نیم ست زنانه استیل ظریف

سناتورمد جمعه 25 بهمن 1398 - 15:38
نیم ست زنانه استیل ظریف

نیم ست استیل ظریف

نیم ست زنانه استیل ظریف جزو آن دسته از اکسسوری هایی بوده که در بین خانم های با سلیقه متقاضیان زیادی داشته و دارای انواع متنوع و گوناگون می باشد. آرگونومی آن از روی زیورآلات ایتالیایی و جواهرات اروپایی ساخته شده است. نمونه های گوناگونی دارد که در بین آن ها نیم ست زنانه استیل ظریفی که نگین دارد دارای طرف داران زیادی شده است.

در بسیاری از مجالس و میهمانی ها این نیم ست زنانه استیل توانسته در بین تمام افراد جایگاه ویژه خود را پیدا کند. تنوع ساختاری این بدلیجات شکیل به صورت زیر دسته بندی شده اند.

نیم ست زنانه استیل ظریف ساده

این نیم ست شیک با ساختار ظریف و ساده خود در بین دختران جوان نیز دارای محبوبیت می باشد. این نیم ست از پلاکی ساده بدون هیچ طرحی و یک زنجیر از بافت گوناگون و یک گوشواره مشابه پلاک خود ساخته شده است. گوشواره این مدل اغلب به صورت میخی موجود است اما نمونه های اندکی هم از ساختار آویز در بین آن ها وجود دارد.

پلاک های این نیم ست ها به وسیله ابزارآلات حرفه ای و با دستان هنرمند یک سازنده از یک قطعه فلز استیل ساخته شده است که آن را به اشکال دلخواه در آورده اند.این اشکال شامل اشکال هندسی اشیاء یک درخت نخل زیبا یا حتی شکلی از یک حشره می تواند باشد. گوشواره آن شکل کوچک شده همین اشکال است. که با ساختار میخی که در پشت آن تعبیه شده در سوراخ گوش می رود. زنجیر های موجود در نیم ست زنانه استیل بیش تر در شکل بافت زنجیری کاربرد دارد. رنگ این نیم ست زنانه استیل سفید و طلایی است اما در نمونه هایی از ان ترکیبی از دو رنگ نیز به کار می رود.

نیم ست زنانه استیل ظریف

نیم ست زنانه استیل ظریف نگین دار

این دسته از نیم ست زنانه استیل محبوبیت بیش تری نسبت به سایر موارد در بین خانم های جوان و حتی دختران زیبا که به ظاهر آراسته اهمیت می دهند دارای طرفداران بسیار است. شکل ظاهری آن شبیه به جواهرات اروپایی می ماند و تشخیص آن از نمونه های اصل بسیار سخت است. در ترکیب آن ها همواره نگین های ریز و درشت زیبایی قرار دارند که نمونه هایی با نگین ریز و ظریف کاربرد و متقاضی بیش تری دارد. برخی از آن ها پلاک زنجیر نیستند.

در واقع از یک سینه ریز بسیار شیک به علاوه یک گوشواره ست آن تشکیل شده است. این سینه ریز ها که از جنس استیل می باشد با ظرافت تمام و در عین حال زیبایی چشم گیری ساخته شده اند. گوشواره های آن بیش تر در ساختار آویز می باشند که رشته های بلند و کوتاه با بافت های ریز به همراه نگین های شکیل آن را تشکیل داده است. رنگ این اکسسوری بی نظیر مشابه طلا می باشد و با رنگ سفید و طلایی بیش تر جلب توجه می کند. سایز این زیورآلات کوچک می باشد و فضای کمی را در جعبه زیورآلات شما به خود اختصاص می دهد.

نیم ست استیل دخترانه طرح پروانه کد N 8036

 

خانم هایی با صورت های کشیده می توانند با یک نیم ست استیل از این گروه و یک لباس شب زیبا در مهمانی با شکوه جلوه بسیار خیره کننده ای به خود بدهند.

نیم ست زنانه استیل ظریف تراش

این اکسسوری شکیل و زیبا از آن دسته از زیورآلات بی نظیری می باشد که در بین خانم های زیبا دارای محبوبیت زیادی است. زیبایی ظاهری که در ساخت آن به کار رفته باعث ایجاد تنوع بسیاری در این اکسسوری بی نظیر شده است. این ترکیب از یک گوشواره در مدل های آویز یا میخی یک پلاک و یک زنجیر از بافت های گوناگون تشکیل شده است. در پلاک آن تراش های ریزی با ظرافت تمام یک شکل سه بعدی را خلق کرده اند. این پلاک ها ممکن است به صورت سطح مسطح که بر روی آن طرحی از تراش به صورت کاملا حرفه ای حک شده وجود داشته باشند.

گوشواره هایی که در این مدل در ساختار میخی هستند اندازه ای کوچک داشته و به گوش می چسبند ولی آن هایی که در دسته گوشواره های استیل آویز هستند ساختار ظریف در عین حال بلند دارند که با رشته های تراش به خود جلوه بسیار زیادی می دهند این گونه از گوشواره های موجود در نیم ست زنانه استیل ظریف که دارای ارتفاع بلند می باشند برای صورت های گرد مناسب تر است که به این صورت ها جلوه بیش تری می دهد. این نیم ست های شکیل و زیبا در رنگ های سفید و طلایی و مسی موجود می باشد.

نیم ست زنانه استیل ظریف

خصوصیات نیم ست زنانه استیل ظریف

این اکسسوری زیبا دارای خصوصیات خاصی می باشد که به این دلیل در بین رقبای خود توانسته شهرت بسیاری پیدا کند. این یک سری ویژگی ها به چند دسته تقسیم تقسیم می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این زیورآلات شکیل ثابت بودن رنگ آن است. این جنس از فلز در نمونه های زیورآلات به همین دلیل حائز اهمیت است که با استفاده در مدت های طولانی و هم چنین در مواقعی که بدن با آب بیش تر تماس پیدا می کند به هیچ وجه دچار تغییر رنگ نمی شود.

به همین دلیل بسیار مناسب جهت استفاده مداوم است.یکی دیگر از نکته هایی که بسیار مهم در انتخاب نیم ست زنانه استیل است این است که این اکسسوری جذاب ضد حساسیت بوده و در استفاده بلند مدت هیچ عارضه پوستی را به دنبال ندارد. در برخی از محصولات با مصرف آن پوست را دچار قرمزی و اکنه های ریز می کند. اما می توان با خیال راحت آن را در هر شرایطی استفاده کرد. یکی دیگر از دلایل خرید این زیورآلات ارزان بودن آن است که در مقایسه با هزینه کمی که برای خرید آن می پردازیم کیفیتی زیاد را به دست می اوریم.

شباهت زیاد این بدلیجات به روز و ظریف به طلا باعث شده تا محبوبیت و شهرت زیادی بین خانم ها پیدا کند.

روش خرید نیم ست زنانه استیل ظریف

بهترین و آسان ترین روش خرید نیم ست استیل ظریف خرید از فروشگاه های بزرگ اینترنتی است که به راحتی در زمانی کم به شما محصولات زیادی را ارائه می دهند. فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد در بین تمامی این فروشگاه ها با فروش محصولات به روز محلی مناسب برای خرید نیم ست زنانه استیل ظریف می باشد که هم ارسال رایگان دارد هم می توان در زمان کم بهترین خرید را دارا بود. با مراجعه به این فروشگاه بزرگ و بازدید از محصولات با کیفیت ان می توان محصول مورد نیاز خود را به راحتی خرید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد