پیرسینگ استیل

سناتورمد پنجشنبه 26 تیر 1399 - 09:23
پیرسینگ استیل

پیرسینگ استیل

پیرسینگ استیل یکی از جدید ترین محصولاتی می باشد که در دسته بندی بدلیجات استیل جای داشته و طراحی آن نیز به سبکی متفاوت صورت گرفته است. این اکسسوری خاص برای آن دسته از علاقه مندانی طراحی شده است که این محصول را برای بخش های مختلف بدن استفاده می کنند و به این صورت به زیبایی خود می پردازند. در گذشته این پیرسینگ به نام های دیگری وجود داشت و در فرهنگ های گوناگون و خاص مورد استفاده قرار می گرفت.

حتی جنس و کیفیت آن نیز در انواع مختلف با هم متفاوت بود و می توانست شیء گران بهایی باشد. اما امروزه در بین اغلب افراد به ویژه جوان ها پیرسینگ رواج پیدا کرده است و برای زینت بخشیدن به خود از آن استفاده می کنند. اما هنوز هم تعدادی از افراد هستند که بر اساس عقیده خود از این بدلیجات استفاده می کنند و حتی ممکن است در عده ای دیگر از نمونه های طلای آن نیز استفاده شود.

پیرسینگ استیل

در واقع فرهنگ استفاده از پیرسینگ در کشور های مختلف متفاوت می باشد اما امروزه بر اساس فرهنگ این محصول مصرف نمی شود. در واقع بین جوانان این محصول خاص رواج پیدا کرده است و به بیش ترین میزان نیز استفاده می شود.

روش استفاده از پیرسینگ استیل

برای داشتن پیرسینگ استیل و استفاده از آن نیاز به داشتن نمونه ای از آن با کیفیت مرغوب هستید. این مطلب به صورت مفصل در ادامه ذکر خواهد شد اما در این بخش به روش استفاده از آن می پردازیم. برای استفاده از پیرسینگ استیل ابتدا می بایست محل مورد نظر را در بدن سوراخ کرد و با توجه به آن از نمونه مناسبی از محصول استفاده کرد. محل های مورد استفاده این محصول عبارتند از: لب بینی لپ گوش و مانند این ها. با دانستن این نوع کارایی برای پیرسینگ می توان محل مورد علاقه خود را انتخاب نمود.

پس از این کار می بایست به مراکز انجام سوراخ پیرسینگ مراجعه کرد تا افراد حرفه ای که در این زمینه فعالیت دارند این کار را برای علاقه مندان انجام دهند. سوراخ کردن محل مورد نظر با دستگاه های مجهزی انجام می شود که همگی استریل شده و پاک هستند و به درستی کار خود را به پیش می رسانند.

پیرسینگ استیل

بعد از سوراخ کردن بخش ها شما می توانید نمونه مورد نظر برای بخش سوراخ شده را انتخاب کنید و به این طریق به استفاده از اکسسوری استیل بپردازید.

قابلیت جدا کردن پیرسینگ از بدن

برخی از افراد تصور می کنند که زمانی که پیرسینگ را مورد استفاده قرار می دهند دیگر امکان جدا کردن آن وجود ندارد و در واقع داخل گوشت بخش مورد نظر فرو می رود. این تصوری غلط است چرا که پیرسینگ به صورت جدا می باشد و در زمان نیاز به راحتی از بخش مورد نظر جدا می گردد و یا با محصولی دیگر تعویض می شود.

این امکان سبب شده تا تعداد زیادی از افراد به سمت این گونه بدلیجات کشیده شوند و از محصولی به روز استفاده نمایند. ساختار پیرسینگ به صورت خمیده می باشد و دارای یک ورودی و خروجی است و به صورت گوشواره های میخی استفاده می شود. با این تفاوت که این محصولات قفل لازم برای ثابت ماندن را ندارند و تنها به نحوه قرار گیری آن و سوراخ کردن بدن بستگی دارد.

چرا خرید پیرسینگ استیل توصیه می شود؟

در این بخش سوالی پیش می آید که چرا می بایست از پیرسینگ استیل استفاده شود و خرید آن توسط افراد بسیاری توصیه می شود. در جواب باید گفت که از آن جایی که سوراخ پیرسینگ استیل در بخش گوشت بدن انجام می شود و سبب ایجاد حفره در بدن می گردد امکان ایجاد عفونت بسیار زیاد است. به طوری که در ابتدای کار می بایست به صورت مداوم بخش مورد نظر را ضد عفونی کرد و با الکل شستشو داد. به همین دلیل است که در استفاده از بدلیجات در گروه این اکسسوری به جنس استیل آن اشاره می شود.

پیرسینگ استیل

تا افرادی که قادر به خرید طلای این محصول نیستند بتوانند محصولی مشابه با آن را تهیه کنند و از ابتلا به عفونت نیز جلوگیری نمایند. در محل ایجاد حفره بدن ممکن است رطوبت داشته باشد و یا تولید کند. برخی بدلیجات نیز دارای امکان اکسید شدن در زمانی کوتاه هستند بنابراین برای استفاده در این بخش ها بسیار مضر می باشند. اما جنس استیل که دارای قابلیت ضد زنگ و ضد حساسیت است و در مدت زمان استفاده اکسید نمی شود برای استفاده به عنوان پیرسینگ در بخش های مختلف بدن مناسب ترین گزینه می باشد که به آن توصیه شده است.

امکان استفاده از چند پیرسینگ در گوش

گوش محلی است که از زمان های قدیم نیز افراد تمایل داشتند که تعداد بیش تری از زیورآلات را در آن به کار ببرند. به همین جهت از همان زمان ها نیز به استفاده از گوشواره در تعداد دو یا چند عدد می پرداختند و با این کار علاقه مندی خود را نشان می دادند. امروزه که نسل جدید گوشواره ها برای گوش طراحی شده است و به نام پیرسینگ گوش به فروش می رسد نیز افراد زیادی به سمت آن کشیده شده اند و علاقه مند به استفاده از آن هستند. این پیرسنگ می تواند در تعداد بالا بر روی گوش قرار بگیرد و جلوه خاصی به افراد ببخشد.

در بخش نرمه گوش و بالای آن که لاله گوش نامیده می شود امکان ایجاد سوراخ پیرسینگ گوش وجود دارد که علاقه مندان به تعداد لازم و مورد نیاز خود می توانند این بخش ها را ایجاد کنند و به همان تعداد نیز این اکسسوری بدل را خریداری نمایند. این کار در ابتدا نیازمند مراقبت و نگه داری زیادی است تا گوش عفونت نکند و محل قرار گیری بدلیجات مورد نظر خراب نشود.

خرید پیرسینگ استیل

در زمانی که افراد تمایل به استفاده از بدلیجاتی را دارند می بایست مرجع مناسبی برای خرید آن پیدا نمایند تا با کیفیت قابل قبلی این محصول خریداری شود و بعد ها دچار مشکل نشوند. به همین جهت برای خرید پیرسینگ استیل با جنس اصل و ضمانت شده می توان به فروشگاه بدلیجات سناتور مد مراجعه کرد تا با بهترین محصولات آشنا شد و توانست از محلی امن و در شرایط مناسب خرید خود را انجام داد. این خرید به صورت غیر حضوری انجام می شود و تنها از طریق ورود به سایت رسمی این فروشگاه صورت می گیرد.

با این گونه خرید پیرسینگ استیل در زمانی کوتاه به دست شما می رسد و قادر به استفاده از آن خواهید بود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد