گوشواره استیل طرح طلا

سناتورمد چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 19:06
گوشواره استیل طرح طلا

گوشواره استیل شیک طرح طلا

گوشواره استیل طرح طلا جزو یکی از بی نظیر ترین اکسسوری موجود در بین تمامی انواع گوشواره های استیل است. به دلیل شباهت بسیار زیاد این زیورآلات بسیار زیبا به نمونه های طلا و اصل خود دارای طرفداران بسیاری در بین تمامی افراد با هر نوع سلیقه و هر نوع پوششی می باشد. گوشواره استیل طرح طلا دارای رنگ بندی های بسیار و طرح های شیک بوده که در تمام زیورآلات حرف اول را می زند. تنوع و گوناگونی زیادی که دارد باعث شده تا همه متقاضیان را راضی نگه دارد. در ادامه با شرح خصوصیات و ویژگی های گوشواره استیل طرح طلا شما را با این اکسسوری شکیل بیش تر اشنا می کنیم.

انواع گوشواره استیل طرح طلا

امروزه با گران شدن اقلام گوناگون افراد همواره به دنبال شیء مشابه که دارای خصوصیات مشابه است می گردند در بین این اقلام طلا و جواهرات اصل از این گران شدن ها مصون نبوده اند و افراد به دنبال یک وسیله کاملا مشابه به طلا برای استفاده در مجالس و استفاده دائمی بوده اند. یکی از این اقلام که کاربرد و مصرف کننده زیادی در بین سایر بدلیجات دارد گوشواره است.

گوشواره استیل طرح طلا

گوشواره برای زینت دادن به گوش و پر نشدن سوراخ گوش استفاده می شود و اکثر خانم ها به صورت مداوم از آن استفاده می کنند پس باید به دنبال یک جنس با کیفیت و در عین حال بسیار ارزان تر از طلا و جواهرات بگردند. این محصول کاملا مشابه و ارزان در واقع گوشواره استیل طرح طلا می باشد که ارگونومی کاملا مشابه طلا داشته و تشخیص آن از نمونه های طلا بسیار سخت می باشد. این گوشواره های استیل طرح طلا دارای چند نوع ارگونومی در ساخت خود نیز می باشند که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم.

گوشواره استیل طرح طلا حلقه ای

این نوع از گوشواره ساختاری بسیار ساده و در عین حال زیبا دارد. ارگونومی آن ها به گونه ای بوده که انگار یک طلا ساز حرفه ای دایره هایی به قطر و ضخامت متفاوت در رنگ های زیبا ساخته است که به هر فرم صورتی جلوه بسیار شکیلی می دهد. در واقع این مدل از گوشواره استیل طرح طلا هیچ گونه تفاوتی با طلا ندارد و خانم های با سلیقه که تمایل به استفاده از زیورآلات بدل دارند می توانند با خیال راحت از این محصول بی نظیر استفاده کنند.

بر روی برخی از نمونه های این گوشواره استیل طرح هایی از تراش وجود دارد که زیبایی آن را دو چندان می کند برخی از ان ها نیز به صورت پیچ پیچی این ساختار حلقه ای را به وجود اورنده اند. این گوشواره ها در سه رنگ سفید طلایی و مسی در بین تمامی افراد شهرت دارند.

گوشواره های استیل طرح طلا آویز

گوشواره های استیل طرح طلای اویز جزو زیبا ترین و پر طرفدارترین گوشواره های استیل می باشند که ظرافتی که در ساخت آن ها به کار رفته شکیل بودن آن ها را دو چندان کرده است. ساختار ان به این گونه است که یک حلقه ریز قفل مانند در بالای گوشواره قرار دارد که درون گوش رفته و قفل می شود و آویز هایی از طرح ها و رنگ های زیبا از آن آویزان می باشند.

این آویز ها دارای ارتفاع های گوناگون هستند گونه های بلند تر آن به صورت های کشیده فرم زیبایی می دهد و به صورت های پر جلوه خاصی می بخشد. در نمونه های کوتاه تر آن نیز شکل های مختلفی از اشیاع گوناگون وجود دارد به طوری که ممکن است از یک گوشواره استیل طرح طلا یک آویز بسیار کوچک به شکل ستاره آویزان شده باشد.

گوشواره استیل طرح طلا

این اشیا و آویز های زیبا در ساختار خود ممکن است تراش یا نگین نیز داشته باشد این گوشواره ها را نیز از روی نمونه های ایتالیایی ساخته اند و برای استفاده در مجالس گوناگون و ست کردن با انواع لباس های شب مورد استفاده قرار می گیرند. این گوشواره ها نیز در سه رنگ سفید طلایی و مسی ساخته شده اند.

گوشواره استیل طرح طلا میخی

این نوع گوشواره در ابعاد کوچک مناسب کودکان نیز می باشد. ساختار آن به صورت یک شکل مانند یک گل که در پشت خود یک میخ داراست و این میخ در داخل گوش رفته و از پشت به وسیله یک قفل از همان جنس ثابت می ماند. این گوشواره دارای اشکال مختلفی است. گونه ای از ان به شکل آویزی از ظرافت و تراش می باشد و گونه ای دیگر دارای دو شکل تو در تو که نمونه ای از آن در جواهرات اروپایی است می باشد.این گوشواره ها مناسب استفاده در هر سن و سلیقه ای هستند به گونه ای که برخی از آن ها در اندازه های ریز مورد استفاده پسران جوان نیز قرار می گیرد.

گوشواره استیل آویز طرح قلب

گوشواره استیل طرح طلا بخیه ای

این نوع گوشواره برای گوش هایی با دو سوراخ و بیش تر استفاده می شوند. ساختار آن نیز به این گونه است که یک زنجیر بلند که یک سر آن مانند سوزن عمل می کند و به صورت پیچ از سوراخ ها عبور می کند. این گوشواره ها اغلب یا بافت یا تراش هستند. گونه بافت آن دارای ارگونومی بسیار ظریفیست که در ظاهر تشخیص آن با گونه های اصل سخت می باشد. این گوشواره ها بیش تر مورد پسند خانم های جوان و شیک پوش که به زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهند قرار می گیرد.

گوشواره استیل طرح طلا مغناطیسی

این نوع گوشواره ساختارش کمی با گونه های دیگر متفاوت است. در واقع برای استفاده از آن لزومی به وجود سوراخ روی گوش نیست. این گوشواره استیل در اشکال گوناگون و متنوع بوده و هر جفت آن از وسط جدا می شود و در پشت هر کدام یک آهن ربا وجود دارد. این گوشواره ها به وسیله آهن ربا های موجود در ساختار خود در کنار هم ثابت و محکم قرار می گیرند. این گوشواره ها نیز به دلیل سادگی و آسان بودن استفاده در بین پسران جوان دارای طرفداران بسیاری شده است. اغلب این اشکال تشکیل دهنده گوشواره استیل طرح طلای مغناطیسی به صورت نگین می باشند.

بهترین روش خرید گوشواره استیل طرح طلا

همواره افراد به دنیال راحت ترین و مناسب ترین راه برای خرید محصولات مورد نیاز خود می باشند در این میان فروشگاه های اینترنتی زیادی به وجود آمده اند که نیاز های تمامی افراد را بر طرف می کنند و آسان ترین راه برای یافتن یک خرید خوب و ارزان می باشند. در این زمینه فروشگاه اینترنتی سناتور مد با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین محصولات و هم چنین گستردگی و تنوع زیاد حرف اول را در فروش محصولات استیل می زند. شما به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد و خرید گوشواره استیل مورد نظر خود را به صورت ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد