گوشواره آویز

سناتورمد دوشنبه 12 خرداد 1399 - 16:06
گوشواره آویز

گوشواره آویز

گوشواره آویز جزو محصولات پر طرفدار می باشد که در گوناگونی طرح و مدل است و می تواند برای تمامی سلیقه ها مدلی شیک را داشته باشد. گوشواره آویز دارای دسته بندی گسترده ای است که شامل انواعی با ارتفاع بلند و کشیده است و برخی دیگر نیز به صورت کوتاه و جذاب مورد پسند قرار می گیرند. این گوشواره آویز در برخی از انواع خود نگین دارد و در برخی دیگر تراش باعث براقیت بیش تر آن شده است و جذابیت بسیاری را ایجاد نموده است.

در بیش تر مواقع می توان از این اکسسوری استفاده نمود چرا که باز و بسته کردن و اتصال آن به گوش بسیار راحت است و بنابراین دفعات استفاده از می تواند بسیار آسان باشد و مورد علاقه تعداد زیادی از بانوان باشد. در این دسته بندی می توان به کیفیت بدلیجات نیز اشاره کرد و برترین های این دسته بندی را نام برد تا افراد علاقه مند بتوانند با دیدی باز به انتخاب بپردازند و اکسسوری مدنظر خود را با ظرافت و دقت انتخاب نمایند.

این گوشواره آویز در دو رنگ طلایی و نقره ای قرار دارد و برای انتخاب درست آن می بایست راهنمای زیر را مطالعه کرد.

انتخاب گوشواره آویز بر اساس آناتومی صورت

هر فردی برحسب حالت صورت خود قادر به استفاده از نوعی گوشواره می باشد و به وسیله آن می تواند زیبایی بسیاری را ایجاد نماید. این گوشواره باید به درستی انتخاب شود و با ظاهر افراد تناسب داشته باشد تا به هدف افراد پاسخ داده و سبب خشنودی آن ها شود. برخی از افراد دارای صورت های کشیده هستند که در ارتباط با بدلیجات می توان گفت که باید از گوشواره آویز که ارتفاع کمی دارد استفاده کند و از کشیدگی صورت خود بکاهد.

گوشواره استیل نگین دار کد G5069-2

این گونه افراد می توانند از نوع های مختلف این بدلیجات شکیل نیز استفاده کند اما ممکن است کشیدگی صورت آن ها بیش تر شود و در ظاهر شکل خاصی به خود بگیرند و جلوه خاص و مدنظر آن ها حاصل نشود. اما برخی دیگر که دارای صورتی با حالت گرد هستند و این گردی صورت خود را دوست ندارند ما توانند از گوشواره آویز کشیده استفاده کنند و بهاین گونه حالتی بهتر را به خود ببخشند.

این گوشواره ها در واقع دارای ارتفاع بلندی هستند و کشیدگی زیادی دارند و می توانند از گردی صورت بکاهند و ظاهر مورد علاقه افراد را فراهم کنند. با استفاده گوشواره های کوتاه توسط این گونه افراد ممکن است گردی صورت آن ها تشدید شود و سبب نارضایتی آن ها از ظاهر خود گردد به همین دلیل می توان از این گونه گوشواره آویز استفاده کرد.

اما به جز آناتومی صورت گوشواره ها براساس رنگ پوست افراد نیز تنظیم می شوند و می بایست از بهترین نوع آن استفاده کرد تا جلوه مورد نظر به ظاهر بخشیده شود و تمامی زیبایی های مدل های مختلف اکسسوری های شیک به نمایش گذاشته شود.

در واقع گوشواره آویز به دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که برای افرادی که دارای پوست سفید هستند اغلب گونه های رنگ طلایی مناسب تر است و در زمینه پوست آن ها زیبایی چشم گیری را ایجاد می کند اما در افرادی که پوستی تیره تر دارند همواره بدلیجات شکیل و نقره ای مناسب تر است و تمامی ظرافت و زیبایی آن دیده می شود.

برای آشنایی شما با نمونه های مختلف گوشواره آویز به شرح مختصری از دو نمونه از آن ها می پردازیم تا با آگاهی بیش تر زیورآلات خود را انخاب نمایید.

گوشواره آویز استیل نگین دار

این نمونه از بدلیجات که در دسته بندی گوشواره آویز وجود دارد یکی از انواع برتر و شکیل تر در بین نمونه های دیگر است که ظاهری خاص و منحصر به فرد را به افراد بخشیده و می توان آن را در مجالس مهم مورد استفاده قرار داد.این گوشواره دارای ارتفاع بلندی است و بر روی آن نگین های ریز و درشت و متعددی به کار رفته شده است.

گوشواره استیل آویزی نگین دار کد G 5075

تا افراد به وسیله آن بتوانند زیبایی خاصی پیدا کنند و در هر محفلی بدرخشند. این نمونه در بالای خودیک نگین بزرگ دارد و در زمینه پوست های تیره به بیش ترین میزان خود می درخشد و می تواند با لباس های تیره رنگ نیز هماهنگ شود. محصول مورد نظر رنگی ثابت داشته و در ارتباط با مواد شویینده و آب تغییر نمی کند و می تواند برای مدت زمان طولانی استفاده شود.

گوشواره آویز استیل اسپرت

نمونه ای دیگر که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم گونه ای است که در سبک اسپرت ساخته شده است و توانایی جلوه بخشیدن به افراد را دارد. از این نمونه گوشواره آویز می توان به صورت دائمی استفاده کرد و در هر زمان آن را از گوش خود جداسازی نمود. استفاده از این اکسسوری شیک ساده می باشد به طوری که دارای بخشی است که در داخل گوش فرورفته و در انتها به وسیله قفل در جای خود ثابت می ماند و می تواند در تمامی مدت استفاده از حرکت و جداسازی جلوگیری کند.

گوشواره استیل آویز اسپرت کد G 5011

این گوشواره آویز دو رنگ می باشد و طرح های مشکی رنگ بر روی آن قرار گرفته است که در نظر افراد سخت پسند بسیار مورد اهمیت است و سبب جلب رضایت آن ها می شود. این گوشواره آویز در بخش بالایی دارای یک عدد نگین بزرگ نیز است که جلوه آن را بیش تر می نماید. این نمونه دارای دو گوشواره ناهمسان است. درواقع دو عدد گوشواره به هم شباهت ندارند و هر کدام به نوعی می باشند که در سبک تولیدی آن به کار می رود و طرفداران خود را دارند.

استفاده از گوشواره آویز برای سنین مختلف

از این بدلیجات شکیل و به روز می توان برای هر رده سنی استفاده کرد و برای آن ها این اکسسوری را به عنوان هدیه خریداری نمود. چرا که انواع آن بسیار متنوع می باشد و می تواند پاسخگوی نیاز افراد باشد و آن ها را مورد علاقه به این نوع بدلیجات نماید. ابعاد این نوع زیورآلات نیز متفاوت است و برای تمامی افراد می تواند مورد استفاده قرار گیرد و سبب زیبایی و جلب توجه ظاهری آن ها شود.

خرید گوشواره آویز

علاقمندان به داشتن گوشواره آویز در تنوع بسیار گسترده و نمونه های خاص و منحصر به فرد می توانند به فروشگاه بدلیجات و اکسسوری سناتور مد مراجعه کنند و از بین نمونه های بسیار زیاد محصول مورد نظر خود را متناسب با آناتومی صورت و رنگ پوست خود انتخاب نمایند و در اسرع وقت اقدام به خرید گوشواره آویز نمایند تا در زمانی کوتاه برای آن ها ارسال شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد