گوشواره اسپرت دخترانه شیک

سناتورمد دوشنبه 23 دی 1398 - 19:28
گوشواره اسپرت دخترانه شیک

گوشواره اسپرت دخترانه

گوشواره اسپرت دخترانه شیک جزو آن دسته از اکسسوری های شکیل بوده که از تنوع زیادی برخوردار است. گوناگونی در انواع و طرح های آن باعث شده یک سری طرف دار خاص را به خود جذب کند. این نمونه از گوشواره استیل از جدید ترین نوع خود می باشد که در ترکیبات فانتزی و اسپرت به گوش های شما و صورت شما جلوه ویژه ای می دهد. امروزه با گستردگی مد و پوشاک سرمایه گذاران در این زمینه به دنبال اکسسوری به صرفه ای برای ست کردن با محصولات خود هستند که در این میان گوشواره اسپرت دخترانه جزو آن دسته از بدلیجاتیست که مصرف بسیاری دارد. بهترین جنس این گوشواره اسپرت دخترانه شیک جنس استیل است که به سبب ویژگی های زیر که طبقه بندی شده مورد محبوبیت تمامی افراد قرار گرفته است.

طبقه بندی گوشواره اسپرت دخترانه شیک

در این نوع از زیورآلات زیبا گوناگونی بسیاری وجود دارد که علاوه بر جنس ساختار این گوشواره ها را هم شامل می شود. همان طور که گفته شد بهترین نوع جنس گوشواره اسپرت دخترانه جنس استیل آن است این جنس علاوه بر ظرافتی که می توان در ساخت آن به کار برد کاملا مشابه نمونه های اصل خود می باشد و از روی طرح های شکیل طلا ساخته شده است. این زیورآلات به روز و زیبا در طرح های زیر طبقه بندی شده اند:

گوشواره اسپرت دخترانه شیک مدل آویز

این محصول زیبا خود دارای چند نمونه می باشد که در ساختار کلی با هم مشترک هستند. ارگونومی آن به این صورت است که قلابی نازک در بالای گوشواره تعبیه شده که داخل گوش رفته و به وسیله قفل آن ثابت قرار می گیرد. به این قلاب آویزی زیبا با ارتفاع گوناگون متصل می باشد که دارای طرح های مختلفی است. در یکی از مدل های آن یک آویز ریز کوتاه وجود دارد که شکلی از یک شئ می باشد یا در مدل دیگر یک آویز بسیار بلند که دارای ریزه کاری زیادی است به آن متصل می باشد. در برخی از این گوشواره اسپرت دخترانه شیک سنگ های شکیل یا مروارید های رنگارنگ وجود دارد. این سنگ ها یا مروارید ها در ارتفاعات کم یا زیاد بر روی گوشواره اسپرت دخترانه سوار می باشد. از آن جایی که جنس استیل بهترین نوع موجود در بدلیجات است در این نمونه ببیش تر حائز اهمیت است زیرا در گوشواره های آویز ظرافت بیش تری کار شده که در سایر فلزات نمی شود این ظرافت را ایجاد نمود.

گوشواره اسپرت دخترانه شیک

در یکی از مدل های این گوشواره ها می توان نمونه ی زیبایی از هنر و خلاقیت را دید به این صورت که یک گل زیبا که دارای رنگ های مختلف است از آن آویزان شده تا با وجود خود در ترکیب این گوشواره به آن جلوه بسیار خاصی بدهد. این گوشواره اسپرت دخترانه در جنس استیل در دو رنگ سفید و طلایی مورد پسند دختران جوان و زیبا قرار می گیرد.

گوشواره اسپرت دخترانه شیک مدل میخی

در انواع اسپرت گوشواره بدلی این ساختار از آن ها که به صورت میخی هستند بیش تر مورد پسند قرار می گیرد. ساختار آن به این گونه است که به وسیله میخی که در پشت گوشواره وجود دارد. داخل سوراخ گوش رفته و با قرار دادن قفل در پشت آن در جای خود می ماند. گاه ممکن است در نوعی از این گوشواره ها رشته ظریفی از یک تراش به آن وصل باشد یا گاهی ممکن است شکلی از یک گل یا دونه برفی زیبا به آن چسبیده باشد. در این مدل از گوشواره اسپرت دخترانه نیز جنس استیل طرف دار بیش تری دارد که جداگانه در مورد ویژگی های آن صحبت می کنیم. رنگ این گوشواره اسپرت دخترانه شیک بسته به هر نوع لباسی می تواند متفاوت باشد و شما به راحتی با دیدن انواع آن ها می توانید مدل و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گوشواره اسپرت دخترانه شیک مدل بخیه ای

این نوع از گوشواره اسپرت دخترانه جزو آن دسته از اکسسوری هایی بوده که مدل های فانتزی بیش تری دارد. زیرا از ارگونومی فانتزی تشکیل شده است. ساختاری شبیه به نخ سوزن دارد که گویی سوراخ های گوش را بخیه می زند. از این رو این اسم کاملا مناسب این مدل از گوشواره است. ظرافتی که در بافت این نوع از گوشواره اسپرت دخترانه به کار رفته باعث انعطاف خیلی زیاد آن شده تا به راحتی پیچ در پیچ در سوراخ های گوش می رود. این گوشواره مناسب گوش هایی با بیش از دو سوراخ می باشد. در برخی از این گوشواره ها نگین های ریزی هم به انتهای آن اویزان شده که شکیل بودن آن را زیاد کرده و جلوه آن را بیش تر می کند. رنگ این گوشواره ها در انواع اسپرت متفاوت می باشد. اما بیش تر در رنگ سفید و طلایی که مشابه نمونه اصل بوده محبوبیت دارد.

گوشواره اسپرت دخترانه شیک

بهترین جنس گوشواره اسپرت دخترانه شیک

پیش تر راجب این که جنس استیل جزو بهترین نوع جنس گوشواره اسپرت دخترانه است صحبت هایی کردیم که اکنون به طور گسترده تری راجبه این اکسسوری شکیل صحبت می کنیم. جنس استیل از چند جهت مناسب ترین و بهترین جنس برای این بدلیجات می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این اکسسوری شیک ضد حساسیت بودن آن است که در شرایط رطوبت یا عرق پوست را دچار حساسیت نمی کند. ویژگی دیگر این زیورآلات زیبا که مورد اهمیت بسیار است ثابت بودن رنگ آن می باشد بدین گونه که در حمام یا استخر و هم چنین استفاده مداوم و طولانی مدت می توان با خیال راحت و با اطمینان کامل از ثبات رنگ آن از این محصول استفاده کرد. نکته بعدی این است که به دلیل ظرافت زیاد بسیار شبیه به نمونه های اصل خود می باشد و جاگزین مناسبی برای طلا است. کیفیت بالای این محصول در مقابل قیمت ارزان آن نیز یکی دیگر از علت های انتخاب جنس استیل برای گوشواره اسپرت دخترانه شیک می باشد.

روش خرید گوشواره اسپرت دخترانه شیک

در میان انواع روش های خرید این محصول زیبا و شکیل خرید از فروشگاه های بزرگ اینترنتی جزو بهترین و آسان ترین آن برای دسترسی و قدام به خرید بدلیجات داشته باشید. یکی از مناسب ترین مکان فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد است که با ارائه محصولات بی نظیر حرف اول را در زمینه فروش گوشواره اسپرت دخترانه شیک در بین رقبای خود می زند و با ارسال رایگان این خرید را سریع تر و آسان تر کرده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد