پیرسینگ بینی

سناتورمد جمعه 17 مرداد 1399 - 18:09
پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی یکی از زیورآلاتی است که از زمان های گذشته مورد استفاده عده ای از مردم قرار گرفته است و در فرهنگ های مختلف نیز استفاده می شود. این محصول در واقع با ایجاد سوراخی کوچک بر روی بینی افراد استفاده می شود و می تواند در ظاهر آن ها تاثیر بگذارد و منحصر به فرد ترین محصول برا زیبایی آن ها به شمار بیاید. پیرسینگ بینی از جمله محصولاتی است که امروزه نیز طرفداران بسیاری داشته و می تواند برای استفاده آن ها مفید باشد.

به عبارت دیگر این کار و این نوع زیورآلات امروزه در بین مردم باب شده است و استفاده از آن در کل جهان مسئله ای رایج می باشد. به همین جهت می توان گفت که همه گیر شده و تنوع آن نیز روز به روز افزایش پیدا کرده است. پیرسینگ ها گونه های مختلفی دارند که برای بخش های مختلف بدن استفاده می شود اما در این مقاله سعی در آن می شود که شما با کارایی و نحوه استفاده از پیرسینگ بینی بیش تر آشنا شوید و بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید.

پیرسینگ بینی

محبوب ترین پیرسینگ بینی

یکی از محبوب ترین پیرسینگ در بین افراد بعد از پیرسینگ گوش پیرسینگ بینی می باشد که دارای ظرافت خاصی در ساختار خود می باشد و برای تمامی افراد استفاده می شود. برخی از فرهنگ ها استفاده از پیرسینگ بینی را جایز می دانند و برای آقایان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت است که در تنوع ساختاری بسیار زیادی ساخته شده است و همواره از جنس فلزات مختلف تشکیل شده است. این زیورآلات مرغوب از انواع مختلفی هستند و هر کدام بر روی بینی شکل منحصر به فردی را ایجاد می نماید.

اما معروف ترین آن از حلقه ای بسیار ریز و باریک تشکیل شده است که ظریف بوده و به رنگ های مختلف می باشد. پیرسینگ عمل سوراخ کردن بدن است که در این محصول سوراخ بر روی بینی ایجاد می شود. نحوه قرار گیری آن نیز سلیقه ای می باشد که در سمت راست و یا چپ بینی ایجاد گردد. این نوع پیرسینگ های بینی بر روی پره بینی ایجاد می شود اما برخی دیگر در بین دو سوارخ بینی ایجاد شده و زیبایی را فراهم می کند. اما این کار نیازمند مهارتی است که افراد برای ایجاد کردن آن می بایست به محل استانداردی بروند و این کار را انجام دهند.

ضرر های پیرسینگ بینی

ایجاد پیرسینگ بینی به این معنا است که سوراخی بر روی پره بینی ایجاد شود و یا این سوراخ در بین محلی که دو سوراخ قرار دارند ایجاد گردد. این عمل نیازمند داشتن شرایط و امکانات لازم می باشد. امکانات انجام این کار در واقع در دست داشتن دستگاه مورد نیاز برای سوراخ کردن می باشد. این دستگاه باید پس از هر بار استفاده استریل شود و به صورت پاکیزه مورد استفاده قرار گیرد. به همین جهت است که می بایست برای انجام این سوراخ به مراکز معتبر رفته و به آن ها مراجعه کنید تا در سلامت کامل موارد مورد نظر خود را انجام دهید.

پیرسینگ بینی

پس از این کار نیز امکانات لازم برای سلامت محل سوراخ انجام می شود. این امکانات در واقع تمیز نگه داشتن و ضد عفونی کردن سوراخ ها می باشد. به همین جهت حساسیت در این مواقع رخ می دهد و به بیش ترین میزان نیز ایجاد می گردد. حساس بودن این کار به دلیل سوراخی است که در گوشت افراد رخ می دهد و باعث باز شدن پوست بدن می گردد. با شستشوی مداوم و ضد عفونی کردن مشکلی ایجاد نمی شود منتها می بایست مراقبت های لازم با دقت صورت گیرد.

در صورت ایجاد عفونت در این محل مشکلات بسیار زیادی رخ خواهد داد که گاه برای افراد طاقت فرسا می باشد. بروز آلرزی و عفونت سبب تورم و قرمزی در محل می شود و باعث ایجاد چرک های عفونی می شود. به همین جهت می بایست این مراقبت ها را انجام داد تا دچرا مشکلات ناشی از سوراخ کردن بدن نشد.

تاریخچه پیرسینگ بینی

همان طور که گفته شد پیرسینگ بینی از زمان های گذشته در بین افراد وجود داشته است و در بین آن ها گستردگی بسیار زیادی ایجاد کرده است. این محصول سبب افزایش میزان طرفداران آن نیز شده است و می تواند گوناگونی مدل های پیرسینگ را ایجاد سازد. در مومیایی هایی که یافت می شود و در حال حاضر موجود است پیرسینگ هایی در بخش های مختلف بدن آن ها وجود دارد که می تواند گویای استفاده از پیرسینگ از زمان های گذشته می باشد.

به همین جهت این محصول دارای علاقه مندان بسیاری می باشد که از زمان های کهن نیز استفاده از آن مرسوم بوده است. پیرسینگ بینی نیز در کنار پیرسینگ های دیگر در مومیایی ها مشاهده شده است. این مومیایی ها برای کشور هایی مثل مصر و یونان هستند. برخی از آن ها نیز در بین سیاه پوستانی می باشند که استفاده از پیرسینگ بینی را جزو فرهنگ خود می دانستند و این کار را انجام می دادند. به همین جهت با توجه به فرهنگ و تمدن بسیار طولانی مصر و یونان می توان به این رسید که استفاده از این زیورآلات و ایجاد چنین سوراخ هایی از سال های بسیار دور نیز وجود داشته است.

پیرسینگ بینی

محل قرار گیری پیرسینگ بر روی بینی

دو نوع استفاده و قرار گیری پیرسینگ بر روی بینی وجود دارد که هر فردی بسته به علاقه خود این کار را انجام می دهند. پیرسینگ بینی هم اکنون نیز در بین مردمان هند و پاکستان وجود دارد و دارای محبوبیت خاصی نیز می باشد. به همین جهت است که تنوع بسیار زیادی وجود داشته و این نوع قرار گیری را فراهم نموده است. محل قرار گیری پیرسینگ بینی در پره بینی می باشد که هم در سمت راست انجام می شود و هم در سمت چپ می باشد. علاوه بر آن این پیرسینگ ها در بین دو سوراخ بینی نیز واقع می شوند که در واقع محلی در زیر نقطه اتصال ابرو ها هستند.

نوع استفاده کاملا سلیقه ای می باشد اما آسیب و درد ناشی از ایجاد چنین بخشی بسیار زیاد می باشد. در محلی که بین دو سوراخ بینی وجود دارد ایجاد چنین بخشی بسیار آزاردهنده می باشد و حاوی میزان بسیار بالایی از درد است. خوب شدن این بخش نیز زمان بالایی را می برد و در طی این زمان تنها مراقبت است که روند بهبودی را سریع تر می نماید. اما ایجاد سوراخ در پره بینی درد زیادی ندارد و به دلیل نرم بودن زود تر نیز بهبود می یابد. پس از بهبودی می توان بلافاصله زیورآلات مربوط به آن را استفاده کرد.

قیمت انجام پیرسینگ بینی

ایجاد پیرسینگ برای بینی که در واقع سوراخ کردن این ناحیه از بدن است نیازمند تجربه می باشد. این کار در مراکز معتبر انجام می شود که سوراخ مورد نیاز را ایجاد کرده و دارای تجربه بسیار بالایی نیز می باشند. این کار توسط دستگاه انجام می شود اما دارا درد می باشد. درد در زمان انجام این کار کاملا طبیعی می باشد. چرا که بدن در این ناحیه سوراخ شده و آسیب می بیند. در برخی موارد نیز ممکن است دارای خونریزی نیز باشد. اما به طور کلی ایجاد چنین بخش هایی دارای هزینه اندک می باشد.

مخصوصا در بینی که دقت و مراقبت نیاز دارد با پرداخت هزینه ای کم ایجاد می شود. معمولا در مراکز معتبر این هزینه ها با توجه به قدمت و اصالت محل دریافت می شود. به همین دلیل است که با اطمینان کامل می توان این هزینه را پرداخت کرد و کار را انجام شده دانست.

پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی را از کجا بخریم؟

یکی از سوال های پر تکرار در بین افراد و علاقه مندان به این کار این است که پیرسینگ بینی را از چه محلی خریداری کنید که هم محصولی اصل به شما داده شود و هم اصالت کالا در آن وجود داشته باشد. جواب این سوال این است که پیرسینگ بینی با توجه به محل و نوع قرار گیری دارای حساسیت بسیار زیادی است و می بایست از محصولات اورجینال نیز استفاده شود. محصولات اورجینال در واقع طلا نیز می باشد که افراد با خرید و استفاده از آن اطمینان کامل را برای این نوع کارایی دریافت می کنند.

اما این مسئله نیز وجود دارد که برخی از افراد توانایی خریداری این محصول را نداشته و با گرانی محصولات طلا قدرت خرید افراد پایین می آید. به همین جهت می توان از محصولات مشابه استفاده نمود و به این طریق از عفونت کردن محل ناشی از استفاده از محصولات نامرغوب جلوگیری کرد.

به همین جهت می توان به شما پیرسینگ بینی با جنس استیل را پیشنهاد نمود که هم قیمتی ارزان داشته و هم دارای کیفیتی مشابه با طلا می باشد. این محصول ضد حساسیت است و در زمان قرار گیری در داخل سوراخ بینی می تواند بهترین و مطلوب ترین شرایط را داشته باشد. تجربه چنین محصولی به جای طلا سبب می شود که افراد در تعداد زیاد آن را خریداری کنند و از آن بهره مند شوند.

پیرسینگ بینی

خرید پیرسینگ بینی

نکته مهم این است که این محصولات اصل و اورجینال را می بایست از مراکز معتبر فروش بدلیجات خریداری نمود تا به این روش زیورآلاتی مرغوب را داشت و توانست به جای طلا استفاده کرد. به همین جهت به شما خرید غیر حضوری از فروشگاه بدلیجات سناتور مد را پیشنهاد می کنیم که محصولات اورجینال را به فروش می رساند و می تواند مرجع قابل قبولی برای خرید پیرسینگ بینی باشد. این مرکز خرید غیر حضوری و اینترنتی دارای محصولاتی با قیمت مناسب می باشد و خرید را آسان تر کرده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد