گوشواره ها درباره شما چه میگویند؟

سناتورمد چهارشنبه 17 دی 1399 - 19:14
گوشواره ها درباره شما چه میگویند؟

تاثیر گوشواره ها

امروزه در سرتاسر دنیا خانم ها مجموعه بسیار متنوع و گسترده ای از زیورآلات زیبا را بر تن می کنند. گردنبند هایی با طرح های مختلف، دستبند و گوشواره ها با هر طرح و از هر جنسی که باشند، بدون شک از جمله محبوب ترین اکسسوری هایی هستند که در دنیای مد مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند. البته ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که این جریان تنها مختص دنیای مد امروز نبوده و  زیورآلات همواره در طول تاریخ، بخش بسیار مهمی از فرهنگ را در سرتاسر دنیا تشکیل داده است.

از آنجایی که شخصیت هر انسانی بسیار پیچیده بوده و مختص خود آن شخص می باشد، زیورآلات در واقع، برای ایجاد تاثیر در محیط و اطرافیانتان بسیار مهم بوده اند و همچنین شخصیت شما را به شکل بهتری به دیگران معرفی میکند. پس خرید گوشواره و یا انواع اکسسوری های دیگر با طرح های مختلف، رابطه ای نزدیک با شخصیت و خصوصیات درونی ما دارند و ما قصد داریم که در ادامه این مقاله به شما بگوییم که انواع و طرح های مختلف گوشواره چه تاثیری بر حال و احوالات ما داشته و یا شخصیت و درون ما چگونه نشان میدهد.

گوشواره ها درباره شما چه میگویند؟

خرید گوشواره شاید در ابتدا امری ساده و آسان به نظر برسد، اما در واقع قدم بسیار مهمی در جهت ارتقا، و زیبا تر شدن ظاهر شماست که می تواند اطلاعات بسیار زیادی را در مورد شما در اختیار اطرافیانتان قرار دهد زمانی که شما گوشواره زیبا را خریداری می کنید و یا در زمان خرید آن، شاید تنها چیزی که در ذهن خود به آن فکر می کنید زیبا تر ساختن استایل و لباس شما باشد که قصد دارید آن را بپوشید، اما خوب است که بدانید که تاثیر گوشواره ها و تمام قطعاتی که به عنوان زیورآلات انتخاب می کنید،

می تواند در واقع جلوه های مختلفی از سلیقه و شخصیت شما را برای اطرافیانتان نمایان سازد. به همین دلیل است که بسیاری از طراحان تاکید بسیاری بر انتخاب درست زیورآلات متناسب با روحیات، شخصیت و همچنین موقعیت هایی که قرار است از این زیورالات استفاده کنید، دارند. چرا که تاثیر گواشواره ها بر شخصیتتان بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و یک انتخاب می تواند شما را شخصی باوقار معرفی کرده و یا از جهتی دیگر، خرید گوشواره های نا مناسب این قدرت را دارند که از شما شخصی با ظاهر نامتعادل بسازند.

پس به جرئت می توان گفت که گوشواره ها هم مانند لباس، مدل مو یا آرایش شما، می‌تواند راز ‌های زیادی را درباره شخصیتتان فاش کند، اگر شما دوست دارید تا درباره این موضوع اطلاعاتتان را بالا ببرید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. در آخر باید گفت که انتخاب های شما در میان دنیای بسیار متنوع زیورآلات از جمله گوشواره ها می توانند آینه ای از شخصیت و علایق درونی شما باشند.

گوشواره ها درباره شما چه میگویند؟

شاید در ابتدا آسان به نظر برسد اما نیازمند حجم بسیاری از اطلاعات می باشد. به عنوان مثال برای شرکت در یک مهمانی، شما باید در خصوص مدل های مختلفی از لباس ها و رنگ های روز دنیا اطلاعات کسب کرده و همینطور باید مدلی از لباس و اکسسوری را انتخاب کنید که متناسب با مراسم و محیطی باشید که می خواهید در آن شرکت کنید.

گوشواره های بزرگ و سنگین

زمانی که شما از زیورآلات چشمگیر و بزرگ استفاده می‌کنید، به این معنی است که از مرکز توجه دیگران بودن هیچ هراسی ندارید و اتفاقا هدف شما از گذاشتن چنین گوشواره ای جلب توجه دیگران بوده است. تاثیر گوشواره های این چنینی به گونه ای است که شما را فردی مستقل و با اعتماد به نفس بالا نشان می دهد به طوریکه دوست دارید از طریق استایل تان دیگران را به سمت خود بکشانید و همینطور تنوع طلب بودن نیز از دیگر خصوصیات رفتاری شما بوده است.

گوشواره استیل آویز سناتورمد G5093

لازم به ذکر است این گوشواره هایی که استفاده می‌کنید هم می‌توانند با لباس‌ های رنگی و هم با لباس‌ های ساده به رنگ خنثی نیز ست شوند، از این رو دست شما در انتخاب آن ها باز است. برخی دیگر از افرادی که این رو مدل‌ ها، که بسیار بزرگ، سنگین و توی چشم هستند استفاده می کنند معمولا ظاهر خشنی دارند و این حس را به دیگران منتقل می‌کنند که صاحب آن ها، فردی ناسازگار و متفاوت و خاص است. آن‌ ها دوست دارند که قوانین را بشکنند و یا از مرز‌ های تعیین شده،

در زمینه مد و زیبایی، فراتر بروند. تاثیر گوشواره ها بزرگ و چشمگیر در حال و احوالات افراد بسیار زیاد بوده و انتخاب آن ها را بسیار شجاعانه نشان می دهد، در واقع آن ‌ها با این کار می‌خواهند نشان دهند که غیر قابل پیش بینی و متفاوت از دیگران هستند.

گوشواره های آنتیک و کوچک

 افرادی هستند که به گوشواره های ظریف و آنتیک توجه بسیاری را نشان میدهند که معمولا این افراد شخصیت خاصی دارند. آن ‌ها بسیار احساساتی، حساس و با دقت هستند که علاوه بر کیفیت بالا، به کمیت آن نیز اهمیت زیادی می‌دهند به همین دلیل همیشه به دنبال گوشواره هایی هستند که در عین زیبایی، ارزش زیادی نیز داشته باشند. در واقع تاثیر گوشواره های با این مدل  خاص بودن افراد را نشان میدهد.

از طرفی دیگر، خوبی این مدل گوشواره ها این است که همیشه جذابیت خود را دارند و گذر زمان چیزی از زیبایی شان کم نمیشود، و حتی به ارزش آن‌ ها افزوده می شود. گوشواره های آنتیک می توانند ظاهر شما را بسیار جذاب و جالب جلوه داده و این تمام چیزی است که برای جلب توجه در یک مهمانی به آن نیاز دارند.

گوشواره کارتیر تک نگین G5025

به طور معمول می توان گفت افراد علاقه مند به این مدل گوشواره ها به جزئیات بسیار ریزی در تمام جنبه های زندگی خود توجه بسیاری نشان میدهند. این دسته از افراد غالبا اهمیت بسیار زیادی برای کوچک ترین جزئیات زندگی خود قائل هستند و تمام جوانب کار های خود را در نظر می گیرند و به قولی بسیار ریز بین هستند.

گوشواره های ظریف

این افراد برخلاف آن‌ هایی گوشواره های بزرگ و درشت را انتخاب می کنند، تا جلب توجه کنند، علاقه ‌ای به استفاده از گوشواره های چشمگیر را ندارند. در واقع آن ‌ها آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارند که نیازی به نمایش خودشان نمی ‌بینند و در نتیجه گوشواره های کوچک و ظریف را به هر طرح و مدل دیگری ترجیح می‌دهند.

البته که شخصیت این افراد تا حدود زیادی آرام و لطیف نیز بوده و آن ‌ها از حاشیه به دورند و آرامش را به هیجان ترجیح می‌دهند. این افراد در استایل خیلی به خودشان سخت نمی‌گیرند، اما تا جای ممکن سعی می‌کنند که خوش تیپ و مرتب در جمع حاضر شوند و همینطور لازم به ذکر است کسانی که به استفاده از گوشواره های رنگی نیز علاقه دارند، افرادی شاد و مثبت اندیشی هستند.

گوشواره های بلند و آویزی

تاثیر گوشواره های بلند و آویزی در چهره ما بسیار زیاد بوده و این مدل گوشواره ها بسیار زیبا و جذاب هستند و به چهره شما زیبای خاص و متفاوتی می بخشند. گوشواره ‌های بلند را بیش از هرجا می‌توانید روی گوش ستاره‌ ها و سلبریتی های حاضر در فرش قرمز ببینید، پس عجیب نیست که این مدل گوشواره ها نشان دهنده کلاس بالا و رسمی بودن افراد باشد.

اگر شما هم عاشق یک جفت گوشواره ی بلند و جذاب شده ‌اید بهتر است آن را برای مهمانی رفتن کنار بگذارید و برای تیپ روزمره ‌ی خودتان یک جفت گشواره ی ساده ‌تر انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است این مدل گوشواره ها نشان‌دهنده‌ی اعتماد به نفس بالا شما بوده است.

گوشواره های لایه ای و جدید

یکی دیگر از استایل های جذاب و پر مخاطب که همواره در گوشه و کنار دنیای مد و زیبایی به چشم می خورد، استفاده از گوشواره های چند لایه است. این دسته از گوشواره ها که تحت عنوان زیوآلات لایه ای و مدرن مشهور هستند، می توانند توجه بسیار زیادی از افراد را به خود جلب کنند. افرادی که تمایل دارند تا در یک مهمانی توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند و به طور معمول اجتماعی و خونگرم هستند، طرفداران این مدل جدید از گوشواره ها می باشند. دنیای ساخت و طراحی گوشواره ها بسیار متنوع بوده که می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز های تمام افراد باشد.

با این حال به هنگام خرید در کنار کیفیت، طرح و جنس گوشواره ها باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که تاثیر زیورآلاتی که انتخاب می کنید بر روحیه شما بسیار زیاد بوده که می تواند اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص روحیات شما در اختیار دیگران قرار دهند. توجه به این موضوع می تواند به شما کمک کند تا با انتخاب و استفاده صحیح از آن ها، خود را به شکل بهتری به اطرافیانتان معرفی کنید و به عنوان فردی تاثیر گذار و جذاب در مجالس و مهمانی ها بدرخشید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد