پیرسینگ زنانه

سناتورمد سه شنبه 31 تیر 1399 - 20:55
پیرسینگ زنانه

پیرسینگ زنانه

پیرسینگ زنانه یکی دیگر از زیورآلاتی می باشد که امروزه استفاده از آن در بین تمامی افراد رواج پیدا کرده است و می تواند سبب جلب توجه افراد شود. پیرسینگ در واقع به معنای سوراخ کردن بدن است که بعد از آن یک زیورآلات ریزی در داخل بخش مورد نظر قرار می گیرد و جذابیت ظاهری حاصل می شود. این بخش توسط دستگاه های ویژه ای که مخصوص این کار هستند ایجاد می شود و در زمان ایجاد شدن نیز حفره ای را فراهم می سازد که برای مدت زمانی می بایست از آن مراقبت کرد.

چرا که حفره در گوشت بدن ایجاد می گردد و بنابراین می تواند عفونت را دچار کند. برای جلوگیری از عفونت می بایست مدت زمانی را به ضد عفونی کردن بخش مورد نظر پرداخت تا بدن نیز در سلامت کامل به سر ببرد. در این مقاله تلاش ما به این منظور است که شما را هر چه بیش تر با محصولات جدید و به روز در حال حاضر آشنا سازیم و بتوانیم برای خرید آن ها به شما کمک های لازم را ارائه دهیم.

پیرسینگ زنانه

پیرسینگ زنانه در طرح های گوناگون

مدل ها و طرح های پیرسینگ با هم متفاوت است به طوری که برای هر بخش مورد مناسبی در نظر گرفته می شود. علاوه بر آن این زیورآلات با ظرافت و زیبایی خاصی ساخته شده اند و ساختار آن ها در نمونه های مختلف متفاوت است. به طور مثال برای پیرسینگ زنانه ای که برای گوش استفاده می شود دو نوع پر طرفدار وجود دارد. یکی از آن ها به صورت میخی و با ساختار گوشواره های میخی ساخته شده است و دیگری به مانند حلقه ای کوچک و ظریف در گوش نمایان می شود.

برای بخش های دیگر نیز این چنین می باشد و به این ترتیب انواع مختلفی از این نوع زیورآلات شکیل برای بدن افراد خلق می شود. در ادامه به معرفی برخی از پیرسینگ زنانه می پردازیم که معروف ترین و پر فروش ترین محصول در سال های اخیر بوده است.

پیرسینگ زنانه

پیرسینگ زنانه برای ناف

یکی از پر طرفدار ترین پیرسینگ زنانه پیرسینگ ناف است. این قسمت برای محلی در بدن ساخته شده است که در روی شکم قراردارد. انجام عمل سوراخ کردن این بخش نیازمند حرفه بسیار بالایی است چرا که بدن به صورت عمیق فرو می رود و حفره حاصل می گردد. به همین جهت ایجاد این سوراخ قابل اهمیت می باشد و می بایست به دست افرادی سپرده شود که زبده هستند و دارای تجربه کافی می باشند.

برای این بخش دو نوع پیرسینک زنانه وجود دارد. یکی از آن ها شبیه به حلقه ای است که خمیده بوده و در انتها اتصالی ندارد و باز است. بنابراین در بخش سوراخ قرار می گیرد و به این گونه به افراد جلوه می بخشد. این جلوه زمانی مورد نیاز است که بانوان تمایل به استفاده از لباس های نیم تنه را دارند. به این صورت بخش مورد نظر نمایان می شود و افراد با انجام این کار می توانند در مجالس و میهمانی ها سبب جلب توجه شوند.

پیرسینگ زنانه برای گوش

نمونه دیگری از پیرسینگ زنانه برای گوش است که مورد استفاده راحت افراد قرار می گیرد و در زمان نیاز قادر به قطع اتصال و بر داشتن آن می گردد. این محصول بر روی لاله گوش قرار می گیرد و توانایی ایجاد سوراخ های پیاپی را دارد و می تواند به تعداد دو یا بیش تر بر روی گوش ایجاد شود. این نوع پیرسینگ زنانه نیز به دو صورت به فروش می رسد. یکی از پر مخاطب ترین انواع آن به صورت حلقه کوچک است که در آقایان نیز طرفدار دارد و برای آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. این حلقه های کوچک بر روی گوش ایجاد جذابیت می نماید و شفافیت خاصی نیز دارد.

پیرسینگ زنانه برای لب

برخی از افراد در فرهنگ های مختلف انجام پیرسینگ را جزو آداب و رسوم خودمی دانند و به همین جهت به انجام آن می پردازند. این افراد در بخش هایی مانند لب سوراخ هایی ایجاد می کند که از داخل دهان به بیرون انجام می شود. با این کار حفره ای که ایجاد می شود باعث استفاده از پیرسینگ زنانه شده و شرایط را برای انجام آن مهیا می سازد. پیرسینگ هایی که در این بخش استفاده می شود دارای ضخامت کم و نازک هستند تا به راحتی در دفعات استفاده شود و در زمان نیاز آن ها را برداشته و مورد استفاده قرار نداد.

پیرسینگ زنانه

برخی از افراد از نمونه های پیرسینگ زنانه به صورت نگین استفاده می کنند. این محصولات در لب یک نگین بزرگ هستند که در جای خود ثابت می باشند و با درخشندگی که دارند ظاهر را زیبا تر و جذاب تر می نمایند. از چنین محصولاتی با این ساختار در لپ نیز استفاده می شود و به صورت ساکن در محل قرار می گیرد.

این چند نمونه پیرسینگ زنانه معروف ترین و پر طرفدار ترین محصولاتی بوده اند که امروزه در بین افراد رواج پیدا کرده و استفاده از آن رایج شده است.

نمونه ای مرغوب از پیرسینگ زنانه

اگر به دنبال محصولی هستید که دارای مرغوبیت جنس می باشد و شرایط مورد نیاز برای استفاده در حفره های ایجاد شده در بدن را دارد همچنین محصولی باشد که در زمان استفاده مشکلی را ایجاد نکند ما به شما پیرسینگ زنانه استیل را معرفی می کنیم. چرا که این محصول از جنسی مرغوب و با دوام تشکیل شده است که در گذر زمان شکل ظاهری خود را در محل مورد نظر از دست نمی دهد و با وجود حساسیتی که در گوشت ایجاد می شود می تواند یک محصول ضد حساسیت محسوب شود.

این پیرسینگ زنانه رنگی ثابت دارد و در بخش رطوبتی و گوشتی دچار تغییر حالت نمی شود. از آن جایی که در ابتدای ایجاد سوراخ برای پیرسینگ انجام ضد عفونی محل لازم و ضروری است و از ایجاد عفونت جلوگیری می کند این محصول برای ارتباط با مواد ضد عفونی کننده نیز مقاوم است و سازگاری لازم را دارا می باشد. به همین جهت خرید آن از سوی تمامی علاقه مندان به بدلیجات و زیورآلات توصیه می شود.

خرید پیرسینگ زنانه با قیمت ارزان

برای خرید پیرسینگ زنانه با قیمتی مناسب و ارزان از محلی که دارای محصولات با کیفیت و با دوام است می توانید در هر زمان به فروشگاه بدلیجات سناتور مد مراجعه کنید و محصول را با داشتن آیتم های مرغوبیت و استاندارد خریداری نمایید. این فروشگاه بهترین مرجع برای خرید پیرسینگ زنانه است که از نوع استیل در این محل قرار دارد و تنوع بسیار گسترده ای نیز در بین آن ها موجود است. علاقه مندان می توانند با صرف زمان کم به ملاحظه محصولات بپردازند و نمونه مورد نظر خود را خریداری کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد