تشخیص طلا از بدلیجات

سناتورمد جمعه 11 مهر 1399 - 19:17
تشخیص طلا از بدلیجات

تشخیص طلا از بدلیجات کار دشواری نمی باشد اما امروزه با تنوع ایجاد شده در بدلیجات و طرح های بسیار مشابه با طلا این کار کمی برای افرادی که دارای اطلاعات کمی هستند دشوار خواهد بود و برای آن ها مشکلاتی را در پی دارد. ممکن است در صورت نداشتن اطلاعات اشخاص محصولات بدل را به جای طلا خریداری کنند و بعد از این خرید در زمان مصرف پی به طلا بودن آن ببرند. از سوی دیگر اگر محصولات از مراکز معتبر خریداری شود و در جایی که افراد حرفه ای در آن وجود دارند خریداری شود می توان با اطمینان کامل محصولات را از یکدیگر تشخیص داد.

تشخیص طلا از بدلیجات

بدلیجات مرغوب و غیر مرغوب نیز به روش های مختلف و با داشتن اطلاعات تشیص داده می شوند و از طلا متمایز می گردند. زمان که محصولات از مغازه های طلا فروشی خریداری شود و یا بدلیجات نیز از مرکزی معتبر سفارش داده شود می توان مطمئن بود که زیورآلات مورد نظر دارای اصالت کالا می باشند و تشخیص آن ها نیزآسان می شود. اما در زمانی که افراد بین یکدیگر محصولی مانند طلا را مبادله می کنند در برخی موارد دچار مشکل خواهند شد. به همین خاطر است که باید برای این گونه مبادلات نیز به مغازه های طا فروشی نیز مراجعه نمود.

در زمان تشخیص طلا از بدلیجات چند روش پیش رو می باشد که با هم این روش های مناسب را بررسی می کنیم.

روش ابتدایی تشخیص طلا از بدلیجات

در این روش افراد با ساده ترین مواد می توانند محصول را شناسایی کنند و در صورت علاقه مندی می توانند آن را خریداری نمایند. زمانی که فردی به شما پیشنهاد فروش طلا می دهد شما می توانید در ابتدای کار محصول را با برخی مواد تست نمایید. از این رو با وسایلی که در منزل در دسترس دارید می توانید این کار آسان را انجام دهید. از آن جایی که زیورآلات اصل و طلا دارای رنگ ثابت می باشند و نیز بدون تغییر حالت در دسترس افراد در ارتباط با مواد دیگر به کار می روند باید تغییر شکل ندهند و زیبایی خود را داشته باشند.

تشخیص طلا از بدلیجات

زیورآلات طلا در گذر زمان و موارد دیگر دچار کدر شدن نیز نمی شوند و از آن جایی که جزو فلزات ارزشمند و گران قیمت می باشد می توان از آن در صورت های مختلف استفاده نمود. ظاهر درخشنده در بدلیجات اصل نیز وجود دارد از این رو برخی از افراد را دچار تردید می کند. اما می توان گفت که این ظاهر براق و زیبا در صورت ارتباط با برخی مواد در بدلیجات از بین می رود ولی در طلا این تغییر حالت وجود نخواهد داشت. موادی از قبیل وایتکس و اسید های این چنینی در ارتباط با بدلیجات مختلف حتی بدلیجات مرغوب آن ها را دچار واکنش می کنند.

واکنشی از قبیل اکسید شدن می تواند شامل حال این محصولات شود و به سرعت ظاهر زیبای آن ها را تحت تاثیر قرار دهد اما می توان گفت که طلا و جواهرات هر چند که در ارتباط با این موارد باشند هیچ کونه آسیبی نمی بینند و بدون تغییر در زمان استفاده افراد در دسترس آن ها می باشند. از این رو خانم ها برای نظافت خانه نیز لازم به استفاده نکردن از طلا نمی باشند و در این حالت نیز می توانند از زیورآلات خود استفاده کنند. علاوه بر این موارد استفاده از عطر و ادکلن و زدن آن به صورت مستقیم بر روی بدلیجات آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

در صورتی که طلا و جواهرات تحت چنین عواملی هیچ آسیبی نمی بینند و می توانند بهترین مزیت ها را با داشتن ظاهر ثابت و رنگ ثابت داشته باشند. عطر و ادکلن حاوی الکل می باشد. الکل بدلیجات را تحت شرایطی قرار می دهد که محصول را اکسید کرده و در حالت نامناسبی قرار می دهد. از این رو زمانی که به شما خرید طلا و زیورآلات پیشنهاد می شود تنها کافی است که عطر یا ادکلن را مستقیم بر روی آن بزنید تا شاهد تغییر حالت و ویا ثابت ماندن حالت این محصول باشید تا پی به جنس اصلی این محصول ببرید.

تشخیص طلا از بدلیجات

چند روش مناسب برای تشخیص طلا از بدلیجات

روش های دیگری نیز وجود دارد که به سادگی تشخیص طلا از بدلیجات را برای افراد مناسب می کند و می تواند چنین کاری را به راحتی برای آن ها میسر کند. محصولاتی که از طلا ساخته شده اند در گذر زمان رنگ ثابت دارند از این رو از طریق رنگ می توان این محصولات را از یکدیگر تشخیص داد. علاوه بر این موارد طلا و جوهرات بر روی خود دارای کد هستند که بر روی آن ها حک شده است و ثابت می باشد. محصولات اصل تنها این ویژگی را دارند و می توان به راحتی با مشاهده این بخش پی به طلا بودن محصول برد.

از این رو کد های حک شده بر روی محصول نشانگر چنین مبحثی می باشد که به راحتی تشخیص داده می شود. این اعداد در گذر زمان از بین نمی رود و به صورت ثابت بر روی بدنه محصول وجود دارد. از این رو شما می توانید بر روی طلا های مختلف این کد ها را مشاهده کنید و در زمان معامله در خارج از مغازه ها و فروشگاه های طلا فروشی می توانید به راحتی این تشخیص را انجام دهید.

روش دیگری نیز وجود دارد که بسیار ساده تر می باشد و تنها با در دست داشتن یک آهنربا امکان پذیر است. آهنربا به طلا نمی چسبد و با فاصله از آن استفاده می شود. از این رو در صورت نیاز به تشخیص طلا از بدلیجات تنها کافی است محصول را با یک عدد آهنربا ارتباط داد تا شاهد برخورد آن ها شد و یا در صورت اصل بودن تماشا کرد که این محصول به آهنربا نمی چسبد. خصوصیت مناسب و مزیتی که در طلا وجود دارد یک نعمت برای تشخیص طلا از بدلیجات شده است و این کار را برای تمامی افراد آسان کرده است.

تشخیص طلا از بدلیجات

چگالی نیز موردی مناسب در زمان تشخیص این موارد می باشد و می تواند راحت تر بودن این کار را مهیا سازد. برای این تست تنها کافی است یک لیوان آب در دسترس باشد. در زمانی که محصول را به داخل لیوان آب می اندازید اگر شاهد فرورفتن آن به داخل آب شوید می توان گفت که محصول اصل و طلا می باشد و می توانید آن را خریداری کنید. اما در زمانی که محصول بر روی سطح آب باقی ماند این زیورآلت بدل می باشد و نمی تواند مورد خریداری شما قرار بگیرد. بدلیجات به طور کلی در داخل آب فرونمی روند و به کف ظرف نمی رسند.

طلا و جواهراتی که به صورت اصل ساخته شده اند فلزات نرمی می باشند که در صورت ضربه ممکن است بر روی آن ها خط و خطوط و آسیب دیده شود. در این زمان محصول مورد نظر را می توان به آرامی کاز گرفت و روی آن را بررسی کرد. اگز شاهد نقاط فرورفته شده اید می توان گفت که محصول اصل و طلا بوده است و همان فلز با ارزش و نرمی بوده است که باید برای خرید شما تشخیص داده شود. از این رو به راحتی می توان این کار را انجام داد و محصولات  مورد نظر را برای خود خریداری کرد.

سخن آخر در مورد تشخیص طلا از بدلیجات

روزانه بر تعداد و تنوع بدلیجات افزوده می شود و شباهت آن ها با طلا بسیار زیاد می باشد. این محصولات طرح های حرفه ای و منحصر به فردی دارند که می تواند برای استفاده علاقه مندان آماده باشد و شرایط را برای آن ها آسان کند. همچنین می تواند جایگزین محصولات طلا و اصل باشد و به همان اندازه زیبایی و خاص بودن را داشته باشد. از این رو امکان دسترسی به بدلیجات به مراتب راحت تر از طلا بوده است و برای افراد خرید آسان می باشد. قیمت به کار رفته در این محصولات نیز بسیار کم تر از طلا و جواهرات است.

تشخیص طلا از بدلیجات

تنوع باعث می شود که در صورت گران شدن طلا افراد بتوانند زیورآلات مورد نظر خود را در بین این محصولات پیدا کنند و ساختار های بسیار بی نظیری را به دست می آورند. از این رو استفاده از بدلیجات رایج شده است و تعداد افرادی که برای خرید به سمت این محصولات جذب می شوند روزانه افزوده می گردد. از این رو خرید این محصول آسان تر از طلا می باشد و می توان زیبایی های خاصی را به دست آورد. از این رو باید با دقت فراوانی نمونه های متنوع را بررسی کرد و به مقصود خود رسید.

راه های مناسب خرید بدلیجات

طرح هایی در بین بدلیجات وجود دارد که به صورت طلا می باشند و در واقع به آن ها بدلیجات طرح طلا گفته می شود. از این رو است که امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی بوده است و روزانه نیز بر مدل های آن افزوده می شود. داشتن بدلیجات طرح طلا به افراد این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی ظاهری به روز با هزینه های کم به دست بی آورند و با داشتن قیمت کم تعداد بیش تری از مدل های این محصولات را داشته باشند. از این رو گوناگون بودن زیورآلات بدل زیاد می شود.

تشخیص طلا از بدلیجات

همچنین طراحی های آن نیز مشابه با طلا بوده است و افرادی که نتوانسته اند محصول طلا را خریداری کنند می توانند به سمت نمونه بدل آن کشیده شوند و آن را خریداری نمایند. با این شرایط فروشگاه های بسیار زیادی را برای فروش بدلیجات ایجاد کرده اند که به صورت حضوری و غیر حضوری امکان خرید را برای افراد ایجاد کرده است و با توجه به شرایط افراد برای آن ها آماده شده است. آسان بودن خرید زیورآلات بدل سبب افزایش محبوبیت آن در بین افراد شده است و شرایط را بهتر کرده است.

فروشگاه بدلیجات و اکسسوری سناتور مد نیز شامل این مراکز خرید می باشد که امکان خرید غیر حضوری را از طریق سایت مربوط به آن مهیا ساخته است تا تمامی افراد شرایط خرید را پیدا کنند و بتوانند در هر حالتی خرید کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد