زنجیر استیل مردانه

سناتورمد چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 23:06
زنجیر استیل مردانه

زنجیر استیل مردانه ارزان

زنجیر استیل مردانه دارای طرفداران خاصی در بین تمامی آقایان و هم چنین پسران جوان می باشد که انواع متنوع آن را در استفاده روزمره و دائمی به کار می برند. این سبک از بدلیجات دارای ساختار بی نظیری از بافت ها و تراش ها بوده که با نمونه ی اصل خود هیچ تفاوتی ندارد. زنجیر استیل مردانه دارای قطر های متفاوتی است که نمونه های باریک آن را می توان با پلاک استیل استفاده کرد و یا آن هایی که با ضخامت بالا هستند را می توان به عنوان یک گردنبند جدایی از پلاک استفاده نمود. توضیحات زیر راجب زنجیر استیل مردانه شما را در درک بهتر این اکسسوری زیبا یاری می کند.

دسته بندی های زنجیر استیل مردانه

زنجیر های مردانه استیل در دنیای زیورآلات دارای ویژگی های بسیاری هستند اما ابتدا باید با زنجیر و انواع آن و نوع بافت آن اشنایی کامل داشت. در واقع زنجیر به رشته ای از اتصالات گفته می شود که از جنس یک فلز می باشند. در این جا به دسته بندی زنجیر مردانه استیل می پردازیم.

زنجیر استیل کلاسیک مردانه

زنجیر های کلاسیک یا طنابی یکی از معروف ترین و پر طرفدا ترین زنجیر استیل مردانه است که از اتصال واحد های هم اندازه و کوچک که اغلب به شکل بیضی یا دایره یا مستطیل هستند تشکیل شده اند و جزو زنجیر های استیل مردانه با ساختار ساده تر محصوب می شوند. این واحد های کوچک و زیبا با نظم خاصی در کنار هم یک زنجیر بی نظیر را تشکیل می دهد. یک طرح بسیار شناخته شده در بین افراد از این زنجیر کلاسیک مردانه طرح کارتیر می باشد که این اکسسوری شکیل کاملا مشابه نمونه اصل خود ساخته می شوند.

زنجیر استیل مردانه

این دسته از زنجیر های استیل کلاسیک مردانه می توانند دارای واحد های کوچک هم اندازه نباشند در واقع نوعی از این زنجیر های استیل به گونه ای بوده که در واحد های میانی دارای تضاد در اندازه می باشند که به زیبایی این گونه از زنجیر های استیل افزوده است. این طرح از زنجیر استیل مردانه دارای ماهیتی ایتالیایی داشته که در رنگ های بسیار متنوع در بین افراد مورد مصرف قرار می گیرد. طرح های این زنجیر های استیل مردانه از بر گرفته از زنجیر های بزرگی است که در کشتی ها از آن ها استفاده می شود.

زنجیر استیل طرح بافت مردانه

این زنجیر های زیبا دارای وزن های کمتر نسبت به سایر زنجیر ها بوده و ساختار لوله ای شکل دارند. این واحد های در هم تنیده بسیار کوچک تر از نمونه های کلاسیک می باشند. زنجیر طنابی جزو یکی از محبوب ترین مدل زنجیر های طرح بافت مردانه محصوب می شوند. داحد های بسیار ریزی که در هم تنیده شده اند ساختاری همانند طناب را تشکیل داده اند که به صورت لوله در طول بلند این زنجیر زیبا را به وجود اورنده اند. این زنجیر های متنوع در بین آقایان جا افتاده نیز دارای مخاطب های زیادی می باشد.

گونه ای از این زنجیر ها از به هم پیوستن دایره های استیل ریز به هم تشکیل شده اند که از نمونه باریک آن می توان با پلاک نیز استفاده کرد. این زنجیر های استیل بی نظیر دارای رنگ های متنوع بوده و پاسخ گوی تمام سلیقه ها می باشد.

زنجیر های استیل براق مردانه

این نوع از اکسسوری های دارای صفحات مسطح و به هم پیوسته ساخته شده است که با این ساختار خود زیبایی و براقیت خاصی به این بدلیجات شکیل بخشیده است. ارگونومی زنجیر های استیل براق مردانه نیمه سخت است به این گونه که دارای انعطاف بسیار کمی در مقایسه با سایر زنجیر  های استیل می باشد. این زنجیر بسیار زیبا انتخاب خیلی خوبی برای افراد با سلیقه است اما اگر در استفاده از آن احتیاط نشود ممکن است موجب شکسته شدن بافت های آن بشود.

این زنجیر نیز همانند سایر زنجیر های استیل مردانه دارای مدل های بسیار متنوعی می باشد گونه ای از آن را می توان به مار تشبیه کرد زیرا شکل و ساختار آن همانند پوست مار است گونه ای دیگر از آن ها مانند تیغ ماهی می باشد. هر کدام از این نمونه های پر طرفدار مورد پسند یک گروه از آقایان قرار می گیرد. از این نمونه نیز می توان به صورت تکی و جدایی از پلاک استفاده نمود.

زنجیر استیل مردانه

کاربرد زنجیر استیل مردانه

امروزه با گران شدن طلا و زیورآلات دیگر زنجیر استیل مردانه جایگزین بسیار مناسبی برای نمونه های اصل خود می باشد که هم دارای رنگ ثابت بوده هم پوست را دچار حساسیت نمی کند. با این که زنجیر استیل مردانه دارای قیمت بسیار پایینی نسبت به سایر اکسسوری ها بوده اما دارای کیفیت بالایی است و برای مصرف در طولانی مدت گزینه بسیار مناسبی می باشد. زنجیر های استیل مردانه در صنعت مد و پوشاک نیز دارای محبوبیت بسیاری هستند و برای ست کردن با انواع پوشاک استفاده می شوند.

به طور مثال زنجیر استیل مردانه طرح کلاسیک در بین جوانان و لباس های اسپرت بیش تر طرفدار دارد. نمونه های براق زنجیر استیل مردانه نیز در هماهنگ کردن با کت شلوار یا تیپ های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. با گفته های بالا می توان با اطمینان گفت که انتخاب زنجیر استیل مردانه در طرح ها و رنگ های متنوع یکی از بهترین انتخاب در میان اکسسوری های موجود می باشد.

نحوه خرید زنجیر استیل مردانه

بهترین محل برای خرید زنجیر استیل مردانه فروشگاه های اینترنتی موجود بوده که با صرف کم ترین زمان بهترین محصول را ارائه می دهند. فروشگاه سناتور مد یکی از بی نظیر ترین فروشگاه های اینترنتی در حال حاضر است که تنوع و گستردگی محصول های موجود در آن باعث شده تا در بین رقبای خود حرف اول را در کیفیت و امنیت بزند.

شما به راحتی می توانید از طریق لینک این فروشگاه وارد سایت بی نظیر فروشگاه بدلیجات سناتور مد شده و با جستجوی محصول مورد نظر و مطالعه راجب ویژگی های آن بهترین انتخاب را در بین محصولات بی شمار ارائه شده داشته باشید. این فروشگاه اینترنتی با ایجاد فضایی امن و ارسال رایگان خرید می تواند بهترین فروشگاه ممکن برای خرید زنجیر استیل مردانه باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد