گردنبند مردانه سنگ

سناتورمد سه شنبه 6 اسفند 1398 - 20:58
گردنبند مردانه سنگ

گردنبند مردانه اسپرت سنگ

گردنبند مردانه سنگ از سری گردنبند های جدید و به روز موجود در بازار می باشد و با توجه به مدت کمی که به بازار عرضه شده توانسته جایگاه خود را پیدا کند و در بین تمام افراد خصوصا آقایان شیک محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ساختار ساده و در عین حال شکیل این اکسسوری باعث خاص بودن آن نسبت به سایر گردنبند های مردانه شده که به نوبه خود این یک حسن بسیار خوب می باشد. این بدلیجات زیبا ساخته شده از تعدادی سنگ است که به صورت رشته ای یا در غالب یک پلاک بی نظیر در بین زنجیر استیل وجود دارد. در زیر به شرح نمونه هایی از این ترکیب زیبا می پردازیم.

انواع گردنبند مردانه سنگ

همان طور که گفته شد این اکسسوری شیک دارای ساختار زیبایی از سنگ های مختلف است که با حالت های مختلف ارگونومی های جذابی را پدید آورنده اند. این مدل های گوناگون و تنوع وسیع بر گرفته از نمونه های اصل اروپایی می باشند که بر روی آن ها سنگ های اصل فوق العاده ای گرد هم امده اند. گونه های مختلف گردنبند مردانه سنگ به صورت زیر می باشد:

گردنبند مردانه سنگ پلاک دار

این گردنبند مردانه بسیار شیک دارای طرفداران زیادی مخصوصا در بین پسران جوان است که بیش تر دنبال مد و به روز بودن هستند. در جدید ترین نمونه های این اکسسوری پلاک هایی با اسم های خاص در فونتی متفاوت با سایر نمونه ها در مابین گردنبند مردانه سنگ قرار گرفته اند به گونه ای که رشته های سنگ از دو طرف به پلاک متصل می باشند. این سنگ ها عموما در رنگ مشکی موجود می باشند اما پلاک مابین آن ها در رنگ سفید و طلایی مورد پسند قرار می گیرند. این پلاک ها از جنس استیل بوده و دارای رنگ ثابتی می باشند.

هم چنین این سنگ ها بدون رنگ پریدگی بوده و چیزی از نمونه های اصل خود کم ندارند. محبوب ترین گردنبند مردانه سنگ پلاک دار مدلی بوده با پلاک اسم خدا که با حالتی از فونتی خاص بین این گردنبند مردانه زیبا قرار گرفته است. در برخی از این گردنبند مردانه پلاک اسم خاصی نیست و در واقع شکلی از یک اشیاع یا شیء می باشد.

گردنبند مردانه سنگ

در این نمونه نیز پلاک برگ در وسط سنگ های گردنبند مردانه از معروف ترین این گردنبند مردانه است. در برخی از انواع این گردنبند پلاک های زیبا از این رشته سنگ آویزان هستند و به زیبایی تمام در گردن شما نمایان می شوند.

این پلاک ها در اشکال مختلف هم در ساختار سه بعدی و حجیم موجود است هم در ساختار یک صفحه مسطح. بر روی پلاک های حجیم این مدل از گردنبند مردانه سنگ نگین های ریز و درشتی در رنگ های گوناگون وجود دارد که به زیبایی هر چه بیش تر این اکسسوری اضافه می کند. نمونه پر طرف دار و محبوباین مدل گردنبند مردانه سنگ که در بین پسران جوان محبوبیت دارد پلاک کله اسکلت است که بر روی آن چند نگین ریز کار شده است.

این نگین ها عموما به رنگ سفید یا مشکی هستند اما در رنگ های دیگر نیز وجود دارند. یک پلاک زیبا در نمونه ی دیگری از گردنبند مردانه سنگ در ساختار مسطح بوده و به شکل یک اسم خاص از وسط گردنبند مردانه آویزان شده است. این پلاک های اسم همانند مدل  قبلی شکل های گوناگون داشته و به صورت یک حرف هم موجود می باشد.

گردنبند مردانه سنگ اصل

در این نوع اکسسوری بی نظیر و جدید که به تازگی به متقاضیان ارائه شده ساختار خود پلاک گردنبند از سنگ تشکیل شده به این گونه که سنگی بزرگ از زنجیر آویزان است. این سنگ زیبا در برخی مدل ها ساده و در شکل اصلی خود است اما در مدلی دیگر با استفاده از ابزارآلات مختلف بر روی ان طرح هایی کنده کاری شده است.

این طرح ها معمولا دست ساز می باشند. سنگ های تشکیل دهنده این گردنبند مردانه سنگ مشابه نمونه های سنگ های اصل می باشد معروف ترین نمونه آن سنگ فیروزه است. در این نمونه سنگ به تنهایی تشکیل دهنده پلاک نیست بلکه حفاظی از جنس استیل سنگ را در بر گرفته است. زیباترین نوع این ارگونومی نگین آبی فیروزه در حفاظی با رنگ نقره ای است.

گردنبند مردانه سنگ

در برخی دیگر از این گردنبند مردانه سنگ سنگ های ریزی در ساختار پلاک وجود دارد به این گونه که پلاکی به شکل اشکال مختلف تعدادی سنگ کوچک را در ساختار خود به کار برده است. محبوب ترین مدل در این گروه از گردنبند مردانه سنگ مدلی با سنگ یاقوت است که البته این سنگ اصل نمی باشد و مشابه نمونه های اصلی و جواهرات دیگر است.

در بین آقایان و عموم پسران جوان مدل گردنبند مردانه سنگ در نوعی که سنگ ساختار اصلی پلاک است بیش تر طرفدار دارد و به علت این که این ارگونومی چدید و به روز می باشد همواره افراد بیش تری جذب این اکسسوری شکیل می شوند. زنجیر های موجود در این نمونه در هر نوعی وجود دارد اما بیش تر در طرح زنجیر گوی مشاهده می شود.

راهنمای خرید گردنبند مردانه سنگ

در انتخاب و خرید گردنبند مردانه سنگ به چند نکته باید توجه کرد که اولی شامل جنس و ساختار آن می شود. اولا باید یک گردنبندی را انتخاب کرد که به حالت صورت و آناتومی گردن شما بخورد وهم چنین با لباسی که مد نظر شماست هماهنگ باشد. نکته بعدی مربوط به کیفیت این گردنبند مردانه سنگ است. کیفیت به منظور دوام محصول می باشد و این که در مدت طولانی دچار تغییر رنگ و رنگ پریدگی نشود و هم چنین به سرعت دچار شکستگی نشود. زنجیر ها و قاب های این گردنبند مردانه سنگ نیز باید از جنس ضد حساسیت و رنگ ثابت باشد تا به این صورت کیفیت لازم را دارا باشد.

نکته بعدی که در انتخاب و خرید گردنبند مردانه سنگ حائز اهمیت است مسئله خرید آن است که باید مناسب ترین روش را بشناسیم. برای خرید این اکسسوری مناسب ترین و آسان ترین روش خرید مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می باشد که در بین آن ها فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد جزو آن فروشگاه هاییست که با ارائه محصولات فراوان و با کیفیت شما را بابت یک خرید امن آسوده می کند.

شما به راحتی و در فرصت کم می توانید با مراجعه به این فروشگاه و مشاهده محصولات بهترین و مناسب ترین گردنبند مردانه سنگ را خریداری کنید و در زمان کم با ارسال رایگان آن را درب منزل خود دریافت کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد