موی بلوند با چه استایلی زیبا می شود؟

سناتورمد شنبه 6 دی 1399 - 15:40
موی بلوند با چه استایلی زیبا می شود؟

موی بلوند با چه استایلی زیبا می شود؟

امروزه تنوع رنگ بالایی جهت رنگ کردن مو و برای سلایق مختلف وجود داشته که این رنگ مو‌ها انواع مختلفی پیدا کردند و هر کسی به راحتی می‌تواند با توجه به رنگ پوست و نوع سلیقه خود از انواع رنگ مو‌های زیبا و جذاب برای رنگ کردن موی خود استفاده کند. معمولا خانم ‌هایی که می‌خواهند تغییر اساسی و زیبایی را در چهره شان ایجاد کنند از رنگ مو‌های روشن استفاده می‌کنند. یکی از این رنگ‌ های روشن که این روز‌ها طرفداران بسیاری داشته رنگ موی بلوند می باشد.

این رنگ مو دارای طیف های رنگی مختلف و متنوعی بوده و همینطور از آنجایی که می توان گفت این رنگ مو پای ثابت در بسیاری از ترکیبات رنگی بشمار می رود و یکی از پرطرفدارترین و زیبا ترین انواع رنگ مو در بین خانم ها نیز می باشد. امروزه شرط اینکه یک خانم با ظاهری زیبا و جذاب باشید این است که رنگ انتخابی شما با رنگ پوستتان مناسب بوده و همچنین چگونگی ست کردن لباس و آرایشتان را نیز با توجه به این رنگ مو خاص بدانید و بلد باشید.

موی بلوند با چه استایلی زیبا می شود؟

در حال حاضر آرزوی هر خانم شیک پوشی داشتن رنگ مو جدید مطابق با آخرین و زیبا ترین مد سال بوده و خانم ها همواره به دنبال تیپ های جدید و متنوع برای تغییر دادن و جذاب تر شدن تیپ و استایل خود هستند که رنگ بلوند مو یکی از این تغییرات زیبا و پر طرفدار در میان خانم ها بوده اما این رنگ مو به شرطی باعث جذاب تر شدن آنها می شود که بلد باشند چگونه تیپ و استایل خود را نیز با این رنگ مو منحصر به فرد ست و هماهنگ کنند.

در ادامه این مقاله قصد داریم بسیاری از دغدغه ‌های شما راجع به رنگ کردن مو، چگونگی ست کردن و استایل مورد تایید و زیبا را با توجه به این رنگ مو بررسی کنیم، شما پس از خواندن این متن، جواب بسیاری از سوالات خود را در این مورد می‌یابید.

رنگ پوست مناسب برای رنگ موی بلوند

انتخاب رنگ مو بلوند مناسب با چهره و رنگ پوست، تا حدودی سلیقه ای بوده و اطلاعات کافی می خواهد. هنگامی که شما این رنگ مو را با توجه به رنگ پوست و چهره خود انتخاب می کنید، صورت تان باز تر و حتی حالت موهایتان را زیباتر از قبل نشان خواهد داد. رنگ مو شما باید با ویژگی های چهره و پوست صورتتان منطبق باشد و در عین حال ظاهر جذاب و زیبایی به شما ببخشد.

شناخت رنگ پوست خود نکته ای مهم بوده که برای داشتن ظاهری جذاب به همراه رنگ مو بلوند بسیار حائز اهمیت است و این هماهنگی می تواند ظاهر و استایل شما را زیباتر کند. این رنگ مو اگر با چهره و رنگ پوست شما منطبق و هماهنگ نباشد، می تواند از ویژگی های جذاب صورت شما کم کرده و ظاهر غیر طبیعی به شما ببخشد. قبل از انتخاب رنگ لباس و آرایش مورد تایید جهت زیباتر شدن استایل خود، باید رنگ پوست خود را نیز در نظر بگیرید.

موی بلوند با چه استایلی زیبا می شود؟

رنگ موی بلوند برای پوست های گرم

انتخاب رنگ بلوند با پوستی که رنگ گرم داشته تناسب و جذابیتی بسیار خوبی را ایجاد می‌کند. شما باید رنگ مو مورد نظر خود را بر اساس رنگ پوست انتخاب کرده، به طور مثال اگر پوستتان سبزه ست، بهتر است رنگ‌ بلوند عسلی را برای موهای خود انتخاب کنید. ولی اگر رنگ پوست شما سبزه تیره است، رنگ بلوند تیره انتخاب‌ هوشمندانه و زیبا تری برای شما خواهند بود.

رنگ موی بلوند برای پوست های سرد

اگر رنگ پوست روشن و چشم هایی رنگی دارید، برای ایجاد جذابیت و زیبایی بیشتر باید رنگ های بلوندی که تناژ صورتی و یا یخی دارند را انتخاب کنید

طیف های رنگی مناسب برای رنگ موی بلوند

اکثر مدل های آرایش برای موهای بلوند مناسب بوده و همچنین بیشتر رنگ های لباس به این رنگ مو می آیند. با داشتن موهای بلوند در واقع آزادی بیشتری برای انتخاب رنگ لباس در اختیار شما می باشد. تنها کافی است تا بدانید که کدام رنگ لباس مناسب موی بلوند بوده و تا بعد از آن، همیشه در بهترین و جذاب ترین حالت ممکن باشید. در ادامه با رنگ لباس مناسب برای موی بلوند آشنا خواهیم شد.

موی بلوند با چه استایلی زیبا می شود؟

رنگ لباس مناسب

لازم به ذکر است که همه افراد نمیتوانند لباس هایی به رنگ پاستلی بپوشند، اما مطمئنا خانم هایی با موهای بلوند می توانند این کار را انجام دهند زیرا که این رنگ با موهایشان هارمونی و هماهنگی بسیار جذابی ایجاد خواهد کرد، سبز کمرنگ نعنایی و یا آبی فیروزه ای روشن با ته رنگ خاکستری نیز مناسب ترین رنگ لباس برای موهای بلوند بوده و ظاهر شما را متفاوت و بسیار جذاب می کند.

همچنین لباس هایی که سایه هایی از رنگ صورتی روشن چرک و یاسی نیز دارند برای رنگ موی بلوند کاملا مناسب هستند و همچنین باید گفت موهای بلوند باید از رنگ های دارای ته مایه های بژ و طلایی دوری کنند و در واقع افراد با رنگ موی بلوند، باید از ترکیب رنگ های گرم اجتناب کرده زیرا که این رنگ می تواند جذابیت را از چهره شما بگیرد.

رنگ شال و روسری مناسب

انتخاب رنگ شال و روسری مناسب یکی از ساده‌ترین کارها برای جذاب کردن یک تیپ همیشگی بوده زیرا شال و روسری از اکسسوری ‌های مهم استایل شما به شمار می‌روند چرا که در بالاترین بخش لباس‌ شما قرار گرفته و هماهنگ بودن آن ‌ها با رنگ مو ، پوست و سایر لباس‌ها اهمیت زیادی دارد. خانم هایی با رنگ مو بلوند بهتر است از روسری و شال هایی که رنگ خیلی روشنی دارند، استفاده نکنند.

لیمویی، کرمی، سبز روشن و آبی آسمانی از جمله رنگ روسری هایی هستند که به تنهایی بسیار روشن بوده و بی روح هستند و وقتی با رنگ روشن موهای شما ترکیب بشوند از جذابیت شما کم خواهند کرد اما روسری و شال هایی به رنگ نارنجی، زرشکی، یشمی و یا قهوه ای را با خیال راحت سر کرده، جذابیت و زیبایی خودتان را به رخ بکشید.

مدل آرایش مناسب با رنگ موی بلوند

خانم‌های بلوند بسیاری هستند که با رنگ ‌های غلیظ و تند آرایش می‌کنند، برخی هم رنگ هایی را انتخاب می‌کنند که چهره ای رنگ و رو رفته برایشان ساخته و هماهنگی زیبایی با رنگ مو هایشان نخواهد داشت. همانطور که میدانید رنگ موی بلوند یکی از پر طرفدار ترین و محبوب‌ترین مدل‌ها است، که تقریبا همه خانم‌ ها تمایل دارند حتی یک بار هم که شده، آن را امتحان کنند.

موی بلوند با چه استایلی زیبا می شود؟

اما جذابیت این رنگ مو، فقط مربوط به نوع رنگ آن نبوده و سبک آرایشی که برای آن در نظر میگیرید نیز در جذابیت آن تاثیر بسزایی دارد. خانم هایی که موهای بلوندی دارند باید کاملا ملایم و با رنگ های روشن آرایش کنند. یک آرایش ملایم به رنگ صورتی برای خانم هایی با موهایی روشن بهتر از هر نوع آرایش غلیظ و تیره است.

آرایش چشم مناسب برای رنگ موی بلوند

بهترین رنگ ها برای آرایش چشم خانم های بلوند رنگ های خاکستری ، نقره ای و قهوه ای هستند که به چشم ها جلوه خاصی میبخشند پس بهتر است سایه چشم تان را از بین ای رنگ ها انتخاب کرده و همچنین رنگ پوست خود را نیز در نظر بگیرید، برای مثال اگر رنگ پوست سبزه به همراه رنگ موی بلوند دارید، بهتر است در آرایش تان از رنگ های خاکی استفاده کرده و اگر پوست تان سفید است باید رنگ های تیره تر را وارد آرایشتان کنید.

انتخاب رنگ رژ لب و سایه

برای این رنگ مو بهتر است از سایه چشم خاکستری و نقره ای استفاده کنید تا چشم هایی جذاب تر از همیشه داشته باشید پس شما باید سایه چشم تان را از بین این رنگ ها انتخاب کنید و همینطور با رژگونه هلویی و برق لب آرایش خود را تکمیل کنید، اگر مایل باشید میتوانید ریمل قهوه ای هم استفاده کنید. خانم هایی با موهای بلوند باید از یک سری رژ لب های خاص مانند رژلب های قرمز، صورتی، هلویی و گلبهی استفاده کنند زیرا به کار بردن این رنگ از رژلب باعث میشود تا چهره ایده آلی داشته باشید.

انتخاب مدل و رنگ ابرو مناسب

در آخر برای زیبا تر کردن آرایش خود به هیچ عنوان ابروهای خود را فراموش نکنید، زمانی که رنگ موی بلوند را برای موهای خود انتخاب کرده اید، باید رنگ و مدل ابرو خود را نیز مد نظر داشته باشید، هنگامی که رنگ موی شما بلوند است، رنگ کردن ابروهای خود را فراموش نکنید در اینصورت به شما توصیه می شود رنگ ابروتان یک درجه تیره تر از رنگ موهایتان باشد.

سخن پایانی

در آخر باید گفت همانطور که بیشتر افراد بر این باور قدیمی هستند که اشخاص با مو بلوند جذابیت بیشتری دارند و توجه دیگران را به راحتی به سمت خودشان جلب می کنند، اما امروزه فقط داشتن رنگ مو بلوند و زیبا کافی نیست و شما باید آگاهی کامل را درباره چگونگی ست کردن لباس و آرایش خود با این رنگ مو خاص را داشته باشید تا همیشه بی نقض و زیبا به نظر برسید.

قطعا همه ما تمایل داریم تا ظاهری شیک و امروزی داشته باشیم و همانطور که میدانید در دنیای مد همه چیز در حال تغییر است، حتی رنگ موی مناسب هر سال. بنابراین برای آن که مطابق مد روز پیش برویم باید از ترند استایل مد و اکسسوری مربوط به رنگ مو نیز اطلاع داشته باشیم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد