نیم ست استیل دخترانه نگین دار

سناتورمد دوشنبه 14 بهمن 1398 - 18:33
نیم ست استیل دخترانه نگین دار

نیم ست دخترانه

نیم ست استیل دخترانه نگین دار جزو اکسسوری های بی نظیر بوده که در بین تمامی سنین شهرت بسیاری داشته است. ساختار و ویژگی های به کار رفته در این زیورآلات شکیل آن را از سایر زیورآلات متمایز داشته و به دلیل گران شدن زیورآلات و جواهرات افراد هر چه بیش تر از پیش به سمت این بدلیجات زیبا کشیده شده اند که با توجه به نیاز آن ها روزانه محصولات متنوع تری را ارائه می دهد. نیم ست استیل دخترانه نگین دار گزینه بسیار مناسبی برای جایگزین کردن به جای طلا و جواهرات اصل می باشد و شباهت زیادی که با نمونه های اروپایی دارد تشخیص آن ها را از یکدیگر بسیار سخت نموده است.

این اکسسوری بی نظیر به چند مدل تقسیم می شود:

نیم ست استیل دخترانه نگین دار تراش

این نیم ست استیل شیک دارای یک سریع طرح ها و رنگ های متنوع بوده که در بین خانم ها و دختران جوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این نیم ست استیل تشکیل شده از یک پلاک زیبا با تراش های بسیار یک زنجیر از بافت طنابی و یک گوشواره که شکلی شبیه به پلاک آن دارد با این تفاوت که سایز آن کوچک تر است. این نیم ست خود به دو دسته تقسیم می شود. نیم ست استیل با پلاکی که دارای سطح صاف است و نیم ست استیل با پلاکی که سه بعدی و حجیم می باشد.

نیم ست استیل طرح برف کد N 8014

نمونه اول از انواع نیم ست استیل دخترانه نگین دار به این صورت است که یک پلاک نازک ساخته شده از صفحه های استیل صاف که دارای ضخامت های متفاوت بوده که بر روی آن نگین های ریز و درشت مطابق با هر سلیقه ای تزیین شده است. گاهی ممکن است این نگین ها در مجموع یک طرح زیبا را به همراه تراش های ظریف خلق کنند. گوشواره های این نیم ست استیل اغلب در ساختار میخی وجود دارد اما در برخی دیگر ممکن است به صورت آویز باشد.

در نوع دیگری از نیم ست استیل دخترانه نگین دار پلاک حجیم تشکیل شده از ساختار های تراش که در میان بافت تراش ظریف آن نگین هایی به چشم می خورد وجود دارد که دارای گوشواره های بسیار زیبا و بی نظیر با ارگونومی کاملا حرفه ای مطابق سبک های اروپایی می باشد. زنجیر این نیم ست استیل معمولا به صورت بافت طنابی بیش تر طرفدار دارد اما سایر بافت ها نیز با سلیقه های دیگر هماهنگ می باشند. رنگ این نیم ست استیل در سه رنگ سفید طلایی و مسی مورد پسند همه قرار می گیرد.

نیم ست استیل دخترانه نگین دار

نیم ست استیل دخترانه نگین دار کریستالی

این نیم ست فوق العاده شیک در ساختار بسیار شکیل توجه همه افراد را به راحتی جلب می کند و باعث جلوه بیش از اندازه افراد در محافل و میهمانی ها می شود. این نیم ست استیل بی نظیر از یک نگین درشت بر روی پلاک خود تشکیل شده است که مشابه آن در سایزی کوچک تر بر روی گوشواره این نیم ست نیز قرار دارد. در برخی از انواع آن به دور این نگین بی نهایت شکیل تعدادی نگین ریز با رنگ سفید قرار دارد که به نوبه خود باعث جذابیت هر چه بیش تر گردن و صورت شما می شود.

رنگ های این نگین بزرگ متنوع می باشد اما در رنگ مشکی و یاقوتی طرف داران بسیار زیادی دارد. گوشواره در این نیم ست استیل در دو ساختار آویز و میخی وجود دارد که هر کدام در جای خود دارای زیبایی خیره کننده ای هستند. بیش تر دختران جوان برای ست کردن با لباس های شب به دنبال یک اکسسوری شکیل و در عین حال خاص هستند که با رنگ لباس و پوشش آن ها هماهنگ باشد. این نیم ست استیل دخترانه نگین دار کریستالی جزو همان دسته از بدلیجاتی بوده که علاوه بر زیبایی خیره کننده مورد بسیار مناسبی برای استفاده در مجالس و میهمانی ها می باشد.

نیم ست استیل دخترانه مرواریدی نگین دار

این نوع از نیم ست استیل نسل جدیدی از نیم ست های استیل می باشد که با ارگونومی جدید و زیبای خود دارای شهرت بسیاری هم در بین دختران جوان هم در صنعت مد و پوشاک شده است. در ساختار این زیورآلات شکیل مروارید بزرگی به همراه نگین های ریز وجود دارد که با رنگ های بی نظیر خود به هر صورتی جلوه خاصی می دهد. مروارید های تشکیل دهنده این نیم ست استیل اغلب به رنگ سفید می باشد اما نگین های ریز آن رنگ های گوناگونی دارد. با استفاده از این رنگ ها می توان اکسسوری مورد نظر خود را برای یک میهمانی با شکوه پیدا کرد.

نیم ست استیل دخترانه نگین دار

ویژگی های نیم ست استیل دخترانه نگین دار

در بسیاری از بدلیجات یک سری ویژگی هایی وجود دارد که آن را محبوب کرد. در نیم ست استیل دخترانه نگین دار نیز یک سری ویژگی هایی هست که در بین تمامی بدلیجات آن را مشهور و محبوب کرده و مخاطبان آن را بسیار زیاد نموده است. اولین ویژگی که در این نیم ست استیل وجود دارد این است که ضد حساسیت و ضد زنگ می باشد. برخی از افراد این اکسسوری ها را برای استفاده مداوم و طولانی می خواهند پس باید این ویژگی وجود داشته باشد که با خیال راحت آن را استفاده کنند.

نیم ست استیل نقره ای مروارید دار کد N 8016

مورد بعدی ثابت بودن رنگ آن است. این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که این اکسسوری به دلیل شباهت زیاد می خواهد جایگزین محصولات اصل و جواهرات اروپایی بشود. مورد بعدی قیمت مناسب آان است. این اکسسوری شیک در عین ظرافت زیبایی و کیفیت بالا دارای قیمت بسیار کمی است که با انتخاب آن می توان یک خرید خوب و به صرفه را داشت.

روش های خرید نیم ست استیل دخترانه نگین دار

روش های متعددی برای انتخاب و خرید این محصول بی نظیر می باشد که گاه وقت گیر بوده و گاهی کل روز را می گیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بهترین راه خرید هر محصولی مراجعه و خرید از فروشگاه های اینترنتی بوده که هم آسان تر هستند هم وقت گیر نمی باشند. و در فرصت کم محصول را به دست ما می رسانند.

فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد با فروش محصولات با کیفیت در زمینه اکسسوری ها محل بسیار مناسبی برای انتخاب و خرید نیم ست استیل دخترانه نگین دار می باشد که با خرید از آن می توانید یک محصول با کیفیت و در عین حال به روز را در کم ترین زمان با ارسال رایگان دریافت کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد