چگونه بدلیجات را براق کنیم؟

سناتورمد دوشنبه 24 آذر 1399 - 19:36
چگونه بدلیجات را براق کنیم؟

چگونه بدلیجات را براق کنیم؟

در این روز ها استفاده مکرر از بدلیجات و زیورآلات نقره محبوبیت بیش تری پیدا کرده است و افراد بر این اساس به دنبال راهی می باشند که در صورت ایجاد تغییر پس از استفاده لازم بتوان مجدد محصول را به حالت اولیه تبدیل کرد و از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد. زیورآلاتی که با نام بدلیجات ساخته می شوند عموما دارای یک روکش می باشند که این روکش روند اکسید شدن آن ها را به تاخیر می اندازد. از این رو اگر سطح محصول دچار حالتی کدر مانند شود باید این حالت را از روی روکش برطرف نمود.

با این تفاوت که سبب آسیب به بافت های داخلی محصول نشد تا بدلیجات مد نظر صدمه جدی نبیند. زیورآلات نقره که مانند طلا از دوام بسیار بیش تری برخوردار می باشند به سرعت مشکلات و تغییر رویه آن ها برطرف خواهد شد اما به طور کلی هر کس که تمایل به داشتن این محصولات دارد باید در روند مراقبت و نگه داری از آن ها توجه و دقت داشته باشد و برخی اقدامات را انجام دهد. علاوه بر این موارد اطلاع از روش های خانگی برای برطرف کردن آسیب هایی که در ظاهر بدلیجات رخ می دهد نیز نکته ای می باشد که تمامی افراد باید به آن آگاه باشند.

چگونه بدلیجات را براق کنیم؟

همان طور که گفته شد بر اثر استفاده مکرر از زیورآلات و بدلیجات می توان به محصولی کدر دست پیدا کرد که به هر روشی می توان آن را درست کرد. چرا که ظاهر هر زیورآلاتی در استفاده از آن نقش دارد و اگر به حالت درستی نباشد دیگر از نظر افراد قابل استفاده نمی باشد. در این صورت به دنبال استفاده از آن نمی روند و می توانند آن را با در نظر گرفتن زیبایی های ظاهری کنار بگذارند. از آن جایی که اغلب افراد به دنبال محصولت با کیفیت می باشند و در واقع گونه های با دوام و مرغوب را تمیز و مراقبت می کنند. این دسته بندی شامل چنین محصولاتی می شود که باید بررسی گردد.

با کیفیت ترین بدلیجات آن دسته از محصولاتی می باشند که دارای آلیاژ قوی و با دوام در ساخت بوده اند و به راحتی نیز با طول عمر بالا در اختیار افراد می باشد. از این رو علاقه مندان به دنبال سفید و براق نگه داشتن آن ها بوده اند و به این کار اقدام می کنند.

براق کردن بدلیجات با کیفیت

گاه ممکن است سطح زیورآلات مورد استفاده افراد خاصیت براقیت و درخشندگی خود را از دست بدهد و دیگر توانایی ارائه زیبایی های ظاهری را نداشته باشد. از این رو این محصول با داشتن امکان تمیز کردن و براق کردن مجدد در اختیار افراد قرار می گیرد و می توان مجدد آن را به حالت اولیه در آورد. بدلیجات بیش ترین میزان تغییر در ظاهر را دارند و آن دسته از محصولات که ارزش ترمیم دارند می تواند مورد انجام این کار باشند. محصولاتی که قیمت بالایی دارند و ساخت برند های مشهور می باشند جزو این دسته بوده اند که ارزش زیباتر شدن دوباره را دارند.

در اثر استفاده مکرر از محصولاتی مانند این دسته از زیورآلات رویه آن ها دچار لایه ای کدر می شود که می تواند زیبایی محصول را به خطر بی اندازد و آن را دچار نازیبایی کند. در نتیجه هر کس که تمایل به داشتن محصولی جذاب و خاص بوده است باید در تمامی مدت زمان مصرف مراقب زیبایی محصول باشد و به آن توجه کند. براق کردن این دسته از بدلیجات به گونه ای می باشد که از آن جایی که آلیاژ بسیار مقاومی در ساخت آن به کار رفته است می توان به روش نقره آن را تمیز و براق کرد و برای استفاده طولانی مدت در زمان های مختلف مجدد به کار برد.

براق کردن بدلیجات در منزل

برای این کار نیاز به یک فرچه یا مسواک می باشد که سطح محصول را در اثر اصطحکاک بسابد و به این روش محصول براق و زیبا گردد. با این وجود هر کس در منزل این کار را می تواند به راحتی انجام دهد. در صورت برطرف نشدن کدری رویه محصول می توان از سس گوجه استفاده کرد. این سس قابلیت آن را دارد که رویه را کاملا براق نماید و هر گونه نازیبایی را برطرف سازد. برای این کار زیراندازی انداخته می شود و  مقداری سس نیز بر روی محصول ریخته می شود. بعد از گذشت مدتی رویه را با فرچه تمیز کنید و شستشو دهید. خواهید دید که محصول با زیبایی اولیه خود در اختیار افراد قرارمی گیرد.

چگونه بدلیجات را براق کنیم؟

همچنین دیگر می تواند برای مدت زمان طولانی تری مورد استفاده افراد واقع شود. روش دیگری نیز وجود دارد که با ریختن موادی مانند شیشه پاک کن این کار انجام می شود. در این زمان باید اطمینان کامل درباره وجود بدلیجات با کیفیت و بدلیجات اورجینال داشت تا در اثر این کار محصول از بین نرود و دچار خرابی کلی نشود. با این وجود هر کس می تواند در منزل خود این اقدامات را انجام دهد و به راحتی بدلیجات خود را به زیبایی اولیه خود برساند. کشیده شدن یک سطح زبر بر روی بدلیجات به طور کلی می تواند سبب زدوده شدن کدری و تیرگی رویه محصول شود.

از این رو در منزل می توان علاوه بر فرچه و مسواک محصول را بر روی فرش کشاند و به طور مکرر نیز این کار را انجام داد. در اثر برخورد های پیاپی بدلیجات مد نظر افراد تمیز می شود و با ظاهری براق مجدد مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از الکل نیز کمک بزرگی به براق شدن محصولاتی مانند بدلیجات مرغوب و اصل و یا محصولات نقره می کند. با ریختن چند قطره الکل بر روی زیورآلات مد نظر و استفاده از مسواک و فرچه می توان به بهترین بدلیجات دست پیدا کرد و ظاهری صاف و درخشنده را برای خود به دست آورد.

روش براق کردن بدلیجات حرفه ای

آبکاری و ایجاد روکش بر روی زیورآلات و بدلیجاتی که دائما در حال استفاده از آن ها می باشید راهی درست و حرفه ای برای برطرف کردن کدر شدن و رنگ پریدگی محصولات می باشد که در کارگاه های تولید زیورآلات صورت می گیرد. این کار باعث می شود لایه ای که رویه بدلیجات ایجاد شده است و کدر شده است مجدد ترمیم شود و یک لایه جدید از آبکاری های مختلف بر روی آن قرار بگیرد. در این زمان افراد می توانند مجدد رنگ زیورآلات مورد استفاده خود را مشخص کنند و به این صورت محصولی با ظاهری خاص را داشته باشند.

چگونگی این کار تنها با توجه به مهارت دست هنرمندان در کارگاه های ساخت زیورآلات و تعمیر آن ها صورت می گیرد و می تواند به منظور افزایش طول عمر محصول به کار گرفته شود. با مشاهده تمایل افراد به زیورآلات دلخواه این کار صورت می گیرد. از آن جایی که در زیورالات بدل از سنگ و نگین اصل استفاده نمی شود می توان در صورت تغییر در ظاهر این دسته از محصولات نیز آن را مجدد تعویض نمود و با نگین و سنگ زیبا تری عوض کرد. به همین دلیل است که امروزه استفاده از بدلیجات ارزان تر و بهتر می باشد و می تواند تنوع در آن ها ایجاد شود.

زیورآلات بدل در داخل بخشی قرار می گیرند که حاوی آبکاری آلیاژ می باشد. در مدت زمان معینی در داخل آن واقع می شوند و می توانند این مواد را به خود جذب کنند. اما به طور کلی روکش ایجاد شده در این محصولات مرغوب تر و بهتر از موادی است که در ساخت زیورآلات بدل به کار رفته است و در واقع مقاومت و دوام محصول را افزایش داده است. روکش مانع از اکسید شدن سریع محصول می شود و می تواند آن را در معرض آب و رطوبت قرار دهد. از این رو در صورت مشاهده کدر شدگی در ظاهر محصول ناامید نشوید و هر چه سریع تر به ترمیم آن بپردازید.

چگونه بدلیجات را براق کنیم؟

اقدام به ترمیم این محصولات به طوری است که ابتدا در منزل با روش های خانگی انجام می شود اما با نبود هیچ تغییر و واکنشی افراد باید به دنبال روش های غیر بروند. آبکاری کردن بدلیجات روشی حرفه ای بوده است که می توان به آن اطمینان کرد که برای مدت زمان بسیار طولانی زیورآلاتی با ظاهری زیبا دارید و دیگر محصولات با ظاهری نامطلوب نخواهید داشت. در واقع امکان ترمیم ظاهر بدلیجات به افراد این امکان را می دهد که تا مدت زمان طولانی نیز قادر به بهره برداری از این محصول خاص و منحصر به فرد باشند و بتوانند آن را در معرض استفاده مکرر مانند سایر زیورآلات قرار دهند.

براق کردن محصول با استفاده از پودر تمیز کردن بدلیجات

درمراکزی که تولید و ساخت بدلیجات را برعهده دارند و یا فعالیتی در زمینه تعمیر آن ها دارند این پودر موجود می باشد که می توان آن را تهیه کرد و در منزل به براق کردن و تمیز کردن بدلیجات مشغول شد. این محصول در براق ماندن و تمیز ماندن در مدت زمان طولانی نقش دارد و می تواند به افراد در داشتن ظاهری خاص و منحصر به فرد کمک کند. در نتیجه با تهیه این مواد به راحتی در منزل نیز می توانید زیورآلات بدل خود را ترمیم سازید و به آسانی نیز در مراقبت از محصولات خود نقش مهمی ار ایفا کنید. همچنین به طور مکرر نیز قادر به استفاده از آن ها باشید.

خرید بدلیجات براق و درخشنده

در زمان خرید توجه به ظاهر بدلیجات از جمله مهم ترین مباحثی است که باید به آن توجه کرد. چرا که با توجه به این ظاهر است که افراد به خرید محصول اقدام می کنند و می توانند آن را برای داشتن ظاهری منحصر به فرد به کار ببرند. از این رو هر جه از بدلیجات با برند های معروف به کار ببرید این خصوصیات نیز شامل حال شما می شود. در نتیجه خرید از فروشگاه اکسسوری سناتور مد می تواند شما را در داشتن محصولاتی براق و درخشان یاری کند و برای شما امکان داشتن ظاهری منحصر به فرد را مهیا سازد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد