گوشواره میخی

سناتورمد پنجشنبه 15 خرداد 1399 - 11:51
گوشواره میخی

گوشواره میخی

گوشواره میخی محصولی بی نظیر و موجود در فروشگاه بدلیجات سناتور مد است که انواع وسیعی را به خود اختصاص می دهد و توانسته بر اساس هر سلیقه ای نمونه محصول خاصی را داشته باشد. به همین دلیل تعداد زیادی گوشواره میخی در اجناس مرغوب این فروشگاه قرار گرفته است و علاقه مندان به خرید آن می توانند با دید باز و از بین تنوعی وسیع گوشواره میخی مورد نظر را انتخاب نمایند.

در سال های قبل اغلب گوشواره ها به حالت آویز بودند و افراد نیز به این نوع گوشواره ها عادت کرده بودند و روش استفاده از آن را راحت می دانستند اما با طراحی چنین محصولی که حالت استفاده از آن به حالت آویز شباهت نداشته و گونه ای بی نظیر می باشد افراد بیش تر به سمت این اکسسوری کشیده شده اند و علاقه استفاده از این نوع بدلیجات را پیدا کرده اند.

از این نوع گوشواره می توان به دفعات استفاده کرد و در واقع نوع مصرف آن راحت است و در برخی از آن ها اندازه های کوچکی از طرح های بسیار شکیل وجود دارد که به بخش نرمه گوش چسبیده و محکم در آن جا قرار می گیرد. به همین دلیل است که تمامی افراد تمایل به انتخاب و خرید آن را پیدا کرده اند.

گوشواره استیل طلایی آویز دار کد G 5061

علاوه بر این موارد از گوشواره میخی می توان به صورت روزمره استفاده نمود و به دلیل چسبیدگی به گوش می توان برای افرادی که سخت پسند هستند و استفاده از گوشواره های آویز را کاری دست و پا گیر می دانند مناسب می باشد و در هر زمانی قادر به استفاده از آن هستند.

برای این که بیش تر با ساختار گوشواره میخی آشنا شوید و نیز بتوانید به آن علاقه مند شوید و از نمونه های متنوع آن انتخاب نمایید می توانید این مطالب را مطالعه کنید و به توصیفی از ساختار کلی این بدلیجات به روز دست یابید و برای این کار هم می بایست نمونه ای ارزنده و منتخب از گوشواره میخی را به نمایش بگذاریم.

گوشواره میخی استیل طرح گل

گوشواره می خی استیل طرح گل از جمله محصولاتی می باشد که با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند تمامی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و آن ها را به استفاده از بدلیجات راغب نماید. این گوشواره میخی به صورت طرحی از یک گل قراردارد که گلبرگ های آن را نگین های درشت و درخشان تشکیل داده اند و می توان با آن جلوه خاصی به چهره خود بخشید و برای استفاده در میهمانی هایی از قبیل جشن های بزرگ استفاده می شود.

علاقمندی به این گوشواره میخی در بین بانوان و دختران یکسان است و آن ها تمایل به استفاده از این نمونه را دارند. در واقع این محصول قادر به پاسخگویی به زیبایی دختران می باشد و به همان میزان نیز می تواند رضایت بانوان را جلب نماید.

گوشواره استیل میخی طرح گل کد G 5041

در طولانی مدت از زمان استفاده از محصول ظاهر آن بدون تغییر باقی می ماند و رنگ آن نیز در گذر زمان و برخورد مواد شویینده از بین نمی رود. نگین های آن نیز در طول عمر محصول در محل خود قرار گرفته و از آن جا به جا نمی گردند. به این طریق می توان گفت که گوشواره میخی استیل طرح گل مرغوب ترین و بهترین کیفیت را به آن ها ارائه می دهد و در ساختاری بادوام قرار داشته و قادر به ایجاد طول عمر بالا در زمان استفاده طولانی مدت است.

گوشواره های میخی به انواع مختلفی وجود دارند. این انواع مختلف طرح هایی را نیز شامل می شود که در نوبه خود جلوه و زیبایی دارد و هر کدام بسته به سلیقه افراد انتخاب می شود. گوشواره میخی استیل طرح گل که پیش تر به معرفی آن پرداخته ایم از نوع آویزان آن می باشد. در واقع در این دسته بندی طرح ها و اشکال مختلف و ظریف که یا دارای نگین می باشند و یا در ساختار خود تراش به کار رفته است به حالت آویزان از سوراخ گوش و محل قرار گیری است و به این گونه زیبایی خود را به نمایش می گذارد.

اما برخی دیگر که تعداد و انواع آن از دسته بندی پیشین بیش تر و بهتر است به صورت ساختاری به گوش می چسبد و سپس با قفل که در انتهای میخ قرار می گیرد در جای خود می ماند. این مدل ها طرح هایی از اشکال گوناگون هستند که گاهی مسطح می باشند و از یک قطعه فلز برش خورده تشکیل شده اند و گاهی نیز بر روی آن ها تراشی کشیده شده است.

گوشواره میخی استیل فانتزی

محصول دیگری که به معرفی آن برای علاقه مندان می پردازیم گوشواره میخی استیل فانتزی است که به گونه ای خلاقانه طراحی شده است و مورد علاقه و پسند افراد مختلف قرار می گیرد. این نمونه از گوشواره های میخی به رنگ سورمه ای می باشد و افراد سخت پسند را بیش تر به خود جلب می نماید و در مرکز خود یک آویز داشته که نگین و تراش را به طور همزمان بر روی خود جای داده است.

گوشواره استیل فانتزی کد G 5015

نگین بزرگی که به رنگ سورمه ای در وسط محصول قرار دارد آویز آن محسوب می شود و بقیه اعضای این گوشواره میخی به صورت چسبان به نرمه گوش می چسبد. نگین های این مدل به صورت اتمی می باشد. اتمی بودن به آن معنا است که در گذر زمان از ساختار محصول جدا نمی شود و دائم بر روی آن قرار دارد تا زیبایی را در هر زمان برای افراد داشته باشد.

خرید گوشواره میخی

تمامی این محصولات زیبا و جذاب در زمان خرید دارای بسته بندی های شکیل و زیبا می باشند که می توان آن را برای هدیه دادن خریداری نمود و به صورت غافلگیر کننده ای آن را برای عزیزان خود پست کرد. به این صورت اگر مایل باشید می توانید گوشواره میخی را غیر حضوری خریداری نمایید.

برای خرید گوشواره میخی و خاص که مناسب برای تمامی محافل و میهمانی ها می باشد می بایست به فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد مراجعه کرده و محصول را از دسته بندی گوشواره سفارش دهید. همکاران کا در واحد فروش محصول را با بسته بندی زیبا و مناسب هدیه دادن برای شما ارسال خواهند کرد و باعث رضایت و خشنودی شما خواهند شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد