نیم ست دخترانه بدل

سناتورمد پنجشنبه 14 آذر 1398 - 19:41
نیم ست دخترانه بدل

نیم ست دخترانه بدل شیک

نیم ست دخترانه بدل جزو اکسسوری های بسیار شیک در بین دختران جوان می باشد که علاوه بر تنوع زیاد دارای محبوبیت خاصی در بین تمامی افراد است. این نیم ست ها دارای جنس های مختلفی هستند که هر کدام به نوبه خود دارای ویژگی هایی هستند. برخی از این ویژگی ها باعث شده تا ان زیورالات محبوب تر شود. یک سری خصوصیات مهم است که باید در خرید یک اکسسوری بدل به آن توجه کرد به طور مثال این که کیفیت مطلوبی داشته باشد یا رنگ آن تغییر نکند یا یک سری خصوصیات دیگر دارد. در زیر به معرفی نمونه ای از بهترین ها در اکسسوری های شکیل می پردازیم.

بهترین جنس نیم ست دخترانه بدل

بهترین جنس از نیم ست های دخترانه بدل باید این شرایط را دارا باشند: اولین و مهم ترین خصوصیت آن باید بدلیجات ضدحساسیت باشد. این نکته بسیار حائز اهمیت است زیرا کسی که این زیورآلات را مورد استفاده قرار می دهد ممکن است برای استفاده طولانی مدت و استفاده در هر شرایطی بخواهد. نباید پوست را دچار عارضه هایی از قبیل جوش یا قرمزی و این ها بکند. دومین خصوصیت که باید این بدلیجات ما داشته باشد رنگ ثابت بودن آن است که در ارتباط با اب یا هر چیز دیگری تغییر رنگ ندهد و ظاهر خود را طی مدت های طولانی حفظ کند. این برخی ویژگی یک جنس خوب از بدلیجات می باشد که تمامی آن ها در نیم ست های جنس استیل وجود دارد.  به دلیل شباهت بسیاری که با انواع اصل خود دارد مورد پسند تمامی افراد قرار می گیرد.

دسته بندی نیم ست دخترانه بدل

برخی از این نیم ست ها دارای ساختاری ساده و در عین حال زیبا می باشند اما سری دیگر آن ها از روی سبک های اروپایی ساخته شده و می توان به جای جواهرات و طلاها از آن استفاده کرد این نیم ست دخترانه بدل در تنوع بسیار به صورت زیر می باشد:

نیم ست دخترانه بدل مدل نگین دار

زیبا ترین و بی نظیر ترین نوع نیم ست دخترانه بدل مدل نگین دار آن می باشد که در تنوع و رنگ حرف اول را می زند. ساختار ظریف و کاملا حرفه ای آن باعث شده تا تمامی سلیقه ها آن را بپسندند و آن را به عنوان یک اکسسوری مورد استفاده در مجالس و میهمانی های خود استفاده کنند. نگین های موجود در این نیم ست دخترانه به دو نوع ریز و درشت وجود دارند نمونه درشت آن می تواند یک نگین بزرگ بر روی کل ساختار پلاک آن باشد یا چند نگین به رنگ های زیبا بر روی طرحی از یک گل دارد. گوشواره ها در این مدل از نیم ست دخترانه در دو نوع میخی و آویز وجود دارند اما در بیش تر آن ها به صورت آویز بر روی گوش قرار می گیرند.

women jewelry sets

 

در برخی از این نیم ست دخترانه بدل نگین دار پلاکی حجیم در بردارنده تعدادی نگین است که این نگین ها به صورت ترکیب های اروپایی بر روی پلاک و گوشواره این نیم ست نمایان می شوند. رنگ این نگین ها متفاوت می باشد و می توان با هر رنگ لباسی نوعی از این نیم ست ها را انداخت.

نیم ست دخترانه بدل مدل تراش

این نیم ست بسیار شکیل دارای ظرافت زیاد در ساخت می باشد که این زیبایی و سادگی و ظرافت باعث این شده که در خیلی جا ها کاربرد داشته باشد. یکی از کاربرد بسیار مهم این نیم ست دخترانه استفاده در مزون های لباس بوده که در شو ها برای ست کردن لباس های اسپرت فانتزی و شب مورد استفاده قرار می گیرد. این نیم ست کاملا مشابه نمونه های طلا می باشد به همین علت تشخیص اآن از طلا بسیار دشوار است. پلاک های این نیم ست دخترانه بدل از تراش هایی زیاد در ساختاری مسطح یا حجیم وجود دارد که گوشواره آن هم در اندازه کوچک تر این پلاک موجود می باشد. رنگ این نیم ست سفید و یا طلایی بوده حتی در انواعی از آن ترکیبی از این دو رنگ است.

نیم ست دخترانه بدل مدل مرواریدی

در ساختار این اکسسوری مروارید های رشته ای در کنار هم و یا در فواصل یکسان از هم قرار دارند. در برخی از آن ها نیز این مروارید ها در لابه لای بافت تشکیل دهنده نیم ست ها می باشد. این نیم ست دخترانه به صورت یک زنجیر بافت که دارای مروارید است و دو گوشواره در ساختار میخی و آویز می باشد اما در برخی از مدل های آن فرم پلاک زنجیر هم یافت می شود. گوشواره آن ممکن است به صورت آویزی از مروارید یا یک مروارید درشت تک به صورت ساختار میخی باشد. مروارید های تشکیل دهنده این نیم ست در رنگ های مختلف مناسب ست کردن با انواع پوشاک هستند اما بیش تر در رنگ سفید محبوبیت دارند.

علت خرید نیم ست دخترانه بدل

با گران شدن اکسسوری های اصل و جواهرات این نیم ست دخترانه بدل توانست به راحتی جای خود را در بین همه پیدا کند. با تنوع و زیبایی و شباهت زیاد به نمونه های اصل نیز جایگزین بسیار مناسبی می باشد. هم چنین این نیم ست دخترانه بدل به علت قیمت کمی که دارد در مقابل کیفیت بالایش می توان به عنوان یک خرید به صرفه شناخته شود. به همین دلایل انتخاب و خرید نیم ست دخترانه بدل بسیار حائز اهمیت است.

خرید آسان نیم ست دخترانه بدل

روش های گوناگونی برای انتخاب و خرید این اکسسوری شکیل وجود دارد اما در میان آن ها بهترین و آسان ترین روش برای خرید نیم ست بدل دخترانه خرید از فروشگاه های بزرگ اینترنتی است که در میان آن ها فروشگاه آنلاین بدلیجات سناتور مد با ارائه بهترین و با کیفیت ترین اکسسوری موجود در بازار و دارای تنوع بسیار حرف اول را در فروش نیم ست دخترانه بدل می زند. روش خرید از این فروشگاه اینترنتی بسیار راحت و سریع است به این صورت که با مراجعه به سایت این فروشگاه و انتخاب دسته بندی مورد نظر می توانید در کم ترین زمان و با ارسال رایگان نیم ست دخترانه مورد نظر خود را درب منزل دریافت کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد