مانتو طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

سناتورمد شنبه 2 اسفند 1399 - 11:42
مانتو طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

مانتو طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

مانتو طوسی

همانطور که می دانید همیشه رنگ ‌های خنثی را میتوان به سادگی با رنگ‌ های دیگر ست کرد اما در میان تمامی رنگ‌ ها، رنگ طوسی به سادگی با هر رنگ دیگری ست شده و شما می‌توانید با خرید مانتو طوسی، انواع استایل اسپرت و مجلسی فوق العاده شیک را تجربه کنید. مانتو طوسی جزوء نخستین انتخاب ‌ها برای رنگ و لباس در خانم ها محسوب شده چرا که با رنگ ‌های دیگر هارمونی خوبی را ایجاد می‌کند. رنگ طوسی در واقع رنگی از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید بوده که به خوبی می تواند با بیشتر رنگ‌ ها ترکیب شود.

طوسی از دسته رنگ های پرطرفدار امروزی است که در همه کمدها پیدا می ‌شود و برای پوشاکی مانند مانتو بسیار مناسب است. طوسی رنگی آرام و زیباست ولی اگر به درستی در کنار سایر رنگ ‌ها قرار نگیرد، ست لباس شما حالت افسرده ای به خود خواهد گرفت. رنگ طوسی اهمیشه یکی از رنگ ‌های مورد علاقه خانم ‌ها بوده، چرا که ظاهر و جلوه ای بسیار شیک را برای آنان تداعی میکند،

از این جهت خرید مانتو طوسی زنانه، انتخاب هوشمندانه ‌ای خواهد بود چراکه برخلاف بسیاری از رنگ ‌های دیگر که رنگ مکمل چندانی ندارند، طوسی جزوء بهترین رنگ ‌های مکمل دار است. طراحی لباس و مانتو طوسی به عنوان یکی از زیرکانه ترین کارهای طراحان مد در نظر گرفته شده و رنگ طوسی شاید در ظاهر ساده به نظر برسد اما نه تنها باعث جذابیت در استایل شما شده بلکه به سادگی هم با رنگ های دیگر ست می شود و ترکیب ‌های منحصر به فردی برای شما ایجاد می‌کند.

مانتو طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

از این رو نام دیگر این رنگ به عنوان یک رنگ جادویی در نظر گرفته شده و همینطور در روانشناسی رنگ‌ ها، رنگ طوسی بیان‌ کننده اطمینان، اعتماد، آرامش، هوش و مستقل بودن می‌ باشد و همچنین این رنگ به عنوان یکی از رنگ ‌های قوی شناخته شده و به دلیل قدرتی که داشته باعث تمایز شما از دیگران خواهد شد و لازم به ذکر است بهترین زمان استفاده از رنگ طوسی در لباس‌هایتان، فصل های پاییز و زمستان می ‌باشد.

ست کردن رنگ طوسی بسیار آسان و ساده بوده و هرکسی میتواند به راحتی اینکار را انجام دهد اما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید استایل جذاب و چشمگیر داشته باشید، این رنگ‌ ها را با دقت بیشتری انتخاب کنید و تا اتمام این مقاله با همراه باشید.

شما می توانید با توجه به رنگ پوستی که دارید از مجموعه طیفی مختلف این رنگ، انتخاب خود را انجام دهید برای مثال اگر از طیف رنگ تیره طوسی استفاده می کنید آن را با رنگ هایی همچون سبز، نیلی و صورتی بپوشید تا ظاهری شیک و جذاب به همراه داشته باشید و در صورتی که از طیف رنگ روشن طوسی استفاده می کنید بهتر است آن را با رنگ هایی مثل سورمه ای، بنفش، زرشکی و مشکی بپوشید. در ادامه این مطلب بیشتر به این موضوع، و بهترین رنگ های جهت ست کردن برای مانتو طوسی خواهیم پرداخت.

ست کردن رنگ صورتی با مانتو طوسی

طوسی و صورتی، جزوء نخستین رنگ‌ هایی هستند که در استایل و مد به سادگی مکمل یکدیگر شدند اما اگر شما می‌خواهید تا بهترین نتیجه را از ست مانتو طوسی و صورتی خود بگیرید، توصیه ای که ما به شما می کنیم، این است که یکی از لباس ‌های خود را تیره و دیگری را روشن انتخاب کنید برای مثال اگر به مانتو طوسی تیره علاقه دارید، شال و یا لباس صورتی کمرنگ یا پاستلی انتخاب جذاب و زیبا‌تری برای شما خواهد بود.

ست کردن رنگ زرشکی با مانتو طوسی

همانطور که می‌ دانید در فصل های سرد مانند زمشتان و پاییز استفاده از رنگ‌های گرم توصیه می شود، بنابراین اگر مانتو طوسی را در این فصل ها را انتخاب کرده‌ اید، استفاده یکی از ترکیب رنگ های مناسب در کنار طوسی در این فصل، ترکیب رنگ زرشکی یا قرمز با مانتو طوسی است. اگر انتخاب شما شال قرمز است، همراه با جین آبی و کفش یا کیف به رنگ شال می تواند این ست را تکمیل و بسیار چشمگیر و جذاب تر کند.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما در سر تا پا خود از این رنگ استفاده کنید یا ترکیبی از آن را در لباس های پاییزی و یا زمستانیتان به کار ببرید زیرا این دو رنگ برای فصل پاییز بسیار مناسب هم هستند و هم به صورت جداگانه زیبا به نظر می رسند، هم به صورت ترکیبی.

مانتو طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

ست کردن رنگ آبی با مانتو طوسی

رنگ آبی در کنار رنگ طوسی نیز از جمله ترکیب رنگی‌ های بسیار مناسب در نظر گرفته شده زیرا برخلاف رنگهای دیگر، طیف‌های تیره و روشن رنگ آبی به سادگی با لباس یا مانتو طوسی زنانه ترکیب و ست شده و استایل خاص و  منحصر به فردی را برای شما ایجاد می‌کند. رنگ آبی به عنوان یک رنگ چشمگیر و سلطنتی در نظر گرفته می‌شود و از این جهت انتخاب بسیار مناسب و جذابی برای ترکیب با مانتو طوسی حتی در استایل مجلسی و یا اسپورت خواهد بود.

ست کردن رنگ نارنجی با مانتو طوسی

درباره ست کردن مانتو طوسی با رنگ نارنجی باید گفت که ترکیب رنگ طوسی و نارنجی به عنوان ترکیب رنگی شناخته می‌شود که به استایل شما شادی و نشاط می‌بخشد.

در صورتی که تمایل دارید یک استایل کاملا متفاوت و با نشاط را تجربه کنید توصیه ما به شما استفاده از ترکیب رنگی طوسی و نارنجی کنارهم در استایلتان می ‌باشد و البته از آنجایی که بسیاری از افراد تمایل چندانی به استفاده از رنگ نارنجی به تنهایی ندارند، می‌توانند رنگ نارنجی را با رنگ طوسی ترکیب کرده و استایل جذابی را به وجود آورند و با این کار به منحصر به فرد شدن خود و استایلشان کمک بسیار زیادی کنند.

ست کردن رنگ سبز با مانتو طوسی

ترکیب رنگ سبز و طوسی به عنوان یکی از ترکیب‌های جذاب برای چهار فصل شناخته شده و این دو رنگ در کنار یکدیگر نماد آرامش و قدرت می باشند و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما و حس و حال خوبتان می شوند و حتی امروزه مانتو طوسی روشن استفاده از رنگ سبز تیره از استایل های مطابق با مد روز نیز به شمار می روند.

 پس شما تقریبا هر رنگ شال سبزی که در کمدتان دارید را می توانید بدون نگرانی با مانتو طوسی خود ست کرده و با استفاده از رنگ سبز در کنار مانتو طوسی به سادگی می‌ توانید به تیپ و استایلتان سرزندگی و طراوت ببخشید. شما اگر می خواهید تا یک ست و جلوه منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید باید این دو رنگ را در کنار هم استفاده کرده و رنگ سبز متمایل به زرد، سبز زیتونی یا سبزهای ملایم را فراموش نکنید.

ست کردن رنگ زرد با مانتو طوسی

برخی از رنگ ‌ها یادآور فصل به خصوصی بوده و مناسب برای همان فصل می‌باشند برای مثال ترکیب رنگ طوسی و زرد نیز یادآور فصل تابستان و پاییز است. رنگ زرد و خردلی از رنگ ‌های پرکاربرد برای طراحی مدل لباس در نظر گرفته می‌شوند و خصوصاً این رنگ ‌ها در فصل پاییز بیشتر مورد استقبال افراد قرار می‌گیرند. ترکیب مانتو طوسی با لباس زرد انتخاب هوشمندانه‌ و ایده آلی محسوب شده و به عنوان استایل رسمی در نظر گرفته می‌شود و همچنین منجر به پر انرژی به نظر رسیدن استایل شما نیز می‌شود.

مانتو طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

ست کردن رنگ مشکی با مانتو طوسی

به جرئت میتوان گفت که مانتو طوسی با ترکیب رنگ مشکی می‌تواند یک ست و استایل بی ‌نظیر و فوق‌ العاده را برای شما رقم زده و استایل منحصر به فرد و ایده آلی را برایتان به ارمغان آورد. از دیگر مزیت ‌های ست لباس طوسی با مشکی می‌توان به سادگی در انتخاب و خرید آن اشاره کرد چرا که رنگ مشکی رنگ خیره کننده و سنگین و جذابی بوده و ترکیب این دو رنگ میتواند از جذابیت ویژه ای برخوردار باشد در صورتی که با ترکیب درستی ست شود پس حتی اگر نمی‌دانید که چه رنگ برای ست کردن برایتان مناسب است .

می‌توانید مانتو طوسی خود را با ترکیب رنگی سفید و مشکی خریداری کرده و مطمئن باشید که هرگز از انتخاب خود پشیمان نمی‌شوید.

ست بدلیجات جدید با مانتو طوسی

برای خرید مناسب ترین بدلیجات برای استفاده با مانتو طوسی به فروشگاه اکسسوری سناتور مد مراجعه کنید.

سخن پایانی

در آخر باید گفت که در ست کردن مانتو طوسی سعی کنید به هبچ عنوان از رنگ قهوه‌ ای استفاده نکنید، چون ست کردن رنگ طوسی و قهوه ‌ای از نظر تناسب رنگ در لباس پوشیدن غلط بوده است. برای ست کردن مانتو طوسی حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که باید در درصد بیشتری از پوشش شما این رنگ وجود داشته باشد و بقیه پوشش خود را با رنگ ‌هایی که به آن اشاره شد تکمیل کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد