نیم ست استیل طرح طلا

سناتورمد یکشنبه 4 خرداد 1399 - 21:39
نیم ست استیل طرح طلا

نیم ست استیل طرح طلا

نیم ست استیل طرح طلا جزو خاص ترین اکسسوری ها و بدلیجات برای استفاده تمامی افراد می باشد که با طراحی دقیق و زیبا و با بهره گیری از ظرافت تمام می تواند مورد علاقه و محبوبیت این افراد شود. نیم ست استیل طرح طلا همان طور که از اسم آن مشخص است مشابه با طرح های طلای اصل ساخته شده است و با این تشابه می تواند جایگزین مناسبی به جای زیورآلات سنگین و گران قیمت باشد.

از آن جایی که طرح های این نیم ست استیل طرح طلا بسیار متنوع و زیبا می باشد قادر به علاقه مند کردن و پسند کردن تمامی سیلقه ها می باشد و می تواند مورد استفاده و بهره برداری آن ها شود. علاوه بر این طیف گسترده مدل های این نمونه زیورآلات باعث می شود تا با هر گونه پوشش و سبک لباس بتوان آن ها را هماهنگ نمود و برای یک مجلس و میهمانی آماده و آراسته شد. به همین منظور نیز در ادامه به معرفی برخی ویژگی های نیم ست استیل طرح طلا می پردازیم.

علاقه مندی خانم های جوان به زیورآلات در طول تاریخ

در تمامی زمان های تاریخ خانم های جوان علاقه زیادی به زیورآلات داشته اند و همواره نیز در پی بهترین و مرغوب ترین زیورآلات و اکسسوری ها بوده اند و تمایل دارند تا با هر نوع لباس زیورآلات هماهنگ آن را استفاده نمایند. اما با گذر زمان و با گران شدن بیش تر  جواهرات و طلا و نمونه های اصل زیور آلات افراد دیگر قادر به خریداری مداوم این نوع زیورآلات نیستند و نمی توانند با هر لباس به تهیه اکسسوری مربوط به آن بپردازند.

نیم ست استیل طرح طلا کد N 8042

به همین جهت برخی طراحان ساخت خود را با جنس فلزی دیگر به نام استیل آغاز کردند و با این فلز مرغوب به تولید زیورآلات مشابه با طلا پرداختند. این نوع اکسسوری در بین تمامی افراد با هر رده سنی محبوب است و افراد را تمایل به استفاده از خود می نماید. طیف گسترده ای از مدل ها و رنگ ها در این دسته بندی وجود دارد که با خرید آن می توانند در هر میهمانی مانند سال های قبل هماهنگی خود را داشته باشند و از این زیورآلات استیل مشابه طلا بهره مند شوند.

نیم ست استیل طرح طلا مدل سیاه قلم

نیم ست استیل طرح طلا مدل سیاه قلم یکی دیگر از نیم ست هایی است که کاملا از روی طرح طلای ایتالیایی ساخته شده است و تشابه زیادی با طلا دارد. بر روی آن نیز نگین های متنوعی به کار رفته است که جذابیت آن را بیش تر کرده و سبب افزایش علاقه مندان و طرفداران این دسته بندی از بدلیجات شده است. این نیم ست استیل طرح طلا از یک گردنبند و دو گوشواره تشکیل شده است. گوشواره های آن با ساختار آویز هستند و در داخل سوراخ گوش با توازن لازم قرار می گیرند.

این گوشواره ها برای گوش های حساس بسیار مناسب است و با نوع قفل خود آن ها را از هر گونه زخم و درد در ناحیه سوراخ گوش در امان نگه می دارد. علاوه بر آن پلاک و زنجیر تشکیل دهنده این مجموعه نیم ست استیل طرح طلا نیز با ظرافت کامل می باشد و زنجیر آن نیز از نوع بافت طنابی می باشد. پلاک و دو گوشواره طرح هایی مشابه به هم دارند و ست بودن آن در نیم ست استیل طرح طلا کاملا نمایان است.

نیم ست استیل سیاه قلم کد N 8034

این ساختار به صورت عمودی است و طراحی کشیده دارد و برای افرادی که دارای صورت گرد هستند بسیار مناسب می باشد و سبب کشیده شدن ظاهر صورت آن ها می شود. علاوه بر این مطالب این نیم ست استیل طرح طلا رنگی مشابه با طلا نیز دارد و ظاهر خود را بیش تر شبیه به نمونه اصل کرده است و قابل استفاده تمامی افراد سخت پسند می باشد.

نیم ست استیل طرح طلا مدل طاووس

این نمونه از نیم ست استیل طرح طلا به شکلی زیبا و با ظرافت قرار دارد و با داشتن نگین بر روی ساختار خود باعث ایجاد یک جذابیت خاص و منحصر به فرد در ظاهر افراد استفاده کننده می شود و می تواند ظاهری آراسته را به افراد ببخشد. نیم ست استیل طرح طلا مدل طاووس ساختاری بسیار منحصر به فرد دارد و دارای پلاکی به شکل طاووس است و گوشواره های آن نیز به شکل دو طاووس کوچک می باشند که به صورت میخی در داخل سوراخ گوش قرار می گیرند.

نحوه قرار گیری این گوشواره در گوش به این صورت است که ساختار میخی آن به داخل گوش رفته و با قفلی که در پشت آن قرار می گیرد در جای خود محکم قرار می گیرد و از افتادن آن از محل قرار گیری جلوگیری می کند. علاوه بر نگین های ریز بر روی طرح طاووس این نیم ست استیل طرح طلا تراش های بسیار ظریفی نیز بر روی آن قرار دارند که تشابه آن با طلا و نمونه های اصل را بیش تر می کند و می توان آن را به عنوان یک هدیه گران قدر برای عزیزان خود تهیه نمود و در روزهای خاص بر حسب یادگاری آن را هدیه داد و سبب خوشنودی آن ها شد.

نیم ست استیل طاووس

از این نمونه نیم ست استیل طرح طلا در هماهنگی با لباس های شب در مجالس استفاده می شود و به دلیل ظاهر منحصر به فرد می توان آن را برای جلوه دادن به ظاهر خود مورد استفاده قرار داد و به این گونه آراسته تر و شکیل تر شد.

خرید نیم ست استیل طرح طلا

نیم ست استیل طرح طلا از جمله برترین بدلیجاتی می باشد که هم قیمتی بسیار مناسب و ارزان دارد ظاهری مشابه با طلا دارد و طرح های آن نیز از روی نمونه های اصل ساخته شده است و دارای ویژگی های مهم و خوب می باشد. یکی از ویژگی های قابل قبول این نیم ست استیل طرح طلا ضد حساسیت و رنگ ثابت بودن آن است که باعث استفاده طولانی مدت از این اکسسوری می شود و افراد را متمایل به خرید این محصول می کند تا در طول زمان استفاده و در ارتباط با آب و تعریق بدن بتوان به صورت مداوم از آن استفاده کرد و در گذر زمان تغییری را در آن ملاحظه نکرد.

این ثبات طرح و رنگ باعث جذابیت بیش تر محصول شده و طرفداران آن را افزایش می دهد. هم اکنون برای خرید نیم ست استیل طرح طلا می توان به فروشگاه بزرگ اکسسوری و بدلیجات سناتور مد مراجعه کرد و از این طریق اقدام به خریداری محصول مورد علاقه خود با کیفیت ذکر شده و تضمینی کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد