خرید نیم ست شیک

سناتورمد چهارشنبه 25 دی 1398 - 20:13
خرید نیم ست شیک

خرید نیم ست

خرید نیم ست شیک یکی از اهداف ما از ارائه این مقاله می باشد که هم مناسب افرادی بوده که از این اکسسوری شیک اطلاعات فراوان دارند هم برای افرادی که به دنبال یک بدلیجات زیبا و در عین حال بروز هستند. نیم ست در واقع به زیورآلاتی گفته می شود که فاقد دستبند و ست کامل است. این اکسسوری دارای تنوع و گستردگی بسیاری بوده که همواره طرفداران زیادی را از سلیقه های مختلف و سنین مختلف به خود جذب می کند. این نمونه از بدلیحات شکیل کاملا مشابه نمونه اصل خود ساخته شده و تشخیص آن خیلی سخت می باشد. با ذکر خصوصیات و نمونه های این زیورآلات پرطرفدار شما را در خرید نیم ست شیک راهنمایی می کنیم

انواع نیم ست

خرید نیم ست شیک پلاک زنجیر

این نوع نیم ست شیک ساختاری شبیه به پلاک زنجیر دارد اما به علت این که دارای گوشواره ست در ترکیب خود است به آن نیم ست گفته می شود. انواع متنوع آن گستردگی بسیار دارد این اکسسوری شیک در طرح ها و رنگ های مختلف مورد پسند هر خانم سخت پسند است که همیشه به دنبال بی نظیر ترین و بهترین بدلیجات می باشد. سبک این نمونه از زیورآلات شکیل کاملا کلاسیک می باشد و تمام سلایق را پشتیبانی می کند. در نیم ست های شیک پلاک زنجیر تنوع هم در پلاک بسیار موج می زند هم در زنجیر بسیار گسترده است. پلاک این نیم ست های شیک و شکیل در برخی از انواع آن دارای تراش های زیبا بوده و در برخی دیگر نگین های زیاد و متنوع سطح آن را فرا گرفته اند. گاه این پلاک ها طرحی تراش از یک شی می باشند گاهی اشکال سه بعدی و حجیم شده از اشیای موجود در پیرامون. نمونه های تراش گستردگی و تنوع بیش تری نسبت به سایر موارد دارند.

نیم ست

 

برخی از آن ها یک سطح صاف را تراش داده اند در این نوع می توان اسم یا چیز دیگری که مد نظر است سفارش داد و هدیه ای بسیار مناسب برای کادو به عزیزان می باشد در نوعی دیگر این حجم از تراش گرد شده و اشکال هندسی مختلف از جمله گرد بیضی و … را به وجود اورنده اند. نگین های موجود در انواع این پلاک ها به زیبایی تمام و در نهایت حرفه ای بودن در کنار هم قرار گرفته و یک اکسسوری حرفه ای را تشکیل داده اند. هم چنین گوشواره های این نیم ست شیک نیز شکل کوچک شده همین پلاک ها می باشد که با گردنبند خود به ظرافت تمام ست شده است. ساختار این گوشواره های نیم ست شیک هم میخی و هم آویز می تواند باشد. این انواع بسته به ارگونومی پلاک ست آن دارد. زنجیر های مورد استفاده در نیم ست شیک نیز دارای گستردگی زیاد در تنوع و طرح و رنگ می باشد. گاه می توان با یک پلاک تراش بی نظیر زنجیری در طرح بافت استفاده کرد گاه می توان یک پلاک ساده زیبا را با یک زنجیر طرح براق ست کرد. رنگ های این اکسسوری شیک مثال طلای خود می باشد و در سه رنگ سفید طلایی و مسی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید نیم ست شیک سینه ریز

این نوع نیم ست بیش تر مناسب استفاده در میهمانی ها و مجالس گوناگون می باشد و برای هماهنگ کردن با انواع لباس شب برای خانم های شکیل مورد استفاده قرار می گیرد. انواعی بسیار متنوع و زیبا دارد که هر خریداری را جذب زیبایی های خود می کند. این نمونه از نیم ست شیک در واقع از روی طرح های اروپایی و جواهرات اصل ساخته شده است که در بین تمامی افراد شهرت و محبوبیت ویژه ای دارد. این نیم ست نیز در ساختار خود دارای نگین های مختلف بوده و در مجموع جواهرات بی نظیری را خلق می کند. هم چنین در نمونه های دیگر از آن می توان به تراش های ظریف و فوق العاده ای که در ساخت آن به کار رفته اشاره کرد. در این مدل از نیم ست شیک گوشواره های آویز زیبا با ساختار های ظریف و بسیار شکیل در کنار سینه ریز خود و هماهنگ با آن به زیبایی خود نمایی می کنند. رنگ این نیم ست شیک همانند مدل قبلی مشابه نمونه طلای خود در رنگ های سفید و طلایی و مسی خریداری می شود.

نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8064

 

نکات مهم در خرید نیم ست شیک

در بین اکسسوری های موجود در بازار انواع و اقسامی از جنس و مدل وجود دارد که برای خرید از آن ها باید اطلاعات کافی را دارا بود. این اطلاعات می تواند شامل خصوصیات جنس آن یا خصوصیات ظاهری آن باشد. چیزی که از همه ویژگی ها مهم تر می تواند باشد این است که این بدلیجات در این رنگ ثابت باشند یعنی در استفاده مداوم یا برخورد آب با آن ها دچار تغییر رنگ و تغییر حالت نشوند. در واقع این خصوصیت منحصر به فرد در رابطه با جنس فلز ساخته شده این نیم ست ها دارد. کیفیت جنس فلز به کار رفته برای ساخت این زیورآلات بسیار مهم است. زیرا بیش تر افراد به علت گرانی نمونه های اصل روی به بدلیجات کرده و برای استفاده مداوم به آن احتیاج دارد. پس اگر کیفیت لازم را دارا نباشد این افراد هم دچار حساسیت شده هم رنگ محصول مورد استفاده شان تغییر می کند. نکته دیگر ظاهر این اکسسوری ها است. هر فرد متناسب با آناتومی صورت خود می بایست یک نیم ست شیک با طرح دلخواه را انتخاب کند. به این صورت که یک نیم ست با گردنبند و گوشواره کشیده خیلی مناسب صورت گرد بوده تا یک نیم ست کوتاه برازنده می باشد.

نحوه خرید نیم ست شیک

بهترین روش و آسان ترین روش برای خرید یک نیم ست شیک با تمامی خصوصیات بالا و بهترین کیفیت مراجعه به فروشگاه های متعدد اینترنتی می باشد که با ارائه محصولات بی نظیر و زیاد شما را در یک خرید خوب همراهی می کند.یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در حال حاضر فروشگاه آنلاین بدلیجات سناتور مد می باشد که با گستردگی تنوع و مدل هایی که دارد هیچ خریداری را ناراضی یا دست خالی بر نمی گرداند. با مراجعه به این فروشگاه و خرید از آن می توان با ارسال رایگان محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد