تاثیر مدل و رنگ لاک ناخن در استایل جدید

سناتورمد شنبه 25 بهمن 1399 - 15:12
تاثیر مدل و رنگ لاک ناخن در استایل جدید

تاثیر مدل و رنگ لاک ناخن در استایل جدید

داشتن استایل شیک ، زیبایی و ظرافت برای هر زنی بسیار مهم است . داشتن ناخن های زیبا شاید در نگاه اول بی اهمیت به نظر برسد اما با کمی دقت متوجه می شوید که زیبایی و ظرافت دست ها تا حد زیادی به زیبایی ناخن ها بستگی دارد . بنابراین مدل و رنگ لاک ناخن شما در داشتن یک استایل شیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ما در این مقاله  ۱۰ مدل لاک‌ ناخن را به شما معرفی می کنیم .

در شروع سال ۲۰۲۱ رنگ های خاصی که برای لاک ناخن بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند عبارتند از: مشکی مات ، بژ، هلویی ، سورمه ای ، قرمز بوگاندی ، آبی کهربایی و … که مدل های جدید لاک ناخن در واقع از ترکیب همین رنگ ها به طور متناسب یا متضاد به وجود می آیند. جدید  ترین مدل های رنگ و لاک ناخن  مد ۲۰۲۱ را در ادامه با ما خواهید دید.

۱۰ مدل و رنگ لاک ناخن جدید مد ۲۰۲۱

1.ترکیب رنگ لاک مشکی و بژ با طراحی گل همیشه بهار

رنگ لاک مشکی به ندرت با رنگ های دیگر ترکیب می شود. این بدان دلیل است که دستیابی به هماهنگی در چنین ترکیبی بسیار دشوار است. اما رنگ بژ با مشکی می تواند مدل لاک خارق العاده ای برای ناخن های شما باشد. دور از تصور نیست که ترکیب این دو رنگ با دو گل همیشه بهار روی انگشت حلقه هر دست که با یک رنگ کلاسیک بژ پوشانده شده است چقدر می تواند زیبا باشد این مدل حتی با رنگ صورتی خیلی ملایم  یا خاکستری روشن هم قابل اجراست .

بهتر است از لاک ژل برای چنین ترکیبی استفاده شود چرا که دارای با تراکم رنگدانه خوب و میزان شفافیت لازم است ، در غیر این صورت کار شل و ول به نظر می رسد. شاخه های گل همیشه بهار لازم نیست با دست کشیده شوند، می توانید از نقش برجسته مناسبی استفاده کنید. نکته اصلی این است که پس زمینه از طریق این عناصر قابل مشاهده است و فضای کوچکی از صفحه ناخن را اشغال می کنند. در این حالت ، نقاشی توجه را به خود جلب نخواهد کرد و کل ترکیب متعادل به نظر می رسد.

تاثیر مدل و رنگ لاک ناخن در استایل جدید

 ۲. ترکیبی زیبا از رنگ صورتی و طوسی با طرح گل مینا

طراحی ناخن ها یک هنر است که با احساسات شما سرکار دارد وقتی در کار بیشتر احساسی عمل کنید به چنین ترکیبی می رسید. یک مدل جدید لاک ناخن با سایه های طوسی و گل مینا اتفاق می افتد . ما به شما پیشنهاد می کنیم یک رنگ خاکستری روشن در این ترکیب به همراه یک لاک ژل صورتی خنثی استفاده کنید.

رنگ طوسی در این ترکیب با حالت براق در مقابل یک صورتی مات روی ناخن ها جلوه ی زیبایی به ناخن ها می دهد . تکمیل این طراحی ناخن با یک الگوی سفید روی انگشت حلقه یک گل مینای ظریف انجام‌می شود که باید اندازه آن متوسط ​​باشد.

۳. آمبره آبی روشن

سایه های کششی در طراحی ناخن اغلب استفاده می شود. اما یک طرح آمبره با رنگ آبی بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسد. فن آوری های مختلفی برای مخلوط کردن این مدل لاک ناخن وجود دارد ، با یک برس آستر ، اسفنج ، برس هوا و … مهم نیست که از کدام تکنیک استفاده می کنید. نکته اصلی این است که شما قادر به کشیدن یک لاک ژل آبی روشن در یک طیف  رنگی از خاکستری تا بنفش باشید. ممکن است طراحی با این تضاد رنگ ها مشکل باشد اما نتیجه کار ثابت می کند که ارزشش را دارد.

رنگ آبی تیره روی ناخن های بادامی باید در کوتیکول قرار داشته باشد. در ناخن های بیضی و مربع ، بهتر است نوک ناخن ها آبی باشد.

  1. ترکیب سفید ، صورتی با نگین مروارید

ترکیب رنگ های صورتی و سفید در یک مدل لاک ناخن را می توان یک کلاسیک دانست. پس چه چیز جدیدی می تواند در این مدل وجود داشته باشد؟ قطعا استفاده از نگین های مروارید برجسته ، بسیار شگفت آور است که چقدر چنین دکوراسیونی تازه و بی نظیر به نظر می رسد. بنابراین با استفاده از نگین های بدلی و ترکیب تنها دو رنگ لاک ژل با استفاده از تکنیک های سنتی ، مانیکور زیبایی نتیجه باورنکردنی دریافت می کنید.

تاثیر مدل و رنگ لاک ناخن در استایل جدید

۵. ترکیب رنگ آبی تیره با قرمز بوگاندی

نوع دیگری از لاک هایی که به ندرت استفاده می شود ، رنگ های تیره هستند. آنها اغلب در آستانه فصل سرما و تعطیلات سال نو میلادی خریداری می شوند بنابراین ترکیب رنگ آبی تیره و قرمز بوگاندی یک مدل جدید رنگ و لاک ناخن مد ۲۰۲۱ خواهد بود.

این مدل لاک کاملاً ساده انجام می شود ۲ انگشت را با رنگ قرمز بوگاندی و بقیه را با رنگ آبی تیره می پوشانیم ، با استفاده از یک پوشش مات کارآنها را به پایان می رسانیم.

  1. لاک مخملی ، ترکیب رنگ سورمه ای و هلویی

 لاک های مخملی از جدید ترین مدل لاک‌ ناخن به حساب می آیند. ترکیب دو رنگ متناسب از این لاک ها می تواند بسیار جذاب باشد. ناخن ها با هر شکلی برای چنین طراحی مناسب هستند ، بدون محدودیت در شکل.

7.ترکیب رنگ آبی کهربایی با رنگ های طیف صورتی

 با استفاده از رنگ آبی رنگ ناخن های شما خیره کننده می شود ، روحیه را افزایش می دهد ، کمک می کند تا از زاویه کمی متفاوت به جهان نگاه کنید. ترکیب  رنگ لاک آبی کهربایی با صورتی چرک یکی از جدید ترین مدل های لاک در سال ۲۰۲۱ است‌.

  1. خاکستری و مشکی با چند نگین ظریف طلایی

یک گزینه جالب برای طراحی در رنگ های تیره ظریف ترکیب مشکی و خاکستری است. این مدل لاک ناخن بسیار ظریف و خیره کننده است اگر چه ترکیب این دو رنگ در کنار هم جذاب است هر کدام به صورت جداگانه جذابیت خاصی ندارد اما با استفاده از آنها در یک ترکیب بسیار هماهنگ یکدیگر را تکمیل می کنند.انگشت حلقه را با چند نگین ظریف طلایی تزئین کنید تا مدل لاک ناخن شما جذابیت بیشتری داشته باشد .

9.ژاکت مشکی سفارشی با رنگ پیازی

در این مدل لاک ناخن تمام ناخن ها ژاکت سیاه نخواهند شد بلکه در طراحی انگشت کوچک و انگشت حلقه است. این دکوراسیون غیر استاندارد است که طرح سنتی را به یک راه حل اصلی و بسیار ظریف تبدیل می کند. این ساختار شکنی از جدیدترین مدل های سال ۲۰۲۱ است .

 می توانید تزئین ناخن های خود با استفاده از یک لایه تقویت کننده ، از یک تن متراکم از ژل استتار یا اکریلیک برای این روش استفاده کنید. در موارد دیگر ، شما باید ناخن های خود را با سایه دلپذیر از لاک ژل پیازی بپوشانید. روی سه انگشت اول ، “لبخند” ژاکت را رنگ کنید ، با استفاده از رنگ ژل سیاه متراکم. کار را با یک براق کننده تمام کنید.

تاثیر مدل و رنگ لاک ناخن در استایل جدید

  1. دو رنگ براق به علاوه فویل

 مانیکور

در این مدل لاک ناخن جدید از رنگ طوسی استفاده می کند: طوسی مایل به آبی روشن و تیره برای کنتراست. چنین طرحی به دلیل افزودن نقره ظریف به نظر می رسد که باعث می شود رنگ های کاملاً محتاطانه به روشی جدید بازی کنند.

دو انگشت اول را با یک لاک تیره ، انگشت های میانی و را با رنگ روشن می پوشانیم. اکنون یک رویه براق را روی دو مورد اول قرار دهید و آن را بگذارید. با استفاده از یک برس نازک و یک رویه با یک لایه چسبنده ، یک “تار عنکبوت” از خطوط به طور تصادفی در هم آمیخته بکشید. ما پلیمری می کنیم ، پس از آن با فویل نقره چاپ بر روی ناخن‌ها ریخته گری می کنیم.

انتخاب بهترین مد و استایل روز

برای انتخاب بهترین مد و استایل به روز برای خانم ها و آقایان به فروشگاه اکسسوری سناتور مد مراجعه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد