گردنبند استیل زنانه مناسب انواع یقه

سناتورمد یکشنبه 17 آذر 1398 - 08:07
گردنبند استیل زنانه مناسب انواع یقه

گردنبند استیل زنانه شیک برای انواع مختلف یقه

گردنبند استیل زنانه جزو آن دسته از اکسسوری هایی است که امروزه توانسته جایگاه خود را در بین افراد پیدا کند و به دلیل ویژگی های خوبی که دارد و تنوع و زیبایی زیادی که تحت پوشش قرار داده است گزینه مناسبی برای خانم های جوان می باشد که برای ست کردن با انواع لباس ها و پوشش خود به کار ببرند. با وجود مدل های متنوع در طراحی لباس های شب زنانه یک راهنمای مناسب باید وجود داشته باشد تا خانم ها را متناسب با پوششی که دارند در خرید اکسسوری استیل راهنمایی کند. به همین منظور شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.

گردنبند استیل زنانه برای یقه بسته

یک سری یقه هایی وجود دارند که با توجه به طراحی به خصوص آن فضای کم تری از گردن و قسمت پایین گردن را نشان می دهد یا برخی از آن ها به این صورت است که حتی تا میانه گردن را هم در بر می گیرد. این دسته از یقه ها را یقه های بسته می نامند و با توجه به مدل های مختلف پوشاک در فضاهای به خصوصی کاربرد دارند. در ست کردن گردنبند استیل زنانه ای که متناسب با این نوع یقه ها باشد باید به نکات زیر توجه نمود.

گردنبند استیل زنانه برای یقه فرنچ

یقه فرنچ یا ایستاده یا یه سانت همگی جزو دسته یقه های بسته می باشند که فضای پایین گردن را فرا می گیرد و بازی ندارد. این یقه شکیل در بسیاری از پیراهن ها به کار می روند. در بسیاری از میهمانی ها یا تولد ها برای زیبایی بیش تر و جذابیت فراوان از گردنبند استیل زنانه به منظور ست کردن با پوشش خود استفاده می کنند.

 

مناسب ترین گردنبند استیل زنانه برای این نوع یقه گردنبند های ظریف و شکیل می باشد که در نمونه هایی با زنجیر های بلند بیش تر طرف دار دارد. زنجیر این گردنبند ها معمولا تا روی سینه یا پایین تر می آید و به جلوه هر چه بیش تر ظاهر شما کمک می کند. این گردنبند استیل زنانه دارای ظرافت زیاد و هم چنین در برخی مدل ها دارای نگین های ریز زیبایی نیز می باشد که اغلب با رنگ لباس افراد ست می شوند.

women necklaces

 

گردنبند استیل زنانه برای یقه اسکی

این یقه زیبا نیز در دسته یقه های بسته می باشد که تا نیمه گردن را نیز می گیرد. این یقه اغلب در لباس های پاییزه و زمستانه به کار می رود. گردنبند استیل زنانه مناسب یقه اسکی نیز همانند یقه فرنچ شامل آن دسته گردنبند های با ظرافت زیاد می باشد که در برخی از آن ها نگین نیز به کار رفته است. در انوعی از آن ها زنجیر های نازک و بلند در بردارنده پلاکی بزرگ به شکل تراش های زیبا می باشد. این پلاک می تواند از انواع اجسام موجود در پیرامون ما باشد.

گردنبند استیل زنانه برای یقه های باز

یقه های باز اصولا طیف گسترده تری نسبت به یقه های بسته دارند و به علت این که در لباس های شب از آن ها استفاده می شود بنابراین انتخاب یک اکسسوری شیک و مناسب برای آن ها کار دشوار تری است. یقه باز به آن دسته از یقه ها گفته می شود که در آن فضای پایین گردن و حتی بالای سینه خالی می ماند. به علت نمایان بودن پوست در این یقه ها باید به نکته های بیش تری در انتخاب گردنبند استیل زنانه توجه نمود که از جمله آن رنگ پوست می باشد. بهتر است پوست هایی با رنگ روشن از اکسسوری طلایی رنگ استفاده کنند و پوست های تیره اکسسوری هایی به رنگ سفید را مورد استفاده قرار دهند. یقه های باز و گردنبند های استیل مناسب آن به شرح زیر است.

گردنبند استیل زنانه برای یقه هفت

یقه هفت به شامل یقه آرشال و انگلیسی نیز می شود. با توجه به حالت هفتی شکل این نوع یقه بهتر است از گردنبند های کشیده و پر استفاده کرد. آن دسته از گردنبند هایی که ساختار خود آن ها در مجموع ترکیب هفتی به وجود می اورند. در این نوع یقه ها گردنبند استیل زنانه دو لاین نیز مناسب است. زیرا دو ردیف زنجیر که در پی هم قرار گرفته اند ساختار هفتی به وجود آورنده اند.

گردنبند استیل زنانه برای با یقه گرد

این نوع یقه نیز شامل یقه ب ب می شود زیرا ریشه این یقه از یقه گرد ساخته شده است. با توجه به بازی یقه ما می توانیم اکسسوری مناسب را انتخاب کنیم. در انتخاب گردنبند استیل زنانه مناسب با یقه گرد ما باید به دنبال گردنبندی باشیم که تمامی فضای باز گردن ما را دربر گیرد. گردنبند هایی با ساختار پر مملوح از نگین و تراش که جذابیت ظاهر شما را دو چندان می کند. این یقه ها بیش تر در لباس شب کاربرد دارد بنابراین می توان رنگ نگین های موجود بر این گردنبند را با لباس خود ست کرد. هر چه این گردنبند استیل بزرگ تر و پر تر باشد شکیل تر و زیبا تر جلوه می دهد.

women necklaces

 

راه های انتخاب درست گردنبند استیل زنانه و خرید آن

در انتخاب از این اکسسوری های بی نظیر همواره باید به نکات مهمی توجه کرد. یک این که دارای کیفیت بالایی باشند تا در استفاده مداوم و در ارتباط با عرق پوست دچار تغییر نشود و با خیالی آسوده در مجالس بزرگ و به خصوص استفاده شود. هم چنین باید یک مرجع خاصی برای راهنمایی در انتخاب این زیورالات شکیل وجود داشته باشد. نکته بعدی راحتی خرید این گردنبند استیل زنانه می باشد که هر چه آسان تر و سریع تر انتخاب و خریداری شود مخاطبان بیش تری را به روش خرید خود جذب می کند.

به همین دلیل مناسب ترین راه انتخاب و خرید گردنبند زنانه استیل خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد زیرا در این فروشگاه ها مطالبی برای راهنمای خرید وجود دارد و راهی بسیار آسان برای یک خرید خوب می باشد. در میان این فروشگاه ها ، فروشگاه آنلاین زیورآلات سناتور مد با بهره گیری از محصولات متنوع و زیاد در زمینه فروش اکسسوری های شیک حرف اول را می زند و با توجه به نشان اعتمادی که دارد محلی امن برای خرید خوب و مناسب می باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد