گوشواره حلقه ای

سناتورمد دوشنبه 26 خرداد 1399 - 22:09
گوشواره حلقه ای

گوشواره حلقه ای

گوشواره حلقه ای یکی دیگر از نمونه های معروف گوشواره می باشد که به صورت خاصی طراحی شده است و بر روی نرمه گوش زیبایی به سزایی ایجاد می کند و زینت بخش ظاهر افراد می گردد. این گوشواره ساختاری منحصر به فرد داشته که برای تمامی گروه های سنی مناسب است و از نوزادی تا بزرگسالی را تحت پوشش قرار می دهد.

اگر به دنبال گوشواره ای با استفاده آسان هستید ما به شما گوشواره را پیشنهاد می کنیم که می تواند به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد و به دفعات قابلیت استفاده دارد و می توان به راحتی در زمان های لازم استفاده شود و یا در محلی نگه دار شود. گوشواره گونه های متفاوتی از اکسسوری های خاص هستند که در انواع مختلف با جنس های گوناگون ساخته می شوند و می توان بر حسب علاقه و یا بر حسب نیاز خود نمونه ای را انتخاب کرده و از آن استفاده کرد.

در نمونه های اصل و طلای گوشواره در وزن های مختلف می توان بهترین نوع را برای خود و یا برحسب کادو انتخاب کرد و بر اساس بودجه شما تعیین می شود و همچنین به ضخامت مختلف می باشد تا تمامی سلیقه ها را پشتیبانی نماید

گوشواره حلقه ای و نوع ساختار آن

به نوعی از بدلیجات به روز گوشواره حلقه ای گفته می شود که دارای بخشی خمیده و لوله مانند به صورت گرد است و دو سر این گردی به هم متصل هستند و این اتصال توسط قفلی در محل ایجاد می شود. برای استفاده از گوشواره می توان آن را از بخش قفل جدا کرده و در سوراخ گوش قرار دهید و سپس با اتصال بخش دیگر گردی گوشواره  به هم از محصول استفاده لازم را ببرید.

نیم ست استیل چشم نظر طلایی کد N 8040

در زمانی که گوشواره دارای ضخامت کمی باشد می تواند در داخل سوراخ گوش به طور کامل حرکت کند و جا به جا شود و در هر زمان نیز به طرف های مختلف قرار گیرد. اما در موارد دیگر که در آن گوشواره  پهن و با ضخامت می باشد بخشی که قفل بر آن قرار دارد نازک تر بوده و این بخش تنها در داخل سوراخ گوش حرکت می کند و می تواند جا به جا گردد و بخش های دیگر در جای خود باقی می ماند و داخل سوراخ کوچک نرمه گوش حرکت نمی کند.

معرفی برخی نمونه های گوشواره حلقه ای

انواع و مدل های گوشواره حلقه ای بسیار متنوع می باشد و دارای زیبایی های بسیاری است که همواره می توان به بهترین نحو از آن استفاده کرد و در تمامی محافل و مناسبت ها از آن بهره مند شد. این گوشواره حلقه ای با وجود نمونه های اصل و طلا به دو گروه گسترده تقسیم می گردد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

گوشواره حلقه ای استیل

نمونه ای پر طرفدار از گوشواره حلقه ای که به جای نمونه های طلا استفاده می شود و ویژگی های آن نیز مشابه با طلا است و از نظر ظاهری تشابه بسیاری دارد گوشواره حلقه ای استیل است که دارای طرح های مختلفی می باشد و در ابعاد مختلف در دسترس افراد برای استفاده قرار دارد. گوشواره حلقه ای استیل رنگی ثابت دارد و بدون حساسیت می باشد و در طولانی مدت نیز می تواند کارایی بالایی را ارائه دهد و مناسب ترین گزینه برای افراد مختلف به حساب آید.

این گوشواره حلقه ای استیل مرغوب ترین جنس در دسته بندی گوشواره بدل می باشد که با داشتن طول عمر بالا جایگزین طلا است و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین هدیه ها برای مناسبت های خاص استفاده کرد.

نیم ست استیل دخترانه طرح پروانه کد N 8036

رنگ گوشواره  استیل بر اساس سلیقه افراد و بر حسب علاقه آن ها به دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد و می تواند به ظاهر آن ها جلوه خاصی ببخشد.

گوشواره حلقه ای استیل مدل تراش

در این نمونه پر طرفدار از گوشواره استیل بر روی ساختار خمیده و گرد تراش های ظریفی ایجاد شده است که جلوه خاصی داشته و زیبایی به سزایی دارد و می تواند در زیر نور محل های مختلف به بهترین شکل بدرخشد و با کیفیت برتر خود مناسب برای تمامی سنین گردد. این نوع از بدلیجات شکیل و به روز قادر به داشتن تمامی ویژگی های مطلوب برای خریداران می باشد و در طولانی مدت از زمان استفاده قادر به داشتن ظاهر زیبای خود برای مدت زمان زیادی هستند و می توانند طی سال های زیاد ظاهر خود را حفظ کنند.

تراش هایی که بر روی گوشواره  استیل ایجاد شده است با تمامی هنر افراد زبردست رخ داده است و توسط طراحان در این زمینه خلق شده است. این گوشواره استیل بر حسب ضخامت ساختار خود دارای انواع مختلف کنده کاری هایی به نام تراش می باشند و هر کدام به نوبه خود مورد علاقه برخی از افراد قرار می گیرد.

گوشواره حلقه ای استیل مدل پیچ

یکی دیگر از نمونه های گوشواره استیل به گونه ای است که ساختار گرد و خمیده آن به صورت پیچی قرار دارد و دایره هایی با قطر های مختلف را ایجاد نموده است و می توان از نمونه های بزرگ آن افراد بزرگسال استفاده کنند و از آن هایی که دارای قطر کوچک هستند نیز کودکان استفاده نمایند و به این طریق با قرار گیری بر سوراخ گوش از بروز حساسیت های ایجاد شده توسط بدلیجات نامرغوب در امان باشند.

این گوشواره  استیل به رنگ های طلایی و نقره ای قرار دارد و هر فرد که علاقه به استفاده از بدلیجات به روز و شکیل دارند می توانند بر حسب رنگ پوست خود رنگ محصول را انتخاب نمایند و با آن به بهترین شکل جذاب شوند.

خرید گوشواره حلقه ای

یکی از سوال هایی که در بین افراد علاقه مند رایج است این می باشد که بهترین راه خرید اکسسوری های بدل مانند گوشواره حلقه ای کدام است تا به این وسیله خرید خود را انجام دهند و نمونه ای مناسب را انتخاب نمایند. خرید از طریق فروشگاه بدلیجات سناتور مد به صورت غیر حضوری جزو مناسب ترین روش های خرید گوشواره  است که نمونه های استیل در تنوع بالا در آن وجود دارد و می توان بر حسب علاقه آن ها را انتخاب نمود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد