دستبند استیل زنانه طلایی

سناتورمد یکشنبه 4 اسفند 1398 - 22:08
دستبند استیل زنانه طلایی

دستبند استیل طلایی

دستبند استیل زنانه طلایی از آن دسته از زیورآلات شکیل بوده که کاربرد های متنوعی دارد و دارای طرفداران بسیاری در میان اغلب خانم های با سلیقه می باشد. این دستبند استیل زنانه از آن دسته از اکسسوری هایی با انواع مختلف و بی نظیر بوده که بسیار مناسب استفاده در تمامی مجالس و میهمانی ها است و جایگزین خوبی برای طلا و جواهرات اصل هم شکل خود می تواند باشد.

اغلب این بدلیجات شکیل از روی سبک های اروپایی ساخته شده اند که در انواع بسیار وسیع و گوناگون طبقه بندی می شوند:

دستبند استیل زنانه طلایی مدل بافت

این دستبند بسیار شیک از آن دسته از اکسسوری هایی بوده که در هر زمان به روز ترین مدل ها را دارا بوده و در بین تمامی بانوان حتی دختران جوان شهرت بسیار داشته است. این دستبند استیل زیبا دارای بافت های متفاوت بوده که به  صورت زنجیر ماانند و در قطر ها و ضخامت متفاوت مورد پسند قرار می گیرند. ساختار آن ها شبیه به واحد های کوچک در هم تنیده است که در مجموع ریسه ای بافت به ظرافت تمام را پدید می آورد.

این واحد های کوچک در اشکال هندسی مختلف می باشد و پر طرفدار ترین آن زنجیری با بافت واحد های کوچک مستطیلی شکل است. در انواعی از این دستبند استیل زنانه تراش های ظریف و زیبایی بر روی واحد های کوچک سازنده آن وجود دارد که به زیبایی و شیک بوده ان کمک می کند.

نوع دیگری از این دستبند استیل به این شکل است که در بافتی بسیار ریز گوی های کوچک در فاصله های یکسان از هم قرار گرفته اند. این دستبند استیل بسیار شکیل در بین خانم ها طرفداران زیادی داشته و برای ست کردن با یک ترکیب کلاسیک بسیار مناسب می باشد. به علت وجود رنگ طلایی ساخته شده این زیورآلات استیل این اکسسوری زیبا به جای طلا استفاده می شود.

دستبند استیل زنانه طلایی مدل طنابی

این دستبند استیل زنانه مانند طنابی با ضخامت و طول متفاوت به دور مچ دست پیچیده شده و با قفلی که در انتهای زنجیر خود دارد بر روی مچ دست ثابت باقی می ماند. این دستبند استیل از آن دستبند های استیل پر طرفدار در بین خانم ها بوده که می توانند آن را در استفاده روزمره و مداوم به کار گیرند و به علت ساختار ساده ای که دارد مناسب برای هر نوع پوشش لباسی می باشد.

در برخی از انواع آن می توان یک پلاک استیل زیبایی را در انتهای قفل آن آویزان نمود تا به ظاهر دست های شما جلوه بسیار شکیلی بدهد. این پلاک می تواند شکلی از یک شی یا یک پلاک زیبا از حروف اسمی مختلف باشد.

دستبند استیل زنانه طلایی

رخی از این دستبند استیل که ضخامت کمی دارند و در عین حال طول بلند تری نسبت به سایر دستبند های استیل دارند را می توان به صورت دو دور یا بیش تر به دور مچ پیچانده و ظاهری بسیار شکیل را به دستان شما بدهد. در یکی از مدل های این اکسسوری شکیل چند رشته از این طناب ها با ظرافت تمام و در عین زیبایی با قفل به هم متصل شده و یک دستبند کاملا شیک و ارزنده را پدید می آورند. این دستبند استیل جزو بهترین و زیبا ترین مدل در میان دستبند های استیل دیگر است.

دستبند استیل زنانه طلایی مدل پلاک دار

این دستبند استیل بسیار شیک بیش تر در ست های مجلسی تر و در استفاده با گردنبند ست خود استفاده می شود. ظاهر آن شبیه به دستبند های به روز اروپایی بوده و ساختار های گوناگون دارد به این شکل که رشته ای از بافت بسیار نازک از جنس استیل است که پلاک های شکیل و زیبا یا از آن آویزان بوده یا به آن وصل می باشند.

نوعی از آن که پلاک آویزان دارد به این شکل است که در فواصل یک اندازه از هم این پلاک های ریز از این رشته بافت نازک آویزان شده اند. این پلاک ها ممکن است طرحی از یک گل زیبا یا حرفی از یک اسم باشند. این دستبند استیل بسیار در بین افراد دارای محبوبیت است و کادویی ارزنده و شکیل برای هدیه دادن به عزیزان خود می باشد.

دستبند استیل زنانه طلایی

نمونه ای دیگر که پلاک به ان چسبیده به این شکل است که دو زنجیر کوتاه به دو طرف پلاک وصل می باشند. این پلاک استیل زیبا نیز می تواند شامل یک ساختار زیبا از یک اسم یا یک شکلی از تراش از یک شیء شکیل است.

چرا دستبند استیل زنانه طلایی جزو بهترین نوع در بین بدلیجات است؟

این سوالی بوده که شاید ذهن بسیاری از خانم ها را مشغول به خود کرده باشد که در پاسخ به آن باید به یک سری نکات توجه کرد. اول ویژگی های بسیار خوب دستبند استیل زنانه طلایی می باشد. ویژگی اول و مهم آن رنگ ثابت بودن این اکسسوری شکیل است. امروزه با گران شدن محصولات اصل و طلا و جواهرات افراد تمایل بیش تری به خرید از بدلیجات نشان داده اند که در این میان به دلیل ثبات رنگ دستبند استیل زنانه طلایی این محصول طرفداران بیش تری پیدا کرده است.

دستبند زنانه استیل نگین دار کد DZ 1015

دومین ویژگی بی نظیری که این زیورآلات دارند ضد حساسیت بودن آن ها است. این دستبند استیل جزو بدلیجاتی بوده که بیش تر برای استفاده دائم انتخاب می شود و افراد باید به دنبال جنسی باشند که  پوستشان را دچار حساسیت نکند و در مصرف طولانی مدت فرد را با مشکل مواجه نکند. نکته دیگر برای پاسخ دادن به این سوال به صورت جامع این است که این محصول بسیار ارزان تر از نمونه های اصل خود می باشند و در مقایسه با کیفیت بالایی که دارند یک انتخاب به صرفه می باشند.

انتخاب و خرید دستبند استیل زنانه طلایی

روش های مختلفی برای خرید دستبند استیل وجود دارد که در این میان آسان ترین و ارزان ترین و در عین حال سریع ترین را برای خرید آن مراجعه به فروشگاه های اینترنتی موجود در این زمینه می باشد که در بین آن ها فروشگاه بدلیجات سناتور مد جزو بهترین و مناسب ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش دستبند استیل زنانه طلایی می باشد که با ارائه محصولات فراوان و با ارسال رایگان و قیمت مناسب محلی امن و عالی را برای خرید دستبند استیل زنانه طلایی فراهم اورده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد