فنگ شویی

سناتورمد دوشنبه 2 فروردین 1400 - 14:36
فنگ شویی

فنگ شویی

افرادی هستند که همیشه به دنبال این هستند که فنگ شویی را امتحان کنند ، اما هیچ وقت نمی­دانستند چگونه باید این کار را انجام دهند؟

فنگ شویی هنر چینی باستان در تجزیه و تحلیل چگونگی، تأثیر چیدمان مبلمان بر انرژی یک محیط است. و از آنجایی که همه ما به دنبال انرژی­های خوب و زندگی شاد و سرشار از رضایت هستیم، فکر کردن در مورد برخی از تکنیک های این خرد برای به کار بردن در خانه ضرری ندارد. چه بخواهید اتاق خود را به مکانی شفا­بخش تبدیل کنید و چه فضای اتاق را بیشتر پذیرا کنید، فنگ شویی اصول زیادی دارد که به این عملکرد کمک می­کند.

طبق گفته فنگ شویی ، هر محیطی ارتعاشاتی را منتشر می­کند که می­تواند برای افرادی که در آن فضای خاص رفت و آمد دارند مفید یا نامطلوب باشد. و این ارتعاشات با احساس ما در محیط ها ارتباط مستقیم دارد. یکی از اصول فنگ شویی این است که وقتی چیزی را در اطراف خود تغییر می دهید، چیزی در درون شما نیز تغییر می کند. از این نظر ، قرار گرفتن در یک محیط سازمان یافته به طور مستقیم احساس آرامش، راحتی و حتی خوشبختی فرد را نشان می دهد.

 تغییرات کوچک در خانه می تواند تأثیر قابل توجهی در روال ساکنان آن داشته باشد. بنابراین در زیر ما چند نکته ساده را به اشتراک می گذاریم که جنبه های مهم فنگ شویی را در نظر می­گیرد.

فنگ شویی در عمل

هرچه دنیای خارج از هرج و مرج بیشتر باشد ، بیشتر به دنبال رفاه در خانه هستیم. به همین دلیل بسیار مهم است که خانه ما در بهترین فرکانس ممکن ارتعاش می کند. برای این منظور می توانید روی کمک به رنگها در معماری حساب کنید ، لازم به یادآوری است که طبق اصول فنگ شویی ، هر محیطی دارای یک هدف و یک مبلمان است که به بهترین وجه آن را نشان می دهد. بنابراین ، برای اطمینان از جریان انرژی مثبت ، باید این مبلمان هنگام قرار دادن آنها مورد توجه ویژه قرار گیرند.

فنگ شویی

آشپزخانه

وقتی مثلاً به آشپزخانه فکر می کنیم ، چیزی که در آن تمرکز دارد اجاق گاز است. این بدان دلیل است که ، طبق اصول فنگ شویی اجاق، شی است که نشان دهنده رونق در خانه است. بنابراین ، مهم است که آگاه باشید که همیشه در شرایط خوب و در نظم کامل کار باشد.

نکته خوب دیگر این است که اشیایی که بیشتر از همه استفاده می شود باید قابل دسترسی باشد و مناطق آزاد را روی پیشخوان بگذارید تا احساس تلاطم ایجاد نشود. از گلدان های چاشنی برای تکمیل دکوراسیون اتاق استفاده کنید. این یک روش عملی برای حفظ محیط معطر است ، در حالی که باعث افزایش احساس رفاه می شود.

اتاق خواب

این یکی از محیط هایی است که جای توجه بیشتری دارد ، زیرا یکی از مکان های پرتردد در خانه است. در اینجا اصلی ترین مبلمان تختخواب است ، بنابراین باید هنگام قرار دادن آن دقت داشته باشید. برای اطمینان از احساس امنیت ، تختخواب را رو به درب ورودی اتاق بگذارید. در حالت ایده آل ، سر تخت باید به دیواری فشار داده شود ، اما نباید پنجره یا حاشیه حمام داشته باشد. این به این دلیل است که ، طبق گفته فنگ شویی ، پنجره می­تواند احساس ناامنی ایجاد کند ،

در حالی که دیوار با حمام می تواند انرژی خوبی را تخلیه کند. از عتیقه ها در دکوراسیون برای راحتی و دنج بودن محیط ، مانند بالش ، ملافه ، تابلو و پرده استفاده و سو استفاده کنید و با نورپردازی به آن­ها جلوه بیشتری دهید. علاوه بر این ، برای اطمینان از آسایش و رفاه ، از بردن کار ، مطالعه مواد یا وسایل الکترونیکی به محیط خودداری کنید.

دستشویی

از نظر بسیاری، حمام پرانرژی­های بد برای خانه محسوب می شود. بنابراین نکته در اینجا این است که همیشه درب توالت را پایین بگذارید و درین فاضلاب را نیز بسته کنید. به همین ترتیب ، برای جلوگیری از بیرون آمدن و پخش نشدن انرژی بد در خانه ، همه سرویس های بهداشتی را بسته نگه دارید.

هال

وقتی به اتاق نشیمن فکر می­کنیم، نکته اصلی در اینجا آوردن عناصر طبیعی مانند گل و گیاه است که قادر به ایجاد رنگ و زندگی در محیط هستند. ایده دیگر شرط بندی بر روی ترکیب چاپ و بافت در دکوراسیون اتاق برای ایجاد محیط هایی است که حس رفاه بیشتری به وجود می آورند. از نحوه چیدمان مبلمان در محیط مراقبت کنید تا در حد امکان از آن استقبال کنید.

و در آن ، حفظ سازمان محیط زیست نیز اساسی است. مانند تخت خواب در اتاق خواب ها ، مهم است که مبل به سمت ورودی قرار گرفته و روی دیوارهای بدون پنجره پشتیبانی شود. این باعث راحتی و ایمنی بیشتر محیط می شود.

فنگ شویی

عناصر طبیعت

نکته آخر اینکه از عناصر طبیعت استفاده و سو استفاده کنید. آنها متحدان فوق العاده مهم و بزرگ فنگ شویی هستند. گیاهان وظیفه تصفیه هوا و تجدید انرژی را دارند ، بنابراین در انرژی ساطع شده از یک محیط همه کارها را متفاوت انجام می دهند.

آیا هنری باستانی که احکام خود را با سنت همراه دارد نیاز به نوسازی دارد؟

 برخی از پیروان فنگ شویی می­گویند بله، خانه­ معاصر می تواند از آن بهره مند شود ، اما به روشی به روز شده. ما چند مفهوم از این هنر را جدا کرده ایم که به راحتی قابل پیگیری است بدون به خطر انداختن مدرنیته فضا با خلاقیت .

1- آینه ها را به سمت در قرار ندهید

زیرا انرژی که وارد خانه شما می شود به آینه برخورد کرده و دوباره بیرون می آید.

2- وسایل الکترونیکی را از اتاق خارج کنید

این قانون واضح است: وسایل الکترونیکی ذهن شما را گیج و آشفته می کنند ، بنابراین بهتر است آنها را از فضای استراحت خود دور نگه دارید.

3- اجاق گاز

همان طور که گفتیم در فنگ شویی ، اجاق گاز نمادی از فراوانی و پول است. یعنی از خود مراقبت کنید و اگر می خواهید این انرژی ها را به زندگی خود جذب کنید همیشه آن را تمیز و مرتب نگه دارید.

4- از قرار دادن اتاقها در بالای گاراژها خودداری کنید

هنگام طراحی خانه خود را  دارید، از قرار دادن یکی از اتاق خواب ها در بالای قسمت گاراژ خودداری کنید. این محیط ها دارای انرژی آشفته هستند و این آخرین چیزی است که می خواهید خیلی نزدیک به مکان خواب خود داشته باشید.

5- آشفتگی ورودی خانه را جمع کنید.

ظروف سرباز انرژی بسیار مخربی برای خانه و ساکنان آن ایجاد می کند ، خصوصاً اگر در ورودی جمع شده باشند. به گزینه های ذخیره سازی هوشمند صندوق ، کابینت ها و غیره فکر کنید .

6- آشپزخانه را تمیز نگه دارید

این محیط نشان دهنده خانواده و عشق است. این محیطی است که ما می خواهیم مردم در کنار هم باشند و احساس استقبال کنند.

7- وسایل خراب را دور بریزید

وسایل خراب در فنگ شویی به این معنی است که چیزی در زندگی شما شکسته است یا شکسته خواهد شد ، و نشان دهنده فقدان ، رنج و از دست دادن است.

8- شیرهایی که چکه می­کنند را تعمیر کنید

طبق اصول فنگ شویی، این بدان معنی است که تمام فراوانی و خوشبختی شما با آب از بین می رود ، این نشانه بدشانسی است. این مسائل را به تأخیر نیندازید و بلافاصله حل کنید.

9- فضای خالی با گیاهان پر کنید

شاید یک گوشه تاریک باشد یا یک فضای بدون مبلمان در خانه شما ، به دنبال فضاهایی باشید که به نظر می­رسد از نظر انرژی راکد هستند تا با کمی گیاهان گلدانی به زندگی خود انرژی مثبتی دهید.

10- اغلب دیوارهای قدیمی را رنگ کنید

فنگ شویی

وقتی دیوارهای کثیف را می بینید چه حسی دارید؟ پس در دستور کار خود  قرار دهید تا هر از گاهی محیط ها را دوباره رنگ آمیزی کنید، رنگ های تازه تاثیر بسیار مثبتی در روحیه افراد می­گذارد.

برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص تمامی موارد گفته شده به فروشگاه اکسسوری سناتور مد مراجعه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد