نیم ست استیل چشم نظر

سناتورمد پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 13:58
نیم ست استیل چشم نظر

نیم ست استیل چشم نظر

نیم ست استیل چشم نظر دارای ظرافت کامل در طراحی می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد و در تمامی رده های سنی استفاده می گردد. این نیم ست استیل چشم نظر دارای نگینی به شکل چشم بر روی ساختار خود است که نماد جلوگیری از چشم زخم می باشد و برخی از افراد اعتقاد به این دارند که با استفاده از این گونه زیورآلات با نگین های چشم نظر در مقابل قضا و قدر در امان می مانند و دچار اتفاقات ناگوار نمی شوند و همچنین دچار چشم زخم افراد نمی شوند.

این نماد به رنگ آبی و سفید است و مرکز آن نیز مشکی می باشد و به شکل مردمک چشم است و جلوه ویژه ای به ظاهر نیم ست استیل پشم نظر می دهد. این نیم ست ها دارای رنگ های طلایی و نقره ای می باشند و بر روی آن نیز در نمونه ای نگین های دیگر نیز به کار رفته و در نمونه های دیگر تراش ایجاد شده است و هر کدام دارای زیبایی بسیار زیادی نیز می باشد.

نیم ست استیل دخترانه طرح پروانه کد N 8036

علاوه بر عقیده افراد به چشم نظر و جلوگیری از آن با استفاده از این نیم ست استیل چشم نظر می توان به عنوان جلوه بخشیدن به ظاهر نیز از این نمونه از بدلیجات استفاده کرد و به این طریق خاص بودن را در میهمانی ها و مجالس به خود بخشید.

نگین چشم نظر

از سالهای قدیم و تاریخ بیش تر فرهنگ ها و تمدن ها این نگین چشم نظر دارای اهمیت بسیاری بوده است و در بیش تر مکان ها استفاده می شود. از این نوع نگین در دکور منزل و وسایل تاریخی نیز استفاده شده است و در ترکیب بیش تر وسایل به کار می رود. نماد این نگین چشم نظر برای جلوگیری از چشم زخم افراد می باشد و نظر بد آن ها را دفع می کند و می تواند از اتفاقات بد و حوادث جلوگیری کند.

نگین چشم زخم در بیش تر زیورآلات نیز به کار می رود و در گذشته نیز به صورت آویز های بزرگ و سنگین قرار دارد و از آن برای نماد گفته شده استفاده می گردد. همچنین نگین چشم نظر نیز برای کودکان استفاده بیش تری دارد و اغلب به همراه آن ها قرار می گیرد و می تواند حافظ و ایمن کننده آن ها باشد. این عقیده یک عقیده قدیمی می باشد که همواره نیز در بین افراد وجود داشته و در انواع بدلیجات و اکسسوری های اصل نیز به کار می رود.

نیم ست استیل چشم نظر طلایی

یکی از بهترین و زیباترین نمونه های نیم ست استیل چشم نظر این نمونه می باشد که در زیبایی تمام و ظرافت بسیار برای ظاهر افراد جلوه خاصی می بخشد و می تواند خاص بودن را به میان بیاورد. با استفاده از این نیم ست استیل چشم نظر علاوه بر عقیده قدیمی ها و اجداد ما می توانید با لباس های شب و میهمانی ها هماهنگ شود و با لباس های مشکی جذابیت بیش تری خواهد داشت.

نیم ست استیل چشم نظر طلایی کد N 8040

پلاک بزرگی در مرکز گردنبند نیم ست استیل چشم نظر وجود دارد که بیش ترین علاقه مندی را برای افراد ایجاد می کند و به ساختار چشم می باشد و در وسط آن به جای مردمک چشم نگین چشم نظر به کار گرفته شده است. بر روی این پلاک زیبا نگین های ریزی به رنگ سفید به کار رفته است که بخش بالایی پلک را می پوشاند و به جای مژه ها نیز قرار دارد و در زمینه استیل طلایی وجود دارد.

به همین دلیل با خلاقیت بسیاری که در ساخت آن به کار رفته است می توان آن را برای لباس های کلاسیک استفاده کرد و نیز به عنوان کادو برای افراد دیگر خریداری نمود. زنجیر به کار رفته در آن باریک می باشد و با پلاک آن هماهنگی بسیاری دارد. در دو عدد گوشواره همراه نیم ست استیل چشم نظر یک عدد نگین چشم نظر و یک عدد نگین بزرگ سفید به کار رفته است که در امتداد هم قرار گرفته و آویزی بلند و زیبا را تشکیل داده است. برای همین گوشواره آن نیز با ساختار آویز بر روی گوش می نشیند.

نمونه ی دیگری نیز از نیم ست استیل چشم نظر وجود دارد که علاقه مندان به این نگین زیبا را افزایش می دهد و سبب استفاده بیش تر افراد از آن می گردد.

نیم ست استیل چشم نظر دخترانه طرح پروانه

علاقه مندان به سبک های فانتزی و زیبا می توانند از این نیم ست استیل چشم نظر استفاده کنند و به این طریق زیبایی ظاهری خود را بیش تر نمایند. در ساخت این محصول پروانه های کوچکی به کار رفته است که جذابیت زیادی دارد و بیش تر مورد پسند دختران جوان قرار می گیرد. سبک ساخت این نیم ست استیل چشم نظر اسپرت است و می تواند برای استفاده دائمی کاربرد داشته باشد و به طور مداوم مورد استفاده افراد قرار گیرد.

نیم ست استیل دخترانه طرح پروانه کد N 8036

این نیم ست زیبا و استیل دارای کیفیت برتر در مواد اولیه ساخته شده می باشد و نگین های آن نیز دارای رنگی ثابت هستند و با استفاده طولانی مدت از بین نمی روند. پروانه ها تنها در ساختار گردنبند نیم ست استیل چشم نظر قرار دارد و در واقع گوشواره آن به شکل آویزی بلند از نگین چشم نظر به علاوه نگین سفید رنگ است. رنگ خود نیم ست استیل چشم نظر نیز نقره ای می باشد و مورد استقبال علاقه مندان به این رنگ قرار می گیرد.

ثابت بودن رنگ این نیم ست زیبا و جذاب برای استفاده متعدد آن دارای اهمیت می باشد که می توان در هر شرایطی از آن استفاده کرد. بر روی پروانه های نیم ست استیل چشم نظر نگین های ریزی به کار رفته است و محصولی منحصر به فرد را ایجاد کرده است.

خرید نیم ست استیل چشم نظر

نیم ست استیل چشم نظر دارای طرح های متنوع و زیبایی می باشد که علاقه مندان به بدلیجات به روز را به خود جذب می کند و دارای رنگ ثابت و نگین های بدون تغییر می باشد و با قیمتی به صرفه و مناسب در فروشگاه بدلیجات سناتور مد موجود می باشد و شما برای خرید تنها کافی است به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد