گوشواره استیل حلقه ای

سناتورمد شنبه 19 بهمن 1398 - 20:30
گوشواره استیل حلقه ای

گوشواره استیل حلقه ای شیک

گوشواره استیل حلقه ای جزو اکسسوری های به روز و زیبایی بوده که با توجه به ساختار ساده ای که دارد دارای طرفداران زیادی است. چرا که سادگی شکیل آن باعث شده تا برای استفاده دائمی کاربرد داشته باشد و برای هر سنین حتی کودکان استفاده شود. تنوع این گوشواره استیل حلقه ای بسیار وسیع می باشد به طوری که هر شخصی را مجذوب خود می کند هم چنین سادگی استفاده از آن و باز و بسته کردن آن این محبوبیت را بیش تر کرده است.

این تنوع در اندازه قطر گوشواره استیل حلقه ای نیز موج می زند. برای آشنایی بیش تر و انتخاب و خرید یک گوشواره استیل حلقه ای مناسب به مطالب زیر توجه کنید.

انواع گوشواره استیل حلقه ای

این گوشواره استیل شکیل از لحاظ نوع ارگونومی و هم چنین اندازه قطر حلقه و ضخامت آن ها به چند دسته تقسیم می شود:

گوشواره استیل حلقه ای آینه ای

این گوشواره استیل بسیار شکیل و زیبا دارای ارگونومی ساده ای می باشد که در اندازه و قطر کوچک تر برای کودکان نیز استفاده می شود. ساختار آن به این شکل است که یک دایره در ضخامت متفاوت به وسیله قفلی کوچک بعد از عبور از سوراخ گوش در جای خود قرار می گیرد. قطر این دایره ها از نیم سانت وجود دارد تا بیش تر اما از قطر سه سانت بیش تر نمی شود. روی آن صاف وصیقلی شده که به صورت آینده در آمده است و به این ترتیب این گوشواره استیل ساده و زیبا را تشکیل می دهد. رنگ آن ها مشابه طلا در رنگ سفید و طلایی موجود است.

گوشواره استیل حلقه ای تراش

این اکسسوری بی نظیر جزو آن دسته گوشواره های استیلی بوده که در تنوع بسیاری در ساختار می باشد. تفاوت این گوشواره استیل در تراش های روی سطح است. معروف ترین نوع گوشواره استیل حلقه ای تراش طرح ورساچ آن است که این طرح بر روی دایره گوشواره استیل به ظرافت تمام کنده کاری شده است. در اندازه کوچک با ضخامت کم این گوشواره ها برای سوراخ دوم گوش نیز استفاده می کنند و در بین دختران جوان حتی در سوراخ های دیگر بخش های گوش نیز مورد استفاده قرار می دهند.

گوشواره استیل حلقه ای

برخی از انواع گوشواره استیل حلقه ای تراش شامل یک دایره با ضخامت زیاد اما با ساختار تراش تو خالی می باشد که به نوبه خود دارای محبوبیت و شهرت بسیاری زیادی داشته و در این نمونه گزینه مناسبی برای جایگزینی به جای طلا می باشد. این مورد از گوشواره های استیل به هر نوع آناتومی صورت می آید و حتی در ترکیب لباس های اسپرت این گونه گوشواره استیل کاربرد دارد.

گوشواره استیل حلقه ای مات

ساختار این گوشواره همانند گوشواره استیل آینه ای می باشد با این تفاوت که سطح آن صاف و صیقلی نیست بلکه با ابزارآلات خاصی به صورت مات در امده است. این گوشواره استیل حلقه ای نیز از روی نمونه های طلا و اصل ساخته شده و در اندازه کوچک تر مناسب مصرف کودکان نیز می باشد.

گوشواره استیل حلقه ای آویز دار

در برخی از انواع گوشواره استیل حلقه ای ممکن است از وسط حلقه گوشواره رشته های تراش و یا بافت و حتی مروارید آویزان باشد. در این صورت به گروه گوشواره استیل حلقه ای آویز دار تعلق می گیرد که در جایگاه خود توانسته شهرت بسیاری پیدا کند. این رشته های زیبا در ارتفاعات کوتاه و بلند در گوشواره استیل نمایان می شوند و دارای یک طرز خاصی از قرار گرفتن بر روی حلقه گوشواره استیل هستند.

این بدلیجات شکیل بهترین و زیبا ترین و متنوع ترین نوع گوشواره استیل حلقه ای می باشد که از روی سبک های اروپایی ساخته شده و در رنگ سفید و طلایی مورد پسند تمامی خانم های با سلیقه و زیبا قرار می گیرد.در بین تمامی انواع و مدل های اکسسوری ها سوالاتی برای هر متقاضی پیش می اید که بهترین جنس بدلیجات کدام است و آیا این جنس از کیفیت کافی برخوردار است یا خیر و این که این اکسسوری برای استفاده در طولانی مدت مناسب می باشد یا نه؟ با خواندن ادامه این مطالب پاسخ خود را پیرامون این سوالات پیدا خواهید کرد.

خصوصیات گوشواره استیل حلقه ای

به طور کلی در مورد انتخاب و خرید یک اکسسوری خوب و دارای کیفیت باید چند نکته را در نظر گرفت یکی از این نکته ها که بسیار مهم و حائز اهمیت است مسئله رنگ ثابت بودن بدلیجات مورد استفاده شما است. افراد همواره به دنبال یک زیورآلاتی هستند که در عین زیبایی دارای رنگی ثابت نیز باشد. گوشواره استیل حلقه ای دارای این ویژگی بسیار مهم می باشد که رنگ ثابت بوده و ویژگی دیگری هم دارد این است که ضد حساسیت می باشد زیرا باید این اکسسوری در شرایط مختلف آب و هوایی و فضاهای مختلف دچار تغییر نشود و عارضه پوستی به شما وارد نکند.

نکته دیگری که وجود دارد شباهت بسیاری است که این بدلیجات با طلا و جواهرات اصل دارند.

گوشواره استیل حلقه ای

به صورتی که تشخیص آن از اصل بسیار سخت می باشد. پس می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای زیورآلات گران قیمت اصل باشد. نکته بعدی قیمت آن است که در مقایسه با کیفیت بالایی که ارائه می دهد قیمتی بسیار اندک قابل پرداخت دارد و خود این مسئله باعث خرید مقرون به صرفه شما می شود.

خرید اینترنتی گوشواره استیل حلقه ای

امروزه همه افراد به دنبال آسان ترین و سریع ترین راه برای خرید خود هستند که هم وقتی نگیرد هم محصول مورد نظر خود را با کیفیت و اطمینان دریافت کنند. به همین علت با وجود فروشگاه های متعدد در زمینه اکسسوری های استیل به ویژه گوشواره استیل حلقه ای خرید از فروشگاه های بزرگ اینترنتی یک خرید آسان و سریع را برای شما به رقم می زند. این فروشگاه ها به شما این امکان را می دهند که در زمان کم محصولات زیادی را مشاهده کنید.

یکی از این فروشگاه های اینترنتی که در ارائه و فروش گوشواره استیل حلقه ای موفق می باشد فروشگاه بدلیجات سناتور مد است که با محصولات با کیفیت و زیاد هر مخاطبی را راضی نگه می دارد. این فروشگاه اینترنتی قابلیت ارسال رایگان به هر نقطه را دارد و از لحاظ کیفیت و دوام محصول محیطی امن را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد