گوشواره بدل میخی

سناتورمد چهارشنبه 25 دی 1398 - 20:52
گوشواره بدل میخی

گوشواره میخی

گوشواره بدل میخی از سری گوشواره هایی بوده که به دلیل آسان بودن استفاده و ساده بودن ساختار دارای شهرت بسیاری است و در استفاده روزانه و دائمی مورد بسیار مناسب می باشد. این اکسسوری بی نظیر شامل دسته بندی های زیبایی بوده که در هر زمینه استفاده می شود ساختار آن شامل یک قطعه تزیینی و یک میخ که در پشت گوشواره قرار دارد و داخل سوراخ گوش رفته و با قفل در جای خود ثابت می شود. این گوشواره در نیم ست های زیبا نیز وجود دارد و در مدل های ساده تر برای ست کردن در ترکیب لباس های اسپرت و فانتزی کاربرد زیادی دارد. گوشواره بدل میخی به چند دسته تقسیم می شود:

گوشواره بدل میخی نگین

این گوشواره بی نظیر دارای ساختاری بسیار ساده و در عین حال شیک می باشد. در ساختار آن نگین های ریزی به کار رفته اما ممکن است در انواع دیگر یک نگین بزرگ تشکیل دهنده کل ساختار گوشواره باشد. در این صورت طیفی از رنگ های مختلف شامل این نگین های بی نظیر می شوند. در انواع دیگر که نگین در ساختار خود انگشتر وجود دارد به این شکل است که طرحی از یک شیء با طرحی زیبا این گوشواره را تشکیل می دهد که دارای چند نگین می باشد در برخی قسمت های ان این نگین ها به صورت نامنظم کار شده اند و در برخی دیگر ی نظم خاص و ساختار خاصی در بین این نگین ها قرار دارد. رنگ این اکسسوری شکیل سفید و طلایی می باشد اما بیش تر در رنگ سفید مورد پسند قرار می گیرد.

گوشواره بدل میخی

گوشواره بدل میخی آویز دار

این گوشواره دارای تنوع و گوناگونی بسیاری است و تمامی افراد به این گوشواره جذب می شوند. ساختار آن کمی با مورد قبلی متفاوت است و دارای پیچیدگی بیش تری است. آویز های بی نظیر و شیکی که به این گوشواره متصل هستند دارای انواع مختلف هستند. گونه ای از آن ها مشابه نمونه های طلا و اصل دارای بافت ها و زنجیر های ظریفی هستند که از یک رشته تا چند رشته از ساختار میخی آن آویزان شده اند. از این آویز ها ممکن است پلاک های ریزی نیز آویزان باشد و به زیبایی صورت و گردن شما جذابیتی دو چندان بدهد. در برخی دیگر این آویز ها تشکیل شده اند از تراش های ظریف و بی نهایت شیک که با ظرافت تمام در دو رشته یا بیش تر در کنار هم یک ارگونومی بی نظیری را خلق کرده اند. این گوشواره بدل میخی در این مدل بسیار زیبا مناسب جهت استفاده در مجالس و میهمانی های با شکوه می باشد که مورد پسند تمامی خانم های شیک و دختران جوان قرار می گیرد و طیف وسیعی از مدل ها را در بر میگیرد. این گوشواره بهترین و شیک ترین و در عین حال متنوع ترین گروه از گوشواره بدل میخی را تشکیل می دهند.

گوشواره بدل میخی حروف

این گوشواره ساختاری بسیار ساده دارد و برای هدیه دادن به عزیزان در روز های خاص بسیار گذینه خوبی می باشد. این گوشواره بدل میخی جزو ان اکسسوری هایی بوده که دارای امکان سفارش ساخت است. هم چنین می توان این اکسسوری شکیل را در بین تعداد زیاد مدل هایی که دارد انتخاب و خریداری کرد. این گوشواره بدل اغلب ضخامت کم تری نسبت به سایر گوشواره ها دارد ولی اندازه های آن مختلف می باشد. گوشواره بدل میخی در این مدل دارای حروف لاتین و حروف فارسی می باشد که افراد براساس سلیقه خود که چه نوعی را می پسندند انتخاب می کنند. در گوشواره ای با حرف فارسی مدل هایی با کلمه ای کوتاه نیز وجود دارد. مثل گوشواره با اسم خدا که در بین تمامی افراد محبوبیت خاصی پیدا کرده است و حتی اسم های اشخاص مختلف که کوتاه هستند. این گوناگونی در مدل گوشواره بدل میخی باعث شده یک اکسسوری محبوب تمام افراد جوان قرار بگیرد.

گوشواره بدل میخی

ویژگی های گوشواره بدل میخی در بهترین جنس

در بین تمامی اکسسوری ها یک سریع ویژگی ها وجود دارد که حائز اهمیت می باشد و برای انتخاب و خرید آن باید به این نکات توجه کرد. اول این که این اکسسوری که انتخاب می شود باید دارای ویژگی ضد حساسیت باشد چرا که این بدلیجات را اغلب افراد برای استفاده طولانی مدت می خواهند و برای مصرف در شرایطی مانند رطوبت و گرما پوست را دچار هیچ عارضه ای نکند. ویژگی بسیار مهم که در انتخاب اکسسوری ها قابل بررسی است مسئله کیفیت رنگ آن است. رنگ این اکسسوری ها باشد ثابت باشد و طی مدت ها تغییر نکند و با برخورد با آب دچار هیچ تغییری نشود. خانم هایی که این گوشواره بدل میخی را انتخاب می کنند اغلب برای مصرف مداوم می خواهند و به همین علت ممکن است با اب در حمام و یا استخر برخورد کند. به همین علت باید روی این مسئله توجه زیادی داشت تا با خیال راحت ان را استفاده کرد. هم چنین نباید این زیورآلاتی که ما انتخاب کرده این دارای کیفیت پایین باشد و حتی دچار رنگ پریدگی نشود. تمام این نکات باید در خرید یک اکسسوری بدل رعایت شود تا شما یک محصول خوب را دارا باشید و از ان لذت ببرید.

خرید گوشواره بدل میخی

راه های بسیاری برای خرید گوشواره میخی استیل جذاب وجود دارد اما سوال این جا بوده که کدام راه مناسب تر و بهتر است؟ در میان خرید از بازار و فروشگاه های بزرگ اغلب وقت کافی برای گشتن به دنبال آن جنس مورد نظر وجود ندارد و هم چنین به دلیل شلوغی در تردد بازار ها حوصله کافی برای گشت و گذار در این مراکز خرید نیست. به همین دلیل یکی از بهترین و آسان ترین روش خرید گوشواره بدل میخی به دلیل تنوع زیاد خرید از فروشگاه های بزرگ اینترنتی می باشد که با ارائه محصولات فراوان و گفتن ویژگی های آن شما را در یک خرید خوب یاری می کند. در میان تمامی این مراکز ، فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد در زمینه فروش گوشواره بدل میخی توانسته موفق باشد و محل مناسبی برای خرید این اکسسوری بی نظیر می باشد که با فضای امنی که برای خریداران فراهم اورده به ان ها در یک خرید با کیفیت و خوب کمک می کند. شما با ورود به سامانه این فروشگاه بزرگ اینترنتی و خرید از آن می توانید در کم ترین زمان محصول مورد نظر خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد