گوشواره استیل دخترانه فانتزی

سناتورمد شنبه 26 بهمن 1398 - 19:40
گوشواره استیل دخترانه فانتزی

گوشواره دخترانه فانتزی

گوشواره استیل دخترانه فانتزی از جمله اکسسوری های محبوب و مشهور در بین دختران شیک با سلایق مختلف و تیپ های خاص است که امروزه دارای انواع و گونه های بسیار متفاوتی شده است. رنگ هایی که در ساخت این گوشواره ها بی نظیر به کار رفته اند را در بین دیگر گوشواره های فانتزی متمایز کرده است. هم چنین ظرافتی که در آن ها رعایت شده باعث ایجاد یک ترکیبی شکیل در این اکسسوری شده است. شاید بتوان گفت در بین گوشواره های استیل در مدل های گوناگون و متنوع این مدل بهترین و شیک ترین مدل برای دختران جوان و زیبا می باشد که تنوع آن به گونه زیر است.

گوشواره استیل دخترانه فانتزی میخی

این نوع از گوشواره های استیل دخترانه فانتزی دارای انواع گوناگون می باشد که دارای ساختار ساده تری نسبت به بقیه گونه های گوشواره استیل دارد. ساختار آن به این گونه است که پشت آن دارای یک میخ می باشد که درون سوراخ گوش رفته و به وسیله قفلی که دارد به پشت گوش زده و در جای خود ثابت می ماند. سبک ساخت این اکسسوری زیبا به شکل کلاسیک و فانتزی بوده و به عنوان یک گوشواره شکیل برای استفاده روزانه و دائمی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

گوشواره استیل طلایی آویز دار کد G 5061

 

در برخی از گونه های این گوشواره یک رشته ای از مروارید های رنگارنگ یا سنگ هایی در اشکال گوناگون از آن آویزان است که به زیبایی هر چه بیش تر ظاهر شما می افزاید. رنگ های این مروارید ها یا سنگ ها بسیار متنوع می باشد و می توان با هر لباسی یک گوشواره به همان رنگ لباس ست کرد.

گوشواره استیل دخترانه فانتزی آویز

تنوع این گونه از گوشواره های استیل فانتزی نسبت به سایر گوشواره های استیل بسیار بیش تر است. ارگونومی های گوناگون از این مدل آن را از سایر گونه ها متمایز کرده است. ساختار کلی آن به این گونه است که قلابی از جنس استیل در بالای گوشواره قرار دارد که در سوراخ گوش رفته و ثابت می ماند و آویزی از شکل ها و انواع مختلف از آن آویزان می باشد. گونهای از این اکسسوری زیبا به این شکل است که زنجیر یا زنجیر هایی از جنس استیل از آن آویزان می باشند که در انتهای خود اشکال مختلفی از جنس سنگ های بی نظیر یا مروارید های زیبا دارند.

گونه ای دیگر به این شکل است که این سنگ ها و مروارید های شکیل در کنار هم یک شکل شی یا هندسی را نشکیل داده و به زیبایی صورت شما جلوه ای بی نظیر را می بخشد. این زنجیر های استیل به صورت بافت های ظریف می باشند. این مدل از گوشواره استیل دخترانه فانتزی را از روی نمونه های اروپایی و اصل ساخته اند.

گوشواره استیل دخترانه فانتزی

گوشواره استیل دخترانه فانتزی بخیه ای

این گوشواره استیل فانتزی زیبا دارای رنگ های بسیار گوناگونی بوده که هر بیننده و خریداری را مجبور به خرید می کند. این گوشواره مناسب گوش هایی با دو سوراخ الی بیش تر می باشد و در استفاده در میهمانی ها و مجالس و هم چنین برای خانم های با وقار و زیبا ساخته

 

شده است. ساختاری شبیه به سوزن دارد که گویی گوش را بخیه می کند.

رنگ های بی نظیری داشته که باعث شده در بین دختران جوان نیز طرف دار پیدا کند. در انواعی از این گوشواره استیل دخترانه فانتزی آویزی از اشکال مختلف از انتهای آن آویزان می باشد و در برخی دیگر مهره های زیبا در رنگ های شکیل ارگونومی این بدلیجات را تشکیل می دهند. ساختار سوزنی آن از بافتی به صورت زنجیر مانند تشکیل شده است که ضخامت آن بسیار ظریف می باشد این زنجیر زیبای تشکیل دهنده گوشواره استیل در سه رنگ سفید طلایی  و مسی در بین افراد محبوبیت دارد.

گوشواره استیل دخترانه فانتزی مغناطیسی

این اکسسوری شکیل در واقع از دو نیمه تشکیل شده است که در پشت هر کدام قطعه ای آهنربا قرار دارد. در برخی از انواع آن شکلی از جنس استیل در بر دارنده یک سنگ زیبا یا یک نگین شیک می باشد که همانند نمونه های اروپایی خود می باشد این گونه از گوشواره استیل دخترانه فانتزی در بین تمامی سلایق دارای خواهان بسیاری دارد. از این گوشواره افرادی که فاقد سوراخ گوش هستند می توانند به آسانی استفاده کنند.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا این گوشواره استیل دخترانه فانتزی دارای محبوبیت زیادی داشته و چرا باید گوشواره استیل دخترانه فانتزی را خرید و این که آیا خرید گوشواره استیل دخترانه فانتزی خوب است یا خیر یا این که آیا گوشواره استیل دخترانه فانتزی دارای کیفیت بالا می باشد یا خیر. با توضیحات بیش تر به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد.

گوشواره استیل دخترانه فانتزی

امروزه با بالا رفتن قیمت طلا و ارز و دیگر اقلام موجود در بازار همواره افراد به دنبال محصولی مناسب برای جایگزین کردن به جای این محصولات هستند که هم دارای کیفیت مشابه و زیاد باشد هم قیمتی پایین تر به نسبت آن محصول مد نظر را دارا باشد. کیفیت خوب در بین بدلیجات به چه چیز هایی گفته می شود؟ یکی از مواردی که در خرید یک بدلیجات باید حتما دقت شود این است که این محصول در استفاده مداوم دچار تغییر رنگ نشود تا بتوان به راحتی و در هر شرایط با خیال آسوده از آن استفاده کرد.

 

نکته دیگر که در خرید این اکسسوری ها باید رعایت شود این است که این محصول ضد حساسیت باشد. زیرا ممکن است در زمان استفاده از آن پوست عرق کند و یا به آن چیزیی بخورد. نکته بعدی نیز همان بحث ارزان بودن این محصول است که در بسیاری موارد از اهمیت خیلی زیادی بر خوردار است. همه این ویژگی های مهم و خوب در گوشواره استیل دخترانه فانتزی وجود دارد. در واقع می توان با خیالی اسوده در مدتی طولانی و حتی مصرف دائم از این محصولات بی نظیر و خاص استفاده کرد.

بهترین روش برای خرید گوشواره استیل دخترانه فانتزی چیست؟

بهترین و آسان ترین روش برای خرید گوشواره دخترانه فانتزی شکیل که تنوعی بسیار بالا دارد خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد که با ارائه محصولات بی نظیر و با  فروش انواع گوشواره استیل دخترانه فانتزی به شما در یک خرید خوب کمک می کند. فروشگاه بدلیجات سناتور مد توانسته با تکیه بر تنوع بسیار زیاد محصولات خود جزو بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید گوشواره استیل دخترانه فانتزی باشد که افراد با مراجعه به این فروشگاه می توانند با مشاهده محصولات یک خرید ارزان و با ارسال رایگان را دارا باشند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد