پیرسینگ گوش

سناتورمد یکشنبه 5 مرداد 1399 - 19:31
پیرسینگ گوش

پیرسینگ گوش

پیرسینگ گوش یکی از مواردی است که از زمان های گذشته در بین افراد بوده است و در انواع و مدل های متنوع استفاده می شود. امروزه نیز مورد پر طرفداری است که تمامی افراد علاقه به استفاده از آن را دارند. پیرسینگ گوش به معنای ایجاد سوراخ در محلی از بدن است که بر روی آن نیز زیورآلاتی شکیل نصب می شود. در واقع استفاده از گوشواره های ریز با ساختار های متنوع همان پیرسینگ گوش محسوب می شود که افراد بر اساس علاقه خود تعدادی از این سوراخ ها را بر روی لاله گوش خود ایجاد کرده و از گوشواره ها استفاده می کنند.

برخی از این پیرسینگ ها مانند گوشواره های ریز حلقه ای هستند که علاوه بر گوش در پیرسینگ لب و بینی نیز به کار می روند. این نمونه ها تنوع بسیاری دارند که بر روی خود تراش و طرح نیز ایجاد شده است. برخی دیگر از پیرسینگ های گوش نیز دارای طراحی به مانند گوشواره میخی هستند که بر روی گوش قرار می گیرند.

جدیدترین مدل پیرسینگ گوش

مدلی جدید و به روز از پیرسینگ گوش مدلی است که به سبک نوعی طراحی شده است و در واقع دایره ای خمیده است که انتهای آن ها به هم متصل نبوده و آزاد است. این محصولات بر روی سوراخ گوش قرار می گیرند و می توانند در زمان لازم به راحتی آن را باز کنند. در ساخت این مدل از پیرسینگ گوش راحتی استفاده موجود است و بیش تر در لاله گوش قرار می گیرد. این نمونه در انتهای خود دارای نگین می باشد و برخی دیگر دارای مهره ای بی نظیر در خود می باشد.

پیرسینگ گوش

در ساخت چنین محصولی ظرافت و دقت کافی به کار رفته است و می تواند بی نظیر ترین زیورآلات موجود در بازار باشد. از آن جایی که ابعاد این محصول کوچک و ظریف است بنابراین در ساخت آن از ابزار های حرفه ای استفاده شده است و افراد خبره نیز این کارها و طراحی ها را انجام داده اند.

جنس های پیرسینگ گوش

این مدل بر اساس جنس فلز سازنده آن انتخاب و خریداری می شود به طوری که اگر به دنبال محصولی مرغوب هستید می توانید بهترین جنس های آن را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. اگه توانایی خرید این پیرسینگ گوش با جنس طلا و اصل را ندارید به شما پیشنهاد هایی داده می شود که خرید آن توسط افراد توصیه شده و می تواند بهترین انتخاب باشد. پیرسینگ گوش دارای جنس بدل نیز است که توسط شرکت های حرفه ای و معتبر ساخته شده است.

از آن جایی که استفاده از آن در محلی از بدن است که امکان ایجاد عفونت وجود دارد و ممکن است موجب آسیب نیز شود بنابراین می توان از نمونه های اصل استفاده کرد. مدل هایی از پیرسینگ گوش وجود دارد که جنس استیل دارد و دارای شباهت ویژگی ها با طلا است. به همین دلیل است که استفاده از آن توصیه می شود و برای افراد سفارش می شود.

پیرسینگ گوش

جنس محصول به گونه ای است که در رطوبت اکسید نمی شود و علاوه بر ثابت بودن رنگ آن محل را دچار عفونت نمی کند. به همین دلیل است که مناسب ترین محصول و مشابه ترین نمونه با طلا برای استفاده در گوش می باشد.

استفاده از پیرسینگ گوش در فرهنگ های مختلف

همان طور که گفته شد از زمان های قدیم استفاده از پیرسینگ گوش مرسوم بوده است و این محصول در بین فرهنگ های مختلف برخی کشور ها رایج بوده است. به همین جهت افراد با ساختار آن آشنایی داشته و با استفاده از محصول نیز اطلاعات داشته اند. پیرسینگ ها در زمان قدیم به صورت حلقه ای وجود داشتند و تنها به این شکل مورد استفاده قرار می گرفتند. در بین سرخ پوستان و مصریان این محصول طرفدار داشته و بر اساس سنت های آن ها استفاده از آن لازم و ضروری بوده است.

بر روی لاله گوش که بخش غضروف آن است سوراخ ایجاد می شود. این سوراخ با استفاده از دستگاه هایی صورت می گیرد که در برخی موارد با درد نیز همراه است اما خون در این بخش نمی باشد. به همین دلیل است که تنها بعد از انجام این کار می بایست محل مورد نظر را مداوم ضد عفونی کرد.

اقداماتی برای استفاده از پیرسینگ گوش

بعد از انجام سوراخ در محل مورد نظر که پیرسینگ گوش قرار می گیرد زخمی ایجاد می شود که باز است و در واقع برای استفاده از پیرسینگ می بایست این زخم خوب شود. برای این کار تنها کافی است به صورت مداوم محل را با مواد ضد عفونی کننده و یا الکل تمیز کرد. مواد ضد عفونی کننده نیز همگی دارای الکل هستند و این الکل سبب خوب شدن زود تر زخم می شود. بعد از مدت زمانی که این زخم خوب می شود می توان انواع پیرسینگ ها را در داخل گوش استفاده کرد و به این طریق از سلامت بخش مورد نظر نیز مطمئن بود.

پیرسینگ گوش

در برخی موارد به دلیل ضد عفونی نکردن و یا استفاده از بدلیجات نامرغوب محل مورد نظر دچار عفونت می شود و یا ممکن است زخم آن خوب نشود و یا برای خوب شدن مدت زمان طولانی تری را طی کند. به همین جهت می بایست ابتدا از محصول مورد استفاده خود مطمئن بود و مرغوبیت آن را دانست و سپس نکات مراقبتی را نیز رعایت نمود. با رعایت این موارد شما شاهد خوب شدن زود تر زخم خواهید بود و می توانید بهترین اکسسوری را برای آن انتخاب نمایید.

قیمت پیرسینگ گوش

از آن جایی که گفته شد هر فردی توانایی خرید پیرسینگ طلا را ندارد استیل جایگزین آن شده و می تواند در محل به زیبایی وجود داشته باشد. به همین جهت خرید آن با قیمتی بسیار پایین تر از طلا صورت می گیرد و می توان تعداد بیش تری از پیرسینگ گوش با جنس استیل را خریداری کرد. از آن جایی که این محصول دارای آلیاژی ارزان قیمت است بنابراین برای داشتن آن لازم به پرداخت هزینه زیاد نیست. به همین جهت است که تعداد زیادی از علاقه مندان به استفاده از پیرسینگ به سمت اکسسوری استیل کشیده شده اند و آن را انتخاب نموده اند.

خرید پیرسینگ گوش

در صورت علاقه مندی به استفاده از پیرسینگ گوش با ظرافت کامل و نمونه های محبوب و جدید می توانید به فروشگاه بدلیجات سناتور مد مراجعه کنید تا با مدل های بی نظیر آن آشنا شوید و بهترین را انتخاب کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد