بدلیجات سواروسکی

سناتورمد دوشنبه 16 فروردین 1400 - 16:08
بدلیجات سواروسکی

بدلیجات سواروسکی اصل

بدلیجات همواره یکی از زیباترین وسایل مورد استفاده خانم ها به شمار می آیند. امروزه حتی برای خرید کادو برای خانم ها نیز اولین چیزی که به ذهنمان می رسد  خرید بدلیجات زیبا و با کیفیت می باشد. بدلیجات انواع مختلفی دارند و در شکل های متنوعی تولید می شوند. برند های زیادی در جهان به تولید بدلیجات پرداخته اند و توانسته اند افراد زیادی را مجذوب محصولات خود کنند. یکی از برند هایی که به تولید بدلیجات پرداخته است برند سواروسکی می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص بدلیجات سواروسکی توضیحات کاملی را خدمتتان ارائه دهیم، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کامل کمپانی سواروسکی

کمپانی سواروسکی یکی از معروف ترین شرکت هایی می باشد که به تولید بدلیجات پرداخته است. این کمپانی در کشور اتریش مشغول به فعالیت بوده و جزء ده شرکت برتر جهان در تولید بدلیجات به حساب می آید. کمپانی سواروسکی در سال ۱۸۹۵میلادی تاسیس گردید و فعالیت خود را آغاز کرد. علت تعیین نام این کمپانی این است که فردی به نام سواروسکی اقدام به تاسیس آن نموده است. این کمپانی با کیفیت ترین بدلیجات را در دنیا تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

بدلیجات سواروسکی

کمپانی سواروسکی در سال میلیون ها قطعه بدلیجات تولید می کند و با صادرات آن ها به کشور های دیگر به سود زیادی دست می یابد. این کمپانی در سال۲۰۱۰ جزء لیست سه شرکت برتر اتریش قرار گرفت و امروزه برند سواروسکی در همه جهان شناخته شده است. بدلیجات تولید شده توسط این کمپانی شامل مواردی مثل ساعت، انگشتر، گردنبند، پا بند و … می شوند. این شرکت معتبر با تولید محصولات با کیفیت خود توانسته به یکی از پر درآمدترین شرکت های جهان تبدیل شود.

جنس بدلیجات سواروسکی چیست؟

جنس بدلیجات سواروسکی از کریستال های شیشه ای و بسیار با کیفیت می باشد. همچنین گاهی این برند در تولید محصولات خود از نقره، طلا، مس و … نیز استفاده می کند که در این صورت قیمت محصولات افزایش خواهد یافت. کمپانی سواروسکی در تولید بدلیجات خود از نگین های مقاوم و بسیار زیبا استفاده می کند که باعث زیباتر شدن بدلیجات این برند می شوند.

از آنجایی که برند سواروسکی به تولید ساعت، گوشواره و … نیز پرداخته است گاهی در تولید آن ها از فلز استیل نیز استفاده می کند که در این صورت محصولات تولیدی از استحکام بیشتری برخوردار خواهند بود. در تولید این بدلیجات از مواد مایع افزودنی دیگری نیز استفاده می شود تا این محصولات در رنگ های مختلفی تولید شوند و زیبایی بیشتری داشته باشند.

مزایای بدلیجات سواروسکی

بدلیجات سواروسکی بسیار با کیفیت بوده و دارای مزیت های زیادی می باشند. در زیر چند نمونه از مزایای بدلیجات کمپانی سواروسکی را شرح داده ایم:

  • قیمت مناسب

بدلیجات تولیدی کمپانی سواروسکی با وجود اینکه بسیار زیبا و با کیفیت هستند اما دارای قیمت مناسبی می باشند و همین باعث شده است که خریداران زیادی را به سمت خود جذب کنند.  البته اگر در تولید این بدلیجات از طلا، نقره، برنز و …استفاده شود قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر خواهند داشت زیرا قیمت موارد اولیه در تعیین قیمت محصولات بسیار موثر است.

  • دوام‌ بسیار بالا

بدلیجات سواروسکی از دوام بسیار زیادی برخوردار هستند و افراد می توانند از آن ها برای طولانی مدت استفاده کنند. در تولید این بدلیجات از موادی استفاده می شود که استحکام آن ها را چندین برابر می کند و همین باعث شده است که محصولات سواروسکی از دوام زیادی برخوردار باشند.

  • زیبایی منحصر به فرد

به جرأت می توان گفت کمپانی سواروسکی زیباترین نوع بدلیجات در جهان را عرضه می کند و این یکی از دلیل های پرطرفدار بودن محصولات این کمپانی معروف می باشد. این کمپانی در تولید بدلیجات از رنگ های متنوعی بهره می گیرد و با استفاده از تزئینات به زیباتر کردن بدلیجات می پردازد. زیبایی این بدلیجات به گونه ای است که می توان از آن ها در مجالس مهم استفاده کرد.

بدلیجات سواروسکی

 نحوه مراقبت از بدلیجات سواروسکی

با وجود اینکه بدلیجات سوارسکی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما بازهم باید از آن ها مراقبت کرد تا بتوان سال ها از این بدلیجات استفاده کرد.‌ برای مراقبت از این بدلیجات می بایست برخی نکات را مد نظر قرار دهید‌ نکات مراقبتی بدلیجات سواروسکی به شرح زیر می باشند:

  • هنگامی که ورزش می کنید بدلیجات خود را در آورده و در جای مناسبی قرار دهید تا در حین ورزش کردن آسیب نبینند.
  • بدلیجات سواروسکی به هیچ عنوان نباید با آب و مواد شمیایی تماس برقرار کنند زیرا ممکن است باعث شود رنگ آن ها تغییر کند و یا دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شوند.
  • اگر قصد تمیز کردن بدلیجات سواروسکی را داشتید هرگز آن ها را به طور مستقیم نشویید‌. برای این کار بهتر است پارچه نرمی را نم دار کرده و به آرامی شروع به تمیز کردن بدلیجات خود کنید.

چگونه می توان بدلیجات سواروسکی تقلبی را تشخیص دارد؟

گاهی دیده می شود که در بازار بدلیجاتی با عنوان محصولات سواروسکی به فروش می رسند و خریداران نیز بدون اطلاع اقدام به خرید آن ها می کنند. اما در این خصوص باید بگوییم اکثر بدلیجاتی که در بازار با عنوان سواروسکی به فروش می رسند تقلبی بوده  و اصل نیستند. از آنجایی که محصولات سواروسکی بسیار کم یاب هستند در هر مکانی به فروش نمی رسند و تنها در مراکز خرید بسیار معتبر موجود می باشند. برای اینکه بتوانید بدلیجات سواروسکی اصل را از محصولات تقلبی تشخیص دهید به نکات زیر دقت کنید:

بدلیجات سواروسکی

  • تمامی محصولات کمپانی سواروسکی دارای هولوگرام این کمپانی بوده و چنانچه روی محصول مورد نظرتان هولوگرام مخصوص این شرکت درج نشده باشد می توان گفت که تقلبی است.
  • بدلیجات سواروسکی به راحتی خم نمی شوند و اگر بدلیجات مورد نظرتان در مدت زمان کمی کج و خم شده و شکل اولیه خود را از دست دادند نشانگر تقلبی بودن آن ها است.
  • محصولات سواروسکی دارای بسته بندی محکمی بوده و بدون بسته بندی به فروش نمی رسند. در صورتی که محصول مورد نظر بدون بسته بندی باشد اصل نخواهد بود.
  • بدلیجات سواروسکی معمولا در فروشگاه های بسیار معتبر به فروش می رسند، پس سعی کنید این بدلیجات را از هر فروشگاهی خریداری نکنید.
بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد