هرحال می توانید یک فیلم مورد علاقه ی جفتتان یا تنها او را انتخاب کنید و او را به لحظاتی فراموش نشدنی دعوت کنید.می توانید از فیلم های کلاسیک یا حتی ویدیویی خود ساخته درمورد یارتان استفاده کنید.

اگر می خواهید ولنتاین فراموش نشدنی را برای یارتان بسازید،پیشنهاد می کنیم برنامه ای تدوین کنید و تمام کارهایی که باید تا آن روز انجام دهید را به ترتیب اولویتشان یادداشت کنید.اگر می خواهید یک سورپرایز برای یارتان آماده کنید،می توانید برای نحوه ی سورپرایز او برنامه ریزی کنید و همچنین بودجه ای را برای این کار کنار بگذارید تا با توجه به آن اقدامات لازم را انجام دهید.

ایده هایی برای ولنتاین

همچنین اگر یارتان به شیرینی و کیک علاقه دارد،می توانید کیکی را مطابق علاقه ی او آماده کنید و داخل آن هدیه ی او را قرار دهید تا با بریدن کیک و دیدن هدیه اش سورپرایز شود.

برای دوست پسر یا همسر خود چه هدیه ای بخرم؟

در ادامه چند پیشنهاد مناسب برای کادوی ولنتاین را بررسی می کنیم:

ساعت،گردنبند،دستبند:

می توانید یک گردنبند یا دستبند با نام یا شعری عاشقانه سفارش دهید.جنس آن می تواند چرم باشد یا بسته به بودجه ی موردنظر شما می تواند از یک طلاساز و نقره ساز طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

کتاب:

اگر هردویتان اهل مطالعه ی کتاب هستید،می توانید کتابی از نویسنده ی مورد علاقه ی او یا کتاب کمیابی را با توجه به موضوع و ژانر موردعلاقه اش به صورت سی دی کتاب صوتی یا چاپی بخرید و در صفحه ی اول آن متن یا شعری را به یادگار بنویسید.

بازی:

اگر او به بازی های فکری علاقه دارد،می توانید از یک بازی مفرح ذهنی بهره بگیرید مثلا می توانید برای او شطرنج بخرید یا حتی می توانید برایش پلی استیشن و یا بازی های موردعلاقه اش را بخرید.

کادوی ولنتاین برای دوست دختر یا همسر خود چه بخریم؟

انتخاب کادو برای دخترها همیشه راحت تر بوده،در ادامه می توانید از لیست مختصر زیر درمورد گزینه های پیشنهادی ما برای کادوی ولنتاین بهره بگیرید:

ایده هایی برای ولنتاین

ساعت و جواهرات

بازی ذهنی یا کامپیوتری و پلی استیشن

جعبه های هدیه شکلات و گل

بلیط سینما/کنسرت خواننده ی محبوب او

لوازم آرایشی

لوازم التحریر مثل کتاب و روانویس

ساز مورد علاقه اش

همچنین می توانید برای دوست پسر/دختر و همسرتان شب پر از خنده ای را تدارک ببینید.می توانید از وسایل شوخی و خنده استفاده کنید و با آنها شوخی کنید. اگر شما نوازنده هستید یا صدای خوبی دارید،می توانید آهنگ موردعلاقه اتان را بخوانید یا بنوازید.همچنین می توانید کنار کادویتان یک کارت را انتخاب کرده و هرچه دوست دارید را برای یارتان بنویسید.

ولنتاین خود را کجا جشن بگیریم؟

برای او جشن کوچکی تدارک ببینید.می توانید محل موردعلاقه ی او را که به او آرامش و هیجان می دهد را پیدا کنید و در آن جا جشن کوچکی را همراه با تزئینات ساده و شیک در کنار دوستان و خانواده تان برپا کنید.

می توانید در یک قایق تفریحی در دریا یا دریاچه ای جشن کوچکی را برگزار کنید.قطعا برروی آب،جشن عاشقانه و منحصر به فردی را خواهید داشت.

می توانید او را به سفر کم هزینه و کوتاهی ببرید.می توانید ساعات جذابی را باهم در بیابان یا جنگلی سپری کنید و برای چندساعت زندگی روستایی را تجربه کنید.چادر برپا کنید،آتش روشن کنید و ولنتاین خود را جشن بگیرید.

می دانید که حتما لازم نیست جشن باشکوهی و پرهزینه ای را تدارک ببینید.می توانید در کم هزینه ترین حالت ممکن ولنتاین خود را جشن بگیرید و ساعات خوشی را کنارهم سپری کنید.مهم شما هستید و عشقتان.

خرید بدلیجات مناسب ولنتاین

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین بدلیجات مناسب روز ولنتاین به فروشگاه اکسسوری و بدلیجات سناتور مد مراجعه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد