برند های لوکس زنانه در دنیا

سناتورمد شنبه 11 بهمن 1399 - 08:55
برند های لوکس زنانه در دنیا

برند های لوکس زنانه در دنیا

عشق زنان به کالاهای لوکس تعداد زیادی از برند لوکس زنانه را در دنیا  ایجاد کرده است. بیایید با هم آنها را بشناسیم. زنان متولد شده اند که لباس را دوست داشته باشند و و این دوست داشت سبب شده مارک های لباس زنانه نیز با رشد زیادی  افزایش پیدا کنند. اکنون بسیاری از مردم توانایی خرید کالاهای لوکس را دارند اما برخی از افراد اطلاعات زیادی در مورد برند لوکس زنانه ندارند. در این مقاله رتبه بندی برندهای لوکس زنانه دنیا را معرفی می کنیم بیایید آن را بشناسید.

برند های لوکس زنانه در دنیا

Louis Vuitton

لویی ویتون (Louis Vuitton) از سال 1854 آغاز تاسیس شد و ارزش برند آن در بین مارک های لوکس در رتبه اول قرار دارد. موسس آن، لوئیس ویتون ، یکی از برجسته ترین استادان طراحی چرم در تاریخ فرانسه است.

 Louis Vuitton به یکی از برترین مارک ها در زمینه کیف و کالاهای چرمی تبدیل شده و به نمادی از طبقه بالا تبدیل شده است. کیفیت برجسته ، خلاقیت بالا و ساخت نفیس آن نیز به نمادی از هنر مد تبدیل شده است.

Fekkai

Fekkai از اروپا و آمریكا منشأ گرفت و زنان شهری به عنوان گروه اصلی مصرف كننده بودند. Fekkai طراحان برجسته ایتالیایی را برای تولید محصولات با نام تجاری استخدام کرد. سبک ساده طراحی ، ظرافت نبوغ و استفاده از مواد پیشرفته ساده ، اعتماد به نفس ، مد و خلق و خوی لطیف زنان را کاملاً در هر محصول Fekkai ادغام می­کند. این برند با ارائه ظریف و طبیعی بودن ، شخصیت زنان شهری مدرن را نشان می دهد. شیک  پوشیو اعتماد به نفس بالا از دیگر ویژگی هایی است که این برند زنانه ارائه می دهد.

JOSINY

JOSINY برند لوکس زنانه است که در سال 1997 تاسیس شد، زنان شیک پوش مدرن به عنوان اصلی ترین گروه مصرف کننده و “آزادی  و برای خود بودن” به عنوان شعار برند بود. این شعار ، بسیار مورد علاقه مصرف کنندگان زن جوان در شهرهای مدرن است.

Chanel

شانل از فرانسه نشات گرفته است، بنیانگذارآن کوکو شان بوده. مفهوم طراحی او ظرافت، سادگی است. خاص ترین ویژگی مارک Chanel به رهبری خانم Chanel عملی  زرق و برق دار است. مارک Chanel آزادی و انتخاب آزادی بخشی را فراهم می کند. این طراحی لباس را از دیدگاه مرد تغییر می دهد ، مد را به مرحله ای مستقل برای زیبایی زنان تبدیل می کند و نیازهای اساسی زنان را به مفهوم مارک Chanel تبدیل می کند.

Victoria’s Secret

مارک ویکتوریا سکرت برند لوکس زنانه در زمینه لباس زیر است که در هر دقیقه 600 تعداد لباس زیر می­فروشد، این بهترین برند لباس زیر در ایالات متحده است. حس کامل تجمل نشان دهنده ، انتخاب و مقاومت به خود، در زنان است، و خطوط متناسب با پارچه به زنان از داخل کمک می کند تفصیلی ترین سبک خود را انتخاب کنید. ظریف ، سکسی و مرموز ، یا شیرین و دلپذیر ،  از ویژگی های است که این مارک می تواند آن را به زنان ارائه دهد.

GUCCI

GUCCI ، در سال 1921 در فلورانس ، ایتالیا تاسیس شد، یکی از مارک های برجسته بوتیک لوکس در جهان است. سبک طراحی آن لوکس ، فخرفروشی ، با نوعی عطر و طعم راک اند رول ، و معروف به کیفیت عالی و ساخت عالی در ایتالیا است . این تنها گروه لوکس در صنعت مد است که می تواند با گروه LVMH رقابت کند. آدری هپبورن ستاره سینمای هالیوود و سپس جکی کندی بانوی اول ایالات متحده (جکی کندی) اغلب از کیف های دستی گوچی استفاده می کردند.

برند های لوکس زنانه در دنیا

Prada

گروه پرادا یکی از ده گروه برتر برند لوکس زنانه در جهان است. ماریو پرادا پرادا را در میلان ایتالیا در سال 1913 تاسیس کرد، محصولات معروف آن کیف های دستی ، چمدان ، لوازم چرمی و موارد آرایشی ساده است و دارای یک سبک طراحی زیبایی یکنواخت است که در بین خانم ها بسیار محبوب است.

Hermès

Hermès یک برند لوکس زنانه مشهور در جهان است. این برند توسط Thierry Hermès در سال 1837 در پاریس ، فرانسه تاسیس شده است. این برند بر اساس مارک های لباس کلاسیک با کارهای دستی نفیس و سبک طراحی اشرافی بنا شده است. این برند لوکس، محافظه کار است. کل برند ، از کل تا جزئیات ، با میراثی قوی و عمیق با محوریت فرهنگ اسب عجین شده است.

Dior

Dior یک برند لوکس زنانه معروف مصرف کننده لباس فرانسوی و بزرگترین شرکت هلدینگ برند مدل پیشرفته جهان است. از زمان تاسیس در سال 1946 ، دیور همیشه مترادف با لباس های زرق و برق دار و زیبا بوده است. چه لباس باشد ، چه لوازم آرایشی و چه سایر محصولات ، کریستین دیور همیشه در راس تالار مد بوده است. در سال 1995 کیف دستی کلاسیک دیور به لطف پرنسس دیانا معروف شد که باعث محبوبیت این برند شد.

Burberry

باربری یک برند لوکس زنانه با سبک سنتی کاملا بریتانیایی است. خط تولید چند سطح آن نیازهای سنین و جنسیت های مختلف را برآورده می کند و در سراسر جهان شناخته شده است. باربری در سال 1856 تاسیس شد و در سال 1955 به مارک سلطنتی انگلستان تبدیل شد. الگوی شبکه امضایی آن نمادی از هویت و جایگاه خانوادگی باربری است. الگوی صلیبی این برند از جذابیتی بالا و منطقی برخوردار است که تاریخ و کیفیت باربری را نشان می دهد و حتی نماد ملت و فرهنگ انگلیس است.

برند های لوکس زنانه در دنیا

Chloe

توسط Gaby Aghion در سال 1952 تاسیس شد، نام فرانسوی: Chloé. Chloe اصطلاحی عاشقانه و زنانه است که کاملاً متناسب با نوع پوشش زنان پاریسی در آن زمان است: طراحی شیک و جوان و روحیه جسورانه از ویژگی هایی این برند است که به مصرف کنده ها ارائه می دهد. اگرچه این برند به طور مداوم از اساتید مشهور از کشورهای مختلف استخدام می شود ، اما سبک طراحی مارک به دلیل تغییر طراحان تغییر نکرده است و همیشه ویژگی های رنگ و ظرافت سبک فرانسوی را حفظ کرده است.

Valentino

یکی از برترین برند لوکس زنانه در زمینه هاوت کوت است. این شهرت بیشتر به دلیل لباس های نجیب زنانه و لباس شب است. وقتی صحبت از والنتینو می شود، مردم،  اشراف زادگان رومی و لباس های آنها را تجسم می کنند. خانواده های سلطنتی ، همسران رئیس جمهور و سوپراستارهای سینما همه از طرفداران وفادار این مارک هستند. در سال 2006، والنتینو گاراوانی نیز مدال افتخار در سطح شوالیه را از رئیس جمهور فرانسه دریافت کرد.

Versace

مارک معروف لباس ایتالیایی Versace نماینده یک خانواده و یک امپراتوری مد است. سبک طراحی متمایز آن نمادی از هنر منحصر به فرد آوانگارد با حس زیبا است. از جمله جذابیت های منحصر به فرد آن سبک های زیبا و خیالی است که سرشار از ویژگی های رنسانس است.

این  مدل با ارائه سبک های زیبا، پر از زنانگی و رنگ های روشن محبوبیت زیادی دارد. از دیگر میژگی های این برند این است که راحتی پوشیدن را در نظر  می گیرد و فرم بدن را به طور مناسب نشان می دهد. ورساچه با شلوارهای زنانه و لباس های چرمی زنانه که با اشیای فلزی و زرق و برق تزئین شده بود، یک تصویر زنانه بین یک زن جنگجو و یک بانش ایجاد کرد.

KENZO

KENZO نام تجاری است که توسط Kenzo Takada در فرانسه تاسیس شده است. این لباس ترکیبی از برداشت آرام هنری از شرق و امواج پرشور و سرزنده ملت لاتین است ، این برند با ترکیب نقش های جسورانه و نوآورانه و گلهای رنگارنگ آثار ظریف و منحصر به فردی را ایجاد  می کند.

KENZO از سال 1970 در صنعت مد فعالیت می کند. از آن زمان، لباس ، لوازم جانبی ، ظروف و عطرهای KENZO محبوبیت بیشتری دارند.

خرید بدلیجات با کیفیت با مارک های لوکس زنانه از طریق مراجعه به فروشگاه بدلیجات و اکسسوری سناتور مد صورت می گیرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد