نیم ست استیل با نگین عقیق

سناتورمد دوشنبه 6 مرداد 1399 - 20:15
نیم ست استیل با نگین عقیق

نیم ست استیل با نگین عقیق

نیم ست استیل با نگین عقیق نمونه ای معروف و پر طرفدار از نیم ست هایی می باشد که در تمامی سنین استفاده می شود و شما با داشتن علاقه به رنگ این محصول می توانید آن را به عنوان بهترین زیورآلات مورد استفاده خود در نظر بگیرید. این محصول در جنس های مختلف ساخته می شود و با وجود طراحی بی نظیر و کلاسیک آن اغلب برای هماهنگی با لباس شب به کار می رود تا بر این اساس بتوان با ظاهری خاص و جذاب نمایان شد.

نیم ست استیل با نگین عقیق در واقع بر روی ساختار پیچیده و در برخی اوقات ساده خود نگین هایی دارد که رنگ کبود دارند. این نگین ها عقیق می باشند. عقیق در طالع بینی های مطرح شده توسط فرهنگ های گوناگون دارای معنا و مفهوم بسیاری است و نیز برای گروه هایی از افراد استفاده می شود که در برخی ماه های سال متولد شده اند. برخی افراد نیز عقیده دارند سنگ عقیق خواص درمانی دارد و می تواند بهترین سنگ برای افرادی باشد که دارای بیماری هستند. در ادامه به شرح ویژگی های سنگ عقیق می پردازیم.

نیم ست استیل سیاه قلم با نگین یاقوت

خواص سنگ عقیق

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سطح آگاهی افراد اغلب آن ها اطلاعات کافی در مودر سنگ عقیق دارند و با آن آشنا می باشند اما برخی دیگر که آشنایی کامل بااین سنگ گران مایه را ندارند می توانند این مطالب را مطالعه کرده و بر اساس علاقه خود نیم ست استیل با نگین عقیق را برگزینند. سنگ عقیق به رنگ های قرمز زرد خاکستری و سفید یافت می شود اما نمونه معروف و مشهور آن که در نظر افراد مورد پسند است نمونه قرمز آن می باشد که در جواهرات نیز از آن استفاده می شود.

در کشور های عربی و ایران و نیز چین این سنگ مورد استفاده افراد قرار می گیرد و می توان از فاید آن برای خواص درمانی استفاده کرد. در این کشور ها نیز نمونه سنگ عقیق قرمز مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی چشمگیری نیز دارد. بر اساس عقیده این کشور ها عقیق برای بر طرف کردن انرژی های منفی محیط کاربرد دارد و می تواند این انرژی ها را به خود جذب کرده تا باعث پاک شدن محیط شود.

علاوه بر آن حالات روحی افراد را نیز مطلوب و مناسب می کند و می تواند سبب آرامش و شادابی شود و حالات بد را بر طرف کند.  به همین جهت است که در افراد بیمار استفاده می شود و برای آن ها یی که دارای روحیات حساسی هستند به کار می رود.

نیم ست استیل سیاه قلم با نگین یاقوت

متولدین چه ماه هایی نیم ست استیل با نگین عقیق را انتخاب می کنند؟

همان طور که گفته شد برخی از افراد بر حسب ماه تولد خود این سنگ گران قدر را استفاده می کنند و از آن جایی که عقیق در نیم ست استیل با نگین عقیق نیز به کار رفته است و دارای جذابیت فراوانی می باشد می تواند خاص و منحصر به فرد بوده و بتواند برای آن ها استفاده شود. این سنگ محبوب در ساخت زیورآلات کاربرد بسیار زیادی دارد ولی در نیم ست استیل دارای ظرافت در طراحی است که در ساختار آن ها جای گرفته و نوعی بی نظیر را ایجاد کرده است.

امروزه استفاده از این نوع سنگ به دلیل رنگ خاص آن بیش تر شده و سبب محبوبیت آن شده است. از گذشته نیز فرهنگ های مختلف مانند مصری ها در زیورآلات خود از آن استفاده کرده اند و جواهرات آن ها قدمت چندین ساله دارد. سنگ عقیق در واقع نماد و سمبل ماه خرداد است به طوری که بر اساس روحیات آن ها در عقیده های مختلف این سنگ برای چنین ماهی در نظر گرفته شده و مناسب است.

در طالع بینی های مختلف بر اساس روحیات و علاقه افراد متولدین خرداد دارای روحیات حساسی هستند که فرهنگ و عقیده افراد عنوان می کند که می بایست سنگ عقیق را به طور دائمی استفاده کرده و باعث بر طرف کردن انرژی های منفی محیط شوند. نیم ست استیل با نگین عقیق نیز جزو بدلیجاتی می باشد که برای این دسته از افراد استفاده می شود.

نیم ست استیل سیاه قلم با نگین یاقوت

تاثیر نیم ست استیل با نگین عقیق بر روی متولدین خرداد ماه

همان طور که گفته شد بر اساس تحقیقات و تجربیات مختلف نیم ست استیل با نگین عقیق جزو محصولاتی است که با روحیات متولدین ماه خرداد سازگاری داشته و برای آن ها مناسب می باشد. در واقع سنگ عقیق برای این ماه در نظر گرفته می شود و بر اساس خواص سنگ به کار می رود. از آن جایی که بر اساس شواهد متولدین خرداد حساس هستند و روحیه ای آسیب پذیر دارند با استفاده از این نوع بدلیجات می توانند به آرامش بیش تری برسند و در زمان ناراحتی های روحی بتوانند با این سنگ موج منفی را از خود دور کنند.

همچنین تحقیقات نشان می دهد افرادی که متولد ماه خرداد هستند با وجود استفاده از نیم ست استیل با نگین عقیق می توانند آرامش از دست رفته خود را به دست آورند و مناسب ترین و بهترین حالات روحی را در طول زندگی خود داشته باشند. به همین جهت است که سنگ عقیق نماد این ماه در نظر گرفته شده است.

رنگ و ساختار نیم ست استیل با نگین عقیق

به جهت این که استیل مشابه با مدل های طلا و جواهرات ساخته می شود این محصول نیز دارای رنگ سفید و نمونه های دیگر با رنگ طلایی است که نگین عقیق بر روی آن با رنگ قرمز نمایان می باشد. این محصول ظرافت ساخت دارد و ساختار آن نیز بیش تر با ترکیب های کلاسیک و خاص ساخته می شوند. به همین جهت است که نیم ست استیل با نگین عقیق برای افراد جوان و میان سال نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نیم ست استیل سیاه قلم با نگین یاقوت

در برخی نمونه های نیم ست استیل با نگین عقیق که مورد پسند جوانان می باشد نگین بزرگی بر روی پلاک و گوشواره آن قرار گرفته است که درخشندگی بسیار زیادی دارد. این نگین به تنهایی محصولی خاص را ایجاد کرده است تا به جلوه افراد کمک کند. اما برخی دیگر که برای افراد میان سال به کار می رود و مورد علاقه آن ها است دارای نگین های ریزی بر روی سطح تراش و ظریف محصول می باشد که این ریزه کاری ها به صورت کاملا حرفه ای طراحی و تولید شده است.

خرید نیم ست استیل با نگین عقیق

در فروشگاه بدلیجات سناتور مد که فروشگاه بزرگی از بدلیجات گوناگون است و اکسسوری های مختلف را در معرض نمایش قرار داده است نیم ست استیل با نگین عقیق جزو پر فروش ترین ها می باشد که در این محل با قیمتی مناسب به فروش می رسد. برای خرید به این فروشگاه مراجعه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد