گردنبند استیل دست ساز

سناتورمد سه شنبه 27 خرداد 1399 - 11:50
گردنبند استیل دست ساز

گردنبند استیل دست ساز

گردنبند استیل دست ساز محصولی ساخت دست بشر می باشد که در تولید آن هیچ دستگاهی دخالت ندارد و افراد در کارگاه های مخصوص به این کار با دقت و ظرافت طرح های مختلف گردنبند استیل دست ساز را ساخته اند. این نمونه از بدلیجات شکیل و به روز برای افراد مختلف بسیار جذاب بوده و می تواند زیبایی بسیاری برای علاقه مندان به زیورآلات بدل داشته باشد تا افراد نیز تعداد زیادی از نمونه های گردنبند استیل دست ساز را خریداری نمایند و در صندوقچه زیورآلات خود داشته باشند.

گردنبند استیل  با فلز استیل ساخته می شود و می توان از انواع بسیار متنوع آن برای استفاده در مجالس و میهمانی ها استفاده کرد همچنین این کالا قابلیت آن را دارد که بر اساس سلیقه افراد و نمونه های انتخابی ساخته شود و به صورت سفارشی طراحی گردد. این گردنبند استیل دست ساز به صورت حرفه ای به رنگ نقره ای و طلایی ساخته می شود و می تواند زیبایی را به چهره افراد ببخشد و همچنین بر اساس تقاضای بیش تر مردم کارگاه های بیش تری نیز راه اندازی شده و تعداد زیادی از افراد مشغول به کار می شوند.

طراحان در کارگاه های ساخت گردنبند استیل دست ساز با هنر بسیار خود مشغول فعالیت هستند و روزانه تعدادی از طرح های منحصر به فرد آن را وارد بازار می کنند. این طرح ها بیش تر از روی نمونه های اصل طلا و جواهرات می باشد و مشابه با آن برای بانوان با سلیقه های مختلف ساخته می شوند .

می تواند زیبایی و جذابیت را به آن ها ببخشد. گردنبند استیل یکی از مرغوب ترین مدل ها برای خرید به عنوان هدیه می باشد که تمامی افراد را جذب خود کرده و می تواند علاقه مندی آن ها به استفاده از اکسسوری های استیل را افزایش دهد. همچنین با وجود قابلیت سفارش ساخت می توان براساس علاقه خود گردنبند مناسبی انتخاب کرد و به طراحان سفارش ساخت داد تا با هنر بسیار زیاد خود این نمونه را ایجاد سازند.

گردنبند استیل دست ساز مردانه

نمونه های بسیار جذاب و متنوع گردنبند استیل دست ساز به دو گروه گسترده گردنبند استیل دست ساز مردانه و زنانه تقسیم می شوند و می توان هر کدام را نیز به گروه های متنوع تری تقسیم کرد و انتخابی درست و زیبا داشت. این گردنبند ها تمامی علایق افراد را تحت پوشش قرار می دهند و می توانند بر حسب تمایل آن ها رنگ پوستشان و آناتومی صورتشان انتخاب گردد.

نمونه ای از گردنبند استیل دست ساز مردانه

این نمونه های اغلب ساده ترین مدل ها را تشکیل می دهند چرا که مردان و پسران جوان همواره تمایل به محصولات ساده داشته و بیش تر پوشش اسپرت دارند و در زمان هماهنگی با این پوشش نیازمند استفاده از گردنبند استیل دست ساز ساده تری دارند. برترین نمونه از گردنبند استیل دست ساز مردانه عبارتند از:

گردنبند استیل دست ساز مردانه ماشین اصلاح

این نمونه از گردنبند استیل دست ساز مردانه دارای پلاکی به شکل ماشین اصلاح می باشد و معمولا افرادی که شغل پیرایش دارند از آن استقبال می نمایند. این گردنبند استیل دست ساز مطابق با علاقه افراد ساخته می شود و دارای زنجیر نازکی است که با ماشین اصلاح که ساختار کشیده دارد هماهنگ می باشد. چنانچه قصد خرید این نوع گردنبند استیل دست ساز را دارید می توانید به کارگاه مربوط به ساخت این نوع بدلیجات مراجعه کرده و با داشتن نمونه کار محصول را سفارش دهید تا با دقت و ظرافت خاصی ساخته شود و طراحی آن نیز منحصر به فرد گردد.

گردنبند مردانه استیل مدل ماشین اصلاح کد GM 2006

رنگ ساخت این نوع گردنبند استیل دست ساز نیز بر حسب خود فرد تعیین می شود که به دو رنگ طلایی و نقره ای بوده ولی بیش تر به رنگ طلایی سفارش داده می شود. موارد آماده و ساخته شده این نمونه نیز در دسترس خریداران وجود دارد که می توان در صورت تمایل به خرید به مراکز فروش بدلیجات مراجعه کرده و محصول را خریداری کنید.

گردنبند استیل دست ساز مردانه اسپرت

گونه ای دیگر از این نوع گردنبند ها دارای پلاکی به شکل ابزار می باشد که و بیش تر مورد استقبال افراد فنی قرار می گیرد. این نمونه از گردنبند استیل دست ساز نیز رنگی انتخابی دارد و با سفارش ساخت در مدت معینی آماده می شود و یا از بین نمونه های آماده خریداری می گردد.

گردنبند استیل دست ساز زنانه

دسته بندی بزرگ تری از گردنبند استیل وجود دارد که برای بانوان می باشد و گونه های به خصوصی را به خود اختصاص می دهد و جذابیت بسیار بالایی داشته و انواع متنوعی دارد. این گردنبند ها کاملا مشابه با طلا و جواهرات هستند و در واقع طراحان از روی مدل های اصل اکسسوری را ساخته اند و در اختیار علاقه مندان قرار می دهند. نمونه ای از گردنبند استیل دست ساز زنانه در زیر آمده است که به آن اشاره می کنیم.

گردنبند استیل دست ساز زنانه مدل نگین دار

گونه ای بسیار گسترده در این دسته بندی قرار دارد که همگی دارای نگین های ریزی هستند و برای بیش تر افراد جذابیت بسیاری دارند. این نمونه نیز پلاکی به شکل چتر داشته که ابعاد ظریف و کوچکی دارد و بر روی آن نگین های ریزی نیز به کار رفته است. این نگین ها به رنگ سفید بوده که در زمینه طلایی سبب خیره کننده تر شدن زیورآلات می شود.

گردنبند زنانه استیل نگین دار کد Gz 2010

 

رنگ این محصول در نمونه های سفارشی و دست ساز قابل تعیین شدن می باشد و می توان به دو رنگ سفید و طلایی انتخاب گردد و بر اساس آن تولید شود. علاوه بر این موارد این نمونه ها با استفاده از ابزارآلات حرفه ای ساخته شده است که ظرافتی به مانند طلا داشته و افراد را بیش تر جذب خود می نماید.

خرید گردنبند استیل دست ساز

نمونه های بسیار زیادی از این گردنبند استیل دست ساز در فروشگاه ها و کارگاه های ساخت وجود دارد که بر حسب علاقه افراد تولید می شوند و می توان آن ها را مشابه با نمونه مد نظر خود تولید کرد. گردنبند استیل دست ساز به صورت آماده نیز در فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد وجود دارد که می توان با مراجعه به آن نمونه مد نظر را خریداری کرد و از وجود آن لذت برد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد